Портфоліо


Скачати 87.82 Kb.
Назва Портфоліо
Дата 20.07.2013
Розмір 87.82 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
УВК «школа І-ІІ ступенів №1 – ліцей «Спектр»
Портфоліо

«Крок за кроком
до життєвої компетентності»

учениці - Б класу
Вчитель Луценко Н.Г.




Торез

2007-2010

Найбільша помилка – вважати, що ти ніколи не помиляєшся




Обведи риси, які тобі властиві, друже!




Добрий Злий
Щедрий Жадібний
Скромний Вередливий
Дбайливий Егоїстичний
Ввічливий Брехливий
Працьовитий Грубий
Простодушний Хвалькуватий
Дисциплінований Лінивий
Вольовий Хитрий
Відповідальний Впертий
Старанний Легковажний
Наполегливий Заздрісний
Товариський Неслухняний
Одвертий Безхребетний
Доброзичливий Байдужий
Чуйний Безпорадний
Турботливий Боягузливий
Уважний Неохайний



Кожна людина – автор свого особистого життя


Портфоліо – маршрути розвитку особистості


  1. Який ти зараз? 2. Ким ти мрієш стати?

Розкрий свої ресурси. Твої Що ти хотів би змінити в

потреби, життєві цінності, собі? В чому ти би хотів

інтереси та здібності. бути кращім?

Пізнай себе! Постав мету!



6.Яким ти став? 3.Ти готовий зробити

Що змінилося в тобі? свій вибір в житті?

Твої досягнення та результати. Твої життєві плани.

Оціни себе! Знайди свій шлях

до успіху!

Допоможи

собі сам

4.Ти вмієш досягати

5.Що ти хочеш навчитися своєї мети?

робити добре? Твої особисті риси.

Розвивай свої вміння. Вдосконалюй свою вдачу!

Знайди себе!
Без минулого немає майбутнього

Заповни, будь ласка, анкету!

  • Клас

  • Прізвище, ім’я, по – батькові

  • Дата народження

  • Місце народження

    • Твої інтереси:

    • спорт

    • музика

    • політика

    • книги

    • комп’ютер

    • телебачення

    • кросворди

    • інші






  • Твоє доручення в школі

  • Гуртки та секції, які ти відвідуєш

  • Предмети шкільного курсу, які тебе цікавлять більше




  • Предмети, які у тебе викликають труднощі




  • Газети та журнали, які ти читаєш




  • Найулюбленіші ТВ передачі




  • Як ти закінчив минулий рік? відмінно

добре

задовільно

  • Номер твого рейтингового місця в класі

  • Рейтинговий бал успішності

  • Скільки ти пропустив в минулому році уроків?

  • Як часто ти хворів в минулому році: часто

один раз

не хворів

  • Були ли в тебе конфлікти: з однолітками

друзями

батьками

вчителями

  • Остання книга, яку ти прочитав

  • Твої нагороди і заохочування



Проаналізуй свої відповіді. Важливо не те, що ти краще або гірше інших, а те, наскільки ти сьогодні став краще, ніж вчора!
Той, хто прагне, зробить більше того, хто може.
В основі твого портфоліо лежить 4 головних принципа:


  • Принцип 1. Принцип «феєрверку»



Всі учні – зірки, близькі та далекі, маленькі та великі, однаково красиві. Кожна зірочка обирає свій шлях польоту: в одних він довгий, у інших… Головне – це хотіти сяяти!

Розкрий себе!



  • Принцип 2. Принцип «терезів»



Немає прописних істин – вони народжуються в суперечках. Важливо бути самостійним в цьому світі. Терези / гойдалки – це символ постійного пошуку, прагнення відпрацювати свою точку зору, вміння зробити правильний вибір в житті.

Знайди себе! Твій вибір – твої можливості.

  • Принцип 3. Принцип «рейтингу»


У кожного своя програма розвитку, своя мета і задачі. Кожен обирає шлях руху до успіху по силам і проявляє себе в різних життєвих ситуаціях.


  • Принцип 4. Принцип «успіху»

Ситуація успіху.

Головне – відчути смак перемоги!

Вчителя та батьки – рівноправні партнери і консультанти, які враховують інтереси учня, індивідуальні здібності і потреби.

Реалізуй себе!



Найбільше мені подобається в собі----------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Мені хотілося би бути людиною-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Я радію, коли---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Я сумую, коли--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Моя улюблена гра---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Понад усе я люблю--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Скажу по секрету:
Мама мене називає---------------------------------------------------------------

Тато мене називає----------------------------------------------------------------

Дідусь мене називає-------------------------------------------------------------

Бабуся мене називає-------------------------------------------------------------

Брат мене називає----------------------------------------------------------------

Сестра мене називає-------------------------------------------------------------

Друзі мене називають-----------------------------------------------------------

Я хочу, щоб вчителька мене називала--------------------------------------

Я хочу, щоб однокласники мене називали---------------------------------

Проспівай своє ім’я,

а клас відгукнеться,

бо кожному його ім’я

найкращим над усім здається!































Помічник юного читача
Пам’ятки
Робота над оповіданням


  1. Прочитай оповідання.

  2. Поясни його заголовок.

  3. Дай відповіді на запитання:

  • Про кого (що) йде мова в оповіданні?

  • Що сподобалося в оповіданні? Що не сподобалось?

  • Що лишилося незрозумілим?

  • Про що дізнався вперше?

  • У яких реченнях міститься головна думка тексту?

  • У яких словах (виразах) передано почуття, думки, стан дійових осіб?

  1. Прочитай оповідання ще раз.

  2. Дай оцінку вчинкам героїі.

  3. Склади план тексту.

  4. Перекажи текст за складеним планом.



Робота над казкою


  1. Прочитай казку.

  2. Доведи своєрідність зачину й кінцівки казки.

  3. Знайди в тексті повтори.

  4. З’ясуй значення усіх незрозумілих слів і зворотів.

  5. Дай оцінку вчинкам героїв.

  6. Дай відповіді на питання.

  • Які із подій цієї казки могли статися насправді, а які є вигаданими?

  • Що висміює, засуджує казка? Чого вона навчає?

  • Що перемагає у казці – добро чи зло?

  1. Пофантазуй: які ілюстрації можна зробити до цієї казки?

  2. Розкажи.

  3. Склади план казки.

  4. Перекажи її близько до тексту.

Робота над віршем


  1. Прочитай вірш.

  2. Визнач тип тексту (опис, міркування, розповідь).

  3. Назви персонажів, визнач авторське ставлення до них.

  4. Розкажи, які картини природи зображено у вірші.

  5. Назви засоби художньої виразності ( порівняння, повтори, емоційно забарвлені слова, слова, вжиті в переносному значенні тощо).

  6. Попрацюй над інтонацією (тон, темп, сила голосу, логічні наголоси).

  7. Відшукай відповіді на запитання до тексту вірша.

  8. Склади план тексту (якщо вірш не є ліричним).

  9. Перекажи текст за складеним планом.

  10. Виразно прочитай вірш.

Складання плану тексту


  1. Прочитай текст.

  2. Стисло перекажи зміст твору.

  3. Поділи текст на частини.

  4. Визнач головну думку кожної частини.

  5. Придумай заголовок до кожної частини або знайди в тексті речення, які можуть бути використані як заголовки.

  6. Перечитай кожну частину. Виправ себе.



План можна складати також у формі запитань.

Характеристика персонажа


  1. Зовнішній вигляд (портрет, мова, одяг).

  2. Характер. Вчинки.

  3. Авторська характеристика персонажа, відгуки інших персонажів, самого героя.

  4. Інтер’єр, пейзаж, суспільство, що оточують персонажа.


Чарівна драбинка



Тест «Чи хочу я ходити до школи?»


  • Коли я прийшов до школи, то в мене з’явилося багато нових друзів.

Так Ні


  • Мені завжди цікаво, які у нас будуть уроки.

Так Ні


  • На свій день народження запрошу весь клас.

Так Ні


  • Хочу, щоб уроки були довші, ніж перерви.

Так Ні


  • Цікаво, що їдять у шкільній їдальні?

Так Ні


  • Я буду навчатися добре.

Так Ні


  • Найкраще в школі – це канікули.

Так Ні


  • У школі мені цікавіше, ніж у дитячому садку чи вдома.

Так Ні


  • Мені завжди хочеться до школи.

Так Ні


  • Мені у школі добре. Я люблю вчитися.

Так Ні

Схожі:

План-конспект уроку з трудового навчання Тема : Портфоліо проекту
Портфоліо використовують для того, щоб більш широко розкрити уявлення про ваш проект (виріб). Також портфоліо використовують під...
План-конспект уроку з трудового навчання Тема : Портфоліо проекту
Портфоліо використовують для того, щоб більш широко розкрити уявлення про ваш проект (виріб). Також портфоліо використовують під...
«Портфоліо» у
«Портфоліо» (у широкому змісті слова) — це спосіб фіксування, нагромадження й оцінки ін­дивідуальних досягнень учня в певний період...
План-конспект уроку Тема : Зйомка портфоліо, особливості зйомки портфоліо в студії
Навчальна: засвоєння учнями технікипортфоліо; основних положень; налаштування параметрів фотоапарату
Оформлення досягнень керівника гуртка та учнів
...
Стратій Д. А. Формування електронного портфоліо вчителя технологій засобами ІКТ Анотація
Анотація. У статті ми з’ясували засоби формування електронного портфоліо вчителя технологій, окреслили шляхи його використання в...
ЕЛЕКТРОННЕ ВЧИТЕЛЬСЬКЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні форми оцінювання...
Стратій Д. А. Розробка електронного портфоліо вчителя як засіб підвищення...
Постановка проблеми. Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні...
Стратій Д. А. Розробка електронного портфоліо вчителя як засіб підвищення...
Постановка проблеми. Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні...
Портфоліо*  Загальні відомості

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка