|
Скачати 46.28 Kb.
|
Тема: Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти. Мета: Ознайомити учнів з надзвичайними ситуаціями природного характеру( пожела, землетрус, повінь, гроза, снігопад), розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, навички поведінки під час надзвичайних ситуацій, відпрацьовувати алгоритм евакуації в разі їх виникнення, виховувати дбайливе ставлення до себе і свого здоров’я . Тип заняття: Позакласний захід. Хід заходу: 1 Організація класу. Ось дзвінок нам дав сигнал. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо- Наш захід починаймо. 2 Мотивація діяльності: Оголошення теми і мети заходу. Клас поділенний на 4 группи. Кожна група отримує завдання-вікторина. Надзвичайні ситуації: 1 Із вогнем( пожежа) 2 Із водою( повінь) 3 Із отруйними речовинами( Зарження) 4 Із коливанням земної кори(землетрус) 5 Із морозом ( ожеледь) 6 Із спекотною погодаю( посуха) Вправа: « Очікування» (Мікрофон)
Я теж очікую, що ми попрацюемо плідно і кожен із вас винесе корисні висновки. Перегляд презентації: «Асоціаційний кущ» Стихійне лихо ↓ ↓ ↓ ↓ Стихійне лихо- це надзвичайне природне явище, що діє великою руйнівною силою, завдає значної шкоди, порушує нормальну життєдіяльність населення, знищує матеріальні цінності. Доповніть схему: « Надзвичайні ситуації» Природні лиха Земні Атмосферні Водні Вулкан Заморозки Повень Землетрус Ожеледь Зливи Зсув Ураган Лавини Обвал Смерч Град Блискавка Дайте відповідь на запитання:
Розповіді королев безпеки ( повінь, землетрус, снігопад, ураган) Задання групам: Скласти пам’ятки правил безпечної поведінки під час стихійних лих природного характеру. Фізкульт хвилинка: На зарядку встаньте вряд Руки вгору, руки вниз, Крок на місці – зупинись. Нахилиляйся, присідай І сусіда не штовхай Руки в боки, нахились, Вправо- вліво подивись, Біг на місці починай Ну, а зараз пострибай, Руки вгору, руки вниз, Не лінуйся добре вчись. Практична частина: « Сценка» Ведуча: Спорудив дід будинок. Зробив там евроремонт. Не будинок, а хороми. Жив дід не сам, а з бабою. Бабка любила все прати та чепурити, розвішувала над плитою, щоб скоріше досохло. Одного разу повертається дід додому... І що він бачить? Баби вдома немає, а будиночок палає. Дід: Ой, рятуйте, поможіть!Бабко, бабко, все горить. Що ж ти бабко наробила? Де тепер ми будем жить? Баба: Годі діду голосить треба нам вогонь гасить! Ведуча: Дід ведеречко схопив Баба за лопату Гасять, гасять – погасити не вдається хату. Баба: Баба нам вогонь не подолати Треба внучку викликати Ведуча: Внучки номер набирає Все її розповідає Баба: Внучка йди на допомогу! Вогонь скотився на підлогу Внучка: Що ж ви любі наробили Собі хату запалили Ведуча: Дід ведеречком Баба лопатою Внучка скакалкою Гасять, гасять Погасити не вдається хату Внучка: Не виходить, Щось у нас Треба мурку викликати Киць,киць,мерщій сюди Як бозбутися біди? Кицю Муро, де була? Бачиш хата в нас горить! Ведуча: Мурка хитрою була В руки хвостик свій взяла Дід за ведеречко Бабка за лопату Внучка- за скакалку Мурке хвостиком махає А вогонь наш не згасає І все дужче він палає Дід: Нікого нам більше звати Як буднок рятувати? Мурка: Спокійно, без паніки! Вогонь-це не жарти! 101 найпеше набирайте А тоді бородьбу починайте Ведуча: Тут тихесенько, непомітно До них Бобер завітав Вогнегасник ухопив І пожежу погасив Тут і казочці кінець Хто побачив молодець! Мораль цієї казки отака: Якщо ти дуже любиш прати, Не розвішуй білизну Біля плити у хаті. А чи знаєте ви, як потрібно викликати пожежників, якщо трапилася пожежа? Робота в групах( складання діалогу між «потерпілим» і «оператором» служби 101) Пам’ятка:
Розігрування діалогів:
Робота над прислів’ям « Криком вогню не погасиш». Гра : «Так чи ні» Відповіді показують за допомогою сигнальних карток. 1 Якщо ти відчув запах диму або горілого, побачив іскри та невелике полум’я. Необхідно: - Терміново повідомити батьків та сусідів(так) - Залити полум’я водою (так) - заховатися у куток (ні) 2 Якщо загорівся елекироприлад, необхідно: - залити водою (ні) - вийняти шнур із розтки, обмотавши руку ганчіркою (так) - відрізати шнур ножем (ні) - відключити його від електрики рубильником (так) 3 Якщо ваш одяг спалахнув: - потрібно лягти на підлогу і перекочуватися, збиваючи із себе вогонь (так) - потрібно бігти (ні) 4 Якщо будинок охопленний полум’ям: - потрібно накритися з головою мокрою ковдрою і намагатися дістатися виходу (так) - допомогти молодшим залишити кімнату (так) 5 Якщо у приміщенні багато диму: - потрібно рухатися до виходу поповзом або пригнувшись (так) - потрібно захистити свої легені від диму вологим рушником, шарфом чи хустинкою (так) Розробка заходу « Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти» Керівник гуртка “Юні екурсоводи” Артюшенко С.П. |
Тема дослідження Умію виявити наполегливість у розв'язанні моральних конфліктів, можу передбачити наслідки аморальних вчинків |
Заняття «Сн і д : Знати, щоб вижити» Мета: актуалізувати, систематизувати інформацію щодо ВІЛ. Сприяти усвідомленню підлітками негативних поведінкових факторів як основної... |
Тема. Хата моя, біла хата Україні – тут коріння українського народу. А знати свій народ – це означає знати мамину пісню, що вчить добра і ласки;гарно ставитись... |
Завдання. Розробити навчально-контролюючу програму про своє захоплення При проведенні тестування необхідно передбачити введення відповідей у діалогових вікнах на п'ять запитань |
ТЕМА. Різноманітність ракоподібних МЕТА Коли ви закінчите школу, я сподіваюся, що ці знання вам знадобляться в житті. Я бажаю вам, щоб ваш багаж був великим і різноманітним,... |
Чи знаємо ми, яке буде життя через 20 років? А дитині треба, щоб її бачили і розуміли у цю хвилину, щоб вчитель дихав разом з нею, підтримував, вселяв віру, дарував світло. Щоб... |
Конспект виховної години на тему : «СНІД смертельна загроза людству. Знати, щоб жити» Мета: дати учням елементарні знання про СНІД, основні шляхи зараження цією хворобою, як захиститись від СНІДу, профілактика цієї... |
Тема. Тварини. Різноманітність тварин у природі Привітайтеся з гостями. Усміхнімося один одному, нашим гостям, щоб урок пройшов у теплій., дружній атмосфері, адже: «Якщо хочеш,... |
Урок географії у 7 класі Тема: АВСТРАЛІЯ МАТЕРИК, ЧАСТИНА Презентація має бути яскравою, теоретично і практично ґрунтовною, цікавою, щоб викликати неабиякий інтерес з однокласників. За бажанням... |
Урок це завжди творчість і пошук. І я, викладач, повинна все зробити,... Моя головна мета навчити учнів мислити, займатися самоосвітньою діяльністю, відчувати … |