Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група наказ від № Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої


Скачати 115.1 Kb.
Назва Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група наказ від № Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої
Дата 18.04.2013
Розмір 115.1 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Висновки:

Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група (наказ від № «Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи»). Головне завдання, яке поставлене перед членами творчої групи – дати самооцінку цілісної картини освітнього процесу школи з усіма його складовими компонентами:

  • комплексний аналіз досягнень і недоліків навчально-виховного процесу за останні 3 роки;

  • визначення відповідності матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення вимогам програм, планів;

  • визначення цілеспрямованих дій педагогічного колективу, кожного вчителя з урахуванням соціальних орієнтирів;

  • виявлення потенційних можливостей дорадчих органів з метою залучення цих колективів до ефективної співпраці.


У ході підготовки матеріалів членами творчої групи зроблено самооцінку діяльності закладу, яка виражена в кількісно-якісних показниках, за такими напрямками:

  • організація навчально-виховного процесу;

  • ефективність навчально-виховного процесу;

  • управління школою;

  • соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.


Матеріали самоаналізу складені на основі аналізу :

  • динаміки кількісно-якісних показників (розділ І, IV);

  • внутрішніх та зовнішніх (матеріали Центру моніторингу столичної освіти) моніторингових досліджень (розділи II, IV);

  • плануючої та звітної документації та управлінських рішень (розділ III);

  • внутрішніх та зовнішніх чинників, які впливають на результат.


У процесі проведення SWOT-аналізу, виявлені сильні та слабкі сторони, можливості та загрози, що сприяло прогнозуванню змін внутрішнього й зовнішнього середовища та тенденцій подальшого розвитку школи.
Планування діяльності школи. Змінилися підходи до планування роботи школи – від оперативного та поточного планування до поєднання стратегічного з тактичним та оперативним (реалізація Плану та Концепції розвитку школи).

Усі плани школи являють собою конкретні взаємозалежні заходи, які спрямовані на забезпечення рівного доступу до якісної освіти кожного учня. Робочі навчальні плани відображають потреби учнів та батьків на освітні послуги.

З актуальних проблем освітньої діяльності розроблені цільові проекти, що входять до плану розвитку школи «Моніторинг якості освіти», «Обдарованість». У школі відпрацьовані механізми побудови річного навчального плану. До планування залучаються всі суб'єкти навчально-виховного процесу. Аналітична частина річного плану роботи відображає розвиток навчально-виховного процесу (стан, якість, результат, ресурсне забезпечення, внутрішні та зовнішні фактори, що вплинули на результат ).

Проблема невчасна обробка інформації щодо якості виконання завдань (причина - збільшення питомої ваги заходів).
Ефективність управлінських рішень. Демократизація управління забезпечила взаємодію членів педагогічного колективу на всіх рівнях організаційно-функціональної структури, перерозподіл та делегування повноважень між суб'єктами різних рівнів управління.

Кадрова політика в школі передбачає контроль за комплектуванням якісного та кількісного складу педагогічних кадрів, удосконалення аналітико-прогностичних та контрольно-оціночних умінь працівників, активізація роботи щодо вивчення та впровадження працівниками особистісно-орієнтованих технологій та методик, систематична аналітична робота з метою виявлення проблем у роботі педагогів.

Проблема наявність вакансій, педпрацівники приділяють недостатньо уваги самоосвіті.

Упровадження інноваційних технологій в управління школою, інформаційне забезпечення. Участь усіх учасників навчально-виховного процесу в стратегічному плануванні роботи значно підвищило мотиваційну сферу, посприяло кооперації дій керівника й підлеглих щодо спільної праці в досягненні прогнозованих результатів: орієнтація освітньої системи на задоволення освітніх потреб, упровадження рефлексивної діагностики в діяльність педагогів. Традиційні засоби контролю доповнилися інноваційними – запроваджено внутрішній і зовнішній моніторинг. Застосування інформаційно-комунікативних технологій надало можливість скоротити час на виконання трудомістких процесів, що циклічно повторюються в управлінській діяльності.

Якість внутрішньошкільного контролю. Внутрішньошкільний контроль виконує діагностичну, коригуючи та регулюючу функції. В управлінській діяльності школи використовуються такі види внутрішньошкільного контролю:

  • перспективний (3-5 років – виконання програми розвитку школи, підвищення рівня професійної компетентності вчителів, ефективність впровадження освітніх інновацій);

  • поточний (діагностика знань учнів, контроль за веденням класних журналів, виконання навчальних програм, рівень навчальних досягнень учнів, виконання річного плану роботи);

  • оперативний (відвідування учнями школи, дотримання санітарно-гігієнічного режиму, дотримання техніки безпеки).

Проблема не завжди вдається ураховувати витрати часу на здійснення тематичних перевірок; учителям здійснювати самоконтроль та самокоригування, своєчасно узагальнювати передовий педагогічний досвід.
Суспільний рейтинг. Відзначено позитивне ставлення батьків до закладу, доброзичливість щодо педагогічного колективу. Більшість батьків підтримують нововведення, які відбуваються в школі, тому що вони позитивно впливають на розвиток дітей. Ступінь задоволеності освітніми послугами батьків та учнів складається з позитивних моментів, пов'язаних із:

- рівнем освітньої підготовки учнів;

- спеціалізацією навчання;

- рівнем виховної та позакласної роботи у школі.

Щорічно в школі на загальних зборах підводяться підсумки навчального року, звітує керівник та рада закладу. Делегатами загальних зборів відзначено, що школа працює в інноваційному режимі, учні отримують знання, рівень яких, в основному, виправдовує очікування батьків, делегати задоволені роботою навчального закладу та його керівника.

Позитивні тенденції:

- збільшення кількості учнів, що бажають навчатися у нашій школі;

- висвітлення педагогічного досвіду в ЗМІ;

- тісна співпраця з громадськими організаціями.

Завдання пошук соціальних партнерів у вирішенні проблем матеріально-технічного забезпечення; подальше формування та розвиток позитивного іміджу школи.
Позитивні зміни та питання, які потребують вирішення відображені в узагальненій таблиці, яка буде доопрацьована після атестаційної експертизи.


Розділи

Позитивні зміни

Проблемні питання

Шляхи їх вирішення

Термін, відповідальні

Організація навчально-виховного процесу



Колектив творчий, готовий до впровадження інновацій



5% погано володіють, 18% не викорис-товують на практиці інноваційні комп’ютерні технології


Запровадити постійно діючі навчальні семінари на базі закладу і направити учителів на курси «Intel»


2012-13н.р

Павлікова Н.В.



Відсутність плинності кадрів, поступове закриття вакансій




Вакансія соціального педагога, можливість виникнення вакансій вчителів початкової школи (пенсійний вік вчителів)



Активізація роботи з ВНЗ;

надання практичної допомоги студентам КМПУ ім. Б.Грінченка, НУ ім. Т.Г.Шевченка та Національного педагогічного університету імені Драгоманова, які проходять педагогічну практику на базі школи


2012-2013 р.р.

Заст.. директора з НВР


56% учителів мають «вищу кваліфікаційну категорію», з них

47% - педагогічні звання «Старший вчитель», «Вчитель-методист»

Недостатній рівень використання моніторингових досліджень у роботі кожного вчителя


Удосконалення аналітично-прогностичних та конрольно-оціночних умінь педагогічних працівників


2012-2013 р.р.

Заст.. директора з НВР, голови ШМО



Друковані роботи вчителів (методичні розробки та посібники)


Відсутність авторських програм, незначна кількість друкованих робіт педагогічних працівників школи

Співпраця з Інститутом інноваційних технолій

АПН, ВНЗ.



2012-2014 р.р.

Заст.. директора з НВР, голови ШМО


Батьки, громадськість залучені до заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази


Капітальний ремонт спортивного залу, ремонт підлоги в коридорах школи


Співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськістю, інвестиційними фондами.

Кочубей І.М., заступник директора з АГЧ

Заклад укомплектований обладнанням, наочністю та засобами первинного пожежогасіння

Відсутність АПС

Співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськістю.

Кочубей І.М., заступник директора з АГЧ




Організація охорони навчального закладу

Відсутність системи відеоспостереження за будівлею та територією школи

Співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськістю.

Кочубей І.М., заступник директора з АГЧ




Школа комп»юте-ризована, підключена до мережі Internet (wi-fi), багато кабінетів оснащена комп»ютерами.

Половина ПК застаріла і потребує оновлення, web-сайт не наповнюється постійно.

Співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськістю, запровадження посади системного адміністратора

Кочубей І.М., заступник директора з АГЧ

Ефективність навчально-виховного процесу

- середній бал якості знань учнів по школі – 7,8;

середній якісний показник рівня навчальних досягнень учнів – 60%;

- участь у зовнішньому моніторингу;

- активна участь у ЗНО


Задовільний рівень навчальних досягнень з окремих предметів, 9 учнів мають початковий рівень знань.

Вивчення даної проблеми через всі види внутрішньошкільного контролю




Адміністрація

- динаміка росту кількості призерів Всеукраїнських учнівських олімпіад та МАН.


Невелика кількість призерів міського етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та МАН.


Проведення моніторингового дослідження щодо вивчення здібностей та нахилів учнів. Планування та цілеспрямована робота методичних об»єднань по роботі з обдарованою молоддю. Заходи стимулюванню учнів та вчителів.

Адміністрація школи, голови ШМО, рада школи.




Невисокий кваліфікаційний рівень вчителів кафедри іноземної мови

( велика кількість молодих вчителів).

Участь у постійно діючих семінарах, міжнародних проектах, конференціях. Співпраця з ВНЗ, залучення до викладання носіїв мови, розширення міжнародного партнерства, стажування за кордоном.

Кочубей І.М., заст.. директора з НВР ( іноземна мова).

Співпраця з громадськими організаціями по залученню учнів школи до позашкільної гурткової роботи; активна участь у районних та міських конкурсах, заходах і змаганнях.

Обмежена кількість ставок керівників спортивних гуртків.

Підготовка тренерів спортивних гуртків із числа випускників школи, залучення батьків та працівників позашкільних установ до гурткової роботи в школі

Кочубей І.М.. заступник директора з виховної роботи

Управління навчальним закладом

Відбувається постійне перспективне прогнозування розвитку школи з урахуванням ресурсного забезпечення та нерозв’язаних проблем


______________________

Чітка організація роботи підсистем через залучення всіх суб’єктів до планування навчально-виховного процесу
Делегування повноважень за виконанням управлінських рішень


Збільшення питомої ваги незапланованих заходів


___________________

Не враховуються альтернативні варіанти щодо прийняття управлінських рішень


Відсутність системи притягнення до дисциплінарної відповідальності за невиконання працівниками функціональних обов’язків

Врахування можливості збільшення незапланованих заходів під час планування роботи закладу


___________________

Розроблення системи заходів


Адміністрація


__________

2012 р

Адміністрація школи




Робота з АС «Школа»

Участь у моніторингових дослідженнях

Проведення спільних заходів з батьківським комітетом та піклувальною радою

Відсутність інженера ПОЕМ, що призводить до перевантаження працівників школи

Співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськістю.

2012-13 н.р.

Адміністрація школи

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу

Наявність обладнаних медичного та стоматологічного кабінетів.

Не в повній мірі використовується для здійснення профілактичної роботи

Співпраця з Національним мед університетом, дитячою поліклінікою.



2012-13 н.р.

Адміністрація школи


Організоване гаряче харчування учнів


Невиконання норм харчування у відп. до постанови КМ № 1591 від 22.11.2004 р. з боку ДКП «Школярик»



Контроль за дотриманням норм харчування, співпраця з ДКП «Школярик» та органами місцевого самоврядування.


2012-13 н.р., адм. школи, дієтсестра, інспектор з харчування





Незадовільний стан технічного обладнання їдальні.

співпраця з ДКП «Школярик» та органами місцевого самоврядування, громадськістю


2012-13 н.р.

Адміністрація школи


Співпраця із службою у справах дітей і соціальною службою району


Неузгодженість заходів навчального закладу і районних соціальних служб


Спільне планування роботи


Заступник директора з виховної роботи


Схожі:

Конкурсу з визначення робочого органу для організації забезпечення...
Організатор для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення конкурсного комітету
Тест Чи конфліктна Ви особа?” Ця нескладна методика може бути запропонована...
Якщо Ви виберете відповідь "А", то запишете собі 4 бали, "Б" — 2 бали, "В" 0 балів
РОЗКЛАДЗАНЯТ Ь
Наказ ГУ МНС №200 від 14. 06. 06р. „ Про затвердження Положення про мобільну оперативну групу ГУ МНС України в Миколаївській області...
РОЗКЛАДЗАНЯТ Ь
Наказ ГУ МНС №200 від 14. 06. 06р. „ Про затвердження Положення про мобільну оперативну групу ГУ МНС України в Миколаївській області...
Урок узагальнення знань з теми «Органічні речовини як основа сучасних матеріалів»
Мета уроку: розширити уявлення учнів про полімери як основу сучасних матеріалів – пластмас, каучуків, гуми, волокон
МОДУЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Контрольна робота це важлива форма навчального...
Контрольна робота – це важлива форма навчального процесу, покликана навчити студентів самостійному узагальненню і викладенню інформаційних...
Промисловість будівельних матеріалів
Мета: сформувати уявлення про галузеву структуру промисловості будівельних матеріалів України; визначити сировину базу галузі та...
НАКАЗ
Про підготовку матеріалів до проведення тендера на закупівлю корекційно-реабілітаційного обладнання для спеціальних дошкільних та...
УРОК №36 Тема уроку
Мета уроку: усунути виявлені під час самостійної роботи недоліки; форму­вати навички самоаналізу своєї роботи
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Робочим органом міської робочої групи є рейдова оперативна робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка