|
Скачати 61.75 Kb.
|
Систематизація та узагальнення з теми: «Рівняння» (з використанням тестових технологій). Алгебра 7-10 Розділ: Рівняння
![]() РІВНЯННЯ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tестові завдання Частина 1. 1.Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() 2. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() ![]() 3. Розв’яжіть рівняння ![]() 4. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() 5. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() ![]() 6. Визначте суму дійсних коренів рівняння ![]() ![]() 7. Знайдіть усі гострі кути, що задовольняють рівняння 2cos(-2x)=1. ![]() 8.Знайдіть множину розв’язків рівняння ![]() ![]() 9. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() 10. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() 11. Знайдіть множину коренів рівняння ![]() 12. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() ![]() 13. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() 14. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() 15. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() 16. Розв’яжіть рівняння ![]() ![]() Частина 2 1. Знайдіть суму коренів рівняння ![]() 2. Розв’яжіть рівняння ![]() 3. Розв’яжіть рівняння ![]() 4.Скільки коренів має рівняння ![]() ![]() 5.Визначте добуток коренів рівняння ![]() 6. Розв’яжіть рівняння ![]() Частина 3
(sinx+cosx)sin2x= ![]()
Відповіді на тестові завдання Частина1.
Частина2.
Частина3. 1. Розв’язання: За теоремою Вієта ![]() а дискримінант ![]() ![]() Звідки ![]() Відповідь. ![]() 2. Розв’язання: ОДЗ: ![]() Функція ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Оскільки ![]() ![]() тобто при х=2. Відповідь. 2. 3.1) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Розділ І. Загальні відомості про алгебраїчні рівняння вищих степенів Рівняння вміли розв'язувати близько 2000 років до н е вавилоняни. Використовуючи сучасний алгебраїчний запис, можна говорити, що... |
Розділ Комплексневикористанняпедагогічнихпрограмних ікомп’ютерно-орієнтованихзасобівупідготовцімайбутніхучителів... Розділ Комп’ютерно-орієнтовані технологіїта використання їх в підготовцімайбутнього вчителя технологій |
Розділ Комплексневикористанняпедагогічнихпрограмних ікомп’ютерно-орієнтованихзасобівупідготовцімайбутніхучителів... Розділ Комп’ютерно-орієнтовані технологіїта використання їх в підготовцімайбутнього вчителя технологій |
Іноді говорять так: алгебра тримається на чотирьох китах рівняння, число, тотожність, функція В шкільному курсі алгебри розв'язують задачі шляхом складання рівнянь, вивчають самі рівняння, вивчають зв'язки між величинами. При... |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
Розділ ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Якщо функція — алгебраїчний многочлен, то рівняння (1) називається алгебраїчним. Якщо функція містить тригонометричні, показникові... |
АЛГЕБРА Самостійні і контрольні роботи складені за посібником “А. Капіносов. Дидактичні матеріали. Алгебра, 8 клас”, рекомендованим Міністерством... |
АЛГЕБРА Самостійні і контрольні роботи складені за посібником “А. Капіносов. Алгебра. 7 клас. Систематичний курс”, рекомендованим Міністерством... |
Завдання, над яким працює кафедра Використання комп’ютерних та тестових технологій у процесі викладання історії та правознавства |
Урок-конференція з використанням мультимедійних технологій 10 клас «Глобальні проблеми людства» Застосування інформаційно-комунікаційних та мультимедійних технологій на уроках географії |