|
Скачати 53.65 Kb.
|
Урок-захист проектів Ділова гра «Інформаційне агентство» Мета: перевірити рівень засвоєння учнями основних понять та прийомів роботи з комп’ютерними програмами MS Power Point, MS Publisher, Windows Movie Maker; активізувати творче мислення; сформувати навички спілкування при спільній роботі; навчити застосовувати знання в нестандартних ситуаціях; розвинути уміння слухати інших, комунікативність, навиків самоконтролю і взаємоконтролю, публічних виступів; виховати взаємоповагу; відповідальність за виконану роботу; вміння відстоювати власну думку; прищеплення естетичного смаку. Очікувані результати уроку: навчитися представляти проекти; навчитися оцінювати роботи однокласників; показати вміння та навички роботи з комп’ютерними програмами в нестандартних ситуаціях. Тип уроку: урок контролю знань. Форма уроку: ділова гра. Хід уроку І. Організаційний момент Вправа «Очікування». Я думаю, що кожен з вас має певні сподівання, очікує певних результатів, виконання бажання. Тому я вам пропоную написати на листочках свої сподівання, бажання і наклеїти на нашу золоту рибку, яка можливо їх здійснить. ІІ. Актуалізація опорних знань. Вправа «Аукціон знань». Ми з вами завершили вивчати тему «Комп’ютерні презентації та публікації». Тому зараз я проведу опитування по даній темі у вигляді аукціону: ви продаєте свої відповіді за бали, які зможете додати до оцінок ваших проектів. Правильна і повна відповідь оцінюється в 1 бал, доповнення – 0,5 балів. Умови проведення аукціону: 1. чітка, лаконічна відповідь; 2. піднімати руку. Питання: 1. Які види презентації ви знаєте? 2. Що таке мультимедіа? 3. Як додати новий напис до публікації? 4. Що таке дизайн? 5. В чому головна особливість презентації? 6. Що таке гіперпосилання? 7. Чим відрізняються ефекти анімації Вхід, Виділення та Вихід? 8. Що таке монтаж відеофільму? 9. Що таке верстка? 10. Назвіть відомі вам формати мультимедійних даних. ІІІ. Захист проектів. Ділова гра «Інформаційне агентство». Протягом декількох тижнів Ви пройшли велику творчу дорогу. І ось він підійшов до кінця. На цьому занятті вас чекає підсумковий захист проекту «Безпечна мандрівка». Демонстрація вчителем презентації про етапи роботи над проектом. Презентація «Проект «Безпечна мандрівка» Це перш за все демонстрація результатів вашої самостійної роботи. Проходити наш урок буде у формі ділової гри: хочу стати інформаційним агентом. Ми сформували дві групи учнів – інформаційні агентства. Слайд про інформаційні агентства Молоді вчителі інформатики замовили нашим агентствам створити пакет мультимедійних матеріалів для роз’яснення учням, батькам та вчителям про загрози в Інтернеті та шляхи безпечної роботи у світовій мережі. Пакет інформаційних матеріалів повинен містити: презентацію, публікацію, фільм. З вимогами до робіт ви ознайомлені. У кожного з вас є критерії оцінювання. Директори, будь ласка, представте своє агентство, працівників, яких професій ви обрали. Агентство «School-інформ»: Директор – Козяр Оля; креативний менеджер - Греля Таня; дизайнер-верстальщик – Когут Андрій; психолог – Калинь Катя; журналісти – Горбатюк Павло, Ахадов Ельнур. Агентство «Інформатикус»: Директор – Лалак Володимир; медіа-аналітик - Горбатюк Марта; юрист - Коцюруба Іра; журналісти –Хом’як Вікторія, Зварич Андрій. Кожен працівник нехай представить свої роботи. В ході захисту необхідно не лише викладати отриману інформацію, але і захищати свою точку зору. Захист робіт Агентство «School-інформ»: Директор - Козяр Оля – презентація «Безпека дітей в Інтернеті»; креативний менеджер - Греля Таня – презентація «Безпека в Інтернеті»; дизайнер-верстальщик – Когут Андрій – публікація «Безпечний Інтернет»; психолог – Калинь Катя – презентація «Хвороба ХХІ століття»; журналісти – Горбатюк Павло, Ахадов Ельнур – фільм «Правила безпеки в Інтернеті для дітей». Агентство «Інформатикус»: Директор – Лалак Володимир – презентація « медіа-аналітик - Горбатюк Марта – «Інтернет-етикет»; юрист - Коцюруба Іра – презентація «Відповідальність за віртуальність»; журналісти –Хом’як Вікторія – публікація « Зварич Андрій – публікація «Інтернет-етикет», фільм «Інтернет-етикет». 2. Обговорення. Білі та чорні опоненти. 3. Самооцінювання груп. (Всі оцінні бланки передаються в рахункову комісію - вчитель або незайнятий на конференції учень.) 4. Обробка результатів. (Поки проводиться підрахунок результатів, на екрані демонструються відеофільм. Після завершення підрахунків координуюча група коментує отримані результати.) Мозковий штурм «Як повинні батьки забезпечувати захист свої дітям в Інтернеті?» Очікуванні відповіді: 1. Розмістіть комп'ютер у кімнаті, яку використовують усі члени родини. 2. Використовуйте будильник, щоб обмежити час, який дитина проводить в Інтернеті. Узгодьте дозволену тривалість перебування в Інтернеті заздалегідь. 3. Використовуйте технічні засоби захисту: функції батьківського контролю в операційній системі, антивірус та спам-фільтр. 4. Створіть "Сімейні Інтернет-правила", що містять правила онлайн-безпеки для дітей. 5. Проводьте більше часу з дитиною всіляко заохочуйте обговорення тем, пов'язаних з Інтернетом. 6. Навчайте дітей критично ставитися до інформації в Інтернеті і не повідомляти конфіденційні дані он-лайн. Практичне завдання: Оформлення презентації «Поради батькам щодо захисту дітей і Інтернеті». Демонстрація результатів роботи. Підсумок уроку. Учитель: Підведемо підсумки нашої роботи. Шановні учасники проекту! Ви плідно попрацювали, зробили дуже багато, багато цікавого дізналися. Ми проглянули різні роботи. Всі показали високий рівень знання інформаційних технологій і уміння застосовувати їх при виконанні завдань практичного вмісту, показали нам вміння вести бесіду при обговоренні, висловлювати свої думки. Ніхто з учнів не віднісся до роботи байдуже, всі брали активну участь в дослідницькій роботі при розробках проектів. В подальшому наше завдання полягатиме розмістити на блозі наш проект. А подивимось чи здійснила золота рибка ваші бажання? (обговорення заняття) Кожен з вас – це особистість, яка випромінює людські якості, має певні риси характеру. Ви певний час дуже тісно працювали у групах тому зараз кожен з вас напише «Портрет на згадку» для свого однокласника. Оля Портрет на згадку Успіху всім! |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Ділова методична гра «Методична подорож» Мета гри: Розкрити творчий потенціал педагогів, внести різноманітність в засідання школи класного керівника "Перехрестя" |
Урок-захист проектів набуває останнім часом все більше прихильників. ... Власний досвід Навальної Надії Анатоліївни переконує в тому, що під час підготовки до уроків англійської мови повинен відбуватися... |
Ділова гра «Міжнародна торгівля» Засвоїти поняття «Виробнича можливість», «Торгова можливість», «межа торгівельних можливостей», «Порівняльна перевага», «вигідність... |
ДІЛОВА ГРА «ВЕЛИКІ ЕКОНОМІСТИ» Ознайомитися з поглядами наступних економістів: Ф. Кене, А. Тюрго, Ш. Фурье, Н. Чернішевського, Д. Рікардо, Т. Мальтуса, Д. Мілля,... |
ДІЛОВА ГРА «ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА» Засвоїті поняття «корисність», «Функція корисності», «гранична корисність», «Таблиця Менгера», «бюджет споживача», «Рівновага споживача»,... |
Р екламне агентство «ПрофіАрт» на ринку рекламних послуг успішно працює з 1999 року Тернополі. За цей час силами агентства було реалізовано цілий ряд проектів як місцевого, так і загальноукраїнського характеру. Агентство... |
Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Тижня 5 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |
Законодавство 4 Українське незалежне інформаційне агентство новин (УНІАН). Засновано в березні 1993 року |