ПЛАН УРОКУ


Скачати 110.35 Kb.
Назва ПЛАН УРОКУ
Дата 24.12.2013
Розмір 110.35 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
ЗАТВЕРДЖУЮ

Заст. директора з НВР

________А.В.Лакатуш

ПЛАН УРОКУ

з предмета «Технології комп’ютерної обробки інформації»
Тема уроку: Палітри. Інструменти програми Adobe Photoshop.
Мета уроку: ознайомити учнів з палітрами та інструментами для обробки графічних зображень, навчити використовувати інструменти та палітри за призначенням; розвивати навики роботи з інструментами для обробки, редагування та форматування графічних зображень; формувати професійну компетентність оператора комп’ютерного набору; виховувати естетичний смак учнів.
Тип уроку: комбінований (з елементами мультимедійної презентації).
Обладнання: персональний комп’ютер з програмним забезпеченням, тестова програма «Тест-W», брошура «Робота з палітрами та інструментами в програмі Adobe Photoshop», інструкційна картка «Перелік інструментів та їх призначення», презентація на тему «Палітри та інструменти програми Photoshop».
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина.

Перевірка присутності учнів, їх зовнішнього вигляду та готовності до уроку.
ІІ. Актуалізація знань, умінь, навичок учнів.
1. Бесіда (фронтальне опитування):

  • що таке комп’ютерна графіка?

  • яки види комп’ютерної графіки вам відомі?

  • що є базовим елементом векторної та растрової графіки?

  • назвіть один з недоліків растрової графіки?

  • які способи запуску графічної програми Adobe Photoshop вам відомі?

  • які елементи відображаються в головному вікні програми Adobe Photoshop після її запуску?

  • назвіть елементи, які входять в рядок заголовка;

  • назвіть елементи, які входять в рядок головного меню;

  • яка інформація виводиться в рядку стану програми Adobe Photoshop?

  • які параметри пропонує встановити діалогове вікно «Новий» для створення нового документа?


2. Робота учнів з тестовою програмою «Тест-W»(індивідуальне опитування):

1. Чи вірне твердження: - Переміщення вікна в потрібне місце виконується методом буксування (захоплення курсором рядка заголовка і переміщення).

1) так;

2) ні.

2. Чи вірне твердження: - Вікна можуть переміщуватися тільки в межах головного вікна.

1) так;

2) ні.

3. Чи вірне твердження: - При запуску програми Adobe Photoshop в головному вікні відкритих документів немає.

1) так;

2) ні.

4. У нижній частині вікна програми Adobe Photoshop розташовано...

1) панель інструментів;

2) рядок стану (смуга стану);

3) смуга прокручування.

5. Чи можуть у головному вікні програми Adobe Photoshop знаходитись одночасно декілька вікон відкритих документів?

1) так;

2) ні.

6. У верхній частині вікна програми Adobe Photoshop розташований...

1) рядок головного меню;

2) рядок заголовку;

3) смуга прокручування.

7. При створенні нового документа, в програмі Adobe Photoshop, які типи фону пропонує нам програма?

1) білий, пофарбований, прозорий;

2) тільки білий та прозорий;

3) тільки фон з палітри кольорів.

8. Презентації Pоwer Point мають розширення:

1) Ppt;

2) Mdb;

3) Pdf.

9. З яких елементів складається ім'я файлу?

1) імені та розширення;

2) імені програмного забезпечення та розширення;

3) з власного імені та розширення.

10. Де знаходиться головна кнопка "Пуск"?

1) на панелі задач;

2) в головному меню;

3) на робочому столі;

4) там, де ми її розташуємо за бажанням.
3. Слово вчителя. Професія «Оператор комп’ютерного набору» пов’язана не тільки з роботою зі стандартним пакетом Microsoft Office але і з іншими програмами. Для того, щоб було легше влаштуватись на роботу вивчення однієї програми недостатньо. В сучасному світі все більше почали використовувати комп’ютерну графіку, вона посіла дуже міцне місце в нашому житті. Все більше фірм, підприємств в своїй роботі використовують різні програми в цьому напрямку. Ми з вами почали вивчати програму для обробки комп’ютерної графіки Adobe Photoshop. На минулому уроці ми познайомились з вікном програми, а сьогодні ми будемо вивчати основні інструменти і палітри.
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.

IV. Засвоєння нового матеріалу.

1. Пояснення викладача з використанням електронної презентації «Палітри та інструменти програми Photoshop» (слайди презентації – додаток 1).

2. Робота учнів з конспектом.

3. Робота учнів з персональним комп’ютером.

4. Робота учнів з брошурою «Робота з палітрами та інструментами в програмі Adobe Photoshop».

5. Слово вчителя.

Слайд 1. Тема уроку. (Учні записують в зошит тему уроку).

Слайд 2. Палітри. При роботі з програмою Photoshop використовується різновид діалогових вікон, що називаються палітрами.

Слайд 3. Звичайно палітри об'єднані в групи (по дві чи три). Для керування відображенням палітр на екрані використовуються відповідні команди меню «Окно» і вибрати із запропонованого списку набір палітр.

Слайд 4. У програмі Photoshop використовуються наступні палітри: Слои, Каналы, Контуры, Кисти, Параметры, Навигатор, Каталог, Цвет, Инфо, Команды, Операции, История. Зверніть увагу на те, що назва палітр може відрізнятись від запропонованих тому, що все залежить від версії програми, яка встановлена на вашому комп’ютері.

Слайд 5. Палітра «Навігатор». Дозволяє переглядати фрагменти зображення і змінювати масштаб перегляду. Фрагмент відображається в мініатюрі (прямокутне вікно). За замовчуванням проглядається червоний колір.

Слайд 6. Палітра «Инфо». Відображає інформацію про активний інструмент (наприклад, координати X и Y) і про колірні координати в точці курсору, а також може бути використана для визначення розмірів, відстаней і кутів повороту.

Слайд 7. Палітра «Параметры». Використовується для відображення параметрів і інших характеристик інструментів. Заголовок і вміст палітри змінюється в залежності від обраного інструмента.

Слайд 8. Палітра «Слои». Використовується для створення, копіювання, об'єднання і вилучення шарів. Можна редагувати тільки активний шар, ім'я якого відображається в заголовку вікна документа. Палітра містить список усіх шарів зображення, починаючи з верхнього. Фоновий шар завжди знаходиться наприкінці списку і називається "Задний план". Вміст кожного шару відображається у вигляді мініатюри, що динамічно обновляється в процесі редагування шарів.

Слайд 9. Палітра «Кисти». У палітрі представлені різні варіанти пензлів, які використовуються для малювання і редагування. Меню палітри містить команди створення, визначення параметрів і вилучення пензлів, а також збереження і завантаження наборів пензлів.

Слайд 10. Палітра «Каналы». Використовується для виділення, створення, дублювання і вилучення каналів, визначення їхніх параметрів, перетворення каналів у самостійні зображення і формування суміщених зображень з декількох каналів.

Слайд 11. Палітра «Цвет». У цій палітрі визначаються два робітники кольору — основний і фоновий. У палітрі задається колірна модель поточного кольору і співвідношення компонентів.

Слайд 12. Палітра «История». Дозволяє фіксувати проміжні етапи обробки зображення і при потребі повертатись до них.

Слайд 13. Панель інструментів містить кнопки графічних інструментів Photoshop. Ці інструменти призначені для швидкого виконання більшості операцій і процедур, пов’язаних з виділенням, розфарбовуванням, редагуванням і переглядом зображень. На кнопках деяких інструментів є маленькі трикутники в нижньому правому куті. Це свідчить про те, що в цих інструментах є панелі додаткових інструментів.
Слайд 14. Інструменти виділення.




«Область». Виділяє прямокутні області. Для отримання квадратної області при її виділенні утримуйте клавішу Shift.





«Лассо». Виділення областей довільної форми






«Волшебная палочка». Виділяє фрагменти зображення на основі подібності кольорів суміжних пікселів





«Рамка». Вирізає з зображення виділену область, відсікаючи непотрібні об’єкти





«Перемещение». Використовується для переміщення виділених областей, слоїв і направляючих


Слайд 15. Інструменти малювання і зафарбовування




«Аэрограф». Використовується для напилення кольору на поверхню зображення





«Кисть». Дозволяє наносити м’які мазки основним кольором





«Ластик». Використовується для знищення оригінальних пік селів зображення, шляхом зафарбовування їх в колір фону




«Карандаш». Дозволяє малювати довільні лінії з твердими межами






«Линия». Використовується для малювання прямих ліній


Слайд 16. Інструменти малювання і зафарбовування (продовження).



«Пипетка». Дозволяє задати основний і фоновий кольори шляхом взяття проб кольору на зображенні





«Градиент». Заповнює область поступовим переходом від одного кольору до іншого





«Перо». Використовується для малювання контурів з допомогою лінійних сегментів шляхом створення набору закріплених крапок




«Стрелка». Використовується для коригування форм контура шляхом переміщення вузлових крапок



Слайд 17. Інструменти для редагування




«Текст». Дозволяє створювати бітовий текст





«Рука». Дозволяє переглядати частини зображення, які не вміщуються на екрані




«Масштаб». Збільшує чи зменшує зображення текст

Слайд 18. Інструменти для ретушування




«Палец». Імітує ефект розмазування невисохлої фарби пальцем




«Штамп». Дозволяє відтворити точні чи модифіковані копії окремих фрагментів зображення





«Губка». Змінює насиченість окремих частин зображення





«Размытие». Дозволяє пом’якшити занадто різкі межі чи області в зображенні, зменшуючи контраст між пікселями



Слайд 18. Інструменти налаштування робочого середовища.



«Кольори переднього і заднього планів».





«Редагування в стандартному режимі».






«Редагування в режимі бистрої маски».


V. Закріплення знань, умінь, навичок учнів.

1. Бесіда (фронтальне опитування).

2. Гра «Хто швидше?»
VI. Підсумок уроку. Оцінювання учнів. Мотивація оцінок.
VII. Домашнє завдання

  • В.Д.Руденко та ін. Курс інформатики, Київ, 2001 – стор 323 – 326.



Викладач І.С.Андрейчук

Додаток 1



Слайд 1


Слайд 2


Слайд 3


Слайд 4




Слайд 5


Слайд 6


Слайд 7


Слайд 8




Слайд 9


Слайд 10


Слайд 11


Слайд 12



Слайд 13


Слайд 14


Слайд 15


Слайд 16





Слайд 17



Слайд 18



Слайд 19



Додаток 2




Гра «Хто швидше»

(потрібно об’єднати інструменти в окремі групи інструментів)

Область

Лассо



Рамка



Кисть



Ластик



Карандаш



Пипетка




Перо




Текст




Градиент



Рука



Масштаб



Штамп



Губка



Размытие



Схожі:

План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Уроку Тема уроку
План складено за підручником: Назаренко Н. В., Гармаш Л. В. Художня культура. 9 клас Харків. «Оберіг» 2009 р
План-конспект уроку трудового навчання Т
Тема уроку. Пошук аналогів існуючих виробів та зображень для випалювання, їх аналіз
Урок на тему: Світовий океан та його частини
Мотивація ( вступне слово вчителя, об’ява теми та мети уроку, епіграф, план уроку, проблемне питання – слайди №1,2,3)
План-конспект уроку української літератури у 8 класі учителя СЗШ...
Обладнання: інтерактивна дошка, презентація уроку,виставка книжок письменника, ілюстрації до твору, мультимедійні засоби наочності...
План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет....
План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет. Реєстрація електроної пошти
Урок з історії України на тему: «Проблеми голодомору в історії українського народу»
Якщо учні сформулювали самостійно тему уроку, ио вчитель пропонує смоделювати план уроку
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики...
Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка