1. А. Іноді даю можливість іншим взяти на себе відповідальність за вирішення спірного питання. Б. Вважаю за краще не обмірковувати те, в чому ми не погоджуємося. 2


Скачати 90.63 Kb.
Назва 1. А. Іноді даю можливість іншим взяти на себе відповідальність за вирішення спірного питання. Б. Вважаю за краще не обмірковувати те, в чому ми не погоджуємося. 2
Дата 14.12.2013
Розмір 90.63 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Визначення особистості
З метою запобігання конфліктам під час знайомства з класом, педагоги використовують опитування Томаса, яке складається з 60 суджень, згрупованих у 30 пар, щоб визначити, до якого типу належить особистість, ступінь її конфліктності. Опит складається з подвійних висловлювань А. та Б.. Опитуваний обирає потрібний варіант, що визначає вчинки людини.
Текст опитування
1. А. Іноді даю можливість іншим взяти на себе відповідальність за вирішення спірного питання.

Б. Вважаю за краще не обмірковувати те, в чому ми не погоджуємося.
2. А. Намагаюся знайти компромісне рішення.

Б. Намагаюся залагодити справу, враховуючи інтереси всіх.
3. А. Найчастіше прагну досягти свого.

Б. Іноді жертвую своїми інтересами заради інтересів іншої людини.
4. А. Намагаюся знайти компромісне рішення.

Б. Намагаюся не зачіпати почуттів інших.
5. А. Коли залагоджую спірну ситуацію, намагаюся знайти підтримку в друзів.

Б. Намагаюся зробити все, щоб уникнути даремного напруження.
6. А. Намагаюсь уникнути неприємностей для себе.

Б. Намагаюся досягти свого.
7. А. Віддаю перевагу відкладенню вирішення спірного питання, щоб вирішити його згодом.

Б. Вважаю можливим у чомусь догодити, щоб досягти чогось.
8. А. Найчастіше наполегливо прагну досягти свого.

Б. Намагаюся визначити, в чому суть поданих інтересів.
9. А. Вважаю, що не завжди слід хвилюватися через розбіжність думок.

Б. вкладаю зусиль, аби домогтися свого.
10. А. Упевнено прагну досягти свого.

Б. Намагаюся знайти компроміс.
11. А. Намагаюся чітко розібратись у спірному питанні.

Б. Намагаюся заспокоїти іншого.
12. А. Уникаю можливості займати спірну позицію.

Б. Даю можливість іншому залишитися зі своєю думкою (поглядами).
13. А. Пропоную нейтральну позицію.

Б. Обстоюю свою позицію.
14. А. Повідомляю іншому про свою точку зору.

Б. Намагаюсь переконати іншого в перевазі своїх поглядів.
15. А. Намагаюся заспокоїти іншого.

Б. Намагаюсь уникнути напруження.
16. А. Намагаюся не принизити почуттів іншого.

Б. Найчастіше намагаюся переконати іншого в перевазі своєї позиції.
17. А. Наполегливо прагну домогтися свого.

Б. Намагаюсь уникнути даремного напруження.
18. А. Коли це іншого робить щасливим, дам йому можливість взяти перевагу.

Б. Дам іншому можливість залишитися при своєму, якщо він іде мені назустріч.

19. А. Намагаюся розібратися в спірних питаннях самостійно.

Б. Намагаюся відхилити спірні питання на якийсь час.
20. А. Намагаюся не поспішаючи подолати наші розбіжності.

Б. Намагаюся знайти перевагу втрати над вигодою.
21. А. Під час переговорів намагаюся бути уважним до іншого.

Б. Віддаю перевагу прямому обговоренню проблеми.
22. А. Намагаюсь обрати позицію, яка задовольняє як мене, так і іншу людину.

Б. Обстоюю свою позицію.
23. А. Стурбований тим, щоб задовольнити кожного з нас.

Б. Пропоную іншим взяти відповідальність на себе.
24. А. Коли позиція іншого здається важливою, намагаюся піти йому назустріч.

Б. Намагаюся переконати іншого піти на компроміс.
25. А. Намагаюся переконати іншого в тому, що я правий.

Б. Намагаюся бути уважним до аргументів іншого.
26. А. Найчастіше пропоную середню позицію.

Б. Намагаюся задовольнити інтереси кожної сторони.
27. А. Прагну уникнути суперечок.

Б. Підтримаю щасливця.
28. А. Наполегливо пориваюся домогтися свого.

Б. Прагну знайти підтримку в іншого, одночасно залагоджуючи ситуацію.
29. А. Пропоную середню позицію.

Б. Гадаю, що не слід хвилюватися стосовно розбіжності думок.
30. А. Прагну не вразити почуттів іншого.

Б. Об'єдную всіх, щоб домогтися позитивного результату.
Далі слід підрахувати частоту прояву кожного типу поведінки (підсумувати кількість балів окремо за 5-ма позиціями)








Ключ до опитування













Способи врегулювання конфліктів




1

2

3

4

5

1







а

б

2



б

а





3

а







б

4





а



б

5



а



б



6

б





а



7





б

а



8

а

б







9

б





а



10

а



б





11



а





б

12





б

а



13

б



а





14

б

а







15







б

а

16

б







а

17

а





б



18





б



а

19



а



б



20



а

б





21



б



а



22

б



а





23



а



б



24





б



а

25

а







б

26



б

а





27







а

б

28

а

б







29





а

б



30



б





а


Можливості використання кожного стилю
Стиль конкуренції.

Може викликати в людей почуття відчуженості. За такого стилю можливі часті кон­флікти.

Стиль ухиляння.

Втеча від проблем, відповідальності не є ефективним для розв'язання конфлікту.

Стиль пристосування.

Нагадує стиль ухиляння, з можливості його використання, щоб «відтягнути» час розв'язання конфліктної ситуації.

Стиль співпраці

Це мудрий підхід до розв'язання проблеми, допомагає вирішувати питання обох сторін.

Стиль компромісу.

Цей стиль можна назвати співпрацею, але він поверховий; допомагає прийняти спіль­не рішення.
Важливо кожному педагогу зрозуміти, що кожен із цих стилів ефективний тільки за певних умов і не може бути названий як найкращий. Педагоги мають свідомо робити той чи інший вибір, враховуючи конкретні об­ставини. Отже, необхідно створювати свій стиль у розв'язанні конфліктів. Тільки такий підхід допоможе Вам бути вільним, мудрим під час виникнення конфліктних ситуацій.

Схожі:

1. А. Я охоче даю іншим брати га себе відповідальність за вирішення складного питання
Б. Перш ніж обговорювати те, у чому ми розходимося, я намагаюся звернути увагу на те, у чому ми обоє згодні
Хто я? Ось де питання
Мета: допомогти дітям краще зрозуміти себе, свої можливості; сприяти розвитку здібностей і творчих нахилів у дітей, створення програми...
Тема: Самоприйняття та підвищення рівня самооцінки методом ігрової
Стався до себе добре. Пам'ятай: той, хто любить себе, виглядає краще, має міцне здоров'я
Чи цікаво дітям на уроці?
Чи люблять вони вчитися? На ці питання неможна відповісти напевне. Іноді діти ідуть на урок із задоволенням, іноді без нього. Як...
«Тато може все, що завгодно »
Мета: підвищити відповідальність молоді перед сімейним життям; звернути увагу на соціальну престижність батьківства і материнства;...
З давніх часів люди передавали свій життєвий досвід з покоління в...
Звідси ж і полилась злива питань „чому”, „чому”, „чому”. Це призвело до роздумів над проблемою, її більш глибокий аналіз, інакомислення,...
Діагностика вад особистого розвитку (ДВОР)
Ти маєш чудову нагоду погляну4ти на себе збоку і проаналізувати, що ти знаєш про себе, поділитися цими знаннями з дорослими, аби...
Бабенко Галина Яківна, вчитель-методист Бориспільського НВК
Закріплення знань про чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Спостереження за виражальними можливостями прикметників...
Уроку з правознавства на тему Юридична відповідальність
Базові поняття і терміни: «відповідальність», «юридична відповідальність», «види юридичної відповідальності», «Обставини, що виключають...
Портфоліо
Проаналізуй свої відповіді. Важливо не те, що ти краще або гірше інших, а те, наскільки ти сьогодні став краще, ніж вчора!
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка