|
Скачати 426.8 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДОНЕЦЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СЛОВ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ІМ. П.Ф. КРИВОНОСА МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА семінару - практикуму «Кейтерінг. Приготування"Бограч"» Розробила: майстер в/н І категорії А.М.Волік м. Слов’янськ Анотація методичної розробки семінару – практикуму В методичній розробці розглядається технологія підвищення ефективності майстерності з виробничого навчання на тему: «Кейтерінг. Приготування «Бограч», метою якої є: 1. Підвищувати ефективність виробничого процесу, розвивати колективну творчість, використовувати метод передачі досвіду від досвідчених майстрів молодим майстрам в\н . 2. Підвищувати у майстрів в\н рівень естетичного смаку; культуру спілкування, вимогливість; почуття відповідальності, ініціативи; 3. Розвивати аналітичності, логічності мислення, самостійності та творчості майстрів при проведенні навчально - виробничих робіт; 4. Закріпити комплексне застосування та передачу набутих знань, умінь, та навичок. Методична розробка складається із методики проведення семінару - практикуму, списку основної і додаткової літератури з 13 найменувань, із 11 додатків. Основний зміст методичної розробки викладений на 11 сторінках. Повний обсяг роботи становить 52 сторінки. Зміст 1. Методика проведення семінару - практикуму............................................ 4 2. Список основної і додаткової літератури.................................................... 6 3. Хід семінару - практикуму.............................................................................7 4. Додаток 1.........................................................................................................12 5. Додаток 2....................................................................................................... .14 6. Додаток 3..........................................................................................................23 7. Додаток 4..........................................................................................................27 8. Додаток 5..........................................................................................................30 9. Додаток 6..........................................................................................................32 10. Додаток 7.........................................................................................................37 11. Додаток 8........................................................................................................38 12. Додаток 9.........................................................................................................44 13. Додаток 10.......................................................................................................47 14. Додаток 11 .......................................................................................................51
Тема семінару - практикуму: «Кейтерінг. Приготування"Бограч"» Мета семінару - практикуму: - Підвищувати ефективність виробничого процесу, розвивати колективну творчість, використовувати метод передачі досвіду від досвідчених майстрів – молодим майстрам в\н . - підвищувати у майстрів в\н рівень естетичного смаку; культуру спілкування, вимогливість; почуття відповідальності, ініціативи; - розвивати аналітичності, логічності мислення, самостійності та творчості майстрів при проведенні навчально - виробничих робіт; - закріпити комплексне застосування та передачу набутих знань, умінь, та навичок. Тип семінару - практикуму: Спецсемінар, кейтерінг. Семінар комплексного застосування знань, умінь, та навичок при виконанні навчально - виробничих робіт. Вид семінару - практикуму : Пікнік, барбекю. Форма проведення: тренінг при проведенні обслуговування громадських культурних заходів. Дидактичне забезпечення: Інструкційно – технологічні картки, картки завдання, мультимедійна презентація приготування страви «Бограч», Матеріально - технічне оснащення: розробні та виробничі дошки, ріжучі інструменти, посуд кухонний, столовий, скляний; прибори, столова білизна, виробничі столи, запальничка, сухе горюче, підноси, металевий піднос, казанки для приготування, казанки для подачі, мангал, набір необхідних продуктів. Міжпредметні зв'язки: Устаткування підприємств громадського харчування: Вивчає влаштування і принцип дії необхідного обладнання Організація виробництва: Необхідні знання по організації робочи місць при приготуванні гарячих перших страв. Технологія приготування їжі та товарознавство продовольчих товарів: Надає знання з технології приготування перших страв, та відпуск; по хімічному складу поживній цінності перших страв, умовам та терміну зберігання. Фізіологія харчування: Вивчає санітарно-гігієнічні вимоги при приготуванні перших страв, їх зберігання, щоб уникнути їх псування і забруднення мікробами. Національна кухня: Вивчає особливості та різномаїття страв кухонь народа різних країн. Перелік практичних завдань: Нарізання м'яса – кубиками 4-5 см. Нарізання сала – кубиками 2×2см Нарізання цибулі – кубиками 0, 5 х0,5см Нарізання картоплі – кубиками 1, 5 х1, 5 см моркви – кубиками 0, 5 х0,5см солодкого перцю – кубиками 1, 5 х1, 5 см Приготування «Бограч» згідно рецепту ( двох варіантів) Приготування чіпеток (щіпане тісто). 2. Список основної і додаткової літератури. 1. Практическое руководство для владельцев и управляющих. Погодин Кирилл «Кейтеринг».: М. Издательский дом «Ресторанные ведомости», 2009. 2. «Основы кейтеринга как организовать выездное ресторанное обслуживание». Франсин Халворсен: М. Издательский дом «Ресторанные ведомости», 2005. 3. Как начать и успешно вести выездной ресторанный бизнес = Start & Run a Catering Business. Джордж Эрдош Кейтеринг.— М.: «Альпина Паблишер», 2006. — С. 238. 4. «Жить со вкусом – наш тренд»Святослав Омельянчук. 5. ‘The Magazine for Catering professionals’ March / April 2011 6. Основы физиологии питания, санитарии и гигиены (в общественном питании): Учебник для средн. проф.-техн. учеб. заведений. Матюхина 3. П. М 35– М.: Высш. шк., 1984. – 96 с, ил, (Профтехобразование.) 7. Украинские народные блюда. О.А.Могила, В.И.Саенко.: "Доверие", 1992. - 175 с. 8. Гуляши, похлебки / Сост. В. М. Рошаль. — М.: Эксмо; СПб.: Терция, 2007. — 64 с. 9. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів. Шалимінов О.В., Дятченко Т.П., Кравченко Л.О. та ін. А.С.К., 2007. - 848 с. 10. http://kapucin.kiev.ua/r/584 11. http://shalanda.kiev.ua/articles/catering_kyiv_ukraine/ 12. http://catering.in.ua/catering/departure/articles/catering/ 13. http://igormelika.com.ua/ 3.Хід семінару - практикуму. 1.ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (10хв). - забезпечення інструментом та матеріалом; - забезпечення сировиною; - перевірка готовності до семінару - практикуму; - організувати для роботи парами - допуск з техніки безпеки (безпека праці з відкритим вогнем, на відкритому повітрі; методи застереження в екстрених ситуаціях). 1. Підготуйте місце. При обладнанні вогнища не нехтуйте правилами пожежної безпеки. Майданчик має бути рівною, викладіть її з тротуарної плитки, каменів або піску. Прослідкуйте, щоб поруч завжди була вода. Поставте спорудження подалі від найближчих будівель. Продукти і посуд розташуйте недалеко від вогнища. Слідкуйте за вітром. Крім того, подбайте про навісі на випадок дощу. 2. Правильно вибирайте вугілля. У процесі приготування барбекю на вторинних вугіллі виділяються канцерогенні речовини - бензопірен. Використання готових вугілля - це звичайно дуже зручно, але мало хто здогадується, що це і небезпечно. Щоб мінімізувати ризик появи онкологічних захворювань, готуйте барбекю тільки на дровах будь-яких порід дерев, крім ялини, так як вона теж виділяє велику кількість бензопірену. 3. Слідкуйте за температурою. При приготуванні барбекю сильним і тривалим нагріванням, виділяються "продукти білкового піролізу" - канцерогенні речовини. 4 якостями володіють блюда, присмачені рослинним або лляним маслом, наприклад картоплю або овочевий салат. Тільки не використовуйте оливкову олію, оскільки в ньому не міститься вітаміну Е. 5. Бережіть очі і тіло від опіків. При приготуванні барбекю використовуйте спеціальні або сонцезахисні окуляри, які здатні захистити очі від розжарених іскор. 6. Опіки від багаття. Біля вогнища не варто розслаблятися і втрачати пильність - вогнище теж являє собою величезну небезпеку. Наприклад, в момент запалювання сірника іскра може потрапити на одяг, а він (особливо синтетичний і вовняний) миттєво спалахує і охоплює полум'ям все тіло. Що робити? Якщо на вас загорівся одяг, його необхідно негайно розірвати і зняти, щоб полум'я як можна менше контактувало безпосередньо з тілом. Також потрібно обмежити доступ повітря до вогню: для цього можна накинути щільну ковдру на тіло. Для охолодження шкіри краще всього поливати місце опіку холодною водою. Ні в якому разі не можна пробивати на шкірі міхури, змащувати поверхню опіку жирами і застосовувати такі народні засоби, як сеча. Все це може викликати забруднення рани й посилити пошкодження тканин. Коли вогонь загасили, потрібно швидко накласти суху стерильну пов'язку і доставити потерпілого в травмпункт. - повідомлення теми семінару - практикуму: «Кейтерінг. Приготування"Бограч"» - цільова установка проведення семінару : 1. Вивчення і засвоення нових іноваційних технологій приготування і подачі страви «Бограч». 2. Передача досвіду від досвідчених майстрів – молодим майстрам. 3. Досягти високого рівня колективної творчості. презентація матеріалів підготовленими учнями з тем: "Кейтерінг"(Додаток№1);, "Організація кейтерінгу в Україні"(Додаток №2 );, "Кейтерінг, або доставка обідів» (Додаток№3); "Вогняна угорська кухня безсумнівно своєю пікантністю завдячує перцю»(Додаток № 4);, "Берегівський угорський бограч-гуляш по рецепту Шарлоти Чізмар"(Додаток №5);, "Бограч - мадярський гуляш із закарпаття"(Додаток № 6);). Проведення показу трудових дій
|
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА С. О. Каганець МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА. для проведення практичних занять по фізичній підготовці |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА Навчально-методична розробка для студентів спеціальності “Переклад” (укладачі: Лазаренко Л. М., Богатирьова О.Є. Маріуполь: ПДТУ,... |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА Навчально-методична розробка для студентів спеціальності “Переклад” (укладач: Богатирьова О.Є. Маріуполь: ПДТУ,2004- с. ) |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ТЕМА №18 Надягання, зняття і укладення ізолюючого протигазу. Проведення бойової та інщих перевірок |
Заходу Методична розробка підготовлена Поваляєвою Аллою Анатоліївною, вчителем методистом Тульчинської ЗШ І – ІІІ ступенів№1 |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА Тема №3: Пристрій зборочних одиниць та принцип їх дії, розрахунок повітря при роботі в АСП-2 |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА Мета: навчальна закріпити знання, отримані на попередньому уроці; сформувати комунікативні навички, уміння працювати в команді |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ТЕМА 21 Організація роботи ГДЗС в ізолюючих протигазах при високих i низьких температурах. Заняття в АСП-2 в ТДК |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ТЕМА : 19. Правила і прийоми роботи в протигазах на чистому повітрі та в задимленому приміщені. Розрахунок повітря. Відпрацювання... |
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ТЕМА : 18. Правила і прийоми роботи в протигазах на чистому повітрі та в задимленому приміщені. Розрахунок повітря. Відпрацювання... |