|
Скачати 35.84 Kb.
|
Засідання творчої групи директорів сільських малокомплектних шкіл з проблеми «Організаційно-педагогічний супровід експериментальної діяльності сільської школи» !7 березня 2008 року Місце проведення – Степанівська ЗОШ І-ІІ ступенів Драбівського району Керівник творчої групи – Гладка Ніна Миколаївна, завідувач лабораторії розвитку освіти та педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Моя хата вікнами до сонця Воно у кожну шибку загляда, Миготить на синовій долонці, Зайчиком вистрибує на дах. Моя хата – крапелька Вкраїни З усіма щедротами сягань, З болями про кращі переміни: З ненаситним прагненням до знань. Моя хата добрим перехожим Щедра на гостинність – хліб і сіль. Двері в ній відкриті : кожен може Гостем завітати звідусіль Поезіями Миколи Рудика, задушевними піснями, хлібом-сіллю вітали в Степанівській загальноосвітній школі I-II ступенів учасників засідання творчої групи директорів сільських шкіл Черкаської області . Учасники засідання обговорили сучасний стан освітнього середовища села, впровадження педагогічних інновацій у сільській школі, що є одним з факторів конкурентноздатності сільської школи. Ознайомились із експериментальною діяльністю педагогічного колективу Степанівської загальноосвітньої школи I-II ступенів, моделлю організаційно-методичної роботи з удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників сільської малокомплектної школи. Привітали учасників засідання Фесенко Григорій Миколайович, завідувач методичним кабінетом відділу освіти Драбівської райдержадміністрації та Дзега Володимир Дмитрович, директор Степанівської ЗОШ I-II ступенів. ![]() Директори шкіл Черкаської області ознайомились із програмою роботи творчої групи. У практичній частині засідання учасники відвідали дидактичні міні-модулі у 6 – 9 класах, а також урок образотворчого мистецтва у 3 класі. У 6 класі вчитель німецької мови Дзега Л. П. презентувала творчо-узагальнюючий міні-модуль на тему : „Казка „Снігова королева”, а вчитель української мови Сахно О. Г. на діяльнісно-розвиваючому міні-модулі розглянула тему: „Числівник як частина мови. Групи числівників”. На міні-модулі з географії у 7 класі розглядались найбільші річки та озера Євразії, а на зарубіжній літературі – твір Д.Олдріджа „Останній дюйм”, а також проблема стосунків батьків і дітей. Вміло взаємодіяли з учнями педагоги Пилипенко Л.П. та Котенко Т.О. У 8 класі під час міні-модуля з основ безпеки життєдіяльності за допомогою молодого вчителя Деркача В.О. учні вправлялись в організації дорожнього руху. Дев’ятикласники взаємодіяли з учителем української мови і літератури Дзегою В.Д. та вчителем біології Янголем М.П.. Учасникам творчої групи учні 9 класу презентували діяльнісно-розвиваючі міні-модулі з української літератури по темі: „Напрямки художнього осягнення світу і людини, розгорнуті в поезії Тараса Шевченка „Молитва” та біології по темі: „Захворювання статевих органів”. На уроці у третьому класі учні при підтримці майстерного педагога Федоренко Л.М. переносили пензлем на папір свої враження від весняного повернення птахів додому. ![]() Під час екскурсії по школі гостей вразила етнографічна галерея школи, кімната-музей, розповідь учнів про історію старовинної будівлі і звичайно ж сам дух будівлі школи, збудованої в стилі класичного українського бароко поміщиком першої гільдії Степаном Абросимовим у 1904 році. Учасники поетичного клубу „На хвилях поезії” та дівочий ансамбль „Юність” створили для гостей хвилини душевного відпочинку, презентуючи лірику поетів Драбівщини Миколи Рудика, Олексія Софієнка , Валентини Ступаченко та пісні про рідне село, в усній замальовці „Моє село – краплиночка Вкраїни”, а члени гуртка декоративно-прикладного мистецтва подарували кожному з гостей виготовлені своїми руками обереги. Під час науково-теоретичної частини засідання Гладка Ніна Миколаївна, завідувач лабораторії розвитку освіти і педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників підвела підсумки роботи творчої групи директорів сільських малокомлектних шкіл з проблеми «Інноваційні підходи до управління сільською школою» і окреслила основні завдання на перспективу. Волошенко Олена Валентинівна, завідувач кафедри педагогіки і психології Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомила учасників з психолого-педагогічними аспектами супроводу експериментальної діяльності сільських шкіл. Дзега Володимир Дмитрович, директор Степанівської загальноосвітньої школи I-II ступенів ознайомив з особливостями експериментальної діяльності учителя сільської малокомплектної школи. Презентував організаційно-методичну модель роботи з розвитку професійної компетентності вчителя. ![]() Під час аналізу відвіданих міні-модулів учасники семінару відзначили високий рівень проведення , ефективність і підпорядкованість принципам науковості, систематичності, доступності. Враженнями від побаченого поділились директори шкіл з Маньківського, Уманського та Катеринопільського районів. Обласний методичний захід пройшов на належному організаційному рівні. |
Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група... «Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи». Головне завдання, яке поставлене... |
МОДЕЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО... Алізовано проблеми та перспективи створення освітніх округів в Україні. Подано структурно-функціональну модель освітнього округу,... |
План роботи ЛОІППО на грудень 2007 р. № Провести засідання творчої групи вихователів та методистів дошкільних навчальних закладів “Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного... |
Методи активізації навчально – творчої діяльності Запропоновані види навчально – творчої діяльності можна впроваджувати на уроках початкової школи за допомогою евристичних методів... |
Боговарова О.І. Психолого-педагогічний супровід учнів із труднощами... Ерозлитті, нерідко є ніби «сліпою» до певних літер чи цілих фраз… Тож за стандартний час, відведений програмою для навчання читанню,... |
«Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів» на базі... Сахновський О.Є., завідувач кафедри методики викладання базових дисциплін ІППО Чернівецької області, кандидат історичних наук |
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова,... Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів. Були проведені методичні консультації... |
План роботи творчої групи по впровадженню ІКТ у навчально-виховний... Формування творчої групи по проблемі впровадження ІКТ у навчально-виховний процес |
XXI століття є “епохою змін”, що вимагає від шкіл генерування та... У статті представлено модель сучасного вчителя та випускника; види інноваційної діяльності педагога в роботі з обдарованими учнями;... |
Функціональна структура науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу Управління організаційно-функціональною системою інтелектуальної творчої діяльності вчителів і учнів |