План роботи Дибинецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів дитячий садок»


Скачати 1.26 Mb.
Назва План роботи Дибинецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів дитячий садок»
Сторінка 1/11
Дата 26.03.2013
Розмір 1.26 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


План роботи

Дибинецького навчально-виховного комплексу

«ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

на 2012-2013 навчальний рік


2012 рік




Розділи плану


  1. Вступ.

  2. Забезпечення конституційного права громадян на освіту.

  3. Організація навчально-виховного процесу.

  4. Розвиток виховної системи. Учнівське самоврядування.

  5. Робота з батьками, громадськістю.

  6. Науково-методичне та інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу.

  7. Організація і зміст навчально-виховної роботи з:

- обдарованими дітьми;

- учнями зі спеціальними потребами.

8. Охорона здоров’я та техніка безпеки.

9. Фінансово-господарська діяльність. Матеріально-технічне забезпечення.

10. Додатки.

Розділ І
ВСТУП
Сьогодення потребує створення вчителем таких умов навчання, за яких учень відчуває свою значущість, успішність, інтелектуальний потенціал, який після закінчення школи успішно займає своє місце в житті. Саме в школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватися в суспільстві й робити правильний вибір.

Стає дедалі очевиднішим: головна стратегія педагогічної діяльності має бути спрямована на те, щоб учень, який був донедавна об’єктом навчання, став активним суб’єктом.

Тому школа повинна розвиватися і розвивати кожну дитину.

Так в 2011-2012 навчальному році робота навчально-виховного комплексу була спрямована на єдину проблему школи: «Особистісно-орієтоване навчання і виховання учнів, підвищення ефективності уроку, активізація громадської діяльності школярів».

На початку року в школі навчалось 153 учнів та 40 вихованців дитячого садка. За програмою «Шкільний автобус» для учнів з сіл: Бородані, Синиця здійснюється підвіз.

В школі є для дітей гаряче харчування.

Успішність учнів по школі така:

Зі 153 учнів:

  • Високий рівень навчальних досягнень мають – 15 учнів.

  • Достатній рівень – 45 учнів.

  • Середній рівень – 50 учні.

  • Початковий рівень – 19 учнів.


Учнів з початковим рівнем знань менше ніж в порівнянні з минулим роком. Це свідчить про те, що педагогічний колектив не в повній мірі реалізував науково-методичну проблему, яка сприяла створенню умов для розвитку особистості учня, його творчої самореалізації.

В 2011-2012 навчальному році в школі працювало 25 педагогічних працівників, з них 15 мають вищу кваліфікаційну категорію, 4– І категорію, 2 – ІІ категорію та 4 – категорію «Спеціаліст», 7 – мають педагогічне звання «Старший вчитель», 2 – «Вчитель методист».

В цьому навчальному році 3 вчителі підвищили та 3 підтвердили свій фаховий рівень:

  1. Іванченко І. С. – підтвердження вищої кваліфікаційної категорії.

  2. Гуржій З. С. – підтвердження вищої кваліфікаційної категорії та педагогічного звання «Старший вчитель».

  3. Заріпова Н. В. – підтвердження І кваліфікаційної категорії.

  4. Товкач А. Д.– присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії».

  5. Голосна Л. В. – присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії».

  6. Лінська Т. В. – присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст І категорії».



Високий та достатній рівень навчання дітей підтвердився результатами внутрішкільних, районних та обласних олімпіад з базових дисциплін.

Призерів районних олімпіад – 12.

- ІІ місце з образотворчого мистецтва (Лисенко Ілля) 5 клас,

  • І місце з образотворчого мистецтва (Білоноженко А.) 10 клас,

  • І місце з трудового навчання (Назаренко Е.) 9 клас,

  • І місце з біології, ІІ місце з математики (Пивоваров Андрій) 10 клас,

  • І місце з біології , ІІ місце з образотворчого мистецтва (Ведмеденко Я.) 8 клас,

  • ІІ місце з біології, ІІ місце з світової літератури (Гуржій М.) 8 клас,

  • І місце з екології, ІІІ місце з історії, ІІІ місце з хімії (Шнуренко Д.) 10 клас,

  • ІІ місце з екології (Баштовий Є.) 11 клас,

  • ІІІ місце з хімії, І місце з трудового навчання (Герасимчук А.) 10 клас,

  • ІІІ місце з інформаційних технологій (Герасимчук А.) 10 клас,

  • І місце з світової літератури (Цимбал К.) 10 клас,

  • ІІІ місце з математики (Ткаченко В.) 11 клас,

  • ІІІ місце з математики (Василенко С.) 8 клас.

Результативно учні виступили й на обласних олімпіадах:

  • ІІІ місце з біології (Пивоваров Андрій) 10 клас,

  • ІІІ місце з біології (Ведмеденко Я.) 8 клас,

- ІІІ місце з трудового навчання (Назаренко Е.) 9 клас.

Досягнення в спорті: Куць Юлія, Куць Олена, Кирієнко Сергій, Ткаченко Віталій, Тарасенко Іван, Грушецька Юлія, Шнуренко Дарина, Білоноженко Анастасія, Поленчук Катерина, Гризун Владислав, Кокот Анна.

Налагодженість у спортивній роботі має свої результати.
У 2 класі (класовод Гуржій Т. М.) продовжується робота над науково-педагогічним експериментальним проектом «Росток» з предмету «Я і Україна. Навколишній світ».

Проведено апробацію підручника з геометрії, 10 клас (вчитель Поліщук Г. І.).

Державну підсумкову атестацію в 4-му класі з математики, української мови та українського читання успішно склали 7 учнів.

9 клас закінчили 17 учнів. Всі склали ДПА і отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту. Звільнених від ДПА в 9 класі не було.

Після успішної здачі ДПА за курс повної загальної середньої освіти 11-м випускникам були вручені атестати зрілості.

За програмою допоміжної школи в школі навчалось 2 учні:

  1. Горовенко Катерина, 9 клас (вчитель – Товкач А. Д., Гурій З. С.)

  2. Дорогань Дмитро, 8 клас (вчитель – Товкач А.Д., Лавріненко П. І.)


Згідно з принципами та положеннями норм документів про освіту, рекомендаціями відділу освіти методична робота в школі була спрямована на розвиток творчої особистості вчителя та учня. В школі працювало 4 методичні об’єднання:

  • Початкових класів та ДНЗ (керівник – Гуржій Т.М.)

  • Суспільно-гуманітарного циклу (керівник – Артеменко О.О.)

  • Природничо-математичного циклу (керівник – Ковченко В.В.)

  • Класних керівників і класоводів (керівник – Товкач А.Д.)

  • Творча група (керівник – Назаренко С. С.).


Члени методичного об’єднання вчителів початкових класів та дитячого садка керівника Гуржій Т.М. у 2011-2012 н/р працювали над проблемою «Формування та розвиток творчої особистості дитини». Протягом року було проведено 8 засідань методоб’єднань, на яких проводилися огляди новинок методичної літератури, опрацьовувались офіційні документи МОН України, пояснювальні записки до програм.

Змістовні, на високому науково-теоретичному рівні були проведені відкриті уроки:

  • інтегрований урок (Українське читання. Я і Україна. Навколишній світ) вчителем Гуржій Т.М. (2клас),

  • урок з математики «Подорож до Робінзона Крузо. Множення двоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на суму двох добутків» вчителем Голосною Л.В. (3клас),

  • Пивоваровою О.П., класоводом 4 класу, проведено урок-гру «Ознайомлення з дією віднімання. Знак мінус»,

  • урок-експрес «Віднімання іменників» проведено вчителем 4 класу Гурець Є. В.

Учні 3-4 класів брали участь у конкурсі знавців рідної мови ім. Петра Яцика, Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру» (2-4клас).

Проведено ряд виховних заходів по морально-етичному вихованню в дитячому садку: екскурсії в природу, краєзнавчий музей, тематичні заняття, фізкультурно-спортивні свята, ранок осені «Осінь золота», новорічний бал-маскарад, день Матері «Мамо, добра, люба, мила…», свято Великодня. Проведено районний семінар вихователів дитячого садка на тему: «Вчимося пишатися Батьківщиною». Проблемним завданням дитячого садка є виховання у дітей ввічливості, доброти, людяності та любові один до одного.

Методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу керівника Артеменко О.О. 2011-2012 н/р працювало над методичною проблемою: «Розвиток творчого потенціалу особистості шляхом використання інноваційних підходів та нетрадиційних методів навчання».

Проведено п’ять засідань, на яких розглядалися різні питання, зокрема:

  • ознайомлення, вивчення й аналіз інструктивно-методичних матеріалів, програм тощо;

  • пропаганда кращого педагогічного досвіду, інновацій педагогічної технології;

  • ефективність використання можливостей кабінету, виготовлення наочності, дидактичних матеріалів;

  • організація самоосвіти вчителів;

  • проведення предметних олімпіад, творчих конкурсів.

Протягом навчального року МО були проведені такі заходи:

Були проведені відкриті уроки з історії в 11класі (Лавріненко П.І.) та у 8 класі (Гуржій З.С.), українська мови у 9 класі (Заріпова Н.В.). Також проведено ряд позакласних заходів:

- усний журнал «Плекаймо нашу мову» (Артеменко О.О.);

- урочиста лінійка, присвячена річниці визволення України від німецьких загарбників (Гуржій З.С.);

- тематичне інформування до Дня памяті жертв голодомору (Гуржій З.С.)

- тематичне інформування до Дня писемності (Артеменко О.О.);

- участь у районних конкурсах «Я – майбутнє України», «Моя родина», «Об’єднаймось, брати мої», «Зерна доброти», участь у мовно-літературному конкурсі ім.. Шевченка та мовному конкурсі ім.. Яцика (Артеменко О.О., Заріпова Н.В.);

- підготовка та участь у предметних олімпіадах (усі члени МО);

- підготовка та проведення тижня рідної мови (усі члени МО);

- участь у творчих конкурсах «Людина і ліс», «Рятувальники очима дітей» (Артеменко О.О.);

- усний журнал «Доля жінки у творчості Шевченка» (Артеменко О.О.).

Протягом 2011-2012н/р. МО вчителів природничо – математичного циклу (керівник МО Ковченко В.В.) працювало над проблемою «Розвиток розумової активності та мислення учнів в процесі вивчення основ наук».

Головна мета роботи методооб’єднання – вдосконалення педагогічної майстерності вчителів, створення умов для реалізації вчителем творчого потенціалу.

Тематика засідань мала такі напрямки: аналіз та планування роботи, аналіз і вивчення програм, нормативних та інструктивно – методичних матеріалів; вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних методів педагогіки; робота з обдарованими дітьми, проведення предметних олімпіад; обговорення відкритих навчальних занять; атестація вчителів; обговорення завдань підсумкових контрольних робіт та практичних завдань до ДПА.

Для засідань МО були підготовлені такі виступи: «Розвиток життєвих компетентностей шляхом використання дослідницьких технологій навчання» (Поліщук Г.І.), «Умови створення психологічного мікроклімату для учасників конкурсів, олімпіад, змагань з метою підвищення їх творчого потенціалу» (Назаренко С. С), «Використання нових інформаційних технологій при викладанні природничо-математичних наук» (Кучма Л.І.).

Вчителі МО природничо-математичного циклу спрямували свою роботу на розвиток пізнавальної активності учнів шляхом використання інтерактивних технологій, пізнавальних ігор, творчих конкурсів.

Так 34 учні школи взяли участь в математичному конкурсі «Кенгуру», 10 учнів – в конкурсі юних фізиків «Левеня», учні 10 класу взяли участь в конкурсі учнівських проектів «Хімія в моєму житті» і мають добрі результати.

Вчителі МО створювали умови для розкриття творчого потенціалу здібних та обдарованих дітей. Діти взяли активну участь в шкільній та районній олімпіаді з природничо – математичних предметів.

Методичне об’єднання класоводів і класних керівників протягом 2011-2012 навчального року працювало над проблемою: «Формування життєтворчої особистості; створення умов для самореалізації, самовдосконалення кожній дитині, шляхом використання основних принципів народної педагогіки, громадянського та естетичного виховання».

Методична виховна робота у школі була організована так, щоб у центрі уваги була особистість учня як суб´єкта виховання.

Протягом навчального року було проведено чотири засідання.

Розглядалися питання різні: формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості , удосконалення родинного виховання учнів, сутність і особливості розвитку особистості.

Класними керівниками проведено відкриті виховні години:

- Гра «Ми тепер не просто діти – ми тепер вже школярі»

- Свято «Прощавай Букварику»

– Гра - вікторина «Якщо я народився хлопчиком» ( класовод 1 кл. Пивоварова О. П. )

– Година спілкування «Збережемо наш спільний дім – нашу планету»

–Година спілкування «Дружба починається з усмішки» (2 кл. Гуржій Т. М.)

– Година спілкування « Що таке бабине літо»

– Бесіда «Снігу, снігу білого насипала зима» (3 кл. Голосна Л. В.)

– Бесіда «Вчіться стати справжнім другом»

– Рольова гра «Чекаємо гостей»

- Свято «Прощавай, початкова школо» (4 кл. Гурець Є. В.)

– Година спілкування « Тих днів не змовкне слава»

– Інтелектуальна гра «Кому ж це знати, як не вам» (5 кл. Кучма Л. І.)

– Бесіда «Як цікаво і змістовно провести канікули»

– Бесіда до Дня прав людини «Всі люди народжуються вільними» (6 кл. Артеменко О. О.)

– Бесіда «Тих днів не змовкне слава»

– Година спілкування «Скількома мовами ти розмовляєш – стільки разів ти людина» (7 кл. Шнуренко Н. В.)

– Диспут «Твоє, моє і наше»

– Година спілкування «Скажемо СНІДу – ні»

- Вечір до Дня закоханих «Цей прекрасний дар – кохання» (10 кл. Заріпова Н. В.)

– Лекція «Курити чи ні?»

– Година спілкування «Яким є ідеал сучасної молодої людини, громадянина України» (11кл. Ковченко В. В.)

– Бесіда «Нам без книг ніяк не можна»

– Конкурс «Традиції моєї родини» (1 кл. Пивоварова О. П.)

– Година інформування «Наодинці з природою»

–Усний журнал «Без верби і калини нема України» (2 кл. Гуржій Т. М.)

– Конкурсна програма «Хай вічно струмує вода»

– Година спілкування «Земля не тільки квітами багата, Земля – годувальниця наша і мати» (3 кл. Голосна Л. В. )

– Вікторина «Юні пожежники»

– Усний журнал «Лісова аптека. Гра «Відгадай рослину» (4 кл. Гурець Є. В. )

– Бесіда «Що означає бути справедливим»

– Година спілкування «Душа природи чуйна і ласкава» (7 кл. Шнуренко Н. В.)

– Урок мужності «Афганістан – моя крива рана»

– Екскурсія «Визначні місця рідного краю» (10 кл. Заріпова Н. В.)

– Гра – заняття «Подорож до країни ввічливості і доброти»

– До Дня сім’ї «У колі рідної сім’ї» (5 кл. Кучма Л. І.)

– Година спілкування «Чому і гірка правда без добра не буває»

– Бесіда – «Де вода – там життя» (9 кл. Назаренко С. С.)

– Пізнавальна бесіда « Лицарі волі»

– Бесіда «Дивовижний світ Краси» (6 кл. Артеменко О. О.)

– Година спілкування « Здоровий дух творить здорове тіло»

– Географічна вікторина «Наш дім – Європа» (8 кл. Лавріненко П. І.)

– Інтелектуальна гра «Моя країна – Україна»

– Година спілкування «Доторкнися своєю добротою» ( 11 кл. Ковченко В. В.)

Проведено педагогічні ради: «Про використання між предметних зв’язків як важливого фактора підвищення ефективності навчання», «Про діяльність класного керівника щодо випробування творчого потенціалу кожного учня у поза навчальній діяльності, ефективність та результативність таких дій», «Про інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості учня», «Про готовність початкової школи до впровадження державного стандарту початкової загальної освіти». Також в цьому році педагогічні працівники (Голосна Л. В., Лінська Т. В., Гурець Є. В.) пройшли навчання за програмою «INTEL. Навчання для майбутнього».

В 2012-2013 н. р. педагогічний колектив розпочне роботу над науково-методичною проблемою: «Наступність в навчанні і вихованні учнів через розвиток творчого потенціалу особистості».

Планується:

  • використовувати в роботі діагностичні методи для вивчення особистості учня;

  • організувати навчання учнів 2 класу за пізнавально-розвивальною програмою «Росток», а у 3 класі продовжити навчання за цією програмою;

  • продовжувати роботу з обдарованими дітьми;

  • ефективніше працювати в напрямку родинного виховання;

  • провести ремонт покрівлі над актовим залом;

  • придбати стільці для актового залу та меблі для їдальні;

  • провести ремонт підлоги актового залу.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

Схожі:

План виховної роботи Дибинецького НВК «ЗОШ І ІІІ ступенів дитячий садок» на 2012 2013 н р
До Всесвітнього Дня бібліотек година спілкування «Дім без книги – день без сонця» ( 6 – 7 кл. )
ПЛАН роботи навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія"
Кредо закладу: Творчість це здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це налаштованість...
Відділ освіти Бородянської районної державної адміністрації Загальцівське...
Вивчення і послідовне вдосконалення спеціальних знань, умінь та навичок є основою планування гри в баскетбол. Тому навчання і тренування...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Розробка уроку з хімії. 8 клас
Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів...
Конспект уроку з курсу «Я і Україна. Природознавство»
Методичний кабінет Запорізького навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів №109
Перспективний план роботи практичного психолога Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Колегії МОН України та Президії АПН України 22. 11. 2001 року визначено, що особистісно-орієнтована система шкільної освіти вимагає...
Представлення козацького куреня
Вас вітає курінь«Джура» Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» №5
Зустріч з Членом Національної спілки письменників України Ларисою...
Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка