|
Скачати 100.31 Kb.
|
Вербівська ЗОШ I-III ступенів Городищенської районної ради Черкаської області Засідання гуртка « 1000 і 1 задача» На тему: Рівняння з параметрами Підготувала Клепко О.М. 2008 р. Тема: Рівняння з параметрами. Мета: розширити та поглибити знання про рівняння з параметрами; формувати пошуково-творчі уміння і навички при вирішенні проблемних ситуацій, розвивати інтерес до дослідницької діяльності, вміння працювати в групі і з додатковими джерелами інформації, висловлювати свої думки . Тип : семінар Хід уроку
Учитель : Після першого засідання гуртка , за результатами анкетування ми вирішили детальніше познайомитися з темою «Рівняння з параметрами». Дві групи працювали над створенням власних проектів. Сьогодні на засіданні гуртка ми ознайомимося з їх роботою, заслухаємо і обговоримо представлені проекти. Перед початком нашого семінару нагадую про тактовне ставлення до виступаючих. Слухайте, не перебиваючи, доповідача, робіть помітки, які допоможуть поставити запитання в кінці виступу. План семінару 1. Виступ «Рівняння з параметрами». 2. Виступ « Розміщення коренів квадратного рівняння відносно даного числа або проміжку » 3. Обговорення виступів. 3. Навчальна частина Перший учень: Наша група пропонує вашій увазі проект «Рівняння з параметрами».(Учень за допомогою комп’ютера знайомить слухачів з презентацією). Учитель : Чи виникли запитання до доповідача? Поставте їх. (Відповіді доповідачів на запитання слухачів.) Доповідач другої групи: Ми хочемо представити вашій увазі проект « Розміщення коренів квадратного рівняння відносно даного числа або проміжку ». (Учень на комп’ютері демонструє презентацію з докладним поясненням). Учитель : Чи виникли запитання до доповідача? Поставте їх. (Відповіді доповідачів на запитання слухачів.)
Знайомство з проектами допоможе нам в розв’язанні багатьох задач. Спробуймо свої сили на практиці. 1. Розв’язати рівняння а(а+1)х2- (2а2-1)х+ а(а-1)=0. Завдання виконуємо самостійно, можна звертатися за допомогою до членів групи що готувала відповідну презентацію та самих презентацій. Представник групи розв’язує рівняння на закритій частині дошки. Після завершення пояснює хід розв’язання, учні виконують самоперевірку. Розв’язання Дане рівняння при а=0 і а=-1 є лінійним і має відповідно вид: х=0; -х+2=0. Отже при а=0, х=0; при а=-1, х=2. Нехай а≠0 і а ≠ - 1. Тоді, рівняння є квадратним, знайдемо його дискримінант. Д=(2а2 - 1)2 - 4 а(а+1) а(а-1)=1>0 Рівняння має два корені: . ; . Відповідь: Коли а=0, х=0; коли а=-1, х=2; коли а≠0, а ≠ - 1, ; .
2ах2 – 2х – 3а – 2 =0 більше 1, а другий менше 1. Розв’язання Для того щоб корені рівняння задовольняли умову задачі потрібно, щоб виконувалася умова: аf(т)= 2а(2ат2 – 2т – 3а - 2)<0; 2а( - 4 – а ) <0, а. Відповідь: а.
Учитель : На мою думку обидві групи добре попрацювали. Підчас роботи набули нових знань і вмінь. В доступній формі поділилися нами. Я хочу щоб ви оцінили свою роботу та роботу своїх товаришів. Для цього заповніть анкети. Анкета Кількість балів за кожну номінацію 2 – 0
З результатами анкетування ми ознайомимося на наступному засіданні. А зараз я хочу почути ваші думки, враження, пропозиції. (учні висловлюють свої думки). Дякую за співпрацю. Наступне засідання гуртка відбудеться через середу. До побачення. План навчального проекту «Рівняння з параметрами»
Навчальні предмети з якими пов'язаний проект: математика ,інформатика, фізика. Класи, яких стосується проект : 8, 9, 10, 11
Література:
|
Лінійні рівняння з параметрами та рівняння, які зводяться до них Дидактична мета: сформувати в учнів поняття параметра, лінійного рівняння з параметром. Навчати іх дослідувати та розв’язки. Виробити... |
Задача Коші для рівняння (4) полягає у знаходженні розв’язку, який задовольняє початкові умови Рівняння (1) представляють собою нескінченну систему звичайних диференціальних рівнянь |
ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ПАРАМЕТРАМИ (2 ГОД) 7 КЛАС Шкаран Ніна Іванівна Перевірка домашнього завдання зупинитися на проблемах, які виникли при розв’язувані домашніх завдань |
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня РІВНЯННЯ НЕСКІНЧЕННИХ ЛАНЦЮГІВ НЕЛІНІЙНИХ ОСЦИЛЯТОРІВ: ЗАДАЧА КОШІ, ПЕРІОДИЧНІ РОЗВ’ЯЗКИ, БІЖУЧІ ХВИЛІ |
ОПТИМАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЧИХ СИСТЕМ: РІШЕННЯ ВАРІАЦІЙНОЇ ЗАДАЧІ РОЗВИТКУ Ключові слова: виробнича задача, критерії оптимальності, задача оптимального агрегування, багатовимірна оптимізаційна задача |
Задача: а) Обчисліть масу осаду, що утворився в результаті взаємодії... Запропонуйте ланцюг перетворень та складіть відповідні рівняння реакцій за такою схемою |
Урок №3 Тема. Рівняння та його корені Мета: домогтися свідомого сприйняття змісту поняття «рівняння»; поглибити, розширити та узагальнити знання учнів про рівняння, здобуті... |
Тема: Квадратні рівняння. Теорема Вієта. НАВЧАЛЬНА МЕТА Вивчити теорему Віета та їй обернену, вміти застосовувати при знаходженні суми і добутку коренів зведеного квадратного рівняння,... |
З використанням тестових технологій. Алгебра 7-10 Розділ: Рівняння Розв’яжіть рівняння. Якщо рівняння має один корінь, запишіть його у відповіді, якщо два корені – запишіть їх суму |
Розділ І. Загальні відомості про алгебраїчні рівняння вищих степенів Рівняння вміли розв'язувати близько 2000 років до н е вавилоняни. Використовуючи сучасний алгебраїчний запис, можна говорити, що... |