|
Скачати 67.02 Kb.
|
Аналізрегуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради "Про внесення доповнень та змін до рішення міської ради від 31 травня 2011 року "Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука" 1. Опис проблеми. На виконання Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", у відповідності до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, для відпрацювання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука шляхом розроблення та затвердження комплексної схеми розміщення тимчасових споруд в межах вулиць (скверів, бульварів, провулків, площ тощо) та їх архітектурного типу, виникла необхідність внести доповнення та зміни до рішення міської ради від 31 травня 2011 року "Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука". Наявність в місті Кременчуці комплексної схеми розміщення тимчасових споруд з встановленими архітектурними типами, які відповідають функціональному призначенню споруд, сприятиме додержанню будівельних вимог, санітарно-гігієнічних норм, існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою, так як розробляється згідно з існуючими правилами розміщення тимчасових споруд та містобудівної документації, яка затверджена відповідно до генерального плану міста Кременчука з урахуванням інженерних мереж, меж червоних ліній транспортної мережі, розміщення житлових кварталів тощо. 2. Ціль. Основною метою розробки проекту рішення "Про внесення доповнень та змін до рішення міської ради від 31 травня 2011 року "Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука" є додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території місті Кременчука з урахуванням будівельних вимог, санітарно-гігієнічних норм та відповідних містобудівних обмежень для раціонального використання територій.3. Альтернативи. Перша альтернатива - збереження існуючого стану при розміщенні тимчасових споруд призведе до хаотичного архітектурного вигляду міста, збільшенню скарг як з боку мешканців щодо бездіяльності влади, так з боку підприємців щодо невизначеності місць для провадження підприємницької діяльності. Така альтернатива є неприйнятною. Друга альтернатива – прийняття рішення "Про внесення доповнень та змін до рішення міської ради від 31 травня 2011 року "Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука" забезпечить досягнення наміченої цілі – додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території місті Кременчука з урахуванням будівельних вимог, санітарно-гігієнічних норм та відповідних містобудівних обмежень та виконанням вимог численних законодавчих і нормативних актів, які регламентують здійснення підприємницької діяльності в сфері торгівлі та обслуговування населення.4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи.Заявник може самостійно ознайомлюватись в засобах масової інформації або мережі інтернет з наявністю земельних ділянок, передбачених комплексною схемою, для провадження підприємницької діяльності у тимчасових спорудах. Після звернення замовника до міської ради з відповідною заявою на розміщення тимчасової споруди, уповноважений орган перевіряє відповідність запропонованого місця розміщення комплексній схемі та надає відповідну письмову інформацію для подальшого вирішення питання щодо розміщення тимчасової споруди. 5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей. Впровадження регуляторного акту покладено на управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради та управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконавчого комітету Кременчуцької міської ради. Зазначені доповнення і зміни відповідають вимогам діючого законодавства, яке регламентує відносини у сфері містобудування та максимально відповідає тим умовам, що склалися в місті при розміщенні тимчасових споруд. Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається. Контроль за додержанням Правил здійснюється посадовими особами органів виконавчої влади разом з державними контролюючими органами у відповідності до чинного законодавства України. 6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.
7. Обґрунтування строку чинності проекту рішення Необхідність внесень змін та доповнень до зазначеного регуляторного акту обумовлена вимогами діючого законодавства. Таким чином строк чинності регуляторного акту обумовлений чинністю існуючого правового поля та може бути переглянутий при його зміні. 8. Показники результативності регуляторного акта. 1. Кількість звернень суб'єктів підприємницької діяльності до міської ради з питань відповідності намірів замовників щодо місць розташування тимчасових споруд. 2. Кількість наданої позитивної інформації про відповідність намірів замовників щодо місць розташування тимчасових споруд. 3. Наявність скарг мешканців міста щодо розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності. 4. Інформованість СПД про процедуру розміщення тимчасових споруд. 9. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта. Базове відстеження – на момент впровадження. Повторне – через рік після впровадження. Періодичне відстеження – через три роки після виконання заходів з повторного відстеження. Заступник міського голови Г.М.Музика Розробник: начальник управління містобудування та архітектури О.Г.Волощенко |
Кафедра фінансів МАКРОЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ Макроекономічний аналіз”, оволодіти теорією і практикою проведення аналізу на макрорівні, що дасть змогу проводити аналіз національної... |
Аналіз регуляторного впливу Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
План лекції Методи кореляційно-регресійного аналізу. Методи математичного... Ключові слова: модель, моделювання, кореляційний аналіз, регресійний аналіз, методи лінійного і динамічного програмування, прямий... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз фінансового стану підприємства Тема 12. Аналіз ресурсозабезпечення підприємства та оцінка ефективності використання його ресурсів |
5. Операційний C-V-P аналіз Т ема ОПЕРАЦІЙНИЙ C-V-P АНАЛІЗ Універсальна модель точки беззбитковості для випадку багато номенклатурного виробництва |
План Економічний аналіз як база прийняття управлінських рішень Показники... Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності |
Земної поверхні (морфологія), його походження (генезис), вік та динаміка... Основні завдання: 1 аналіз морфології рельєфу,2 визначення генезису рельєфу,3 визн. Віку рельєфу,4 відтвор. Етапів розвитку рельєфу,5... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому міської... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу запровадження проекту рішення виконкому... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |