Перевірити уміння та навички роботи на ПК; організувати команду для досягнення спільної корисної мети; сформувати уміння та навички роботи в команді


Скачати 147.05 Kb.
Назва Перевірити уміння та навички роботи на ПК; організувати команду для досягнення спільної корисної мети; сформувати уміння та навички роботи в команді
Дата 03.04.2013
Розмір 147.05 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Квест «Advanced Search 1.0 »

Мета: Перевірити уміння та навички роботи на ПК; організувати команду для досягнення спільної корисної мети; сформувати уміння та навички роботи в команді.

Доброго дня!!! Цей тиждень в нас присвячений інформатиці.
Сьогодні, ми разом з Вами хочемо провести змагання, і визначити, хто з Вас знає інформатику найкраще.

Участь в конкурсі беруть три команди

Щоб наше свято було справжнє нам потрібне високоповажне журі, яке оцінюватиме Ваші професійні здібності з інформатики.

Представляємо наше журі:

1.

2.

3.

Представлення команд:

Група № 10:

Група № 13

Група № 45

Зараз ми Вас ознайомимо з правилами проведення гри:

Кожна команда ділиться на дві частини, одна частина залишається в класі та виконує завдання поставлені в Web-Quest-і. Інша група учасників переміщувались по навчальному закладі від стартового пункту до наступних виконуючи поставлені перед ними завдання.

І Етап

На проходження етапу учням надається 50 хв., у разі спізнення знімається 1 бал за кожну хвилину. Відлік часу розпочинається коли одна із команд розв’яже завдання і отримає підказку до наступного кроку.

  1. Пазли. Учасники повинні скласти пазл і назкати, що на ньому зображено. (команда яка виконає завдання 1-ою отримує 3 бали, 2-га 2 бали, 3-тя 1 бал)

  2. Пантоміма.

Представником команд необхідно показати мімікою та жестами по 3 елементи, які запропоновані в завданні. За кожен відгаданий елемент – 1 бал.

  1. Клавіатура, принтер, миша.

  2. Монітор, навушники, диск.

  3. Колонки, оператор, ноутбук.

  1. Пояснити значення комп’ютерних жаргонізмів (правильна відповідь – 1 бал)

  1. «Винт», «Кулер», «Залізо»

  2. «Логін», «Мама», «Корінь»

  3. «Винт», «Рама», «Юзер»

  1. Назвати слова з інформатики, які містять ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі. Хто більше? Кожне правильне слово принесе вам 1 бал.

  2. Загадки. (Кожна відгадана загадка - 1 бал.)

1.Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник — «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час. (Миша.)

2. Ця всесвітня мережа

Стільки знає — просто жах!

З нею вчись ти працювати —

Теж багато будеш знати. (Інтернет.)

3. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає. (Вірус.)

1. Існує їх 10.

І знає їх кожний:

Робити всім можна.

Для комп'ютера ж тільки

Лиш 2 головні.

Про що йде мова?

Хто скаже мені? (Цифри 0 і 1.)

2. 3 ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть, про що іде тут мова —

Назвіть одне англійське слово. (Windows.)

3. В 1кг— 1000 г,

В 1км — 1000 м.

А скільки байтів у 1 кілобайті? (210 = 1024.)

1. Скромний сірий колобок

Довгий, тонкий проводок

Зверху на коробці

Дві великі кнопки

В тебе є хороша книжка,

А в комп'ютера є ......(мишка).

2. Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два і готово

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ......(клавіатура).

3. Ось на нім комп'ютер пише

І малює без зупинки

Найцікавіші картинки

А влаштовує цей хор

Чарівник наш - ......(монітор)

  1. Реставрація.

Команди отримують картки з окремими складами і матеріали. Потрібно скласти вислів. (Віпно складений вислів – 1 бал)

 ком, з, не, спр, п'ю, ро, яка, стра, те, ш, лю, зум, ром, на, ава, ній, ди, будь, ні.

Відповідь: Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп 'ютером.

роз, на, від, ком, впр, май, би, від, а, п'ю, рай, стра, ся, ав, но, уму, сті, тера.

Відповідь: Від майстра набирайся вправності, а від комп'ютера — розуму.

Я, не, відч, уваю, стра, ху, пер, ед, ком, пюте, рами, я, жах, аюсь, їх, від, сутно, сті

Відповідь: Я не відчуваю страху перед комп’ютерами, я жахаюсь їх відсутності.

  1. Кросворд. (За кожне вірно відгадане слово і ключове – 1 бал)



Запитання:

  1. Одна із функцій роботи над фрагментом документа (Копіювання)

  2. Відомості про навколишній світ і процеси, що в ньому відбуваються (Інформація)

  3. Надання документу потрібного вигляду (Форматування)

  4. Текстовий редактор, де створюються найпростіші текстові документи (Блокнот)

  5. Процес, який полягає у виправленні помилок, внесенні додаткових змін у реченнях (Редагування)

  6. Список, пункти в якому позначаються цифрами чи буквами.(Нумерований)

  7. Підготовка документу до друку (Макетування)

  8. Папка (загальна назва), яка використовується для зберігання документів, файлів (Каталог)

  9. Сукупність даних одного типу, які записуються в стовпчик (Список)

  10. Пристрій, який використовується для перенесення інформації з одного комп’ютера на інший (Диск)

  11. Числові дані в текстовому документі найзручніше подавати у вигляді ..... (Таблиці)

ІІ етап

  • Web-Quest. Завдання учасників які беруть участь у другій частині квесту полягає у роботі з Web-Quest. За кожним членом команди закріплюється своя роль, вони виконували поставлені перед ними завдання. Результат роботи з Web-Quest презентація на тему: «Історія розвитку операційної системи Windows». Учні розробляють та захищають свої творчі роботи.

Підведення підсумків

По закінченню гри підбиваються підсумки за два етапи, команда яка отримала найбільше балів отримує перше місце.

Додатк А

Не влізай – вб’є … В.




Здоров’я та силу розвивай.

До … завітай.

Комп’ютерна лабораторія, де в/н у групи №14

Знайдіть Білу Л.О. у натовпі.

Піди туди, де черга викладачів.

Фініш на старті

Додаток Б



Запитання:

  1. Одна із функцій роботи над фрагментом документа (Копіювання)

  2. Відомості про навколишній світ і процеси, що в ньому відбуваються (Інформація)

  3. Надання документу потрібного вигляду (Форматування)

  4. Текстовий редактор, де створюються найпростіші текстові документи (Блокнот)

  5. Процес, який полягає у виправленні помилок, внесенні додаткових змін у реченнях (Редагування)

  6. Список, пункти в якому позначаються цифрами чи буквами.(Нумерований)

  7. Підготовка документу до друку (Макетування)

  8. Папка (загальна назва), яка використовується для зберігання документів, файлів (Каталог)

  9. Сукупність даних одного типу, які записуються в стовпчик (Список)

  10. Пристрій, який використовується для перенесення інформації з одного комп’ютера на інший (Диск)

  11. Числові дані в текстовому документі найзручніше подавати у вигляді ..... (Таблиці)

Додаток В

Критерії оцінки веб - квесту




Критерії

Обгрунтування критеріїв

балли







Зміст

Розуміння завдання

- Робота демонструє точне розуміння завдання
- Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї
- Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми
зібрана інформація не аналізується і не оцінюється.

10

5

0







Повнота розкриття теми


- повно
- частково
- Не розкрита

10

5

0







виклад аспектів теми

- Викладені повно
- частково
- Не викладені


10

5

0







виклад стратегії вирішення проблеми

- Викладена стратегія вирішення проблем
- Процес рішення неповний.
- Процес рішення неточний або неправильний

10

5

0







логіка викладу інформації

- Логічне викладення матеріалу
- Порушення логіки
- Відсутність логіки

10

5

0







Самостійна робота групи

Злагоджена робота в групі

- Чітко спланована робота групи
- Робота групи частково спланована
- Не спланована робота в групі

5

3

0







Розподіл ролей у групі

- Вся діяльність рівномірно розподілена між членами команди
- Робота над матеріалом рівномірно розподілена між більшістю учасників команди
- Кілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.

5

3

0







Авторська оригінальність

- Унікальна робота. Міститься велика кількість оригінальних, винахідливих прикладів
- У роботі присутні авторські знахідки
- Стандартна робота, не містить авторської індивідуальності

5

3

0







Ступінь самостійності роботи групи

- Повна самостійність при виконанні роботи
- Часткова самостійність роботи групи
- Несамостійна робота групи

5

3

0







оформлення роботи

Граматика, відповідний словник, відсутність помилок правопису і друкарських помилок

- Грамотна робота з точки зору граматики, стилістики, орфографії
- Негрубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії
- Грубі помилки з точки зору граматики, стилістики, орфографії

5

3

0







захист роботи

якість доповіді

- Аргументованість основних позицій, композиція доповіді логічна, повнота представлення в доповіді результатів роботи
- Порушення логіки виступу, неповне подання результатів роботи, неповна система аргументації
- Не заявлені аргументи по основних позиціях, повне порушення логіки, не представлені результати дослідження

10

5

0







Обсяг і глибина знань по темі


- Доповідачі демонструють ерудицію, відображають міжпредметні зв'язки
- Доповідачі грамотно викладають матеріал, але не показують достатньо глибоких знань
-Доповідачі виявляють повне неволодіння матеріалом

10

5

0







Культура мови, манера триматися перед аудиторією

- Доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, грамотно володіють мовою, дотримуються регламент, утримують увагу аудиторії
- Доповідачі допускають негрубі мовні помилки при виступі, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії
- Доповідачі губляться перед аудиторією, виявляють бідність мови, порушують регламент, не можуть утримати увагу аудиторії

10

5

0







Відповіді на запитання

- Доповідачі переконливо і повно відповідають на питання, дружелюбно тримаються, прагнуть використовувати відповіді для успішного розкриття теми.
- Доповідач не на всі питання може знайти переконливі відповіді
- Доповідач не може відповісти на питання або при відповідях поводиться агресивно, некоректно

10

5

0







Ділові та вольові якості доповідача

- Доповідач прагне до досягнення високих результатів, готовий до дискусії, доброзичливий, контактний
- Доповідач готовий до дискусії, не завжди проявляє доброзичливість
- Доповідач не готовий до дискусії, агресивний, йде від контактів

10

5

0







Оцінка «5» - 140 -110

Оцінка «4» - 109 - 80

Оцінка «3»- 79 - 60

Оцінка «2» – 59 - 0

Схожі:

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Мета: навчальна закріпити знання, отримані на попередньому уроці; сформувати комунікативні навички, уміння працювати в команді
Тема уроку: Набута поведінка. Мета
Мета : Сформувати поняття набутої поведінки, розглянути такі форми набутої поведінки, як динамічні стереотипи, уміння, навички, звички....
Заняття №1
Мета: формування уміння ставити перед собою цілі і визначати шляхи їх досягнення; актуалізація власних професійних і життєвих цілей;...
Викорстання нетрадиційних форм і методів навчання як необхідна
Мета: ознайомити учнів з поняттям «механічна робота», увести поняття «одиниці роботи»; сформувати в учнів нові уміння та навички;розвивати...
АТМОСФЕРА Узагальнюючий урок – змагання
Мета: Повторити, узагальнити, перевірити знання, уміння і навички, отриманні під час
Урок математики
Мета: Закріпити обчислювальні уміння і навички складання і віднімання в межах 100 (усні обчислювання);удосконалювати обчислювальні...
Тема: Вологість повітря. Хмарність. Мета
«вологість повітря», «хмарність»; розвивати уміння і навички учнів розпізнавати форми хмар, візуально визначати міру хмарності; сформувати...
Уроку
Узагальнити та систематизувати знання, уміння і навички учнів по темі «Ірраціональні рівняння». Розвити навички самоконтролю, логічного...
Виховна година «Шлях до доброти»
Мета: формувати в учнів уміння і навички участі в інтерактивних формах роботи, сприяти вихованню доброзичливої, милосердної людини,...
Вікторина для знавців української мови та літератури
Мета: поглибити знання учнів із лінгвістики; формувати навички колективної роботи; сприяти розширенню словникового запасу школярів;...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка