Діагностика вад особистого розвитку (ДВОР)


Скачати 74.54 Kb.
Назва Діагностика вад особистого розвитку (ДВОР)
Дата 30.03.2013
Розмір 74.54 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Діагностика вад особистого розвитку (ДВОР)

Опитування для дітей 9-11 років (автор З. Карпенко)
Любий друже

Тобі пропонується відповісти на запитання, що стосуються різних сторін твоєї особистості: поведінки, самопочуття, бажань, страхів, переконань тощо. Ти маєш чудову нагоду погляну4ти на себе збоку і проаналізувати, що ти знаєш про себе, поділитися цими знаннями з дорослими, аби вони краще пізнали тебе і змогли тебе зрозуміти, спілкуватися з тобою, навчати тебе.

У спеціальному бланку для відповідей навпроти відповідного номера твердження треба поставити знак „+”, якщо ти згоден з твердженням, і знак „-„, якщо ти з твердженням не згоден.

Не розмірковуй довго, відповідай одразу, вслуховуючись у зміст. Усі відповіді будуть правильними, якщо ти відповідатимеш чесно.

Прізвище, ім’я _________________________________________________

Клас____________ Дата_____________

Дякуємо за відповіді та співпраць шкільний психолог Ірина Андріївна.
Опитувальник ДВОР

  1. Мені важко зосередитися на чомусь одному.

  2. Я не можу довго працювати не втомлюючись.

  3. Я переживаю з будь-якого приводу.

  4. Під час виконання завдання я дуже напружений і скрутний.

  5. Я часто думаю про можливі неприємності.

  6. Я лякливий, багато що викликає в мене страх.

  7. Я не люблю чекати.

  8. Я не люблю починати нову справу.

  9. Я неспокійно сплю, погано засинаю.

  10. Я невпевнений у своїх силах, боюся труднощів.

  11. Я завжди швидко знаходжу відповідь, коли про щось запитують (можливо і неправильно, але дуже швидко).

  12. У мене часто змінюється настрій.

  13. Мені часто все набридає.

  14. Я швидко, не вагаючись, приймаю рішення .

  15. Я часто відволікаюсь на уроках.

  16. Коли хтось з дітей на мене кричить, я також кричу у відповідь.

  17. Я впевнений, що впораюсь з будь-яким завданням.

  18. Я люблю діяти, а не розмірковувати.

  19. В іграх я не підкоряюсь правилам.

  20. Я гарячкую під час розмови.

  21. Коли хтось мене образить, я прагну поквитатись з ним.

  22. Іноді мене тішить, коли я щось зламаю, розірву, розіб’ю.

  23. Я дуже серджуся, коли хтось сміється з мене.

  24. Мені здається, що інколи я хочу зробити якусь шкоду.

  25. У відповідь на вказівки мені хочеться зробити все навпаки.

  26. Я люблю бути першим, верховодити, підкоряти собі інших.

  27. Я легко можу посваритися чи побитися.

  28. Я не поступаюся іншим, не ділюся з ними нічим.

  29. Я не можу змовчати, коли чимось незадоволений.

  30. Часом я так наполягаю на своєму, що людям навколо уривається терпець.

  31. Я люблю коли мене хвалять за те, що насправді зробила інша людина.

  32. Мені подобається отримувати більше від того, що насправді належить.

  33. Я часто звинувачую кого-небудь у тому, в чому насправді винний сам.

  34. Трапляється, що я привласнюю речі, що належать іншій людині.

  35. Мені подобається перебільшувати, хвалитися, вигадувати небилиці.

  36. Я часто порушую свої обіцянки.

  37. Я завжди знаходжу виправдання непорядному вчинку.

  38. Я не визнаю своїх помилок.

  39. Я роблю все заради своєї вигоди.

  40. Я рідко зізнаюсь, що заподіяв комусь шкоду.

  41. Я часто порушую правила поведінки, встановлені вчиите6лем.

  42. Я люблю сміятися з інших.

  43. Я кривджу своїх товаришів: б’ю їх, штовхаю, дражню.

  44. Я часто говорю одне, а роблю протилежне.

  45. Я розповідаю непристойні історії, вживаю лайливі слова.

  46. Переконаний, що мої пустощі нікому не шкодять.

  47. Для своєї вигоди я часто обдурюю інших.

  48. Діти скаржаться на мене, не хочуть гратися зі мною.

  49. Я люблю розповідати жахливі історії, про які дізнався з кінофільмів і розмов між дорослими.

  50. Я знущаюся з тварин. нищу без потреби рослини.

  51. Я цураюся своїх ровесників, тримаюся від них віддалік.

  52. Я недовіряю людям, побоююся їх.

  53. Я не люблю дивитися в очі людині, з якою розмовляю.

  54. Я мовчазний, не підтримую розмову з чужими людьми.

  55. Мене часто запитують, чим я незадоволений.

  56. Мене часто підозрюють у негарних вчинках.

  57. Люди часто навмисно ображають мене.

  58. Я часто буваю засмученим.

  59. Я люблю гратися сам.

  60. Дитяча компанія швидко мені набридає.

  61. Мені небайдуже, що про мене думають інші.

  62. Я повинен завжди все знати.

  63. Я не маю права помилятися.

  64. Я намагаюся виправдати свої вчинки перед іншими людьми.

  65. Спочатку я дбаю про інших, а потім вже про себе.

  66. Коли я зроблю помилку, у мене з’являється почуття провини.

  67. Усі люди, з якими я спілкуюся, повинні мене любити.

  68. Інші люди мають право контролювати мою поведінку.

  69. Я намагаюся допомогти людям навіть тоді, коли мене про це не просять.

  70. Якщо я вже прийняв рішення, то не маю права передумати.

  71. Мої успіхи залежать від удачі, таланту, щасливого випадку,

  72. Я волію почекати, поки мої труднощі розв’яжуться самі собою.

  73. Мої оцінки в школі не залежать від моїх здібностей.

  74. Мої успіхи залежать від допомоги інших людей.

  75. За мене вирішують інші, що і як робити.

  76. Я не винен, що не можу домогтися кращих результатів.

  77. Я не планую того, що зі мною трапляється.

  78. Я сам нічого не можу змінити в своєму житті.

  79. За моє здоров'я відповідають дорослі.

  80. Діти виростають такими, якими їх виховують батьки.

  81. Я більше люблю слухати казки, ніж вірші.

  82. Коли я їду з мамою в магазин, я більше хотів би, щоб мені купили цукерки, ніж книжку.

  83. Я не мрію стати актором.

  84. Мені не подобаються квіти.

  85. Мені більше подобається звичайна їжа, яку мама готує щодня, ніж фрукти – ананаси, мандарини, ківі.

  86. Я не радію, коли бачу щось красиве і незвичайне.

  87. Мене цікавлять технічні іграшки, наприклад, автомобілі, літаки, мотоцикли...

  88. Мені не подобається гратися з ляльками.

  89. Я не люблю вигадувати різні небилиці.

  90. Я не плачу, коли чую сумну історію.



Дешифратор (інформація для психолога)

Тривожність

Імпульсивність

Агресивність

Схильність до нечесної поведінки

Асоціальність

Замкнутість

Невпевненість

Екстернальність

Естетична нечутливість





























Бланк відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

11

21

31

41

51

61

71

81

2

12

22

32

42

52

62

72

82

3

13

23

33

43

53

63

73

83

4

14

24

34

44

54

64

74

84

5

15

25

35

45

55

65

75

85

6

16

26

36

46

56

66

76

86

7

17

27

37

47

57

67

77

87

8

18

28

38

48

58

68

78

88

9

19

29

39

49

59

69

79

89

10

20

30

40

50

60

70

80

90

Схожі:

План Мета, завдання, зміст експертної діагностики фінансово-господарського...
Фінансово-господарський стан, експертна діагностика, стратегічна діагностика, оперативна діагностика, метод аналогій, ризик, аналіз...
ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ УЯВИ
Пропонована ігрова методика не тільки дозволяє визначити, наскільки в дитини розвинене уява, але і є засобом його розвитку. Назвемо...
ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА
Економічна діагностика. Опорний конспект лекцій / Укладач: к г н., доц. Мартусенко І. В. – ВІЕ ТНЕУ. – Вінниця, 2011. – 72с
Перевірка і оцінювання результатів навчання інформатики
Діагностика навчання обов'язковий компонент освітнього процесу, за допомогою якого визначається досягнення поставлених цілей. Діагностика...
Для чого ми проводимо Конкурс дитячого читання?
...
Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №29
Саме компетентності більшість міжнародних експертів вважають тими індикаторами, що дають змогу визначити готовність учня-випускника...
Діагностика рівня емоційного вигорання Діагностика рівня «Емоційного вигорання» (за В. Бойко)
Водночас можуть виникнути його дисфункційні наслідки, коли вигорання спричиняє негативний вплив на професійну діяльність та стосунки...
Конспект заняття з усунення вад вимови сонорних звуків [ р ], [ л ]
Настінне дзеркало, таблиця складів, роздаткові картки зі складами, демонстраційні літери, зокрема Р, конверти з предметними малюнками,...
Діагностика уявлень про природу у дітей молодшого дошкільного віку Тварини
Матеріал: картинки із зображенням тваринних різних класів, а також із зображенням стадій зростання і розвитку кішки (риби, курчати),...
Додаток №1 Порядок щодо встановлення особистого строкового сервітуту...
Порядок укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовими спорудами для провадження підприємницької...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка