Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної


Скачати 32.88 Kb.
НазваМетодична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної
Дата05.05.2013
Розмір32.88 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
        Проблема, над якою працює педколектив школи в 2010-2011 навчальному році: «Підвищення результативності навчально-виховного процесу, створення умов для розвитку творчої ініціативи педагогів, оптимізація діяльності команди закладу освіти, спрямованої на інформаційно-комп’ютерну підтримку навчально-виховного процесу, здійснення моніторингу цієї діяльності»
       Головною метою в методичній роботі школи є: навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти, згідно з чим і працювали методичні структури школи.
     З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури:
 - методична рада ( КЕР. Танцюра А. І.)
      - МО учителів початкових класів (кер.Оришич Г. О.));
      - МО учителів гуманітарного циклу (кер. Василенко Н. С.) ;
      - МО класних керівників (кер. Захарченко Н. І.);
      - МО учителів математичного циклу (кер. Пазюк Т. Н.);
      - МО учителів природничого циклу (кер. Пуценко С. І.);
      - МО учителів фізкультури (кер.Борко Л. М.);
    Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності.
Щороку проводиться 10 предметних декад і тематичних тижнів, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.
 Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:
 - результати навчально-виховної роботи:
 - динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
 - результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички  читання;
 - діяльність членів мо щодо розвитку творчого потенціалу  учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
- аналіз стану викладання предметів:
- стан виконання навчальних планів і програм;
- інновація, її ефективність;
- стан реалізації принципу єдності навчання, виховання і розвитку  особистості;
- робота факультативів, наукових товариств, гуртків;
 - стан позакласної роботи вчителів з предметів;
 - система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
- результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
- аналіз роботи за рік та перспективне планування.
    Бібліотекар школи дбає про науково-методичне забезпечення роботи методичних комісій знайомлять учителів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, роблять бібліотечно-бібліографічні огляди.
    У школі постійно працює консультаційний центр з усіх навчальних дисциплін, де колеги-предметники можуть ознайомитись з матеріальною базою, творчими надбаннями, відвідати уроки, отримати компетентну та ділову пораду, консультацію, рекомендацію.
      Організовано роботу резерву керівних кадрів, вчителів-наставників.
Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань:
1) Самоосвіта педагогічних працівників ;
2) Атестація і творчі звіти педагогів :
3) Курсова перепідготовка ;
4) Семінари-практикуми (міські та шкільні);
5) Конкурс “Учитель року”;
6) Кращий урок року;
7) Випуск методичних інформаційних бюлетнів;
8) Зустрічі з науковцями;
9) Творчі відрядження;
10) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
11) Участь у роботі предметних декад, панорамі методичних ідей, методичних оперативок;
12) Випуск друкованої продукції з авторськими та інноваційними матеріалами з досвіду роботи педагогів;
13) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;
 14)Робота з учнями щодо підготовки до Всеукраїнського конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт учнів - членів Київського обласного  територіального відділення Малої академії наук України в 2008 році;
 15) Поповнення матеріалами інформаційно-аналітичного центру навчально-  виховної роботи.
 16). Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками  уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;
 17).Тренінгові заняття за програмою „Intel Навчання для майбутнього”  (керівник Танцюра А. І.);
 18). Участь учнів та вчителів у конкурсах, тренінгах, конференціях.
    Усі засідання мо проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.

Схожі:

СТРУКТУРА науково-дослідницької діяльності навчально-виховного комплексу
В НВК №2 науково-дослідницькою діяльністю охоплено 84 учнів. В школі І ступеня діє науковий осередок «Пошук» де задіяно 18 учнів....
Регіональні Навчально(науково)-методичні центри (кабінети) професійно-технічної освіти
Науково-методична робота професійно-технічної освіти у регіоні координується регіональним Навчально(науково)-методичним центром (кабінетом)...
І Всеукраїнської науково-практичної
З 8 до 18 квітня 2013 р відповідно до плану роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувалася...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ...
Міністерства освіти і науки проводиться Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників, метою якого є створення умов для творчого...
План уроку Методична мета
...
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
Хмельницькій області 22. 06. 2011 р за №86/1665, плану роботи Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЛЬВІВСЬКОЇ...
Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників, метою якого є створення умов для творчого самовдосконалення учнів, залучення...
Матеріали „Ярмарку Проектів” в рамках XV науково-практичної конференції...
Матеріали „Ярмарку Проектів” в рамках XV науково-практичної конференції студентів та аспірантів „Дні Науки ФСП” (20-21 квітня 2012р.,...
РОЗДІЛ Якісна позашкільна освіта та відповідність її сучасним життєвим потребам розвитку країни
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА У ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт проводиться поетапно
Основними завданнями конкурсу є виявлення та підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально та творчо обдарованої учнівської...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка