Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та вчителів-предметників у сучасній школі


Скачати 49.02 Kb.
НазваФормування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та вчителів-предметників у сучасній школі
Дата11.02.2014
Розмір49.02 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
c:\documents and settings\admin\мои документы\творчий звіт-2012\portfolio_romashka\12.png

sam_2128.jpg


Формування інформаційно-комунікаційної компетентності

учнів та вчителів-предметників

у сучасній школі




Компетентності, які я формую у вчителів-предмнтників в КУ «Пологівському НВК»


http://www.ime.edu-ua.net/em5/content/08lsgtso.files/image002.gif


Формуючи процес навчання вчителів-предметників інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) через інформаційно-комунікаційну компетентність я формую здатність учителів застосовувати набуті знання з ІКТ у навчально-виховному процесі, спрямовуючи його на розвиток особистості учня.
2012-04-05.jpg



Компетентність, яку я формую в учнів

на своїх уроках:

культура розумової праці, комунікативна

культура, комп’ютерна грамотність та

інформаційна компетентність




Методи та технології:

Метод проектів, навчання у співробітництві, ресурсноорієнтовне навчання, експертне оцінювання інформації

Форми:

Вступні лекції, інтегровані спецкурси, заняття в бібліотеці та Інтернеті, виготовлення дидактичних матеріалів, створення телекомунікаційних проектів



26825626.jpg


Засоби:

Літературні джерела, аудіотехніка, відеотехніка, комп’ютер, принтер, сканер.

Умови:

Цілісність, неперервність, системність розвитку ІК; організація інформаційного середовища; формування позитивної мотивації до інформаційних дискусій, залучення учнів до інтелектуальної ІД у процесі вивчення різних дисциплін




Критерії:

Мотиваційний, конструктивно-операційний, дослідницько-творчий.




Підходи:

культурологічний, діяльнісний, компетентнісний, особистісний, інтегративний




    1. Високий рівень інформаційної культури випускників Пологівського НВК.

    2. Професійно-значущі інформаційні продукти: реферати, ілюстровані альбоми, комп’ютерні презентації, телекомунікаційні проекти, дидактичні матеріали з різних предметів, створення порт фоліо, буклетів та газет.

    3. Готовність випускників НВК до використання та застосування ІКТ в своїй професійній діяльності.
    Результати:

c:\documents and settings\admin\мои документы\творчий звіт-2012\portfolio_romashka\8.jpg



Рік

Предмет

Місце

Учень

Вчитель

2008/2009

Веб -дизайн

ІІІ

Кірілов Є

Бик О.С.

 

2010/2011

Веб-дизайн


ІІІ


Сорока В


Бик О.С.

 

2011/2012

Інформаційні технології

ІІІ

Кірілов Є.

Бик О.С.

2012/2013

Інформаційні технології

ІІІ

Кірілов Є.

Бик О.С.




Математика

VI

VIІ

Кучер С.

Порохня Є.

Бик О.С.



кенгуру



 

П.І.П.

вчителя

Клас

К-сть учнів, що взяли участь в конкурсі

Позитивний результат

Бик О.С

5

5

1 відмінний

3 добрих результати

6

5

1 відмінний

3 добрих результати

Всього

 

10

8



Результати впровадження моєї теми





Схожі:

11 вересня 2012 р
«Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно орієнтованого середовища»...
РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок...
Формування самоосвітньої компетентності учнів
...
Н. В. Скалій Роль інформаційно-комунікаційних технологій  у навчально-виховному процесі школярів
Х компетентностей учнів, визначених як орієнтири для виявлення результативності освіти України. Серед ключових компетентностей визначаються:...
ВІДДІЛ ОСВІТИ СТАРОБІЛЬСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАКАЗ
З метою активізації професійної діяльності педагогічних працівників, підвищення їх компетентності, підняття особистої відповідальності...
«Розробка та застосування інформаційних, телекомуніка- ційних, інноваційних...
Підтема: «Інформаційно-програмне забезпечення структурного підрозділу Вінницького державного педагогічного університету імені Ми-...
Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними...
Формування професійних умінь та навичок учнів ПТНЗ інформаційно-комунікаційними засобами
Особливості ґендерного виховання в сучасній школі
Особистісно зорієнтоване виховання – це утвердження людини як найвищої цінності, на основі якої ґрунтуються всі інші суспільні пріоритети....
ІІ. Теоретичне обґрунтування проблеми
Засвоєння мовних норм як важливий чинник формування комунікативної компетентності учнів
Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів на уроках основ здоров'я
Воно не повинно зводитися до інформування учнів з питань збереження здоров`я, а має передбачати формування стійкої мотивації щодо...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка