|
Скачати 321.74 Kb.
|
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Красноармійське педагогічне училище Циклова комісія викладачів математичних дисциплін ЧУРА М.Г. ТЕМАТИЧНІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ з дисципліни: Красноармійськ – 2011 Чура М.Г. Тематичні контрольні роботи з дисципліни «Методика навчання основ інформатики в молодших класах». Красноармійськ: Педагогічне училище. – Видавництво „Лабораторія обчислювальної техніки”, 2011. – 34 с. Запропоновані завдання призначені для проведення тематичного контролю знань студентів з дисципліни „Методика навчання основ інформатики в молодших класах” студентів спеціальності 5.01010201 з додатковою спеціалізацією „Вчитель основ інформатики і обчислювальної техніки в молодших класах”. Основна частина завдань мають творчий характер, що дає змогу перевірити знання, уміння і навички студентів в організації навчання інформатики молодших школярів. При необхідності даний посібник може бути використаний для самоконтролю навчальних досягнень студентів. Тематичні контрольні роботи №1-5 містять по 2 варіанти, а теми №6 – 1 варіант. Посібник призначений для викладачів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Рецензенти: Розглянуто і рекомендовано до друку на засіданні циклової комісії викладачів математичних дисциплін. Протокол №1 від 30 серпня 2010 р. ЗМІСТ
Тематична контрольна робота №1 з теми: „Педагогічні основи використання сучасних інформаційних технологій в початковій школі" 1 варіант Виберіть правильний варіант відповіді. 1.1. Предметом методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі є: а) технічні та педагогічні умови; б) педагогічні, технічні умови, за яких застосування інформаційно-комунікаційних технологій підвищує ефективність навчання; в) створення сучасних педагогічних програмних засобів навчання; г) педагогічні, санітарно-гігієнічні та технічні умови, за яких застосування інформаційно-комунікаційних технологій підвищує ефективність навчання. 1.2. Принцип цілісності впливу навчально-виховного процесу визначає: а) зміст навчання, незважаючи на необхідність його адаптації до рівня учнів початкової школи; б) спрямованість процесу навчання на розвиток фізичних, пізнавальних і духовних якостей учня; в) взаємозв'язок і взаємообумовленість різних факторів, що впливають на ефективність навчально-виховного процесу; г) добір усіх компонентів навчального процесу. 1.3. Інформаційно-комунікаційні технології навчання – це: а) сукупність способів зв'язку для забезпечення ефективного процесу навчання; б) сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп'ютерних мереж і засобів для забезпечення ефективного процесу навчання; в) програми, які призначені для реалізації конкретних задач опрацювання даних, з якими користувач стикається у своїй діяльності; г) сукупність об'єктів, які забезпечують процес отримання учнями знань, оволодіння практичними навичками і вміннями. Доповніть твердження.
2.3. Принцип співробітництва тісно пов'язаний з принципом ... і ... навчання.
Охарактеризуйте вимоги до обладнання та організації робочого місця учнів в кабінеті інформатики. Обґрунтуйте доцільність використання уроків формування вмінь та навичок у сучасній школі. Порівняйте структуру уроку узагальнення та систематизація знань з структурою уроку перевірки та корекції знань, умінь та навичок. Творче завдання. Складіть пам'ятку щодо уникнення недоліків у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі. Тематична контрольна робота №1 з теми: „Педагогічні основи використання сучасних інформаційних технологій в початковій школі" 2 варіант Виберіть правильний варіант відповіді. 1.1. Інформаційно-комунікаційні технології навчання – це: а) сукупність способів зв'язку для забезпечення ефективного процесу навчання; б) сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп'ютерних мереж і засобів для забезпечення ефективного процесу навчання; в) програми, які призначені для реалізації конкретних задач опрацювання даних, з якими користувач стикається у своїй діяльності; г) сукупність об'єктів, які забезпечують процес отримання учнями знань, оволодіння практичними навичками і вміннями. 1.2. Об'єктом методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі є: а) процес навчання молодших школярів в умовах сучасних загальноосвітніх навчальних закладів; б) сукупність педагогічних, санітарно-гігієнічних умов; в) проведення комплексних психологічних і санітарно-гігієнічних досліджень впливу сучасних інформаційних технологій на процес розвитку і навчання молодших школярів; г) створення сучасних педагогічних програмних засобів підтримки як пропедевтичних курів з інформатики. 1.3. Принцип цілісності впливу навчально-виховного процесу визначає: а) зміст навчання, незважаючи на необхідність його адаптації до рівня учнів початкової школи; б) спрямованість процесу навчання па розвиток фізичних, пізнавальних і духовних якостей учня; в) взаємозв'язок і взаємообумовленість різних факторів, що впливають на ефективність навчально-виховного процесу; г) добір усіх компонентів навчальною процесу. Доповніть твердження.
2.6. У класній формі навчання можуть виділяти таку форму, як урок та … . 2.7. ... є основною формою організації навчальної діяльності у школі. Охарактеризуйте норми обладнання класних кімнат згідно з діючим нормативним документом. Обґрунтуйте доцільність використання комбінованих уроків в сучасній школі. Порівняйте структуру уроку закріплення і застосування знань, умінь та навичок з структурою уроку формування вмінь і навичок. Творче завдання. Складіть пам'ятку щодо уникнення недоліків у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі. Тематична контрольна робота №2 з теми: „Початковий курс інформатики як навчальний предмет" 1 варіант Виберіть правильний варіант відповіді. 1.1. Прикладний напрямок навчальної та розвивальної діяльності учнів передбачає: а) засвоєння учнями загальних відомостей про комп'ютер; б) формування навичок роботи за комп'ютером; в) засвоєння учнями загальних відомостей про призначення комп'ютера та його складових, можливості його використання; г) розвитку творчих здібностей та логічного мислення школярів. 1.2. Пізнавальний напрямок навчальної та розвивальної діяльності учнів призначений для: а) засвоєння учнями загальних відомостей про комп'ютер; б) формування навичок роботи за комп'ютером; в) засвоєння учнями загальних відомостей про призначення комп'ютера та його складових, можливості його використання; г) розвитку творчих здібностей та логічного мислення школярів. 1.3. Підручники з курсу „Сходинки до інформатики" розроблені для дітей: а) 1-го та 2-го класів; б) 1-го, 2-го, та 3-го класів; в) 1-го - 4-го класів; г) 2-го, 3-го та 4-го класів. Доповніть твердження.
2.3. Розвиток пам'яті учнів 3-4 класів здійснюють такі програмні ігри, як Магазин, Розкидайка та ... .
Охарактеризуйте навчальний матеріал у підручнику з курсу „Сходинки до інформатики" для 4-го класу. Складіть бесіду з дітьми на тему: „Первинне ознайомлення з грою „Лісова галявина" (2 клас) із програмного комплексу „Сходинки до інформатики". Обґрунтуйте основні завдання початкового курсу інформатики. В чому їх суть. Творче завдання. Складіть пам'ятку щодо застосування напрямків навчальної та розвивальної діяльності учнів. – Що передбачає кожен із напрямків? – З чим діти ознайомлюються, яка послідовність викладу матеріалу? – Зробити висновки, що повинен засвоїти учень, якими навиками має оволодіти. Тематична контрольна робота №2 з теми: „Початковий курс інформатики як навчальний предмет" 2 варіант Виберіть правильний варіант відповіді. 1.1. Пізнавальний напрямок навчальної та розвивальної діяльності учнів призначений для: а) засвоєння учнями загальних відомостей про комп'ютер; б) формування навичок роботи за комп'ютером; в) засвоєння учнями загальних відомостей про призначення комп'ютера та його складових, можливості його використання; г) розвитку творчих здібностей та логічного мислення школярів. 1.2. Підручники з курсу „Сходинки до інформатики" розроблені для дітей: а) 1-го та 2-го класів; б) 1-го, 2-го, та 3-го класів; в) 1-го - 4-го класів; г) 2-го, 3-го та 4-го класів. 1.3. П'ятий напрямок навчальної та розвивальної діяльності учнів – це: а) алгоритмічний; б) підтримка, корекція і пропедевтика знань, умінь і навичок з основних предметів; в) розвивальний; г) прикладний. Доповніть твердження
2.3. Ознайомлення з різними алгоритмами відбувається з опорою на … .
Охарактеризуйте навчальний матеріал у підручнику з курсу „Сходинки до інформатики" для 2-го класу. Складіть бесіду з дітьми на тему: „Первинне ознайомлення з грою „Кіт-риболов" (2 клас) із програмного комплексу „Сходинки до інформатики". Обґрунтуйте основні завдання початкового курсу інформатики. В чому їх суть. Творче завдання. Складіть пам'ятку щодо застосування напрямків навчальної та розвивальної діяльності учнів. – Що передбачає кожен із напрямків? – З чим діти ознайомлюються, яка послідовність викладу матеріалу? – Зробити висновки, що повинен засвоїти учень, якими навиками має оволодіти. |
ТЕМАТИЧНІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ З УКРАЇНЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Назвіть прізвище письменника, який тричі обирався деканом факультету, а згодом став ректором Харківського університету |
«Числівник» ( «У світі цікавого») Тематичні попереджувальні, пояснювальні, коментовані, міні – диктанти, контрольні диктанти, самодиктанти в 5 – 9 класах на тему |
1. Загальна характеристика Якщо студент постійно відвідував занаття, успішно виконав усі контрольні завдання впродовж семестру, має позитивну атестацію на підставі... |
1. Загальна характеристика Якщо студент постійно відвідував заняття, успішно виконав усі контрольні завдання впродовж семестру, має позитивну атестацію на підставі... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО» Він здійснюється у наступних формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, самостійна робота, практична підготовка,... |
Н. С. Василенко Підсумкові контрольні роботи за рік із зарубіжної літератури Підсумкові контрольні роботи із зарубіжної літератури (5-11 класи) // Василенко Н. С., Ольшаниця, школа. – 2010. – с. 40 |
ПРОГРАМА, МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ І КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ... Програма, методичні вказівки, і контрольні завдання з дисципліни “Основи екології” для студентів всіх спеціальностей заочної форми... |
Тема роботи Мета роботи: обговорити відмінності між навчальним і науковим дослідженням та шляхи ефективного використання комп'ютерних технологій... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до лабораторних робіт з дисципліни «ЕЛЕКТРИФІКАЦІЯ... Т, вказані основні теоретичні положення до кожної з практичної роботи містять основні матеріали з питань вибору, розрахунку та застосування... |
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з дисципліни “ СТРАХОВІ ПОСЛУГИ ” для напряму підготовки 0501 зі спеціальності Напрямки вдосконалення державної політики в галузі страхування Контрольні питання |