Виховна година «Шлях до доброти»


Скачати 40.01 Kb.
Назва Виховна година «Шлях до доброти»
Дата 10.02.2014
Розмір 40.01 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Виховна година

«Шлях до доброти»

7 клас

Мета: формувати в учнів уміння і навички участі в інтерактивних формах роботи, сприяти вихованню доброзичливої, милосердної людини, розвивати культуру спілкування і поведінки учнів

Обладнання: аркуші паперу, ручки, костюм робота, синя та червона скриньки.

Хід заходу

Вихователь. Чи запитували ви коли-небудь у себе: яка я людина? Добра чи зла? Чи здатна безкорисливо надати допомогу, співчувати іншим, бути милосердною?

Чи замислювались ви коли-небудь над тим, що у внутрішньому світі людини живуть протилежності: добро і зло, любов і ненависть, милосердя і нетерпимість; і кожного разу треба робити вибір: якому почуттю надати перевагу.

Стук у двері.

Учень 1. Ой, подивіться, до нас хтось завітав.

Робот. Доброго дня! Я – робот Орбод і прийшов я до вас з експериментальної лабораторії, у мене незвичайне…

Учень 2. Робот перестав говорити.

Учень 1. На ньому дуже багато різних кнопок і вони перестали світитися. (Учень підходить до робота).

Учень 2. Ні, погляньте, одна ледве світиться і напроти неї написано «Резервне живлення».

Учень 1. Тоді, швидше натискай цю кнопку, можливо ми зможемо допомогти роботу, та дізнаємось про що надзвичайне він хотів нам розповісти.

Учень 2 натискає на кнопку «Резервне живлення».

Робот. (Говорить повільно і тихо). У мене закінчилось пальне, моїм джерелом живлення є добрі справи, вчинки людей у різні часи та їх прояви милосердя, благородства, доброзичливості.

Учень 1. Давайте допоможемо роботу.

Робота в групах

Клас об’єднується у групи за декілька днів до проведення виховного заходу та кожна група отримує завдання.

Перша група готує приклади художніх творів, друга група – легенди або міфи, в яких відображені моральні цінності людини, а третя група наводить приклади безкорисної допомоги, доброти, чуйності, справедливості, любові у наші дні (наприклад, під час аварії на ЧАЄС, після землетрусів та інших природних катаклізмів; численні випадки допомоги хворим людям, що допомагають врятувати людські життя).

Вихователь. Діти, ви розповіли про доброту, любов, милосердя, допомогу, які викладені в різних джерелах, але роботу все одно не вистачає живлення. Як ви вважаєте, чому?

Учні висловлюють свою думку.

Вихователь. Дійсно, мабуть ви не розказали про себе, своїх знайомих.

«Відкритий мікрофон»

Вихователь пропонує розповісти учням про їхні добрі вчинки, або вчинки інших однокласників, друзів, знайомих.

Під час розповідей учнів робот починає поступово рухати руками, головою.

Робот. Спасибі вам, діти, моє серце знову запрацювало, дякуючи вашому піклуванню про мене; вашій терплячості, доброті, щирості, вашим розповідям; тепер я дійсно впевнений, що моїм джерелом живлення є добро.

І у мене для вас є цікаве запитання: «Як ви вважаєте, що означає моє ім’я «Орбод»?

Учні дають відповіді, здогадуючись, що «Орбод», це слово «добро», якщо його прочитати навпаки.

Робот. Правильно, виявляється ви не тільки добрі, а й розумні, дякую вам за енергію, яку ви мені дали. До побачення!

Вправа «Я і мій друг»

На аркуші паперу намалюйте сонце.












Поміркуйте і запишіть всередині 2-3 позитивних риси характеру, властиві вам, а на променях сонця напишіть ті позитивні риси характеру, які ви хотіли, щоб мав ваш друг.

За бажанням учні читають записане, іде обговорення.

Вправа «Чарівник»

Вихователь. У кожної людини є риси характеру, якими вона пишається, і є такі, яких вона хотіла б позбутися, людина іноді робить такі вчинки, що за них соромно, або які приємно згадати.

Сьогодні у нас є можливість позбутися всього негативного.

Уявіть, що до вас завітав чарівник і він може виконати тільки 2 бажання:

  1. допомогти вам позбутися тих рис характеру, тих почуттів, що на ваш погляд є негативними;

  2. допомогти вам набути тих позитивних рис характеру, які ви хотіли б мати або розвивати.

Для цього вам потрібно написати бажання на двох аркушах паперу, з першим бажанням аркуш паперу опустити у синю скриньку, а з другим – у червону. І ваші бажання здійсняться.

Учні за бажанням можуть зачитати написане та пояснити свою думку.

Вправа «Від щирого серця»

Звучить аудіо запис пісні «Дорогою добра» із кінофільму «Маленький Мук» (сл.Ю.Ентіна, муз.М.Мінкова).

Учні на аркушах паперу у вигляді серця пишуть побажання чогось доброго своєму однокласнику та передають адресату.

Підсумок

Отже, ми з вами говорили сьогодні про те, що добро існувало завжди і ходить воно по Землі і в наші дні, і дуже важливо, щоб у ваших серцях жили любов, милосердя, вірність, щирість, доброта.

Нашу виховну годину хочеться закінчити рядками вірша Л.Забашти:

Сказав мудрець

Живи, добро звершай

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи й звіра.

Хай оживає істина стара,

Людина починається з добра.

Схожі:

Виховна година на тему
Мета: Довести учням шкідливість куріння та негативний його вплив на організм людини
Виховна година «Доброта»
Світлани Копилової «Притчи Кисточка в Божьих руках»1, репродукція фрески Леонардо да Вінчі «Таємна вечеря»2
21009, м. Вінниця вул. Червоноармійська, 5 Виховна година
Мета: підвищити рівень інформованості учнів щодо проблем, пов’язаних з наркотиками
Виховна година
Сікач Лариса Володимирівна – вчитель біології Червонополянської загальноосвітньої школи І –ІІІступенів Горностаївського району Херсонської...
Виховна година на тему
Мета: виховувати в учнів негативне ставлення до брехні, обману. Під час роздумів, аналізу підвести дітей до висновків: 
Що таке толерантність” Виховна година Мета
Обладнання: картонні картки у формі кола зеленого і жовтого кольорів, два схожі листочки з одного дерева
Виховна година На тему
В Україні 17 листопада стали відзначати як «День студента» з 1999 року згідно з Указом Президента від 16. 06. 1999 №659/99
Виховна година “Шкідливі звички” Мета
На вашу думку, чи можна жити у своє задоволення, не порушуючи норм моралі? Як ви вважаєте, чи варто вносити моральні норми в кримінальний...
Тема. Відкрита виховна година. Ігровий марафон „Шукачі пригод”
Мета: розширити інформаційні здібності дітей; зміцнити увагу, пам’ять, логічне мислення; підвищити інтерес до занять спортом
ВИХОВНА ГОДИНА
Молодий єпископ Валентин, бачачи страждання закоханих, вінчав їх таємно. Про порушення імператорського наказу довідалися законники....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка