ТЕМА: Робота з документами та журналами. Введення документа в Журнал операцій


Скачати 39.27 Kb.
НазваТЕМА: Робота з документами та журналами. Введення документа в Журнал операцій
Дата09.05.2013
Розмір39.27 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА

ТЕМА: Робота з документами та журналами. Введення документа в Журнал операцій..

МЕТА: Навчити учнів вводити інформацію про господарські операції за допомогою документів

ТИП УРОКУ: урок формування навичок

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ: лабораторна робота

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: інструктивні матеріали, комп'ютер з програмою 1С: Предприятие.




СТРУКТУРА УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

Перевірка присутності учнів

Короткий інструктаж по оформленню лабораторної роботи


2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАННЬ

  1. Як вводять документи?

  2. Як заповнюють поля екранної форми?

  3. Як заповнюють табличну частину документу?

  4. Як вивести на екран друковану форму документа?

  5. Як вивести документ на друк?

  6. Як зареєструвати документ?

  7. Як сформувати проводки по документі?

  8. Де відображується інформація про зареєстровані документи?

  9. Як можна змінити інтервал перегляду журналу

  10. Як ввести новий документ у режимі Журнал?

  11. Як відредагувати зареєстрований документ?

3. ІНСТРУКТАЖ ДО ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОГО ЗАВДАННЯ

Загальний алгоритм введення документів

1. Оберіть послідовно з меню «Документы» Групу документів – Документ.

2. З’явиться екранна форма документу.

3. Заповніть всі необхідні поля форми.

4. Для того, щоб зареєструвати документ, натисніть кнопку «ОК» в екранній формі.

5. Якщо за документом формуються проводки, з’явиться запит «Провести документ?»

6. Натисніть кнопку «Да».

7. Документ буде зареєстрований і за ним будуть автоматично сформовані проводки.

8. Для того, щоб переглянути, як виглядатиме документ після виведення на друк натисніть кнопку «Печать» в екранній формі. На екрані з’явиться друкована форма документу.

9. Для того, щоб вивести документ на друк скористайтеся кнопкою «Печать» на панелі інструментів програми або оберіть команду «Файл – Печать» з головного меню.

Робота з журналами

Переглядати зареєстровані документи і відповідні проводки можна в журналах. Програма містить повний журнал, журнал операції, журнал документів і журнали документів за видами обліку.

Кожний уведений документ відображається відповідним записом у журналі операцій.

Для того, щоб інформація про документ відобразилась у журналі потрібно, щоб дата документу входила до інтервалу перегляду журналу

Для того, щоб змінити інтервал перегляду:

1. Натисніть кнопку «Интервал» на панелі інструментів журналу.

2. Установіть новий інтервал перегляду журналу.

3. Натисніть кнопку «ОК».

Крім того, в програмі є журнали документів, що містять згруповані за окремими видами документи.

У кожному такому журналі знаходяться документи, що належать до визначеної ділянки обліку.

Робота з документами в режимі журналу

Для роботи з журналами використовуються команди меню «Журналы» та кнопки на панелі інструментів.

Для введення нового документу в режимі журналу:

1. Натисніть кнопку «Новая строка» на панелі інструментів журналу.

2. Оберіть документ, який хочете ввести.

3. Введіть реквізити документу до екранної форми, зареєструйте та проведіть документ за загальним алгоритмом введення документів.

Для перегляду та редагування введеного в журнал документу:

  • двічі клацніть мишею запис документа в журналі;

  • відкриється екранна форма документа;

  • для редагування введіть необхідні зміни в екранну форму;

  • зареєструйте та проведіть документ.

Примітка. Для роботи в журналі використовуйте кнопки на панелі інструментів, значення яких виводиться, якщо затримати курсор на відповідній кнопці

ЗАВДАННЯ ДО ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Завдання 1. Введення документів за загальним алгоритмом

  1. Запустіть програму.

  2. Уведіть первинні документи, зареєструвавши такі господарські операції по касі за поточну дату:

  • отримано від агента Скляра О.І. залишок від підзвітної суми 21 грн.;

  • повернуто на розрахунковий рахунок не отриману зарплату 400 грн.;

  • отримано за реалізовану продукцію 550 грн.;

  • здано на розрахунковий рахунок 750 грн.

  1. Виконайте відповідні проводки.

  2. Виведіть друковані форми документів.

  3. Виведіть документи на друк.

Завдання 2. Введення документів в режимі журналу

  1. Перегляньте журнали, що створені в конфігурації.

  2. Зареєструйте нові документи в журналах.

  • отримано з розрахункового рахунку для видачі зарплати 8000 грн.;

  • видано під звіт 120 грн. на відрядження бухгалтеру Ілько С.Ю.;

  • отримано від Сивак І.І. погашення недостачі в сумі 200 грн.;

  1. Виконайте відповідні проводки.

  2. Внесіть зміни в зареєстровані документи.

  3. Знайдіть документи користуючись кнопками на панелі інструментів.

4. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ ЗА ПК

5. ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ЗАХИСТ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

6. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ІНСТРУКЦІЯМИ

7. ФРОНТАЛЬНА БЕСІДА

  1. Як вводять документи?

  2. Як заповнюють поля екранної форми?

  3. Як заповнюють табличну частину документу?

  4. Як вивести на екран друковану форму документа?

  5. Як вивести документ на друк?

  6. Як зареєструвати документ?

  7. Як сформувати проводки по документі?

  8. Де відображується інформація про зареєстровані документи?

  9. Як можна змінити інтервал перегляду журналу

  10. Як ввести новий документ у режимі Журнал?

  11. Як відредагувати зареєстрований документ?

8. індивідульна робота з учнями
  1. Первірка зошитів

  2. Виставлення оцінок


Схожі:

План-конспект уроку Тема: “ Робота з документами та журналами.”
Мета: навчити основних прийомів роботи з документами програми «1С: Торгівля+Склад». Навчити основних прийомів роботи з журналами...
Урок №47-48 Тема: Введення і редагування тексту. Практична робота...
Тема: Введення і редагування тексту. Практична робота №9 «Створення нового документа. Введення і редагування тексту»
П Л А Н
Створення текстового документа. Введення тексту. Установка параметрів сторінки. Розмір паперу. Прокрутка документа
Урок 4-5 Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями...
Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями в текстовому документі» Практична робота №3 «Використання стилів та...
Урок з інформатики для учнів 11 класу
Тема: Введення, редагування та форматування даних. Практична робота №2. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного...
Тема: Введення й редагування тексту. Практична робота № Введення,...
Тема: Введення й редагування тексту. Практична робота № Введення, редагування й форматування тексту
Тема. Автоматизація обробки документів. Перетворення документів в...
У той же час, нам часто приходиться мати справу з паперовими виданнями і документами: журналами, книгами, листами, службовими записками...
Урок 1 Тема: Шаблон документа, створення документа за допомогою майстра. Друк документів
Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями шаблон документа, створення документа за допомогою...
РОЗГЛЯНУТО
Засоби створення електронного документа. Автоматизація введення інформації в комп'ютер
Тема по програмі
Тема заняття: Робота з меню електронної таблиці. Створення, завантаження та збереження файлів-книг. Введення, редагування та форматування...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка