Повторення вивченого у 8 класі
|
1
|
|
Розвиток української мови.
|
2
|
|
Просте неускладнене речення, розділові знаки в ньому.
|
3
|
|
Просте ускладнене речення, розділові знаки в ньому.
|
4
|
|
Основні пунктограми в простому реченні.
|
5
|
|
Усний стислий переказ розповідного тексту публіцистичного стилю.
|
Пряма і непряма мова
|
6
|
|
Пряма мова. Інтонування речень з прямою мовою.
|
7
|
|
Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.
|
8
|
|
Непряма мова як засіб передачі чужої мови. Заміна прямої мови непрямою.
|
9
|
|
Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю.
|
10
|
|
Письмовий вибірковий переказ художнього стилю (на основі кількох джерел).
|
11
|
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови.
|
12
|
|
Діалог. Розділові знаки в діалозі.
|
13
|
|
Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації, обговорення самостійно обраної теми.
|
14
|
|
Контрольний диктант. Контрольне читання тексту публіцистичного стилю.
|
Складне речення
|
Складносурядне речення
|
15
|
|
Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв’язком.
|
16
|
|
Ділові папери. Заява. Автобіографія.
|
17
|
|
Складносурядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому.
|
18
|
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.
|
19
|
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.
|
20
|
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення.
|
21
|
|
Синоніміка складносурядних речень з різними сполучниками, а також складносурядного речення і простих речень.
|
22
|
|
Контрольна робота №1. (Контрольний тест).
|
Складнопідрядне речення
|
23
|
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому.
|
24
|
|
Основні види складнопідрядних речень. Розрізнення сполучників і сполучних слів.
|
25
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними.
|
26
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними.
|
27
|
|
Усний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему.
|
28
|
|
Письмовий твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему.
|
29
|
|
Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними способу дії та ступеня і міри, з підрядними порівняльними.
|
30
|
|
Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними часу, умови, місця, мети, причини, наслідку, допусту (тренувальні вправи).
|
31
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними (тренувальні вправи).
|
32
|
|
Розділові знаки в складнопідрядному реченні.
|
33
|
|
Контрольна робота №2. (Контрольний тест).
|
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
31
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними (тренувальні вправи). Розділові знаки в складнопідрядному реченні.
|
32
|
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними.
|
33
|
|
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними.
|
34
|
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними (тренувальні вправи).
|
|
|
Безсполучникове складне речення
|
35
|
|
Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами.
|
36
|
|
Особливості інтонації безсполучникових складних речень.
|
37
|
|
Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням.
|
38
|
|
Письмовий докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням.
|
39
|
|
Кома і крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення.
|
40
|
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні.
|
41
|
|
Тире в безсполучниковому складному реченні.
|
42
|
|
Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (тренувальні вправи).
|
43
|
|
Доповідь на морально-етичну і суспільну теми в публіцистичному стилі.
|
44
|
|
Синоніміка складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень.
|
45
|
|
Контрольний диктант. Контрольне аудіювання публіцистичного стилю.
|
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку
|
46
|
|
Складні речення з різними видами зв’язку (сполучниковим і безсполучниковим).
|
47
|
|
Складні речення з різними видами зв’язку (тренувальні вправи).
|
48
|
|
Усний стислий переказ тексту наукового стилю.
|
49
|
|
Письмовий вибірковий переказ текстів наукового стилю (на основі кількох джерел).
|
50
|
|
Розділові знаки у складних реченнях із різними видами зв’язку.
|
51
|
|
Розділові знаки у складних реченнях із різними видами зв’язку (тренувальні вправи).
|
52
|
|
Тези прочитаного (публіцистичної чи науково-популярної статті).
|
53
|
|
Конспектування як різновид стислого переказу почутого.
|
54
|
|
Використання складних речень з різними видами зв’язку в текстах різних стилів.
|
55
|
|
Узагальнення й систематизація з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку».
|
56
|
|
Контрольна робота №3. (Контрольний тест)
|
|
|
Складне синтаксичне ціле
|
57
|
|
Складне синтаксичне ціле, його основні ознаки.
|
58
|
|
Складне синтаксичне ціле і абзац.
|
59
|
|
Види міжфразового зв’язку в тексті.
|
60
|
|
Засоби міжфразового зв’язку в тексті.
|
61
|
|
Оповідання на самостійно обрану тему.
|
62
|
|
Актуальне членування у висловлюванні: відоме й нове.
|
63
|
|
Структурування складних синтаксичних цілих у висловлюваннях, що належать до різних типів мовлення.
|
64
|
|
Контрольна робота №4. (Контрольний тест)
|
|
|
Повторення наприкінці року
|
65
|
|
Слово як предмет вивчення. Основні орфограми.
|
66
|
|
Письмовий твір у публіцистичному стилі на суспільну тему.
|
67
|
|
Мовні аспекти вивчення речення. Основні пунктограми.
|
68
|
|
Підбиття підсумків за рік.
|