|
Скачати 159.28 Kb.
|
. АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Молодь і протиправна поведінка» Шановні учні! Ми запрошуємо Вас до участі у проведенні моніторингу з проблем агресивної поведінки, жорстокості, злочинності. Основна мета опитування - вивчення Вашої думки з приводу розповсюдженості негативних явищ та можливих шляхів їх подолання. Опитування проходиться анонімно, а результати будуть подано лише в узагальненому вигляді. Дякуємо за співпрацю та розуміння. Інструкція: уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей. Подумайте та оберіть ту відповідь, яка відображає Ваші думки, ставлення, переконання. 1 Яка, на Вашу думку, основна причина, що спонукає молодь до скоєння протиправних дій? (поставте відповідний бал 0 - причина не значима, 10 - причина максимально впливає).
2. Як часто, на Вашу думку, неповнолітні на сьогодні вживають: (дайте відповіді кожним рядком)
З. Чи отримуєте Ви у закладі освіти, в якому Ви навчаєтеся, достатньо інформації про: (визначтеся по кожному пункту)
4. Наскільки рівень подання інформації відповідає Вашим запитам і потребам?
5. Чи скористалися б Ваші друзі можливістю спробувати наркотики, якщо б це не викликало узалежнення і про це ніхто б не дізнався? а) Так. б) НІ. в) Важко відповісти 6. Як, на Вашу думку ставиться більшість Ваших друзів до: (дайте відповіді за кожним рядком)
7. Чи Часто Ви переглядаєте фільми і ТУ програми, або граєтеся у комп'ютерні ігри, в яких демонструються військові дії, жорстокість і насильство? а) часто; б) інколи; в) рідко, г) ніколи. 8. Чи були випадки, коли після перегляду певної передачі, художнього фільму (або гри у комп'ютерну гру)з елементами жорстокості, насильства, Ви або Ваші друзі вчиняли агресивні та необдумані дії по відношенню до інших людей? а) Так. б) Ні. в) Важко відповісти 9. Які за жанром фільми і програми Ви переглядаєте частіше за все?
10. Як часто у вашому колективі виникають конфлікти між:
11. Хто на Вашу думку найчастіше приймає на себе роль посередника у вирішенні "шкільних" конфліктів (оберіть три відповіді)? а) директор б) заступник з виховної роботи в) психолог г) соціальний педагог д) класний керівник є) батьки є) самі учні ж) інша особа (вкажіть хто саме) 12. Чи навчали Вас у закладі освіти способам розв'язання конфліктів? а) Так. б) Ні. в) Важко відповісти ІЗ. Відмітьте, які з наведених нижче способів поведінки відносять до насильства:
14 Чи були Ви хоч раз свідком або учасником наведених нижче фактів:
15. Якщо б Вам стало відомо про факт насильства серед однолітків, якими б були Ваші дії (оберіть одну відповідь): а) негайно сповіщу дорослих (кого саме?) б) з'ясую причину; в) покараю винуватця самостійно; г) приховаю інформацію про цей факт. 16. .Як на Вашу думку, чи призведуть скоєні нижче проступки до настання кримінальної відповідальності:
17. Визначте, які з наведених дій призведуть до зниження кількості правопорушень і злочинів, що скоюються неповнолітніми:
18. Чи відомі Вам факти насильства в сім'ях Ваших друзів або знайомих? а) Так. б) Ні. 19. Хто в першу чергу має стати на захист дитини, котра постраждала від насильства в сім'ї (вкажіть три позиції): а) педагоги навчального закладу; б) працівники міліції; в) працівники служби у справах дітей; г) представники громадських організацій; д) представники громади, в якій проживає сім'я; інші особи (вкажіть хто саме) 20. Чи відомі Вам випадки, коли насильство в сім'ї по відношенню до дитини спричинило порушення її здоров'я? а) Так б) Ні Дякуємо за участь в анкетуванні! |
СИЛА АРГУМЕНТІВ ЧИ АРГУМЕНТ СИЛИ? Обласним центром практичної психології та соціальної роботи в листопаді 2008 року було проведено опитування серед учнів, педагогів... |
Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани» ОДАНІ-2 (орієнтаційно-діагностична анкета інтересів створена С. Я. Карпіловською і Б. О. Федоришиним на основі модифікації анкети... |
Характер адаптації дошкільника та поведінка дорослих Під час першої фази ( ФАЗА „ ПРОТЕСТУ ” ) поведінка малюка характеризується гострим душевним стражданням – він плаче, закликаючи... |
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ Я Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив? |
ПРОГРАМА “МОЛОДЬ в ДІЇ” Можливості співпраці з Східною Європою і Кавказом Молодь в дії” – це нова молодіжна програма Європейської Комісії, що є наступницею |
Розділ Девіантна поведінка дітей та молоді як форма соціальної дезадаптації Це запеклі злочинці, наркомани або "люди дна", чия поведінка не вкладається в те, що більшість визначає як нормальні прийнятні стандарти.... |
Закону України ... |
В сеукраїнський конкурс «Зелене споживання» та «Молодь тестує якість» Спільним Проектом ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання» проведено Всеукраїнський конкурс для школярів двох... |
ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО – ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ... РОЗДІЛ СУЇЦИДАЛЬНА ПОВЕДІНКА НЕПОВНОЛІТНІХ: СУТНІСТЬ, ПРИЧИНИ |
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... «Молодь України» на 2009-2015 роки», районної комплексної програми «Молодь Прикарпаття», затвердженої рішенням районної ради від... |