Проект «Пожежонебезпечні та вибухонебезпечні предмети» Тип проекту


Скачати 52.77 Kb.
Назва Проект «Пожежонебезпечні та вибухонебезпечні предмети» Тип проекту
Дата 12.04.2013
Розмір 52.77 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Проект «Пожежонебезпечні та вибухонебезпечні предмети»
Тип проекту: інформаційний, дослідницький, короткотривалий, груповий

Учасники проекту: учні 3 класу.

Партнери проекту: члени шкільної ДЮП, представники рятувальної служби 101, учитель інформатики.
Мета проекту: формувати безпечну поведінку дитини, яка не загрожує її життю і здоров’ю та безпеці інших людей; розвивати навики пошукової діяльності, вміння працювати в групі, набуття нових знань, активність у творчий роботі; виховувати компетентність ціннісного ставлення до себе і до людей, потребу дотримуватись безпечної поведінки для збереження життя і здоров’я.

Завдання проекту:

  • ознайомлення учнів з пожежобезпечними та вибухобезпечними предметами, вчити робити висновки;

  • залучити вихованців до просвітницької роботи щодо зборони використовувати пожежонебезпечні, легкозаймисті, отруйні та вибухові предмети;

  • формувати основні життєві навички безпечної поведінки;

  • розвивати навички роботи в колективі при створенні агітаційно-інформаційних вісників «Увага! Пожежонебезпечні предмети» і «Вибухові предмети та отруйні речовини».


Етапи реалізації проекту
Підготовчий етап.

  1. Ознайомлення учнів з основними етапами проведення проекту, його метою та завданнями.

  2. Компетенція навчальних груп, з учнем-шефом; «Рятувальники», «Учнівський клас», «Дослідники», «Юні патрулі».

  3. Планування роботи в групах, розподіл ролей у команді.

  4. Вибір оцінювання результатів.

  5. Збір матеріалів з вивчення навчального матеріалу, із тренувальними вправами, добір ілюстрацій з додаткових джерел, пізнавальна робота.


Проектна робота

  1. Опрацювання зібраної інформації її корегування.

  2. Аналіз зібраного матеріалу, висновки, пропозиції, створення «Словника нових понять».

  3. Група «Учнівський клас»

  • складають список пожежобезпечних предметів, що оточують нас навколо (малюнки);

  • з’ясовують коли і кого треба викликати при пожежі – 101, 103 (поради представника рятувальної служби);

  • складають правила поводження з пожежонебезпечними предметами;

  • описують дії при виникненні пожежі та отримання травм;

  • за допомогою комп’ютера розв’язують тести:

  1. Які речовини пожежонебезпечні?

  2. Твої дії при пожежі…

  3. Визнач вибухові речовини.




  1. Група «Дослідники»

Гра «Мозковий штурм»

  • Яка загроза від пожежонебезпечних предметів? (можуть вибухнути).

  • Що таке предмети побутової хімії? (аерозольні балончики, засоби для комах, очищувачі, лак для волосся, косметичні засоби).

  • Які предмети називаються легкозаймистими? (ті, що можуть невимушено, легко загорітися і довго тліти, горіти).

  • Що можуть і обов’язково повинні робити дорослі, щоб застерегти дітей від біди при використання аерозольних балончиків? (писати написи: «Берегти від дітей», «Берегти від вогню», «Не розпилювати біля відкритого вогню!», «Не пропалювати і не розбивати після використання»).




  1. Група «Рятувальники».

  1. (За серією сюжетних малюнків скласти «Пізнавальний довідник»)

    • На небезпечних предметах поміщають застережені знаки:





  • Після військових дій в землі (поле, котлован, яр) залишаються вибухові речовини, які від дотику до них можуть вибухнути (бомби, гранати, міни, патрони, снаряди).

  • Знайдені підозрілі, невідомого походження предмети, незнайомі речовини, можуть стати причиною втрати здоров’я, життя.

  1. Інтерактивна гра «Так», «Ні»

(за допомогою сигнальних карток відповідають учні).

  • Я добре знаю, які предмети називаються пожежонебезпечними та вибуховими – («Так») чому?

  • Коли діти будуть розбирати аерозольний балончик – я допоможу їм – («Ні») чому?

  • Якщо мої друзі грають у футбол використаними аерозольними балончиками, я їм зроблю зауваження і розповім, що може статись – («Так») чому?

  • Я обов’язково понюхаю речовину, яка мені невідома – («Ні») чому?

  • Коли я знайду невідомий, підозрілий пакет, або зв’язані кольоровими пляшками дротами – я подивлюся, поцікавлюсь, що там таке – («Ні», «Ні», «Ні») чому?

  • Я добре знаю правила поводження з вибухонебезпечними предметами і збережу своє життя – («Так») чому?

  • Коли знайду страшну знахідку, негайно повідомлю дорослих, або зателефоную 102 – («Так») Чому?


Очікуваний результат


  1. Працюючи поруч із наставниками, вихованці відчувають свою причетність до життя суспільства, набувають практичного досвіду з вирішення проблем власними зусиллями. Формують почуття відповідальності за своє життя та людей, проявляють найкращі людські якості.

  2. Оформлення проекту

Група «Юні патрулі»

(демонстрація результату, захист проекту).

  1. Оцінювання результатів й підбиття підсумків:

  • аналіз виконання проекту, досягнутих результатів, причини успіхів і невдач, досягнення поставленої мети;

  • обґрунтування процесу проектування, пояснення отриманих результатів, їх важливість у суспільному житті;

  • пропозиції щодо планування наступного значущого, актуального проекту.


Увага! Пожежонебезпечні предмети

Правила поводження з пожежонебезпечними предметами

-

-

-

-

-

-

-

Цього робити не можна!


(малюнки небезпечних дій)


Легкозаймисті речовини

-

-

ілюстрований матеріал


Пожежонебезпечні предмети

Вивчити застережні написи!


- -

- -

- -

-
До кого звернутись при пожежі?

  • 101

  • 103, або…….
- Берегти від дітей»

«Берегти від вогню»

«Не розпилювати біля відкритого вогню!»

«Не пропалювати і не розбивати після використання»

Вибухові предмети та отруйні речовини


Увага!

Застережні знаки


Вибухові предмети

Твої дії при знаходженні невідомого, підозрілого предмета: 5 – «не»

-

-

-

-

-




-

-

-

-

-

-


Хто прийде на допомогу:

  • 101

  • 102

  • 103

  • 104

малюнки транспортних служб
-

-
Правила поводження з вибухонебезпечними

предметами

-

-

-

-

-

Схожі:

План навчального проекту Автор навчального проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
Проект «Альманах «Рідна мова в рідній школі» Керівник проекту
Тип проекту: практично орієнтований, дослідницько-пошуковий, колективний, довготривалий
«Екологічний театр у школі» Паспорт проекту Дидактична характеристика проекту: Тип проекту
Всеукраїнської організації «Екологічна варта», члени клубу «AQUA», учні 9-11 класів
«Екологічний театр у школі» Паспорт проекту Дидактична характеристика проекту: Тип проекту
Всеукраїнської організації «Екологічна варта», члени клубу «AQUA», учні 9-11 класів
ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ
Консультанти з проекту (роботи), із зазначенням розділів проекту, що стосуються їх
«Вчимося бути здоровими» З досвіду роботи Проект
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети: основи здоров'я, біологія, хімія, інформатика
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка