Анкета «Моя правова обізнаність»


НазваАнкета «Моя правова обізнаність»
Дата14.06.2013
Розмір79 Kb.
ТипАнкета
bibl.com.ua > Інформатика > Анкета
Анкета «Моя правова обізнаність»

Шановні друзі!

Пропонуємо Вам відповісти на запитання анонімної анкети. Для цього уважно прочитайте запитання і оберіть варіант відповіді, який Вам підходить.


  1. Ваша стать__________________

  2. Скільки Вам років _________________

  3. Настільки актуальна є проблема правопорушень у Вашому навчальному закладі ?

а) зовсім не актуальна;

б) не актуальна;

в) 50/50;

г) актуальна;

д) надзвичайно актуальна.
4. Які з перелічених можливих причин спонукають молодь до скоєння протиправних дій? (поставте відповідний бал: 0 – причина не значима, 10 – причина максимально впливає).


Можливі причини

Бали

Вплив алкоголю та наркотиків




Низький рівень грошових надходжень




Захист себе і близьких




Впевненість у безкарності




Солідарність з компанією




Задля розваги




Необхідність здобути гроші




Відсутність інформації щодо кримінальних покарань за скоєний злочин




Суспільні та політичні процеси в державі




На зло батькам




Інше (допишіть)






5. Чи отримуєте Ви у закладі освіти, в якому навчаєтеся, достатньо інформації про: (визначтеся по кожному пункту)





Достатньо

Не достатньо

Важко відповісти

Шкідливість та наслідки вживання алкоголю










Шкідливість та наслідки вживання наркотиків










Наслідки скоєння злочину та настання кримінальної відповідальності











6. Наскільки рівень профілактичної інформації та знань, який подається в навчальному закладі, відповідає Вашим запитам і потребам?




Відповідає

Частково відповідає

Зовсім не

відповідає

Важко відповісти

Про шкідливість та наслідки вживання алкоголю













Про шкідливість та наслідки вживання наркотиків













Про наслідки скоєння злочину та настання кримінальної відповідальності
















  1. З даного переліку оберіть осіб, які надали Вам необхідні для життя правові знання:

а) батьки;

б) працівники міліції;

в) викладачі в училищі;

г) заступник директора з виховної роботи;

д) класний керівник;

е) майстер виробничого навчання;

є) практичний психолог;

ж) соціальний педагог;

з) інші (вкажи)____________
8. Як, на Вашу думку, ставиться більшість дітей до: (дайте відповідь за кожним рядком)




Позитивно

Негативно

Допустимо в окремих випадках

Важко відповісти

а) крадіжок













б) застосування фізичної сили проти іншої особи













в) вживання спиртних напоїв













г) вживання наркотичних та токсичних речовин













д)азартних ігор













е) проституції













є) незаконного придбання та зберігання зброї














9. Як на Вашу думку, чи призведуть перераховані нижче вчинки до кримінальної відповідальності:




Так

Ні

Важко відповісти

Крадіжка велосипеда (вартістю 500 грн.)










Крадіжка набору ручок (вартістю 70 грн.)










Крадіжка мобільного телефону (вартістю 900 грн)










Побиття неповнолітньго, що призвело до тілесних пошкоджень середньої тяжкості










Згвалтування неповнолітніми особами у складі групи повнолітньої жінки










Глум та непристойні жарти над перехожими










Зберігання наркотичних речовин (5 грамів коноплі)










Виготовлення наркотичних речовин для власних цілей











10. Визначте, які з наведених дій призведуть до зниження кількості правопорушень і злочинів, що скоюються неповнолітніми:




Так

Ні

Важко відповісти

Активізація місцевих громад










Більш суворе покарання злочинів










Надання інформації про юридичні наслідки скоєння злочинів учням та студентам










Регулярне відвідування представником міліції навчальних закладів










Ведення просвітницького курсу для молодших школярів “Поведінка і закон”










Посилення відповідальності батьків за виховання дітей










Збільшення кількості в’язниць для неповнолітніх










Посилення відповідальності дорослих, які втягнули неповнолітнього в кримінальну діяльність










Інше (вкажіть)
























11. Відзначте заходи, проведені у Вашому навчальному закладі, що сприяли формуванню Вашої правової обізнаності:

а) бесіди;

б) зустрічі з правоохоронними органами;

в) виховні години;

г) уроки правознавства;

д) диспути;

е) тренінги;

є) лекторії;

ж) клуби правового спрямування;

з) гуртки;

и) інше (вкажіть)___________
12. Як би Ви визначили рівень Вашої обізнаності (правової):

а) абсолютний (я знаю все);

б) достатній;

в) середній (часткові знання);

г) недостатній.

13. Які Ваші побажання щодо покращення стану Вашої правової обізнаності в період навчання у професійно-технічному навчальному закладі? ______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________
Семенчук Н.В., методист НМЦ ПТО

Схожі:

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«Правознавство», спеціалізації цивільно-правова, державно-правова. / Дніпропетровськ: Дніпропетровський державний університет внутрішніх...
Матусю,ти жiночка єдина, Чому немає сльоз в моїх очах?
Коли в душi лише ганьба. Батьківщина моя, Життя i серце, це таємно, Ти родина моя
Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани»
ОДАНІ-2 (орієнтаційно-діагностична анкета інтересів створена С. Я. Карпіловською і Б. О. Федоришиним на основі модифікації анкети...
Зміни приголосних при творенні слів
Це моя історія, це моя країна”, лінгвоестафета, самостійна робота «Я – сам, я – сама», «Правильно-неправильно», «Кодування», складання...
1. Законодавчо-правові основи управління безпекою життєдіяльності
Правова система формує передумови створення, функціонування, удосконалення системи управління безпекою життєдіяльності. Правова система...
Тараса Шевченка Юридичний факультет кафедра трудового, земельного...
Робоча програма спецкурсу " Цивільно-правова відповідальність за ядерну шкоду" для студентів спеціалізації „Земельне і екологічне...
1. УКПМ це форма сучасної укр літературної мови, специфіку якої зумовлюють...
Зв'язок з правовими дисциплінами — укр мова пов'язана з такими сферами: судочинство та нотаріат, юридична документація, правнича...
Тема: Костянтина Малицька «Чом, чом земле моя ». Розповідь про письменницю
Обладнання: портрет письменниці, малюнки із зображенням природи, фонозапис пісні «Чом, чом, земле моя»
Моя країна Україно!
Що ж таке моя країна? І чому вона найкраща для мене? Україна це славетна історія: мудрі літописці, Київ священний, дзвін козацьких...
Частина мови. Іменник. 6 клас Іменники І відміни. Однина
Шевченко) Слава навіки Вітчизні моїй. (Сосюра) Привітай же, моя ненько, моя Україно, моїх діток нерозумних, як свою дитину. (Шевченко)...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка