|
Скачати 49.02 Kb.
|
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та вчителів-предметників у сучасній школі Компетентності, які я формую у вчителів-предмнтників в КУ «Пологівському НВК» Формуючи процес навчання вчителів-предметників інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) через інформаційно-комунікаційну компетентність я формую здатність учителів застосовувати набуті знання з ІКТ у навчально-виховному процесі, спрямовуючи його на розвиток особистості учня. Компетентність, яку я формую в учнів на своїх уроках: культура розумової праці, комунікативна культура, комп’ютерна грамотність та інформаційна компетентність Методи та технології: Метод проектів, навчання у співробітництві, ресурсноорієнтовне навчання, експертне оцінювання інформації Форми: Вступні лекції, інтегровані спецкурси, заняття в бібліотеці та Інтернеті, виготовлення дидактичних матеріалів, створення телекомунікаційних проектів Засоби: Літературні джерела, аудіотехніка, відеотехніка, комп’ютер, принтер, сканер. Умови: Цілісність, неперервність, системність розвитку ІК; організація інформаційного середовища; формування позитивної мотивації до інформаційних дискусій, залучення учнів до інтелектуальної ІД у процесі вивчення різних дисциплін Критерії: Мотиваційний, конструктивно-операційний, дослідницько-творчий. Підходи: культурологічний, діяльнісний, компетентнісний, особистісний, інтегративний
Результати впровадження моєї теми |
11 вересня 2012 р «Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно орієнтованого середовища»... |
РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок... |
Формування самоосвітньої компетентності учнів ... |
Н. В. Скалій Роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі школярів Х компетентностей учнів, визначених як орієнтири для виявлення результативності освіти України. Серед ключових компетентностей визначаються:... |
ВІДДІЛ ОСВІТИ СТАРОБІЛЬСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАКАЗ З метою активізації професійної діяльності педагогічних працівників, підвищення їх компетентності, підняття особистої відповідальності... |
«Розробка та застосування інформаційних, телекомуніка- ційних, інноваційних... Підтема: «Інформаційно-програмне забезпечення структурного підрозділу Вінницького державного педагогічного університету імені Ми-... |
Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними... Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними засобами |
Особливості ґендерного виховання в сучасній школі Особистісно зорієнтоване виховання – це утвердження людини як найвищої цінності, на основі якої ґрунтуються всі інші суспільні пріоритети.... |
ІІ. Теоретичне обґрунтування проблеми Засвоєння мовних норм як важливий чинник формування комунікативної компетентності учнів |
Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів на уроках основ здоров'я Воно не повинно зводитися до інформування учнів з питань збереження здоров`я, а має передбачати формування стійкої мотивації щодо... |