Заняття «Сн і д : Знати, щоб вижити»


Скачати 35.13 Kb.
Назва Заняття «Сн і д : Знати, щоб вижити»
Дата 15.12.2013
Розмір 35.13 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Заняття « Снід : Знати, щоб вижити»

Мета: актуалізувати, систематизувати інформацію щодо ВІЛ. Сприяти усвідомленню підлітками негативних поведінкових факторів як основної загрози можливого інфікування.

Зміст тренінгового заняття

1.Привітання . Знайомство (5 хв)

Педагог-тренер пропонує учасникам по черзі назвати своє ім’я і розповісти про якийсь свій страх – «чого я боюся».

Після цього тренер підводить короткий підсумок: «Страхи бувають різні. «Страх-ратівник», наприклад сигналізує про небезпеку і часто рятує людину. Але є страхи «навіяні» . Такі страхи часто виникають від недостатньої інформованості.

Зараз усіх лякають ризиками інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом. Може скластися враження, що захиститися від них неможливо. Це зовсім не так, і на занятті ми розберемося, як уникнути цих ризиків.

2. Прийняття правил роботи групи (5хв)

Орієнтовні:

  • Поважати думку іншого

  • Бути активним

  • Відключити телефони

  • Правило підведеної руки

  • Бути дружнім і толерантним

3. Очікування(5 хв)

Сьогодні ми поговоримо про те, як передається ВІЛ та СНІД. Чи можна попередити поширення ВІЛ/СНІДу .

Далі тренер пропонує учасникам визначити , що вини очікують від заняття , і записати свої очікування на колорових клейких аркушах.Після цього учасники зачитують свої записи і прікріплюють їх на плакат «Наші очікування»

4. Групове обговорення (10 хв) «Що таке у вашому розумінні СНІД? Що вам відомо про СНІД? Як розшифровується скорочення ВІЛ і СНІД? Що може спричинити цю хворобу?»

Після короткого обговорення педагог-тренер ознайомлює учнів з матеріалами презентації

(Слайд 1-3)

4. Вправа «Міфи і легенди про ВІЛ/СНІД»(10 хв)

Мета : закріпити, систематизувати інформацію про ВІЛ /СНІД.

Робота в групах. Тренер об’єднує учасників у дві команди і пропонує протягом 5 хв. Ознайомитися із запитаннями (додаток 1).

На плакатах записані твердження. Потрібно визначити , які є правильними а які ні. Якщо інформація правильна можна позначити її літерою Ф-« факт», якщо ні – М- «міф». Презентувати відповіді.

У разі неправільної чи неточної відповіді педагог-тренер доповнює.

5. Мозковий штурм «Шляхи передачі ВІЛ» (15 хв)

Мета: визначити шляхи передачі ВІЛ, та коли ВІЛ не передається.

Тренер об’є днує учасників у групи і пропонує записати одній групі, при яких умовах є ризик захворіти на ВІЛ, а другій –коли ризику немає.

6. Інформаційне повідомлення (10 хв)

Уявіть: як би ви поводилися, якби дізналися, що близька вам людина інфікована ВІЛ? Це нелегке запитання постає нині перед багатьма людьми. Трагізм ситуації полягає в тому, що не можна повернути все, як було раніше. ВІЛ-інфікована людина розуміє, що вона може заразити рідних, друзів, знайомих. Але ВІЛ –інфікований чи хворий на СНІД - це насамперед людина, наділена такими самими почуттями, бажаннями, надіями, що і здорові люди. Тому основна допомога хворому полягає у психологічній підтримці. Як правило, люди , дізнавшись про хворобу, відчувають потребу поділитись з кимось своїми почуттями, відчути себе не самотнім у боротьбі зі страшною недугою. Та, на жаль, оточення не завжди розуміє це і частіше всього відвертається від ВІЛ-інфікованих, а іноді жахаються їх.

7. Вправа «Що б ви зробили» (20 хв)

Учасники поділені на 4 групи. Кожна отримує картку з описом ситуації та відповідає на запитання до них. У процесі обговорення представник кожної підгрупи читає опис своєї ситуації та відповідає на запитання.

(Додаток 2)

8. Вправа «Як висловити підтримку і надати допомогу другу» (10 хв)

Іноді буває важко висловити підтримку і надати допомогу ВІЛ-позитивним людям, якщо ми не знаємо, як це зробити.

Лист Олексія

"Мене звати Олексій. Мені 15 років і я щойно повернувся зі школи. Почуваюся добре, але всі знають, що в мене ВІЛ.

Більшість однокласників уникають мене. У мене немає друзів. Кожного дня я йду зі школи з опущеною головою. У мене депресія, всі мене бояться і я почуваюся страшенно самотнім. Я хочу мати друга, з яким можна було б поговорити.

Давайте спробуємо підтримати Олексія.

На листочках учасники пишуть слова підтримки, пропонують дружбу….

Листочки прикріплюються на ватман у вигляді серця.

9. Вправа «Мій острів» (15 хв)

Щоб підняти вам настрій, пропоную об’єднатись у групи і намалювати ваш острів мрій , на який ви візьмете найкраще: улюблених людей, друзів, тварин. І обов’язково придумаєте захист від впливу шкідливих речовин. Кожна підгрупа представляє свій острів.

10. Підсумки (5 хв)

Тренер пропонує кожному учаснику відповісти на запитання: що найбільше запам’яталося з сьогоднішнього заняття? Чи справдилися ваші очікування?

На завершення тренер бажає щастя, добра і, перш за все, здоров’я. Нехай нікому з вас не доведеться спіткнутися на шляху власного життя, хоч яким би тернистим він був.

Схожі:

Тема: Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти. Мета
Стихійне лихо- це надзвичайне природне явище, що діє великою руйнівною силою, завдає значної шкоди, порушує нормальну життєдіяльність...
Тема. Хата моя, біла хата
Україні – тут коріння українського народу. А знати свій народ – це означає знати мамину пісню, що вчить добра і ласки;гарно ставитись...
Соціальні зміни, що відбулися в Україні викликали необхідність переосмислення...
Сьогодні щоб вижити бібліотекам необхідно відмовитися від пасивної стратегії обслуговування і звертатись до активної ринкової політики,...
Портретний селянський живопис Панаса Ярмоленка, безперечно, явище...
Як Панас Ярмоленко, або переїхали з міст і містечок, щоб вижити, заховатися від лихоліть 20-30-их років, як полтавський маляр Григорій...
Пробудити інтерес до культури українського народу, його декоративно
Батьківщини; це знати бабусину вишивку, забуту і розтоптану жорстоким часом; це знати дідусеву казку про правду і кривду
Продукти харчування
«Головним скарбом життя є не землі, що ти завоював, не багатства, що у тебе в скринях Головним скарбом життя є здоров'я, і щоб його...
Тематичні та поурочні плани вчителів
Для більшої ефективності проведення заняття можна залучати різні цікаві факти, але так щоб вони були зв’язані із вивчення предмету....
Конспект виховної години на тему : «СНІД смертельна загроза людству. Знати, щоб жити»
Мета: дати учням елементарні знання про СНІД, основні шляхи зараження цією хворобою, як захиститись від СНІДу, профілактика цієї...
Психологічна культура юриста
Юрист працює серед інших людей. Для того щоб ефективно спілкуватися він повинен вміти володіти психологічними прийомами, розуміти...
Тема: «Самооцінка і рівень домагань»
Особливо якщо врахувати, що ще одну третину свого життя ми проводимо уві сні. Займатися стільки часу улюбленою і цікавою справою...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка