|
Скачати 215.77 Kb.
|
Урок-конференція «Інформаційно - комунікаційний простір як середовище розвитку інноваційної особистості» На початку уроку назва конференції презентувалась як «Інформаційно - комунікаційний простір», а по завершенню – вона логічно була продовжена словами «…як середовище розвитку інноваційної особистості». І це було доведено учнями – учасниками конференції. Основні етапи уроку були відображені у однойменній презентації. Її демонстрація супроводжувала роботу конференції. За певний час до початку семінару були створені творчі учнівські групи, до складу яких увійшли учні 9-11 класі. Кожна з груп отримала своє завдання. А саме: розкрити, продемонструвати можливості використання певних сервісів веб2.0 у навчальному процесі. На момент запропонування завдань учням ми враховували інформацію про них. Наприклад, нам було відомо, що дві учениці з 11-Б класу є господинями власних форумів. Так була створена група форумчанок. Учениці 11-А класу мають власні художні роботи. Тож прийшов час показати їх світові за допомогою сервісу picasa. В матеріалах конференції та інших заходів семінару використана інформація, створена, знайдена, опрацьована і оголошена учнями під час роботи конференції. Інформаційно - комунікаційний простір Урок - конференція Мета: - Формування уявлень про сучасний стан інформаційно-комунікаційного простору; - використання соціальних сервісів Web 2.0 для формування навчальних компетенцій. Задачи: • забезпечити гнучкість в оновленні змісту освіти, яка виявляється в умінні сучасно мислити; • освоїти нові ІКТ на основі діяльності з сервісами Web 2.0; • створити умови для задоволення різних інформаційних потреб учнів; • продовжити розвиток аналітичних умінь на основі порівняння існуючих сервісів Інтернету 1 і 2 поколінь; • продовжити формування комунікативних якостей і толерантності в ході спільної діяльності. Тип уроку: урок узагальнення знань та практичного застосування знань та умінь. Обладнання: комп'ютери, мультимедійний проектор, магнітна дошка. Оформлення кабінету. Для створення творчої атмосфери в оформленні кабінету використовуються малюнки-роботи учасників конференції. Методичне забезпечення уроку: презентація «Інформаційно - комунікаційний простір як середовище розвитку інноваційної особистості»; тематичні презентації для супроводу виступів учнів. Попередні завдання для учнів: 1. Повідомлення за 2-3 місяці до проведення про тему конференції і про основні питання, які будуть розглядатися. 2. Індивідуальні завдання для учнів за темами та підготовка проектів та рефератів. 3. Підбір матеріалу для конференції. 4. Консультації для учнів, надання допомоги в підготовці виступів. 5. Підготовка матеріалу для оформлення кабінету. Хід уроку Організаційний момент:
Мотивація навчального процесу Той, хто володіє інформацією - володіє світом, знаменита фраза Ротшильдів і повторена пізніше Уїнстоном Черчиллем увійшла в побут і не дарма. Інтернет - є не, що інше, як можливість моментально, за умови грамотного запиту, отримувати потрібну інформацію. І зовсім не важливо, домогосподарка Ви або науковий працівник, в наш бурхливий вік інформація потрібна всім. Вам знадобився хитрий рецепт кулінарії, або ви хочете дізнатися більше про ядерний синтез - все це є в мережі головне навчитися шукати, читати між рядків і відкидати непотрібне, але про це іншим разом. Ще в 1984 році до Інтернету було підключено всього близько 1000 комп'ютерів, а в 1992 році було зареєстровано всього 50 сайтів, зараз же їх мільйони і з кожним роком кількість подвоюється. Сьогодні все менше залишається людей, хто не чув би про те, що таке Інтернет і які послуги він надає користувачам. З розвитком мережі стає все більше сервісів та послуг, які націлені на те, щоб зробити користування інформацією максимально комфортним, забезпечити користувачам незалежність від стаціонарних робочих місць. На слуху у всіх загадковий термін – Web 2.0, інакше кажуть: нові Інтернет - сервіси, нові соціальні сервіси, сучасні сервіси і т.п. Що ж розуміється під цим? Що таке Web 2.0? Перш ніж розпочати говорити про нові сервіси, я з'ясувала, з якими ж сервісами Інтернету ви знайомі взагалі, які з них використовуєте у своїй життєдіяльності. Домашнім завданням було: відповісти на питання інтерактивної анкети, посилання на яку кожен отримав по електронній пошті. Ось які відповіді ми отримали: (?Яким чином проводилось це опитування? ?Чи навчилися ви створювати власні форми? ?Де може знадобитися така форма роботи?) Як ми побачили з анкети, Інтернет та його сервіси все глибше проникають в наше життя. Я запрошую вас в подорож по нових соціальних сервісах, прошу вас розкрити їх можливості для подальшого успішного навчання в цьому середовищі, адже попереду на вас чекає отримування професійної освіти. В українській освіті сьогодні відбуваються значні зміни, і саме з новими соціальними сервісами пов'язують нові педагогічні технології, колективна взаємодія учнів і вчителів. Для початку розведемо 2 поняття, що лежать в основі нашої бесіди: Інтернет та WEB. ?Інтернет - це сукупність комп'ютерів і різних пристроїв, що забезпечують інформаційний обмін між комп'ютерами в мережі без використання будь - яких проміжних носіїв інформації. Вони розташовані в різних країнах на різних континентах. Їх розділяють тисячі кілометрів, моря і океани. Але вони з'єднані між собою спеціальними каналами зв'язку (виділені лінії, кабельні та бездротові мережі, супутниковий зв'язок) і утворюють всесвітню комп'ютерну мережу Інтернет. ?"Веб" - це інформаційне наповнення (контент) мережі Інтернет Історія Web'у. Якщо зазирнути в історію розвитку веба, то можна виділити, на мій погляд, три епохи. Першу, можна було б назвати Web 0.1 - це етап зародження такого явища, як веб, коли інтернетом користувалися виключно Науково-дослідні інститути, хайтек-корпорації та інші компанії, для яких ця мережа і створювалася. Стандартом був SGML - прабатько нинішнього HTML, не здатний описувати дизайн, а покликаний лише позначати логічну розмітку документа. Тобто, веб представляв собою деяке джерело документів (лише текстові, бо SGML – документи не могли містити картинки) прив'язаних один до одного гіперпосиланнями. Наступну епоху розвитку інтернету всі ми застали і саме з нею асоціюються у нас слова "інтернет" і "веб". Інтернет став місцем, де є все: фотографії, музика, відео, тексти і будь-яка інша інформація. Та й аудиторія Інтернету дуже сильно розширилася - доступ до мережі стали отримувати майже всі власники персональних комп'ютерів. З'явився веб-дизайн, який наддав Інтернету зовнішній вигляд. Головною відмінністю першого вебу від другого була його слабка розвиненість в самовираженні користувачів. Як правило, користувачі могли спілкуватися на форумах, у чатах та інших публічних місцях, але лише деякі могли створювати власні сайти, щоб виражати себе максимально повно. Для створення своєї "домашньої сторінки" людям доводилося розбиратися в HTML, купувати послуги хостинг-провайдерів, ціни яких були орієнтовані на компанії, які бажають відкрити сайт. Це було дуже дорого і клопітно. Тому епоха web 1.0 - час сайтів, а не людей. Центром веба 1.0 були сайти. Центром же веба другого покоління є люди і можливість їх самовираження. Web 2.0 - це не новий стандарт, це не новий формат. Web 2.0 - це всього лише позначення нових течій, нового етапу еволюції в Інтернеті. Не можна сказати, що "другий" веб прийшов різко і змінив собою застарілі сайти. Навпаки, це результат постійного прогресу. Web 2.0 – це епоха, коли в основі Інтернету лежать не сайти, а люди, їх знання, їх взаємодія. ? Термін "web 2.0" повязують із ім’ям Тіма О'Рейлі. 30 вересня 2005 він написав статтю, в якій розповів про нову концепцію вебу. Власне, з цієї статті і почалися розмови про "другий" веб. Нові технології та можливості Не можна сказати, що веб нового покоління породив якісь нові стандарти. Всі "нові технології", що використовуються в інтернеті 2.0, могли існувати і раніше, але нікому в голову просто не приходило їх використовувати. Технологія AJAX. Якщо не вдаватися в технічні подробиці, то можна сказати, що AJAX - це технологія, що дозволяє змінювати вміст веб-сторінки без її перезавантаження, тобто, як в офлайнових додатках. Щоб максимально повновідчути переваги AJAX'а, досить скористатися хоча б одниміз сервісів Google: При наборі запиту в рядку пошуку Гугл буде пропонувати вам варіанти найбільш часто використовуваних запитів, схожих на ваш, з інформацією про кількість знайдених результатів. Ця схема знайома вам по поведінці браузерів - коли ми набираємо адресу в адресному рядку браузера, ми бачимо випадаючий список запропонованих варіантів. До появи технології AJAX така схема на веб-сторінках була практично не реалізуєма, а тепер використовується повсюдно. Ці сервіси мають явну перевагу: а саме, їх мобільність. Ви не можете отримати доступ до своєї пошти аб органайзеру які зберігаються на вашому комп'ютері, якого немає під рукою. Але ви завжди можете отримати до них доступ, якщо вони зберігаються в Мережі. Пірингові мережі - це теж складова Веба 2.0. Пережитком минулого є файлові сервери, з яких ми завжди качали фільми, музику, відео та інші файли. На зміну їм приходять пірингові мережі, мережі, в яких немає єдиного сховища, а є мільйони користувачів володіють необхідними нам файлами. У чому різниця? Якщо ми качаємо файл з сервера, то змушені ділити пропускну здатність сервера з іншими людьми, які качають файли з цього сервера. Тобто, швидкість закачування сильно залежить від пропускної здатності каналів сервера і кількості активних користувачів. Качаючи ж файли з torrent-мережі ми отримуємо цей файл одночасно від усіх користувачів, у яких на комп'ютері він є. І чимбільше таких користувачів, тим вище швидкість закачування. Пірингові мережівлаштовані так - чим більше користувач віддає, тим більше він отримує. Поки викачаєте новий файл від різних користувачів, інші користувачі качають вже викачані вами сегменти цього файлу. Тобто, чим популярніший файл, тим швидше ви його скачаєте. Сервери-сховища файлів повинні бути дуже потужними, а, отже, дорогими, щоб зберігати великі обсяги інформації та забезпечувати прийнятну швидкість закачування і стабільність зв'язку великому числу користувачів. Тоді як сервери -трекери торрент - мереж є лише координаторами процесів закачування і просто розподіляють потоки даних між користувачами- учасниками закачування, тобто не зберігають великих обсягів інформації і не вимагають широких каналів, а значить, є набагато дешевшими. Огляд сервісів нового покоління на прикладі сервісів Дослідження дидактичних можливостей сервісів веб2.0 показали, що в даний час представляють інтерес для використання в навчальному процесі такі сервіси.
Узагальнюючи, можна сказати, що сервіси Веб2.0 дозволяють працювати з веб-документами спільно, обмінюватися інформацією і працювати з масовими публікаціями. Можливості та досвід використання сервісів дозволив намітити деякі підходи до використання їх у навчальному процесі. Коротко опишемо деякі можливі варіанти застосування сервісів. Захист творчих робіт учнів Найпомітнішим "відкриттям" Веба 2.0 звичайно ж стали Блоги. Учні 11-х класів вже навчилися їх створювати. Демонстрація блогів, створених учнями 11-х класів. Назвіть кожен тему свого блогу. Чи продовжуєте ви після отримання оцінки вести свій блог? Хто може назвати кількість відвідувачів вашого блогу. Процитуйте найбільш цікаві коментарі до ваших матеріалів. Де, в якому середовищі ще можна створити блог? Скільки часу витратили на створення блогу? Як запросили читачів, співавторів, учасників? Чи відвідуєте ви блоги знаменитостей?
Середовище Wiki-Wiki було придумане ще в 1995 році. Найяскравішим прикладом втілення ідеї Wiki є Wikipedia – відкрита енциклопедія, що складається усіма користувачами Інтернету на всіх мовах світу. Співавтором цієї енциклопедії може стати будь-хто. Ви можете створити новий розділ, нову статтю, замітку, виправити помилку у вже існуючої, додати щось, прокоментувати і т.д. Загалом, ви є повноправним творцем цієї неосяжної бази знань. Максимально повно і дохідливо пояснює, що таке Wiki сама Вікіпедія. (Дівчата демонструють ремейк на відеоролик «Що таке Wiki-Wiki» http://video.bigmir.net/show/36973/# ) - клас веб-додатків для організації спілкування відвідувачів веб-сайту. На форумах ви можете знайти багато цікавої і корисної інформації. (Виступ-презентації «Інформаційний простір, як допомога у моєму захопленні» Іващенко Ірини та Іванової Анастасії, які є господинями власних форумів) Picasa Web дозволяє зберігати, класифікувати, обмінюватися цифровими фотографіями і обговорювати ресурси, створювати фотоальбомів, персональні галереї фотографій, публікувати фотографії в блозі, створювати слайд-шоу. http://picasaweb.google.com/ (Виступ-презентація Коновалової Юлії та Ємельянович Ксенії) (див. Додаток 2) - сервіс, що надає послуги хостингу різних відеоматеріалів. Користувачі можуть додавати, переглядати і коментувати ті чи інші відеозаписи. Завдяки простоті і зручності використання, YouTube став одним з найпопулярніших місць для розміщення відеофайлів. На сайті можуть бути представлені як професійно зняті фільми і кліпи, так і любительські відеозаписи для різних цілей і тематики. Частими користувачами сервісу YouTube є учні. Учениці 11-Б класу з'ясували: чи можливо на цьому сервісі знайти корисну інформацію учням і яку? (Виступ-презентація ютьюберів Порошинської Інни та Пилипенко Марини) Учні представляють сервіс і демонструють перший відеоролик тривалістю в 19 секунд під назвою «Я в зоопарку». Також вони зупиняються на огляді теми «Навчання у YouTube» , наочно розкривають питання з яких предметів шкільної програми є цікаві відео сюжети: з інформатики - "Інформаційні процеси", фізики – «Взаємодія протилежних зарядів (дослід з султанчиками)»ї, з хімії – «Гейзер» та ін.. Демонструють алгоритм скачування відеосюжетів. Про Сайти ми з вами вже багато говорили. Ви знаєте, що сайти можна створювати за допомогою мови HTML – гіпертекстової розмітки, ви створювали веб – сторінки в редакторі MS WORD, навчились зберігати презентацію PowerPoint у вигляді веб – сторінки. ? Який недолік створення веб – сторінки за допомогою офісних програм? Сьогодні учні 11-А класу провели майстер-клас для вас: «Створення сайту на платформі Google» . Сайти у виховній роботі Крім цього, наш навчальний заклад має власний сайт, що знаходиться за адресою: http://licey-3.klasna.com/uk/site/index.html . Серед нас є учні, що можуть розповісти про його історію створення (розповідь-презентація адміністраторів шкільного сайту). Я надаю слово учням 11-А класу Денису Скрипнику, який є адміністратором сайту ліцею та Науменко Анні – головному редактору шкільної газети «SOS». /Відбувається урочиста передача ключа від серця сайту, права адміністрування Кравченко Юрію, учню 9-А класу Скрипником Денисом та вручення символів ліцейської журналістики Науменко Анною новопризначеному головному редактору шкільної газети «SOS» Опарі Наталлі, учениці 10-А класу/. (див. Додаток 3) Підведення підсумків Тема уроку-конференції, як ви пам’ятаєте, «Інформаційно - комунікаційний простір». Наш урок - є частиною семінару: «Інформаційно - комунікаційний простір, як середовище розвитку інноваційної особистості». ? Як ви вважаєте, чи розкрили ми поняття Інформаційно - комунікаційний простір? ? Інноваційна особистість – як ви розумієте? ? Чи сприяла інформація уроку вашому розвитку? ? Чи можемо ми продовжити назву конференції, що вона звучала, як «Інформаційно - комунікаційний простір, як середовище розвитку інноваційної особистості». ? Чи отримали ви нову інформацію за час роботи семінару? Яку саме? ? Особисті враження своєї роботи та від виступів ваших товаришів. ? Які виступи вам запам’ятались найбільше. ?* - питання вчителя до учнів Ми вдячні всім учасникам конференції. На закінчення зазначу, що учні сучасної школи повинні вміти застосовувати на практиці не тільки отримані в школі знання, але й самостійно здобувати їх. Домашнє завдання. Поділитися враженнями про конференції зі своїми друзями, батьками. Я запрошую учня 9-А класу Нікіту Смоліна, який підготував пісню про інформаційний простір (під гітару) Післямова Ми задоволені тим, що робота конференції пройшла, як кажуть, на одному подиху, викликала досить багато позитивних емоцій, ентузіазму, творчості та мала дуже вдалі результати. Кожний учнівський виступ викликав у присутніх велику професійну зацікавленість та супроводжувався бурхливим обговоренням серед всіх учасників конференції. Яскраві виступи учнів, насичені доповіді тримали всіх присутніх у захваті протягом роботи конференції, а відкритість гостей та оплески вдалим учнівським доповідям підтримували виступаючих. Хотілося б, щоб після такої тривалої плідної роботи в учнів докорінно змінилося відношення до самоосвіти і з’явилася відповідальність за самостійне набуття знань. Із враженнями учнів-учасників конференції ви можете ознайомитись у відповідних додатках (див. Додаток 4) Додатки Додаток 1 Блог (похідне від weblog - веб-журнал, мережевий журнал, журнал подій). Це WEB - сайт, основний вміст якого - регулярно додаються записи, що містять текст, зображення, відео або мультимедіа. Для блогу характерні недовгі записи тимчасової значимості, відсортовані у зворотному хронологічному порядку. Блоги зазвичай публічні і передбачають сторонніх читачів, які можуть вступити в публічну полеміку з автором. Суть Веба 2.0 очевидна. На початку століття "домашню сторінку" мав кожен сотий користувач Рунету. А сьогодні в мережі - більше 35 млн. блогів. Чим же так примітні ці блоги? Саме демократичністю і легкістю створення / підтримки. Не потрібно зовсім ніяких спеціальних знань, щоб мати в Мережі свій щоденник. Адже бажання самовиражатися у людей залишається завжди. Отже, винахід блогів і було тим самим переломним моментом в еволюції вебу. І навіть не стільки блоги як самостійні одиниці здійснили переворот, скільки утворилася навколо них блогосфера. Якщо уявити кожен блог у вигляді окремої людини, то блогосферою будуть наші взаємини. Блогосфера утворена безліччю блогів і спільнот. Тобто, основною ідеєю всього цього є не те, що кожен може писати, а те, що при цьому кожного ще й будуть читати. Причому досягається це досить легко. Додаток 2 1 . Ми хочемо презентувати вам программу Пікаса. Нас зацікавила ця тема тому що в нас зявилась потреба завантажувати фотографії в Інтернет на веб сервіс гугл. Пропонуємо переглянути наш проект. 2 . Picasa — програма для роботи з цифровими фотографіями. На цих світлинах ви можете бачити власне програму пікаса ( зліва) та веб версію програми. (справа) Також ви тут можете бачити зручний інтерфейс програми, та приклади фотографій з різних куточків світу. 3. А зараз ми детальніше ознайомимо вас з можливостями програми, та основними її функціями. 4. За допомогою цієї програми ви можете зручно та легко завантажувати безліч ваших фотографій та зображення , отриманні вами зі сканера. 5. Автоматична індексація фотографій на комп'ютері . Тобто програма автоматично знаходить всі зображення на вашому комп’ютері та сортує їх по папкам і ви зручно і швидко можете знайти потрібне вам зображення. 6. За допомогою пікаса ви можете переглядати фото в будь-якому зручному для вас режимі – в звичайному та повноекранному режимах, а також у вигляді слайд шоу. 7. Геотегування – процес закріплення певної інформації, в тому числі і зображень за певною місцевістю. Геотегування може допомогти користувачам в пошуках різноманітної інформації прив'язаної до певної місцевості. Наприклад, можна робити пошук фотографій, зроблених поблизу від певного місця шляхом введення координат в пошукову систему з підтримкою геотегування. 8. Редагування фотографій. Варіанти - Ретушування Кадрування Вирівнювання. На цьому слайді ви можете побачити процес кадрування. Тобто ви можете вилучити будь-яку частину фотографії. 9. Застосування до фотографій різноманітних ефектів. Зміна кольору , додавання штрихів. Змінити стиль фотографії. На цьому слайді ви якраз можете пересвідчитись в цьому. 10. Створенні колажів. На цьому слайді ви можете побачити створений нами за допомогою пікаси колаж з моїх малюнків. Цю функцію програми ви можете використати для створення оригінального подарунку на свято, або просто для оформлення інтер’єру певного приміщення. 11. 13 червня 2004 року компанія гул придбала авторські права на дану програму, тому зараз Пікаса інтегрована з фотохостингом – веб сайтом , який дозволяє розміщувати та переглядати фотографії в Інтернеті – а також з ютуб , гугл Ерс, та g-меіл. На цьому слайді ви можете побачити наш веб-альбом , розміщений на сервері Джмеіл . Ми створили його щоб продемонструвати роботи Юлі. 12. Ось адреса нашого альбому . А зараз ми пропонуємо вам пройти за посиланням та переглнути слайд шоу з моїх малюнків. Додаток 3 Анна: А зараз я б хотіла запросити Наталію, ученицю 10-А класу, найактивнішого члена редакційної колегії шкільної газети «SOS» та Юрія – учня 9-А класу, «праву руку» адміністратора учнівського сайту. - Ви добре попрацювали. Довели, що можете носити звання «журналіст» та «адміністратор». І я, як редактор газети, хочу запропонувати вам ці вагомі посади. Залишилося, лише, дати клятву. Готові? Наталія та Юрій: Так. Анна: Клянетесь сумлінно ставиться до своїх обов'язків і регулярно друкуватися в газеті та на сайті? Наталія та Юрій: Клянемось! Анна: Клянетесь доносити до школярів всю інформацію, що стала вам відомою? Наталія та Юрій: Клянемось! Анна: Клянетесь розвивати українську мову і нести культуру в маси? Наталія та Юрій: Клянемось! Клянемось! Клянемось! Анна:. А зараз я б хотіла передати вам деякі речі, як символи ліцейської журналістики. По-перше – це фотокартка, як символ того, що ти, Наталочка, маєш ловити кожну мить та деталь, яка може зацікавити читача, а Юрію – ключ від сайту ліцею, завдяки якому він зможе донести цю інформацію По-друге – це спеціально створений пропуск, за яким ви зможете потрапити на будь-яке свято, що проводиться в нашій школі чи в місті, а також пароль від електронної версії нашої газети Та по-третє – це два особливі випуски нашої газети: перший та останній, як символ того, що ми цінуємо та зберігаємо всю інформацію та всі репортажі, що надають наші юні журналісти. Це дає можливість у будь-який момент повернутись у минуле та згадати всі найважливіші події нашого ліцею, що відбулися на шкільному, міському, обласному, а іноді й на всеукраїнському рівні. Додаток 4 «Я мав щасливу нагоду бути присутніми на конференції. Урок був дуже продуманим і цікавим!» Тиква Антон, 11-А клас, доповідач з теми «Технологія AJAX» «Психологічна атмосфера на уроці підтримувалася за рахунок впевненості учнів-доповідачів у своїх знаннях. Я багато нового взнав. Вразили однокласники. Ніколи не здогадувався, що наша тихенька непомітна Настя Іванова веде власний форум і самостійно вивчає японську мову. Арігато /це дякую японською /» Чмихал Олександр, 11-Б клас, блоггер «На мій погляд, всі учні були задоволені проведеним уроком. Мені урок дуже сподобався, я отримав від цього уроку безліч задоволення, позитивних емоцій! А як дівчата з 11-А вдало та артистично розповіли про wiki! Наче побував на гарній виставі, та ще й взнав багато нового.» Кравченко Юрій, 9-А клас, адміністратор шкільного сайту «Дякую за такий цікавий і захоплюючий урок! Для мене підготовка до уроку була, в першу чергу, процесом самовдосконалення та набуття знань, необхідних сучасній людині. Головним стимулом було бажання оволодіти необхідним об'ємом матеріалу, який стане у нагоді в подальшому житті.» Опара Наталія, 10-А клас «… інформаційні технології можуть допомогти всім розвинути свої таланти та дізнатись щось нове. Особисто я завдяки своєму захопленню вивчила багато цікавого і в цьому мені допоміг комп'ютер та прагнення вчитися тому що мені подобається. На мою думку, саме приємне відчуття, коли тебе оточують люди зі спільним захопленням. І навіть коли такі люди в іншій країні, ти все одно можеш з ними спілкуватись завдяки знанням які отримав.» Іванова Анастасія, 11-Б клас, власниця форуму «Манга - японські комікси» «Зараз я розумію, що мав унікальну можливість прийняти участь у роботі семінару. Це один з найкращих моментів мого шкільного життя!!! На жаль я не одразу почав працювати. Як завжди, не вистачало часу. Дякую вчителеві за на полеглість.» Давидов Влад, 11-Б клас, блоггер «Мене зацікавила актуальність та практична спрямованість теми уроку. Цікаво було спробувати власні сили у ролі тренера, подивитись на все очима вчителя.» Скрипник Денис,11-А клас, адміністратор шкільного сайту |
Майбутнє – за цифровими інформаційно-комунікаційними технологіями А створити певний інформаційно-освітній простір – значить змінити в цілому систему освіти. Така зміна обов’язково торкнеться багатьох... |
Урок-конференція з використанням мультимедійних технологій 10 клас «Глобальні проблеми людства» Застосування інформаційно-комунікаційних та мультимедійних технологій на уроках географії |
Навколишнє природне середовище в ширшому розумінні космічний простір,... Навколишнє природне середовище в ширшому розумінні – космічний простір, а в вужчому – біосфера, зовнішня оболонка Землі, яка охоплює... |
Краснокутська Н. В. К 78 Інноваційний менеджмент: Навч посібник Розглянуто основні концепції інноваційної теорії, особливості розвитку сучасного інноваційного циклу, сутність формування інноваційних... |
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та вчителів-предметників... Формуючи процес навчання вчителів-предметників інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) через інформаційно-комунікаційну компетентність... |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Урок це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило... Урок –це логічно закінчений цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу |
Тема: “Природа емоцій і їх роль в життя людини” У переживаннях індивідуалізується психічний світ особистості. Афективний простір – то її потяги, емоції, її переживання, пов’язані... |
Удосконалення виробів – основна складова інноваційної стратегії розвитку... У статті розглянуто результативні підходи до створення інноваційного продукту. Визначено пріоритетні напрямки формування інноваційної... |
«Розробка та застосування інформаційних, телекомуніка- ційних, інноваційних... Підтема: «Інформаційно-програмне забезпечення структурного підрозділу Вінницького державного педагогічного університету імені Ми-... |