|
Скачати 27.58 Kb.
|
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Я / МІЙ КЛАС» (Визначення морально-психологічного клімату в класі) І. Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу? дружний більше дружний, ніж недружний більше недружний, ніж дружний недружний 2. Чи є у тебе друг у класі? так ні 3. Чи є хтось з однокласників для тебе авторитетом? так ні 4. Чи є, на твій погляд, лідери у класі? а) у позитивних справах так ні б) в аморальних справах так ні 5. Чи проводиш ти свій вільний час з кимось з однокласників? так ні 6. Чи люблять учні разом проводити час у школі і поза нею? так ні 7. Чи дружать хлопці з дівчатами? так ні 8. Чи захищають хлопці дівчат? так ні 9. Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив? так ні 10. Чи вміють учні самі організовуватися для виконання колективних справ? Чи вміють вони розподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати? так ні 11. Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати один одного? так ні 12. Чи пішов би ти із своїми однокласниками на виконання завдання, що пов'язане з ризиком? пішов би з усіма пішов би з окремими не пішов би ні з ким 13. Чи з усіма однокласниками у тебе добрі стосунки? так ні 14. Чи є у класі такі, з ким у тебе напружені стосунки? так ні 15. Чи є в класі такі, з ким у тебе конфліктні стосунки? так ні 16. Чи були заходи, проведені класом, які тобі запам'яталися надовго? так ні 17. Чи є у вашому класі позитивні традиції? так ні 18. Чи є у вашому класі мікрогрупи? На яких засадах вони складаються? а) на позитивних так ні б) на негативних так ні 19. Чи сприяє мікроклімат у класі доброму настрою? так інколи ні 20. Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів? так іноді ні 21. Чи виконує актив у вашому класі провідну роль? так ні 22. Чи допомагає тобі хтось з однокласників (за своєю ініціативою або на твоє прохання) в освоєнні важкого матеріалу з того чи іншого предмета? так ні 24. Що, на твою думку, заважає тобі добре вчитися? (Потрібне підкреслити) — лінощі — немає інтересу до окремих предметів — низький рівень викладання окремих предметів — не вистачає часу на самостійну підготовку — намагання не виділяти ся серед інших — слабке здоров'я
24. Чи читають у класі про те, чим живе школа, інші класні колективи? так частково ні |
Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани» ОДАНІ-2 (орієнтаційно-діагностична анкета інтересів створена С. Я. Карпіловською і Б. О. Федоришиним на основі модифікації анкети... |
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Молодь і протиправна поведінка» Шановні учні! Ми запрошуємо Вас до участі у проведенні моніторингу з проблем агресивної поведінки, жорстокості, злочинності. Основна... |
АНКЕТА для учнів 11 класу Вашої думки щодо мотивації вибору та рівнем задоволеності предметним наповненням профілю навчання. Спробуйте якомога точніше вибрати... |
Анкета для виявлення обдарованих дітей |
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ 11-их КЛАСІВ встановлення мотивів професійного За допомогою матеріалів збірки юнаки та дівчата разом з класним керівником зможуть провести рефлексивний аналіз тих змін, які відбуваються... |
Анкета Я приходжу в училище для того, щоб |
ЗАЯВА–АНКЕТА на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон |
Анкета для д Чернiвцi, вул. I. Франка, 20; тел./факс: (0372) 52-73-36, Е-mail: cv |
АНКЕТА-ЗАЯВКА НА ТРЕНІНГ ДЛЯ ТРЕНЕРІВ «Абетка рівних можливостей» Чому Ви бажаєте взяти участь у тренінгу для тренерів та як будете використовувати отриманні знання? (3-4 речення) |
Анкета для опитування В даний час ми проводимо дослідження ринку товарів/послуг кінцевого споживання в Україні |