Тематичні та поурочні плани вчителів


Скачати 54.35 Kb.
Назва Тематичні та поурочні плани вчителів
Дата 10.04.2013
Розмір 54.35 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Тематичні та поурочні плани вчителів:

Завданням з математики було проведення аналізу самостійної роботи.

З географії план був значно ширшим:

  • Введення

  • Орієнтування на місцевості

  • Форма поверхні землі

  • Вода на землі

  • План і карта

  • Земна куля

  • Карта України

  • Повторення

На основі бесіди з вчителями я дізнався багато методів, які допомагають їм у викладенні сучасного уроку. На думку першого - головним є знаходження спільної мови, індивідуальний підхід до кожного учня, культура поведінки і колективний підхід до вирішення деяких питань. На думку другого - головним є дисципліна та організація уваги учнів. Для більшої ефективності проведення заняття можна залучати різні цікаві факти, але так щоб вони були зв’язані із вивчення предмету. Кожен з них має рацію. Для того щоб викладати предмет не достатньо самих знань, потрібно вміти донести їх до дітей.

Аналіз уроку

Дата: 18.10.2012

Школа: №9

Клас: 6-А

Предмет: математика; географія.

Тема: «Аналіз самостійної роботи»; «Визначення відстаней на фізичних та адміністративних картах».

Кількість учнів: 23

1.Професійні якості вчителя.

Кожен вчитель має різне ставлення до викладання свого предмету, ставлення до учнів і до матеріалу якому він навчає. Педагоги які викладали дані предмети мали різні підходи та методи для більш ефективної роботи в класі. Учителька математики більш досвідчений педагог, який має повагу серед учнів. Кожне її слово вони слухали і запам’ятовували, хоча іноді здавалось що трішки відволікались і могли дозволити почувати себе вільно. Дуже добре коли вчитель інколи дає трішки свободи, це дозволяє створити сприятливий психологічний мікроклімат. Сумнівів у її професійних навичках немає. Вона з легкістю могла пояснити розв’язок прикладів і в ту ж мить записати інший. Головним завданням для вчителя є організація уваги учнів, і це я вважаю їй з легкістю вдалося. Інколи були випадки коли треба було підвищити голос, але це мало вигляд ніби вона їх попросила і вони послухали. Культура мовлення, ввічливість є важливим етапом у становленні відносин між вчителем та учнями. Кожен педагог повинен мати гарний вигляд, високу витримку и прекрасну культуру мовлення. Адже вчитель це всебічно розвинута людина, яка повинна навчати дітей не тільки предмету який викладає, але і правильній поведінці в житті.

На уроці географії метод викладення вчителя дещо відрізнявся. Вона теж була спеціалістом високого класу, мала всі навички і поведінку гарного педагога. Досконалість знання свого предмету і можливість чимось зацікавити учнів коли вони відволікаються варто уваги. Але вона в першу чергу вимагала високої дисципліни і це стомлювало учнів. Через деякий час вони починали ще більше звертати увагу на різні речі не зв’язані з предметом. Хоча це не як не заважало. Урок проходив в дуже активному стані, теми часто змінювались і доводилося всім підключатися до роботи.

2. Основні характеристики учнів на уроці.

Посередній учитель викладає.
Х
ороший учитель пояснює.

Видатний учитель показу.

Великий учитель надиха.

Вільям Артур Ворд

Не можу сказати на скільки вчителі надихнули учнів на вивчення своїх предметів, але можу з впевненістю сказати, що цього вони хотіли. На уроці математики вчитель намагався зацікавити новими задачами, методами їх рішення. Ті хто уже пройшли цей матеріал і їм було не цікаво отримували індивідуальне і дещо складніше завдання. Зацікавленість була велика, так як кожен міг заробити гарну оцінку. Математика вважається складним предметом для багатьох, тому зацікавленість була вдвічі більша. Ті хто щось не розумів могли тихенько підійти до вчителя і він їм все пояснював. Поведінку учнів ідеальною назвати не можна, але мені дуже сподобалось як проходив урок, всі проявляли активність, навіть ті хто погано розумів пройдений матеріал.

На уроці географії дітям звісно було цікавіше дивитися на карти, атласи, можливо навіть роздивлятися деякі малюнки. Учитель був постійно в русі, ідучи по класу він не тільки підтримував дисципліну, а і показував всім матеріал який вони вивчають. Всі учні відповідали на поставлені запитання, а ті хто не міг відповісти викладач їм допомагав. Задіяні були майже всі. На деяких етапах уроку учні починають діяти більш організовано, намагаються допомагати один одному і відповідати на відомі їм запитання які не знає їх товариш. Після короткого опитування учитель уже міг розпочинати новий матеріал, так як всі учні уже були підключені до роботи.

3. Зміст навчального матеріалу

На уроці математики проводився аналіз самостійної роботи. Для початку діти отримали свої роботи. За дозволом вчителя виставили зароблені оцінки собі в щоденник, де учитель потім розписався. Під час проведення роботи над помилками учні які не правильно розв’язали приклади виходило до дошки і намагалися зробити їх повторно. За допомогою вчителя їм це вдавалося. На уроці географії проводилася практична робота на тему: «Визначення відстаней на фізичних та адміністративних картах». Матеріал був достатньо цікавим, більшість була зацікавлена новою для них інформацією. При викладенні теми вчитель розповідав цікаві факти для заохочення, але намагався притримуватися якомога ближче матеріалу який він подає.

4. Ефективність діяльності вчителя і учнів.

Час поданий для уроку використовувався раціонально як на уроці математики так і географії. Для першого була поставлене завдання провести аналіз самостійної роботи і він був виконаний. Учителька допомогла всім виправити свої помилки. Для більшої ефективності і раціонального використання часу деякі задачі розв’язувалися колективно. Учні які розв’язали на відмінно отримали індивідуальне завдання. Слабкі учні в свою чергу змогли індивідуально позайматися з вчителем для більшої ефективності.

На уроці географії вчителька теж мала чіткий план проведення заняття. Перевіривши виконання домашнього завдання перейшла до короткого опитування. Для кожного питання вона намагалась викликати різних учнів, так було привернуто увагу всіх учнів, а не тільки тих хто активно себе проявляє. Після цього уже можна було розпочинати новий матеріал. На кожен підпункт плану викладач виділяв певну кількість часу і намагався дотримуватися свого плану.

5. Мета і результати уроку.

При проведенні аналізу уроку можна побачити, що деякі недоліки можуть з’явитися, але порівнюючи їх з проведеною роботою вчителів можна чітко сказати що ці педагоги мають право отримати найвищу оцінку за свою роботу. На уроці математики учні зрозуміли свої помилки і можливо в майбутньому більше їх не повторять. З географії закріпили пройдений матеріал і вивчили новий. Навчилися орієнтуватися на карті, знаходити країни, а можливо і деякі міста. Орієнтуватися в плані знаходження морів і проток. Учні можливо стануть більш відповідальними, а вчителі зможуть надихати їх для цього.

Педагогічна ситуація

У педагогічній практиці трапляється дуже багато різних ситуацій, іноді незначних, а іноді таких що можуть привернути значну увагу як педагогів так і батьків дітей. По даному уроку прикладів не багато, але все ж вони є.

«Розумний бешкетник»

Це учень який правильно розв’язує завдання, знає відповіді на більшість запитань і його слова такі: «Я все це вже знаю. Мені нудно!». Коли йому не цікавий матеріал він починає заважати іншим і стає складніше проводити урок. Розумним рішенням буде залучення цього учня до розв’язування складніших завдань, вивчення додаткового матеріалу для отримання максимальної оцінки.

При спілкуванні з учнями помітно що вони ще маленькі діти, які не хочуть навчатися, а злі вчителі їх примушують це робити. Вони шукають поважні причини аби прогуляти уроки або нічого не робити. Спілкування зі мною вони ставлять як можливість розважитися. Але все ж таки це діти і колись ми теж були такими. Потрібно ставитися до їх з розумінням. Намагатися не примушувати їх вчити, а дати їм поштовх на те, щоб вони цього захотіли. Як правило до старших вчителів діти ставляться з більшою повагою. І якщо ти ще молодий педагог і хочеш чогось їх навчити перш за все потрібно стати для них другом, а потім уже вчителем.

Схожі:

Календарно-тематичні плани календарно-тематичні плани
Носії інформації, форми і способи подання інформації. Види інформації. Інформація і шум та їх взаємоперетворення. Властивості інформації....
Календарно-тематичні плани календарно-тематичні плани
ХХ ст. Поняття інформації. Інформація і повідомлення. Інформація та інформаційні процеси. Носії інформації, форми і способи подання...
Об’єднане Королівство Великобританії та Північної
Поурочні плани – конспекти для уроків «Країнознавства» з англійської мови. Запропоновані уроки можуть бути використовуваними на факультативних...
Список вчителів на проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників...
Денна. Проблемно-тематичні курси «Упровадження інтерактивних технологій навчання у процесі вивчення фізики»
Програма для загальноосвітніх навчаль­них закладів. Основи правознавства...
Тематичні плани та програми курсу «Основи правознавства» для 9 – 11 класів з поглибленим вивченням права
ТЕМАТИЧНІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ з дисципліни
Чура М. Г. Тематичні контрольні роботи з дисципліни «Методика навчання основ інформатики в молодших класах». Красноармійськ: Педагогічне...
Про оформлення папки «Календарні плани учителя» у 2013– 2014 н р
Плани повинні бути у папці(тверда обкладинка) з файлами, кількість яких можна збільшувати
РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок...
Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності
Постановка проблеми: завдання підготовки вчителів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічно освіти
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ...
Плани обговорені і схвалені на засіданні кафедри філософії та соціальних дисциплін
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка