План-конспект уроку Тема: “ Робота з документами та журналами.”


Скачати 49.45 Kb.
НазваПлан-конспект уроку Тема: “ Робота з документами та журналами.”
Дата13.08.2013
Розмір49.45 Kb.
ТипПлан-конспект
bibl.com.ua > Інформатика > План-конспект
План-конспект уроку

Тема: “ Робота з документами та журналами.”

Мета: навчити основних прийомів роботи з документами програми «1С:Торгівля+Склад». Навчити основних прийомів роботи з журналами в програмі «1С:Торгівля+Склад».

Методичне забезпечення: ПК із встановленою програмою «1С: Торгівля+Склад», ілюстративний матеріал (плакати або презентації ЕНМК).

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку


1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань

  1. Як вивести на екран План рахунків?

  2. З яких граф складається План рахунків?

  3. Як задається аналітичний облік на рахунках?

  4. Як задається кількісний облік на рахунках?

  5. Як задається валютний облік на рахунках?

  6. Що Ви розумієте під субконто?

  7. Для чого призначені довідники?

  8. Яку будову має вікно довідника?

  9. Куди вносяться дані про окремі субконто?

  10. Як ввести нову групу в довідник?

  11. Як додати новий об’єкт у довідник?

  12. Як знищити об’єкт у довіднику?

3. Пояснення нового матеріалу

Призначення документів

Усі дані про господарські операції на підприємстві вводяться до програми за допомогою форм первинних документів. Програма дає можливість:

  • вводити документи;

  • виконувати автоматичні проводки по документах;

  • редагувати, переглядати, копіювати та знищувати введені документи.

Для роботи з документами можна використовувати команди меню Документы.

Загальний алгоритм введення документів

1. Оберіть послідовно з меню Документы – Групу документів – Документ.

2. З’явиться екранна форма документу.

3. Заповніть всі необхідні поля форми.

4. Для того, щоб зареєструвати документ, натисніть кнопку ОК в екранній формі.

5. Якщо за документом формуються проводки, з’явиться запит “Провести документ?

6. Натисніть кнопку Да.

7. Документ буде зареєстрований і за ним будуть автоматично сформовані проводки.

8. Для того, щоб переглянути, як виглядатиме документ після виведення на друк натисніть кнопку Печать в екранній формі.

На екрані з’явиться друкована форма документу.

5. Для того, щоб вивести документ на друк:

  • натисніть кнопку Печать на панелі інструментів програми або оберіть команду Файл-Печать з головного меню;

  • на екрані з’явиться діалог Печать;

  • задайте параметри друку;

  • натисніть кнопку ОК.

Екранна форма може містити:

  • поля для введення даних в шапку документу;

  • поля для введення даних в табличну частину документу;

  • вкладки, якщо всі необхідні поля не можуть бути розміщені в одному екрані;

  • кнопки для виконання зазначених на них операцій;

  • підсумкову інформацію.

3. Заповніть поля екранної форми.

Заповнення полів у екранній формі

Частина полів може бути заповнена автоматично.

Значення всіх полів, у тому числі і заповненого автоматично, можна змінювати.

Для зміни значення або введення нових даних у поле потрібно:

  • активізувати поле, перемістившись до нього або двічі клацнувши по ньому мишею;

  • ввести нове значення.

Для переміщення між полями використовуйте клавіші TAB або ENTER.

Дані в поля екранної форми можна вводити:

  • автоматично, якщо встановлене значення за замовчанням.

  • з клавіатури – в полях, що не мають сірого заповнення. Подвійне клацання в такому полі встановлює курсор в область введення даних;

  • шляхом вибору із списку. Область введення даних у таких полях має сіре забарвлення, а в правій її частині розміщено кнопку для виведення списку;

  • з клавіатури або шляхом вибору зі списку. Область введення даних у таких полях не має сірого забарвлення, а в правій її частині розміщено кнопку для виведення списку.

Для введення даних у табличну частину екранної форми:

  • активізуйте табличну частину, натиснувши кнопку Новая строка на панелі інструментів або іншими відомими Вам способами;

  • введіть дані у поля табличної частини;

  • для введення даних у кожний наступний рядок повторюйте пункти 1 та 2.

Примітка: 1.Для переміщення між полями використовуйте клавіші TAB або ENTER.
Призначення журналів

Переглядати зареєстровані документи і відповідні проводки можна в журналах. Програма містить повний журнал, журнал операції, журнал документів і журнали документів за видами обліку.

Кожний уведений документ відображається відповідним записом у журналі операцій.

Структура вікна журналу

Вікна журналів мають типову будову:

  • рядок заголовку з назвою відкритого журналу та інтервалу його перегляду;

  • панель інструментів для роботи з журналом;

  • записи про здійснені за визначений інтервал операції, зареєстровані документи та проводки по них.

Для того, щоб інформація про документ відобразилась у журналі потрібно, щоб дата документу входила до інтервалу перегляду журналу

Для того, щоб змінити інтервал перегляду:

1. Натисніть кнопку Интервал на панелі інструментів журналу.

2. Установіть новий інтервал перегляду журналу.

3. Натисніть кнопку ОК.

У типовій конфігурації в журналі операцій реєструються документи всіх видів, включаючи і ті, що не формують проводки.

Крім того, в програмі є журнали документів, що містять згруповані за окремими видами документи.

У кожному такому журналі знаходяться документи, що належать до визначеної ділянки обліку.

Робота з документами в режимі журналу

Для роботи з журналами використовуються команди меню Журналы та кнопки на панелі інструментів.

Для введення нового документу в режимі журналу:

1. Натисніть кнопку Новая строка на панелі інструментів журналу.

2. Оберіть документ, який хочете ввести.

3. Введіть реквізити документу до екранної форми, зареєструйте та проведіть документ за загальним алгоритмом введення документів.

Для перегляду та редагування введеного в журнал документу:

  • двічі клацніть мишею запис документа в журналі;

  • відкриється екранна форма документа;

  • для редагування введіть необхідні зміни в екранну форму;

  • зареєструйте та проведіть документ.

Примітка. Для роботи в журналі використовуйте кнопки на панелі інструментів, значення яких виводиться, якщо затримати курсор на відповідній кнопці
4. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Як вводять документи?

  2. Як заповнюють поля екранної форми?

  3. Як заповнюють табличну частину документу?

  4. Як вивести на екран друковану форму документа?

  5. Як вивести документ на друк?

  6. Як зареєструвати документ?

  7. Як сформувати проводки по документі?


Домашнє завдання: навчальний посібник: Гуревич Р.С., ЖилінаЛ.В., Кадемія М.Ю., Тверезовська Н.Т., Янківська Г.А. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник (сс.140-152).

Схожі:

ТЕМА: Робота з документами та журналами. Введення документа в Журнал операцій
МЕТА: Навчити учнів вводити інформацію про господарські операції за допомогою документів
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
ПЛАН-КОНСПЕКТ Тема програми
Тема уроку: Використання менеджера файлів Total Commander, Norton Commander. Використання функціональних клавіш. Робота з файлами...
План-конспект уроку Тема: “Будова довідників програми та робота з ними”
Мета: навчити основних прийомів роботи з довідниками програми «1С: Торгівля+Склад»
Уроку правознавства на тему: Розробила викладач суспільних предметів
Методи роботи на уроці: словесні, наочні, робота у парах за технологією «навчаючи вчуся», практична робота з документами та розв’язування...
План-конспект уроку теоретичного навчання Тема: Пристрої введення-виведення інформації
Самостійна робота метою, якої є перевірка того, як учні готуються до занять та чи засвоїли вони попередній матеріал
План-конспект уроку теоретичного навчання Тема: Пристрої введення-виведення інформації
Самостійна робота метою, якої є перевірка того, як учні готуються до занять та чи засвоїли вони попередній матеріал
План-конспект уроку трудового навчання Т
Тема уроку. Пошук аналогів існуючих виробів та зображень для випалювання, їх аналіз
План-конспект лекції Тема: Інтерфейс програми. Отримання та відправлення повідомлень. 
Електронна пошта ( Electronic Mail, e mail ) — мережева служба; що дозволяє користувачам обмінюватися повідомленнями або документами...
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка