|
Скачати 29.07 Kb.
|
МАТЕРІАЛИ ДО УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЙІЇ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ « ДВОСКЛАДНЕ ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ» І ВАРІАНТ Завдання № 1. Знайдіть правильну відповідь. Речення називається простим(1б.) : А) якщо граматична основа складається з підмета та присудка; Б) якщо має одну граматичну основу; В) якщо граматична основа складається з одного головного члена речення. Завдання № 2. Знайдіть правильну відповідь. Означення – це (1б.) : А) другорядний член речення, який відповідає на питання непрямих відмінків; Б) другорядний член речення, який відповідає на питання який? чий?; В) другорядний член речення, який відповідає на питання як? де? коли? Завдання № 3. Знайдіть правильну відповідь. Додаток буває (1б.): А) прямим та непрямим; Б) узгодженим та неузгодженим; В) місця, часу, способу дії, порівняльним. Завдання № 4.Знайдіть речення , у якому присудок складений дієслівний (1б.): А) Солов’я збентежив трепет яблуневих віт. Б) Ми світ новий задумали створити руками чистими. В) Іван Карналюк був звичайним рядовим бійцем. Завдання № 5.Знайдіть речення , у якому пропущений розділовий знак, запишіть, поставте правильно розділові знаки(2б.): А) Українська пісня бездонна душа українського народу. Б) Повітря чисте й прозоре. В) Навіть будні праця може зробити святковими. Завдання № 6. Знайдіть речення з прикладкою, запишіть, поставте розділові знаки(2б.) : А) Поезія Максима Рильського дорога всім народам землі. Б) Леся стояла на пагорбі й милувалася голубою стрічкою Дніпра. В) Тут, у товаристві однолітків пастушків, заводив він свої грища. Завдання № 7. Запишіть речення, поставте розділові знаки, підкресліть обставину, визначте її вид (2б.): У небі хмарка наче білий лебідь попливла в далекії краї. Завдання № 8. Запишіть речення, поставте розділові знаки, зробіть повний синтаксичний аналіз речення(2б.). Красу і велич українського степу змалював великий Гоголь у повісті Тарас Бульба. МАТЕРІАЛИ ДО УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЙІЇ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ « ДВОСКЛАДНЕ ПРОСТЕ РЕЧЕННЯ» ІІ ВАРІАНТ Завдання № 1. Знайдіть правильну відповідь. Речення називається двоскладним(1б.) : А) якщо граматична основа складається з підмета та присудка; Б) якщо має одну граматичну основу; В) якщо граматична основа складається з одного головного члена речення. Завдання № 2. Знайдіть правильну відповідь. Додаток – це (1б.): А) другорядний член речення, який відповідає на питання непрямих відмінків; Б) другорядний член речення, який відповідає на питання який? чий?; В) другорядний член речення, який відповідає на питання як? де? коли? Завдання № 3. Знайдіть правильну відповідь. Означення буває (1б.): А) прямим та непрямим; Б) узгодженим та неузгодженим; В) місця, часу, способу дії, порівняльним. Завдання № 4.Знайдіть речення , у якому присудок складений іменний (1б.): А) Солов’я збентежив трепет яблуневих віт. Б) Ми світ новий задумали створити руками чистими. В) Іван Карналюк був звичайним рядовим бійцем. Завдання № 5. Знайдіть речення , у якому пропущений розділовий знак, запишіть, поставте правильно розділові знаки(2б.): А) Винятковим є місце Шевченка в житті нашого народу. Б) Повітря чисте й прозоре. В) Найбільше й найдорожче добро в кожного народу його мова. Завдання № 6. Знайдіть речення з прикладкою, запишіть, поставте розділові знаки(2б.) : А) Уночі вересень чародій трусив з неба зорі, немов яблуня з райського саду. Б) Мелодійні, ледве вловимі звуки тануть у гарячому мареві і народжуються знов. В) Дружба – моральна енергія всього твого життя. Завдання № 7. Запишіть речення, поставте розділові знаки, підкресліть обставину, визначте її вид (2б.): А сосни мов птахи зелені зібрались у небо злетіти. Завдання № 8. Запишіть речення, поставте розділові знаки, зробіть повний синтаксичний аналіз речення(2б.). Герб разом з велетом народом пройшов завзятий славний шлях. |
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення... ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах |
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник» Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у... |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення... Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування |
УРОК № ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи... |
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК В роботі подано розробку підсумкового уроку-узагальнення вивченого матеріалу, проведеного і перевіреного на практиці вчителем. Приведено... |
УРОК №15 Тема. Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Основні геометричні... Про означення, властивості суміжних та вертикальних кутів; а також про означення, ознаки та властивості паралельних прямих; повторити... |
Календарне планування з української мови І семестр (7 кл.) Мова – скарбниця духовності народу. Повторення й узагальнення вивченого в шостому класі |
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про «Прислівник» ... |