|
Скачати 55.17 Kb.
|
Аналіз регуляторного впливущодо обґрунтування регуляторного акта-проекту рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Тимчасового Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльностіна території м. Нікополя»
Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.11 № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації» скасовано постанову Кабінету Міністрів України від 26.08.09 № 982 «Про затвердження порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності». Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено поняття малої архітектурної форми як невеликої споруди декоративного, допоміжного чи іншого призначення, що використовується для покращення естетичного вигляду громадських місць і міських об'єктів, організації простору та доповнює композицію будинків, будівель, їх комплексів. Тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності було визначено як одноповерхові споруди, що виготовляються з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Таким чином, виникла розбіжність у визначенні термінів, що унеможливлює розміщення об’єктів, які раніше носили назву «мала архітектурна форма» за існуючим Порядком. Дана розбіжність у визначенні термінів позбавляє суб’єктів господарювання їх законного права на здійснення господарської діяльності З огляду на вищевикладене, вирішення окресленої проблеми неможливе за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, та потребує негайного правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою реалізації прав підприємців на ведення господарської діяльності. Для вирішення даної проблеми існує необхідність затвердити Тимчасовий Порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території м. Нікополя та скасувати рішення від 17.12.2010 № 49-2/VI «Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності у м. Нікополі». До кола суб'єктів, на яких проблема справляє негативний вплив, належать: - суб’єкти підприємницької діяльності – у зв’язку з відсутністю законодавчо встановленого порядку розміщення тимчасових споруд; - органи місцевого самоврядування – у зв’язку з неправомірним використанням суб’єктами господарювання земельних ділянок комунальної форми власності при розміщенні тимчасових споруд на території міста та недонадходженням коштів до міського бюджету. 2. Цілі прийняття акта Метою державного регулювання є: - усунення адміністративних бар’єрів під час здійснення підприємницької діяльності; - збільшення надходжень у міський бюджет від суб’єктів підприємницької діяльності. 3. Визначення способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу Альтернативними способами досягнення визначених цілей є: 1. Очікування нового Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, який згідно зі статтею 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» має бути розроблений центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. Такий спосіб гальмує підприємницьку діяльність, а також процедуру оформлення договорів особистого строкового сервітуту на землю суб’єктами, які вже отримали погодження місця розміщення тимчасових споруд. 2. Продовжувати згідно з Порядком розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності на території м.Нікополя, що суперечить чинному законодавству. 4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем, і відповідні заходи Вказана вище проблема має бути розв’язана шляхом прийняття рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Тимчасового Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м.Нікополя»5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта Можливість досягнення цілей, передбачених у розділі 2 цього аналізу, у разі прийняття рішення „Про затвердження Тимчасового Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності » є цілком реальною, і не потребує додаткових витрат. 6. Визначення показників, результативності регуляторного акта
7.Обґрунтування запропонованого строку дії акта Строк дії регуляторного акту - до затвердження центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, відповідно до пункту 4 статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». 8. Показники результативності регуляторного акта Пропонується використати наступні показники результативності: - кількість зареєстрованих договорів про встановлення особистого строкового сервітуту у зв’язку із встановленням тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності; - кількість поданих заяв-декларацій щодо реєстрації тимчасових споруд; - кількість суб’єктів господарювання на яких поширюється дія акту. 9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регулювання акта в разі його прийняття Строки проведення базового та повторного відстеження – до дня набрання чинності регуляторного акта. Повторне відстеження результативності здійснюється через рік з дня набрання чинності регуляторним актом, але не пізніше двох років. Якщо строк дії регуляторного акта становить один рік або менше року, то повторне відстеження здійснюється за 3 місяці до дня закінчення визначеного строку, але не пізніше дня закінчення строку дії регуляторного акта. Періодичне відстеження – раз на три роки з моменту набрання чинності регуляторного акта. Метод проведення відстеження результативності – статистичний. Таким чином структура і складові «Аналізу регуляторного впливу» проекту рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Тимчасового Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м.Нікополя» указує на ефективність запропонованого регулювання і відповідає основним принципам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».Начальник відділу архітектури та містобудування С.М.Токар |
Аналіз регуляторного впливу Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу... |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської... Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11. 09. 93р. №1160 та з урахуванням... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу проекту Закону України «Про внесення... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому міської... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу запровадження проекту рішення виконкому... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту... Нікопольської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та... |
Аналіз регуляторного впливу рішення Нікопольської міської ради «Про... Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради Про затвердження... Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин |