|
Скачати 32.88 Kb.
|
Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Проблема, над якою працює педколектив школи в 2010-2011 навчальному році: «Підвищення результативності навчально-виховного процесу, створення умов для розвитку творчої ініціативи педагогів, оптимізація діяльності команди закладу освіти, спрямованої на інформаційно-комп’ютерну підтримку навчально-виховного процесу, здійснення моніторингу цієї діяльності» Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працювали методичні структури школи. З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури: - методична рада ( КЕР. Танцюра А. І.) - МО учителів початкових класів (кер.Оришич Г. О.)); - МО учителів гуманітарного циклу (кер. Василенко Н. С.) ; - МО класних керівників (кер. Захарченко Н. І.); - МО учителів математичного циклу (кер. Пазюк Т. Н.); - МО учителів природничого циклу (кер. Пуценко С. І.); - МО учителів фізкультури (кер.Борко Л. М.); Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності. Щороку проводиться 10 предметних декад і тематичних тижнів, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу. Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують: - результати навчально-виховної роботи: - динаміку зростання (спаду) успішності учнів; - результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання; - діяльність членів мо щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності; - аналіз стану викладання предметів: - стан виконання навчальних планів і програм; - інновація, її ефективність; - стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку особистості; - робота факультативів, наукових товариств, гуртків; - стан позакласної роботи вчителів з предметів; - система та результативність підвищення професійного рівня вчителів; - результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах; - аналіз роботи за рік та перспективне планування. Бібліотекар школи дбає про науково-методичне забезпечення роботи методичних комісій знайомлять учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, роблять бібліотечно-бібліографічні огляди. У школі постійно працює консультаційний центр з усіх навчальних дисциплін, де колеги-предметники можуть ознайомитись з матеріальною базою, творчими надбаннями, відвідати уроки, отримати компетентну та ділову пораду, консультацію, рекомендацію. Організовано роботу резерву керівних кадрів, вчителів-наставників. Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань: 1) Самоосвіта педагогічних працівників ; 2) Атестація і творчі звіти педагогів : 3) Курсова перепідготовка ; 4) Семінари-практикуми (міські та шкільні); 5) Конкурс “Учитель року”; 6) Кращий урок року; 7) Випуск методичних інформаційних бюлетнів; 8) Зустрічі з науковцями; 9) Творчі відрядження; 10) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків; 11) Участь у роботі предметних декад, панорамі методичних ідей, методичних оперативок; 12) Випуск друкованої продукції з авторськими та інноваційними матеріалами з досвіду роботи педагогів; 13) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін; 14)Робота з учнями щодо підготовки до Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України в 2008 році; 15) Поповнення матеріалами інформаційно-аналітичного центру навчально- виховної роботи. 16). Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів; 17).Тренінгові заняття за програмою „Intel Навчання для майбутнього” (керівник Танцюра А. І.); 18). Участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях. Усі засідання мо проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням. |
СТРУКТУРА науково-дослідницької діяльності навчально-виховного комплексу В НВК №2 науково-дослідницькою діяльністю охоплено 84 учнів. В школі І ступеня діє науковий осередок «Пошук» де задіяно 18 учнів.... |
Регіональні Навчально(науково)-методичні центри (кабінети) професійно-технічної освіти Науково-методична робота професійно-технічної освіти у регіоні координується регіональним Навчально(науково)-методичним центром (кабінетом)... |
І Всеукраїнської науково-практичної З 8 до 18 квітня 2013 р відповідно до плану роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувалася... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ... Міністерства освіти і науки проводиться Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників, метою якого є створення умов для творчого... |
План уроку Методична мета ... |
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ Хмельницькій області 22. 06. 2011 р за №86/1665, плану роботи Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЛЬВІВСЬКОЇ... Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників, метою якого є створення умов для творчого самовдосконалення учнів, залучення... |
Матеріали „Ярмарку Проектів” в рамках XV науково-практичної конференції... Матеріали „Ярмарку Проектів” в рамках XV науково-практичної конференції студентів та аспірантів „Дні Науки ФСП” (20-21 квітня 2012р.,... |
РОЗДІЛ Якісна позашкільна освіта та відповідність її сучасним життєвим потребам розвитку країни НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА У ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ |
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт проводиться поетапно Основними завданнями конкурсу є виявлення та підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально та творчо обдарованої учнівської... |