Регіональні Навчально(науково)-методичні центри (кабінети) професійно-технічної освіти


Скачати 40.37 Kb.
Назва Регіональні Навчально(науково)-методичні центри (кабінети) професійно-технічної освіти
Дата 01.04.2013
Розмір 40.37 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Регіональні Навчально(науково)-методичні центри (кабінети)

професійно-технічної освіти
Науково-методична робота професійно-технічної освіти у регіоні координується регіональним Навчально(науково)-методичним центром (кабінетом) професійно-технічної

освіти. Діяльність центрів (кабінетів) має здійснюватися за такими основними напрямами:

- науково-методичне забезпечення системи професійно-технічної освіти;

- трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка

інноваційної діяльності в освітній галузі, наукові пошуки та експериментальна робота,

яку проводять педагогічні працівники ПТНЗ;

- інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників;

26

- консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку виробництва,

освіти, науки, техніки, організації навчально-виробничого, навчально-виховного процесу,

досягнень психолого-педагогічних наук.

Основними завданнями діяльності центрів (кабінетів) мають бути:

- створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних

працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації;

- координація діяльності методичних кабінетів навчальних закладів, циклових методичних

комісій (об'єднань) навчальних закладів;

- моніторинг якості навчання, рівня знань, умінь і навичок з професійної та

загальноосвітньої підготовки;

· здійснення організації апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного

забезпечення професійно-технічної освіти, підручників, навчальних посібників та іншої

навчальної літератури для професійно-технічних навчальних закладів;

- надання науково-методичної допомоги навчальним закладам, які здійснюють

експериментально-дослідну та інноваційно-освітню діяльність;

- вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим

педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації; участь у

роботі атестаційних комісій;

· організація і науково-методичне забезпечення роботи з резервом працівників і керівних

кадрів професійно-технічних навчальних закладів;

- впровадження сучасних виробничих, освітніх систем і технологій, інтерактивних

методів організації навчання і виховання;

- вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвід використання

інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виробничого,

навчально- виховного процесу;

- формування електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та

інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення

сучасних науково-методичних матеріалів, фондів навчальної, довідкової, методичної,

психолого-педагогічної, наукової, науково-популярної, художньої та іншої літератури і

періодичних педагогічних видань;

- проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-

експериментальної, науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності навчальних

закладів і окремих педагогічних працівників;

- висвітлення в засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних

колективів та окремих педагогічних працівників і проблем розвитку професійно-

технічної освіти.

У процесі реалізації покладених завдань регіональний Навчально(науково)-

методичний центр (кабінет) професійно-технічної освіти має взаємодіяти з регіональними

центром зайнятості населення, центром практичної психології і соціальної роботи,

інститутом післядипломної педагогічної освіти, вищими навчальними закладами, творчими

спілками, громадськими установами та організаціями тощо.__

Схожі:

Державний стандарт професійно-технічної освіти
Слічний Ю. О. методист навчально методичного центру професійно-технічної освіти у Вінницькій області
Державний стандарт професійно-технічної освіти
Шевчук Л.І., директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників...
Державний стандарт професійно-технічної освіти
Шевчук Л.І., директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників...
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ...
У матеріалах звітної науково-практичної конференції викладено сучасні підходи до модернізації професійно-технічної освіти в умовах...
Державний стандарт професійно-технічної освіти
Рейдель Ельмір Аронович – викладач Запорізького центру професійно-технічної освіти
Психолого-педагогічні аспекти формування громадянського самовизначення...
Сахневич Ірина Дем’янівна, навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Житомирській області
Начальникам управлінь освіти Чернівецької міської ради, Глибоцької,...
Про результати засідання обласної експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту...
Моніторинг стану підготовки робітничих кадрів професійно-технічної освіти Сумщини
Економіка України в останні 3-4 роки дедалі більше потребує робочої сили, яка здатна швидко адаптуватись до змін на ринку праці та...
2014 Збірка олімпіадних завдань з математики
Навчально – методичний центр професійно – технічної освіти у Миколаївській області
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Міністерства освіти і науки України з питань професійно-технічної освіти та Всеукраїнської виставки «Професійно-технічна освіта України...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка