|
Скачати 83.95 Kb.
|
В сучасних умовах підготовки висококваліфікованих працівників надається велика увага. Ринку праці потрібні професійні, компетентні працівники, які здатні швидко адаптуватись в умовах ринкової економіки. Тому я намагаюсь дати учням глибокі і міцні знання, уміння, навички. Сучасний робітник повинен бути технічно грамотним, володіти кількома суміжними професіями. Для формування глибоких і міцних знань використовую різні засоби навчання, які допомагають ефективно досягти мети навчального процесу. Спецпредмети вивчаємо по навчальних посібниках, додатковій літературі, таблицях, фахових журналах. Для розвитку пізнавальної активності використовую різні методи навчання: словесні, наочні, практичні, а рівнем пізнавальної діяльності учнів – це пояснювально – ілюстративний, пошуковий метод, дослідницький. Як наочні посібники використовую схеми, малюнки, плакати, картки-завдання, макети. Технічні засоби навчання поєдную з іншими наочними засобами, що використовую на уроці. Для розвитку творчого мислення, самостійності, розвитку умінь і навичок застосовую такі методи, як дискусії, розв'язування виробничих задач, «мозкову атаку», ділові ігри. На уроках використовую усну перевірку, бесіди, розповідь учня з використанням презентацій, відеоматеріалів, письмову перевірку знань на основі самостійних робіт, рефератів, практичних робіт. Для закріплення знань і умінь розв'язуємо кросворди, тести, проводжу змагання між гркпами «Розумний кондитер». Часто практикую проведення нових видів уроків, таких, як урок-семінар, урок-прес-конференція. Для учнів цікавим є урок-прес-конференція, яку нещодавно провели в групі кондитерів на тему: «Технологія приготування бездріжджового тіста і вироби з нього ». Я виступала ролі ведучої конференції. Наперед визначила тему, мету, завдання конференції, розподілила обов'язки між учнями з урахуванням їх індивідуальних можливостей. Попередньо провела консультації, допомогла у підборі літератури, перевірила конспекти. Учні охоче готувались до конференції, на основі пройденого теоретичного матеріалу, а також опрацювали певний матеріал; читали додаткову літературу, працювали над створенням мультимедійних презентацій по різних видах тіста і виробів з нього; підготували відеофільми про технологію приготування млинцевого, вафельного, прісного здобного, бісквітного та пряничного тіста. Під час заняття окремі учні виступали з доповідями про кожний вид бездріжджового тіста. Цікавими були також повідомлення про історію виникнення млинців, бісквіту, вафельного та пряничного тіста. Всі із задоволенням та зацікавленням слухали доповіді і дізналися про раніше невідомі цікаві факти з історії кулінарії. Були поставлені проблемні запитання, які викликали обмін думками, розгорнулась доброзичлива дискусія. «Журналісти» із імпровізованих видань задавали незрозумілі питання доповідачам,які чітко і впевнено відповідали на запитання. Для узагальнення і систематизації теоретичних знань всі учні розв'язували картки завдання. Наприкінці прес-конференції розглянули технологічні схеми приготування без дріжджових видів тіста, які прокоментували учні. Практично, біля дошки розв'язали задачі на розрахунок сировини на певну кількість виробів. А також учні розгадували кросворд по темі. Отже, прес-конференція проведена на високому рівні. Вона підвищила зацікавленість учнів до поданого матеріалу, активізує пізнавальну діяльність на уроках, прищеплює любов до технології приготування борошняних кондитерських виробів, професії. Такий вид уроку виховує почуття відповідальності за виконану роботу; високий рівень знань, формування стійких умінь і навичок; формування навичок самостійної роботи; можливість переносити отримання знання, уміння на інші предмети. Додаток1 План уроку Тема уроку: Технологія приготування бездріжджового тіста і виробів з нього. Мета уроку: Навчальна: узагальнити та систематизувати знання по технології приготування бездріжджового тіста та виробів з нього, знати вимоги до якості виробів, недоліки під час замішування і випікання виробів; Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів, практичні навики з мультимедійними засобами навчання, логічне та математичне мислення, пам'ять; Виховна: виховувати впевненість у собі, доброзичливість, самостійність, вимогливість, культуру спілкування, любов до обраної професії, відповідальність за якісне приготування виробів; Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Форма проведення: урок - прес- конференція. Тривалість навчання: дві академічні години. Засоби навчання: плакати, книги, ілюстрації виробів, збірник рецептур, комп'ютер, мультимедійний проектор, відеофільми, тематичні презентації . Міжпредметні зв'язки: устаткування ПГХ; санітарія, гігієна, фізіологія харчування; організація виробництва на ПРТ. Хід уроку « Ви повинні любити те, що готуєте І любити людину, для якої готуєте» ( А.Шапель ) І. Організаційна частина. 1.Перевірка присутності учнів на уроці та їх готовність до уроку. ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. ІІІ. Відтворення та узагальнення понять і засвоєння відповідної системи знань:
7. Пряничне тісто і вироби з нього, технологія приготування ( доповідь, запитання до доповідача, презентація, відео). ІV. Узагальнення та систематизація основних теоретичних положень;
V. Підведення підсумків уроку, оцінювання учнів. VІ. Домашнє завдання : підготуватись до лабораторної роботи. Кросворд
Ключове слово – «БІСКВІТ»
Картка-завдання №1
Картка-завдання №2
Картка-завдання №3
Картка-завдання №4 1. Види пряничного тіста. 2. Бісквіт «Буше»- одержання. 3. Особливості пісочного тіста. Картка-завдання №5
Картка-завдання №6 1. Температура, час випікання кексів залежно від маси виробів. 2. Види бісквітного тіста, вироби з нього. 3. Вироби із пряничного тіста. Картка-завдання №7
Картка-завдання №8
Картка-завдання №9
Картка-завдання №10
Викладач Бобровська В.Ф. |
Технологія приготування страв із пісочного тіста Обладнання: таблиці «Правила безпечної роботи в шкільних майстернях», ілюстрації із зображенням виробів із пісочного тіста, таблиці... |
Тем 10: Технологія приготування страв із бісквітного тіста. Мета Обладнання: таблиці «Правила безпечної роботи в шкільних майстернях», ілюстрації із зображенням виробів із бісквітного тіста, таблиці... |
Тем 13: Технологія приготування страв із листового тіста. Мета Обладнання: таблиці «Правила безпечної роботи в шкільних майстернях», ілюстрації із зображенням виробів із листового тіста, таблиці... |
План-конспект заняття Тема заняття: Приготування виробів з дріжджового тіста різних країн світу Тип заняття: удосконалення та закріплення умінь та навичок з приготування фаршів та начинок, приготування дріжджового тіста; набуття... |
ТЕХНОЛОГІЯ приготування страв ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Зміст модуля передбачає оволодіння учнями 5 (6) класів основами технології приготування страв |
Оргкомітет конференції залишає за собою право повернути документи,... Ційний внесок учасника конференції складає 60 грн та включає видання збірника тез та його розсилку учасникам поштою протягом місяця,... |
Урок-конференція «Інформаційно комунікаційний простір як середовище... На початку уроку назва конференції презентувалась як «Інформаційно комунікаційний простір», а по завершенню – вона логічно була продовжена... |
Особливості викладання математики у 6 класі за новою програмою Він є проміжним між математикою початкової школи і систематичним курсом математики основної і старшої школи й має будуватися на виваженому... |
Урок засвоєння нових знань. ДИДАКТИЧНЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ... «Технологія приготування борщів. Особливості приготування борщів української кухні» |
ДИМИТРОВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ГІРНИЧИЙ ЛІЦЕЙ Технологія приготування їжі з основами товарознавства по темі: " Приготування вареників" |