МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА


Скачати 426.8 Kb.
Назва МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Сторінка 1/3
Дата 03.11.2013
Розмір 426.8 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ДОНЕЦЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

СЛОВ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ІМ. П.Ф. КРИВОНОСА
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

семінару - практикуму

«Кейтерінг. Приготування"Бограч"»

Розробила: майстер в/н І категорії

А.М.Волік

м. Слов’янськ

Анотація

методичної розробки семінару – практикуму

В методичній розробці розглядається технологія підвищення ефективності майстерності з виробничого навчання на тему: «Кейтерінг. Приготування «Бограч», метою якої є:

1. Підвищувати ефективність виробничого процесу, розвивати колективну творчість, використовувати метод передачі досвіду від досвідчених майстрів молодим майстрам в\н .

2. Підвищувати у майстрів в\н рівень естетичного смаку; культуру спілкування, вимогливість; почуття відповідальності, ініціативи;

3. Розвивати аналітичності, логічності мислення, самостійності та творчості майстрів при проведенні навчально - виробничих робіт;

4. Закріпити комплексне застосування та передачу набутих знань, умінь, та навичок.

Методична розробка складається із методики проведення семінару - практикуму, списку основної і додаткової літератури з 13 найменувань, із 11 додатків. Основний зміст методичної розробки викладений на 11 сторінках. Повний обсяг роботи становить 52 сторінки.

Зміст

1. Методика проведення семінару - практикуму............................................ 4

2. Список основної і додаткової літератури.................................................... 6

3. Хід семінару - практикуму.............................................................................7

4. Додаток 1.........................................................................................................12

5. Додаток 2....................................................................................................... .14

6. Додаток 3..........................................................................................................23

7. Додаток 4..........................................................................................................27

8. Додаток 5..........................................................................................................30

9. Додаток 6..........................................................................................................32

10. Додаток 7.........................................................................................................37

11. Додаток 8........................................................................................................38

12. Додаток 9.........................................................................................................44

13. Додаток 10.......................................................................................................47

14. Додаток 11 .......................................................................................................51



  1. Методика проведення семінару - практикуму

Тема семінару - практикуму: «Кейтерінг. Приготування"Бограч"»

Мета семінару - практикуму:

- Підвищувати ефективність виробничого процесу, розвивати колективну творчість, використовувати метод передачі досвіду від досвідчених майстрів – молодим майстрам в\н .

- підвищувати у майстрів в\н рівень естетичного смаку; культуру спілкування, вимогливість; почуття відповідальності, ініціативи;

- розвивати аналітичності, логічності мислення, самостійності та творчості майстрів при проведенні навчально - виробничих робіт;

- закріпити комплексне застосування та передачу набутих знань, умінь, та навичок.

Тип семінару - практикуму: Спецсемінар, кейтерінг. Семінар комплексного застосування знань, умінь, та навичок при виконанні навчально - виробничих робіт.

Вид семінару - практикуму : Пікнік, барбекю.

Форма проведення: тренінг при проведенні обслуговування громадських культурних заходів.

Дидактичне забезпечення: Інструкційно – технологічні картки, картки завдання, мультимедійна презентація приготування страви «Бограч»,

Матеріально - технічне оснащення: розробні та виробничі дошки, ріжучі інструменти, посуд кухонний, столовий, скляний; прибори, столова білизна, виробничі столи, запальничка, сухе горюче, підноси, металевий піднос, казанки для приготування, казанки для подачі, мангал, набір необхідних продуктів.

Міжпредметні зв'язки:

Устаткування підприємств громадського харчування:

Вивчає влаштування і принцип дії необхідного обладнання

Організація виробництва:

Необхідні знання по організації робочи місць при приготуванні гарячих перших страв.

Технологія приготування їжі та товарознавство продовольчих товарів:

Надає знання з технології приготування перших страв, та відпуск; по хімічному складу поживній цінності перших страв, умовам та терміну зберігання.

Фізіологія харчування:

Вивчає санітарно-гігієнічні вимоги при приготуванні перших страв, їх зберігання, щоб уникнути їх псування і забруднення мікробами.

Національна кухня:

Вивчає особливості та різномаїття страв кухонь народа різних країн.

Перелік практичних завдань:

Нарізання м'яса – кубиками 4-5 см.

Нарізання сала – кубиками 2×2см

Нарізання цибулі – кубиками 0, 5 х0,5см

Нарізання картоплі – кубиками 1, 5 х1, 5 см

моркви – кубиками 0, 5 х0,5см

солодкого перцю – кубиками 1, 5 х1, 5 см

Приготування «Бограч» згідно рецепту ( двох варіантів)

Приготування чіпеток (щіпане тісто).

2. Список основної і додаткової літератури.

1. Практическое руководство для владельцев и управляющих. Погодин Кирилл «Кейтеринг».: М. Издательский дом «Ресторанные ведомости», 2009.

2. «Основы кейтеринга как организовать выездное ресторанное обслуживание». Франсин Халворсен: М. Издательский дом «Ресторанные ведомости», 2005.

3. Как начать и успешно вести выездной ресторанный бизнес = Start & Run a Catering Business. Джордж Эрдош Кейтеринг.— М.: «Альпина Паблишер», 2006. — С. 238.

4. «Жить со вкусом – наш тренд»Святослав Омельянчук.

5. ‘The Magazine for Catering professionals’ March / April 2011

6. Основы физиологии питания, санитарии и гигиены (в общественном питании): Учебник для средн. проф.-техн. учеб. заведений. Матюхина 3. П. М 35– М.: Высш. шк., 1984. – 96 с, ил, (Профтехобразование.)

7. Украинские народные блюда. О.А.Могила, В.И.Саенко.: "Доверие", 1992. - 175 с.

8. Гуляши, похлебки / Сост. В. М. Рошаль. — М.: Эксмо; СПб.: Терция, 2007. — 64 с.

9. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів. Шалимінов О.В., Дятченко Т.П., Кравченко Л.О. та ін. А.С.К., 2007. - 848 с.

10. http://kapucin.kiev.ua/r/584

11. http://shalanda.kiev.ua/articles/catering_kyiv_ukraine/

12. http://catering.in.ua/catering/departure/articles/catering/

13. http://igormelika.com.ua/

3.Хід семінару - практикуму.

1.ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (10хв).

- забезпечення інструментом та матеріалом;

- забезпечення сировиною;

- перевірка готовності до семінару - практикуму;

- організувати для роботи парами

- допуск з техніки безпеки (безпека праці з відкритим вогнем, на відкритому повітрі; методи застереження в екстрених ситуаціях).

1. Підготуйте місце. При обладнанні вогнища не нехтуйте правилами пожежної безпеки. Майданчик має бути рівною, викладіть її з тротуарної плитки, каменів або піску. Прослідкуйте, щоб поруч завжди була вода. Поставте спорудження подалі від найближчих будівель. Продукти і посуд розташуйте недалеко від вогнища. Слідкуйте за вітром. Крім того, подбайте про навісі на випадок дощу.

2. Правильно вибирайте вугілля. У процесі приготування барбекю на вторинних вугіллі виділяються канцерогенні речовини - бензопірен. Використання готових вугілля - це звичайно дуже зручно, але мало хто здогадується, що це і небезпечно. Щоб мінімізувати ризик появи онкологічних захворювань, готуйте барбекю тільки на дровах будь-яких порід дерев, крім ялини, так як вона теж виділяє велику кількість бензопірену.

3. Слідкуйте за температурою. При приготуванні барбекю сильним і тривалим нагріванням, виділяються "продукти білкового піролізу" - канцерогенні речовини.

4 якостями володіють блюда, присмачені рослинним або лляним маслом, наприклад картоплю або овочевий салат. Тільки не використовуйте оливкову олію, оскільки в ньому не міститься вітаміну Е.

5. Бережіть очі і тіло від опіків. При приготуванні барбекю використовуйте спеціальні або сонцезахисні окуляри, які здатні захистити очі від розжарених іскор.

6. Опіки від багаття. Біля вогнища не варто розслаблятися і втрачати пильність - вогнище теж являє собою величезну небезпеку. Наприклад, в момент запалювання сірника іскра може потрапити на одяг, а він (особливо синтетичний і вовняний) миттєво спалахує і охоплює полум'ям все тіло.

Що робити?

Якщо на вас загорівся одяг, його необхідно негайно розірвати і зняти, щоб полум'я як можна менше контактувало безпосередньо з тілом. Також потрібно обмежити доступ повітря до вогню: для цього можна накинути щільну ковдру на тіло. Для охолодження шкіри краще всього поливати місце опіку холодною водою. Ні в якому разі не можна пробивати на шкірі міхури, змащувати поверхню опіку жирами і застосовувати такі народні засоби, як сеча. Все це може викликати забруднення рани й посилити пошкодження тканин. Коли вогонь загасили, потрібно швидко накласти суху стерильну пов'язку і доставити потерпілого в травмпункт.

- повідомлення теми семінару - практикуму:

«Кейтерінг. Приготування"Бограч"»

- цільова установка проведення семінару :

1. Вивчення і засвоення нових іноваційних технологій приготування і подачі страви «Бограч».

2. Передача досвіду від досвідчених майстрів – молодим майстрам.

3. Досягти високого рівня колективної творчості.

презентація матеріалів підготовленими учнями з тем:

"Кейтерінг"(Додаток№1);,

"Організація кейтерінгу в Україні"(Додаток №2 );,

"Кейтерінг, або доставка обідів» (Додаток№3);

"Вогняна угорська кухня безсумнівно своєю пікантністю завдячує перцю»(Додаток № 4);,

"Берегівський угорський бограч-гуляш по рецепту Шарлоти Чізмар"(Додаток №5);,

"Бограч - мадярський гуляш із закарпаття"(Додаток № 6);).

Проведення показу трудових дій

Діяльність досвідчених майстрів

Діяльність майстрів

Пояснити призначення сформованих умінь по нарізуванню сала

Працюють парами - Нарізання сала – кубиками 2×2см

Пояснити призначення сформованих умінь по нарізуванню м'яса

Працюють парами - Нарізання м'яса – кубиками 4-5 см.


Пояснити призначення сформованих умінь по нарізуванню цибулі

Працюють парами - Нарізання цибулі – кубиками 0, 5 х0,5см

Пояснити призначення сформованих умінь по нарізуванню моркви

Працюють парами - моркви – кубиками 0, 5 х0,5см

Пояснити призначення сформованих умінь по нарізуванню картоплі

Працюють парами - Нарізання картоплі – кубиками 1, 5 х1, 5 см

Пояснити призначення сформованих умінь по нарізуванню перця солодкого

Працюють парами - солодкого перцю – кубиками 1, 5 х1, 5 см


Пояснити призначення сформованих умінь по нарізуванню помідорів

Працюють парами - нарізують помідор.

Показати весь трудовий процес приготування «Бограч» у нормальному темпі.

Спостерігають та сприймають трудовий процес. Приготування «Бограч» згідно рецепту ( двох варіантів)

Виділити операції, прийоми та пояснити способи їх виконання за інструкційною картою

Аналіз складу та структури трудової діяльності.

Показати окремі операції, прийоми та пояснити способи їх виконання за інструкційною картою ((Як тільки м’якоть голяшки (рульки) почне відділятися від кістки, голяшку виймаємо з казанку і ретельно відділяємо м’ясну частину від кістки. Після чого м’якоть голяшки ріжемо на невеликі порції і викладаємо знову в казанок) І на завершенні приготуванні страви «Бограч» – старовинний кулінарний ритуал: як тільки казанок покине вогонь, в киплячий гуляш на кілька секунд занурюємо палаючу головешку з твердолистої або фруктової породи дерева).

Уяснення способів виконання кожної операції, прийомів роботи згідно з інструкційною карткою.

Запропонувати майстрам в\н відтворити показані операції.

Спостереження, усвідомлення, аналіз, відтворення.
  1   2   3

Схожі:

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
С. О. Каганець МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА. для проведення практичних занять по фізичній підготовці
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Навчально-методична розробка для студентів спеціальності “Переклад” (укладачі: Лазаренко Л. М., Богатирьова О.Є. Маріуполь: ПДТУ,...
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Навчально-методична розробка для студентів спеціальності “Переклад” (укладач: Богатирьова О.Є. Маріуполь: ПДТУ,2004- с. )
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ТЕМА №18 Надягання, зняття і укладення ізолюючого протигазу. Проведення бойової та інщих перевірок
Заходу
Методична розробка підготовлена Поваляєвою Аллою Анатоліївною, вчителем методистом Тульчинської ЗШ І – ІІІ ступенів№1
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Тема №3: Пристрій зборочних одиниць та принцип їх дії, розрахунок повітря при роботі в АСП-2
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Мета: навчальна закріпити знання, отримані на попередньому уроці; сформувати комунікативні навички, уміння працювати в команді
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ТЕМА 21 Організація роботи ГДЗС в ізолюючих протигазах при високих i низьких температурах. Заняття в АСП-2 в ТДК
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ТЕМА : 19. Правила і прийоми роботи в протигазах на чистому повітрі та в задимленому приміщені. Розрахунок повітря. Відпрацювання...
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
ТЕМА : 18. Правила і прийоми роботи в протигазах на чистому повітрі та в задимленому приміщені. Розрахунок повітря. Відпрацювання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка