|
Скачати 1.26 Mb.
|
Розділи плану
- обдарованими дітьми; - учнями зі спеціальними потребами. 8. Охорона здоров’я та техніка безпеки. 9. Фінансово-господарська діяльність. Матеріально-технічне забезпечення. 10. Додатки. Розділ І ВСТУП Сьогодення потребує створення вчителем таких умов навчання, за яких учень відчуває свою значущість, успішність, інтелектуальний потенціал, який після закінчення школи успішно займає своє місце в житті. Саме в школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватися в суспільстві й робити правильний вибір. Стає дедалі очевиднішим: головна стратегія педагогічної діяльності має бути спрямована на те, щоб учень, який був донедавна об’єктом навчання, став активним суб’єктом. Тому школа повинна розвиватися і розвивати кожну дитину. Так в 2011-2012 навчальному році робота навчально-виховного комплексу була спрямована на єдину проблему школи: «Особистісно-орієтоване навчання і виховання учнів, підвищення ефективності уроку, активізація громадської діяльності школярів». На початку року в школі навчалось 153 учнів та 40 вихованців дитячого садка. За програмою «Шкільний автобус» для учнів з сіл: Бородані, Синиця здійснюється підвіз. В школі є для дітей гаряче харчування. Успішність учнів по школі така: Зі 153 учнів:
Учнів з початковим рівнем знань менше ніж в порівнянні з минулим роком. Це свідчить про те, що педагогічний колектив не в повній мірі реалізував науково-методичну проблему, яка сприяла створенню умов для розвитку особистості учня, його творчої самореалізації. В 2011-2012 навчальному році в школі працювало 25 педагогічних працівників, з них 15 мають вищу кваліфікаційну категорію, 4– І категорію, 2 – ІІ категорію та 4 – категорію «Спеціаліст», 7 – мають педагогічне звання «Старший вчитель», 2 – «Вчитель методист». В цьому навчальному році 3 вчителі підвищили та 3 підтвердили свій фаховий рівень:
Високий та достатній рівень навчання дітей підтвердився результатами внутрішкільних, районних та обласних олімпіад з базових дисциплін. Призерів районних олімпіад – 12. - ІІ місце з образотворчого мистецтва (Лисенко Ілля) 5 клас,
Результативно учні виступили й на обласних олімпіадах:
- ІІІ місце з трудового навчання (Назаренко Е.) 9 клас. Досягнення в спорті: Куць Юлія, Куць Олена, Кирієнко Сергій, Ткаченко Віталій, Тарасенко Іван, Грушецька Юлія, Шнуренко Дарина, Білоноженко Анастасія, Поленчук Катерина, Гризун Владислав, Кокот Анна. Налагодженість у спортивній роботі має свої результати. У 2 класі (класовод Гуржій Т. М.) продовжується робота над науково-педагогічним експериментальним проектом «Росток» з предмету «Я і Україна. Навколишній світ». Проведено апробацію підручника з геометрії, 10 клас (вчитель Поліщук Г. І.). Державну підсумкову атестацію в 4-му класі з математики, української мови та українського читання успішно склали 7 учнів. 9 клас закінчили 17 учнів. Всі склали ДПА і отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту. Звільнених від ДПА в 9 класі не було. Після успішної здачі ДПА за курс повної загальної середньої освіти 11-м випускникам були вручені атестати зрілості. За програмою допоміжної школи в школі навчалось 2 учні:
Згідно з принципами та положеннями норм документів про освіту, рекомендаціями відділу освіти методична робота в школі була спрямована на розвиток творчої особистості вчителя та учня. В школі працювало 4 методичні об’єднання:
Члени методичного об’єднання вчителів початкових класів та дитячого садка керівника Гуржій Т.М. у 2011-2012 н/р працювали над проблемою «Формування та розвиток творчої особистості дитини». Протягом року було проведено 8 засідань методоб’єднань, на яких проводилися огляди новинок методичної літератури, опрацьовувались офіційні документи МОН України, пояснювальні записки до програм. Змістовні, на високому науково-теоретичному рівні були проведені відкриті уроки:
Учні 3-4 класів брали участь у конкурсі знавців рідної мови ім. Петра Яцика, Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру» (2-4клас). Проведено ряд виховних заходів по морально-етичному вихованню в дитячому садку: екскурсії в природу, краєзнавчий музей, тематичні заняття, фізкультурно-спортивні свята, ранок осені «Осінь золота», новорічний бал-маскарад, день Матері «Мамо, добра, люба, мила…», свято Великодня. Проведено районний семінар вихователів дитячого садка на тему: «Вчимося пишатися Батьківщиною». Проблемним завданням дитячого садка є виховання у дітей ввічливості, доброти, людяності та любові один до одного. Методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу керівника Артеменко О.О. 2011-2012 н/р працювало над методичною проблемою: «Розвиток творчого потенціалу особистості шляхом використання інноваційних підходів та нетрадиційних методів навчання». Проведено п’ять засідань, на яких розглядалися різні питання, зокрема:
Протягом навчального року МО були проведені такі заходи: Були проведені відкриті уроки з історії в 11класі (Лавріненко П.І.) та у 8 класі (Гуржій З.С.), українська мови у 9 класі (Заріпова Н.В.). Також проведено ряд позакласних заходів: - усний журнал «Плекаймо нашу мову» (Артеменко О.О.); - урочиста лінійка, присвячена річниці визволення України від німецьких загарбників (Гуржій З.С.); - тематичне інформування до Дня памяті жертв голодомору (Гуржій З.С.) - тематичне інформування до Дня писемності (Артеменко О.О.); - участь у районних конкурсах «Я – майбутнє України», «Моя родина», «Об’єднаймось, брати мої», «Зерна доброти», участь у мовно-літературному конкурсі ім.. Шевченка та мовному конкурсі ім.. Яцика (Артеменко О.О., Заріпова Н.В.); - підготовка та участь у предметних олімпіадах (усі члени МО); - підготовка та проведення тижня рідної мови (усі члени МО); - участь у творчих конкурсах «Людина і ліс», «Рятувальники очима дітей» (Артеменко О.О.); - усний журнал «Доля жінки у творчості Шевченка» (Артеменко О.О.). Протягом 2011-2012н/р. МО вчителів природничо – математичного циклу (керівник МО Ковченко В.В.) працювало над проблемою «Розвиток розумової активності та мислення учнів в процесі вивчення основ наук». Головна мета роботи методооб’єднання – вдосконалення педагогічної майстерності вчителів, створення умов для реалізації вчителем творчого потенціалу. Тематика засідань мала такі напрямки: аналіз та планування роботи, аналіз і вивчення програм, нормативних та інструктивно – методичних матеріалів; вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних методів педагогіки; робота з обдарованими дітьми, проведення предметних олімпіад; обговорення відкритих навчальних занять; атестація вчителів; обговорення завдань підсумкових контрольних робіт та практичних завдань до ДПА. Для засідань МО були підготовлені такі виступи: «Розвиток життєвих компетентностей шляхом використання дослідницьких технологій навчання» (Поліщук Г.І.), «Умови створення психологічного мікроклімату для учасників конкурсів, олімпіад, змагань з метою підвищення їх творчого потенціалу» (Назаренко С. С), «Використання нових інформаційних технологій при викладанні природничо-математичних наук» (Кучма Л.І.). Вчителі МО природничо-математичного циклу спрямували свою роботу на розвиток пізнавальної активності учнів шляхом використання інтерактивних технологій, пізнавальних ігор, творчих конкурсів. Так 34 учні школи взяли участь в математичному конкурсі «Кенгуру», 10 учнів – в конкурсі юних фізиків «Левеня», учні 10 класу взяли участь в конкурсі учнівських проектів «Хімія в моєму житті» і мають добрі результати. Вчителі МО створювали умови для розкриття творчого потенціалу здібних та обдарованих дітей. Діти взяли активну участь в шкільній та районній олімпіаді з природничо – математичних предметів. Методичне об’єднання класоводів і класних керівників протягом 2011-2012 навчального року працювало над проблемою: «Формування життєтворчої особистості; створення умов для самореалізації, самовдосконалення кожній дитині, шляхом використання основних принципів народної педагогіки, громадянського та естетичного виховання». Методична виховна робота у школі була організована так, щоб у центрі уваги була особистість учня як суб´єкта виховання. Протягом навчального року було проведено чотири засідання. Розглядалися питання різні: формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості , удосконалення родинного виховання учнів, сутність і особливості розвитку особистості. Класними керівниками проведено відкриті виховні години: - Гра «Ми тепер не просто діти – ми тепер вже школярі» - Свято «Прощавай Букварику» – Гра - вікторина «Якщо я народився хлопчиком» ( класовод 1 кл. Пивоварова О. П. ) – Година спілкування «Збережемо наш спільний дім – нашу планету» –Година спілкування «Дружба починається з усмішки» (2 кл. Гуржій Т. М.) – Година спілкування « Що таке бабине літо» – Бесіда «Снігу, снігу білого насипала зима» (3 кл. Голосна Л. В.) – Бесіда «Вчіться стати справжнім другом» – Рольова гра «Чекаємо гостей» - Свято «Прощавай, початкова школо» (4 кл. Гурець Є. В.) – Година спілкування « Тих днів не змовкне слава» – Інтелектуальна гра «Кому ж це знати, як не вам» (5 кл. Кучма Л. І.) – Бесіда «Як цікаво і змістовно провести канікули» – Бесіда до Дня прав людини «Всі люди народжуються вільними» (6 кл. Артеменко О. О.) – Бесіда «Тих днів не змовкне слава» – Година спілкування «Скількома мовами ти розмовляєш – стільки разів ти людина» (7 кл. Шнуренко Н. В.) – Диспут «Твоє, моє і наше» – Година спілкування «Скажемо СНІДу – ні» - Вечір до Дня закоханих «Цей прекрасний дар – кохання» (10 кл. Заріпова Н. В.) – Лекція «Курити чи ні?» – Година спілкування «Яким є ідеал сучасної молодої людини, громадянина України» (11кл. Ковченко В. В.) – Бесіда «Нам без книг ніяк не можна» – Конкурс «Традиції моєї родини» (1 кл. Пивоварова О. П.) – Година інформування «Наодинці з природою» –Усний журнал «Без верби і калини нема України» (2 кл. Гуржій Т. М.) – Конкурсна програма «Хай вічно струмує вода» – Година спілкування «Земля не тільки квітами багата, Земля – годувальниця наша і мати» (3 кл. Голосна Л. В. ) – Вікторина «Юні пожежники» – Усний журнал «Лісова аптека. Гра «Відгадай рослину» (4 кл. Гурець Є. В. ) – Бесіда «Що означає бути справедливим» – Година спілкування «Душа природи чуйна і ласкава» (7 кл. Шнуренко Н. В.) – Урок мужності «Афганістан – моя крива рана» – Екскурсія «Визначні місця рідного краю» (10 кл. Заріпова Н. В.) – Гра – заняття «Подорож до країни ввічливості і доброти» – До Дня сім’ї «У колі рідної сім’ї» (5 кл. Кучма Л. І.) – Година спілкування «Чому і гірка правда без добра не буває» – Бесіда – «Де вода – там життя» (9 кл. Назаренко С. С.) – Пізнавальна бесіда « Лицарі волі» – Бесіда «Дивовижний світ Краси» (6 кл. Артеменко О. О.) – Година спілкування « Здоровий дух творить здорове тіло» – Географічна вікторина «Наш дім – Європа» (8 кл. Лавріненко П. І.) – Інтелектуальна гра «Моя країна – Україна» – Година спілкування «Доторкнися своєю добротою» ( 11 кл. Ковченко В. В.) Проведено педагогічні ради: «Про використання між предметних зв’язків як важливого фактора підвищення ефективності навчання», «Про діяльність класного керівника щодо випробування творчого потенціалу кожного учня у поза навчальній діяльності, ефективність та результативність таких дій», «Про інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості учня», «Про готовність початкової школи до впровадження державного стандарту початкової загальної освіти». Також в цьому році педагогічні працівники (Голосна Л. В., Лінська Т. В., Гурець Є. В.) пройшли навчання за програмою «INTEL. Навчання для майбутнього». В 2012-2013 н. р. педагогічний колектив розпочне роботу над науково-методичною проблемою: «Наступність в навчанні і вихованні учнів через розвиток творчого потенціалу особистості». Планується:
|
План виховної роботи Дибинецького НВК «ЗОШ І ІІІ ступенів дитячий садок» на 2012 2013 н р До Всесвітнього Дня бібліотек година спілкування «Дім без книги – день без сонця» ( 6 – 7 кл. ) |
ПЛАН роботи навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія" Кредо закладу: Творчість це здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це налаштованість... |
Відділ освіти Бородянської районної державної адміністрації Загальцівське... Вивчення і послідовне вдосконалення спеціальних знань, умінь та навичок є основою планування гри в баскетбол. Тому навчання і тренування... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ... Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3... |
Розробка уроку з хімії. 8 клас Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів... |
Конспект уроку з курсу «Я і Україна. Природознавство» Методичний кабінет Запорізького навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів №109 |
Перспективний план роботи практичного психолога Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Колегії МОН України та Президії АПН України 22. 11. 2001 року визначено, що особистісно-орієнтована система шкільної освіти вимагає... |
Представлення козацького куреня Вас вітає курінь«Джура» Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» №5 |
Зустріч з Членом Національної спілки письменників України Ларисою... Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» |