Навчальний проект


Скачати 33.25 Kb.
Назва Навчальний проект
Дата 15.12.2013
Розмір 33.25 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Навчальний проект

«Т.Г.Шевченко. Балада «Тополя». Незнищеність справжнього кохання, краси, вірності».

/7 клас/

Підготувала заступник директора з НМР, учитель

української мови та літератури

вищої категорії, старший учитель Свеської спеціалізованої

школи І – ІІІ ступенів №2

"ліцею"

Левченко Тетяна Іванівна


Тема. Т.Г.Шевченко. Балада «Тополя». Незнищеність справжнього

кохання, краси, вірності. Теорія літератури: балада, роман –

тизм, пейзаж, метаморфоза, обрамлення.

Є різні ліки від кохання,

але немає жодних надійних.

Ф.Ларошфуко

Тип проекту:

  • навчальний;

  • між предметний (мова, література, інформатика);

  • інформаційно – творчий;

  • груповий.

Актуальність проекту.

У 7 класі учні вивчають три твори Т.Г.Шевченка: «Мені тринадцятий минало», «Тополя», «Заповіт».

Як побудувати уроки, щоб всебічно висвітлити тему і зацікавити учнів, даючи можливість кожному, залежно від здібностей, нахилів та інтересів, реалізувати себе в пізнавальній, дослідницькій, творчій діяльності?

Найкраще цим вимогам відповідає метод проектів – сукупність дослідно – пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю.

Запропонований проект має виховну спрямованість, оскільки впливає на емоційно – чуттєву сферу учнів, спонукає до роздумів.

Мета проекту:

  • розвивати навички творчого мислення;

  • сприяти розвитку інтегрованих знань, інтелектуальних і творчих здібностей.

Проект має навчити учнів:

  • планувати свою роботу, передбачати можливі результати;

  • працювати з додатковими інформаційними джерелами;

  • самостійно шукати і накопичувати матеріал;

  • грамотно аргументувати думки;

  • активізувати соціальні контакти (розподіляти доручення, працювати разом);

  • працювати в команді, уникати конфліктів, відчувати відповідальність за свою роботу.

Механізм реалізації проекту

  1. Формування спільної теми й мети.

Ключове питання. Чи впливали народні пісні і думи на творчість Т.Г.Шевченка?

Тематичні запитання:

  • Що називається обрамленням, романтичним пейзажем, баладою, думою, метаморфозою?

  • Чи є у баладі ознаки народної творчості?

  • Чи є в баладі зв'язок між природою та внутрішнім станом головної героїні твору?

  1. Розробка плану реалізації задуму, визначення терміну захисту проекту.

  2. Установлення критеріїв оцінки результату і процесу дії.

  3. Дослідження проблеми:

    • об’єднання учнів у групи (з урахуванням здібностей, нахилів, способу мислення) – «літературознавці», «дослідники», «аналітики», «народознавці», «краєзнавці»;

    • обговорення і вибір питань, які будуть досліджуватися:

«Літературознавці»

  • Розповісти про обрамлення, романтизм, баладу, метаморфозу.

  • Створити презентацію «Літературознавчий словничок».

«Народознавці»

  • З’ясувати особливості твору, зв'язок з українською народною творчістю.

  • Створити презентацію.

«Дослідники»

  • Довести, що твір «Тополя» є баладою, романтичним твором.

  • Дослідити художні особливості балади «Тополя».

«Аналітики»

  • Проаналізувати внутрішній стан дівчини, героїні балади «Тополя».

  • Скласти цитатну характеристику героїні.

«Краєзнавці»

  • З’ясувати, яке значення має пейзаж на початку твору?

  • Що символізує тополя в Шевченківській баладі?

  • Назвіть відомі вам образи – символи.

  • Створити публікацію.




  • обговорення й вибір методів дослідження та пошуку інформації;

  • виконання індивідуальних завдань під контролем вчителя;

  • проміжні обговорення досягнутих результатів;

  • підготовка до презентації та захисту проекту;

  • оцінювання проекту.

Очікувані результати

Працюючи над проектом, учні навчаться:

  1. Вдумливо читати тексти, вибираючи потрібну інформацію і творчо її використовувати;

  2. Виділяти провідні мотиви;

  3. Самостійно працювати з додатковими джерелами інформації;

  4. Користуватися ресурсами Інтернету;

  5. Працювати в команді;

  6. Створювати публікації, презентації, веб – сайти в програмах Power Point, Publisher, Excel.

Оцінка і самооцінка проекту.

Схожі:

-
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
П лан навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту «Масова культура» як інструмент «холодної війни»
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту «Бути чи не бути Україні?»
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка