|
Скачати 289.17 Kb.
|
„Затверджено” „Погоджено” Директор Ольшаницької Методист методичного ЗОШ І-ІІІ ступенів кабінету ________ Л. А. Лук’янець районного відділу освіти _______ Т. П. Шило Перспективний план роботи практичного психолога Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Пахаленко Ірини Андріївни на 2009 – 2010 навчальний рік Вступ „Концепцією дванадцятирічної загальної середньої освіти”, затвердженою на спільному засіданні Колегії МОН України та Президії АПН України 22.11.2001 року визначено, що особистісно-орієнтована система шкільної освіти вимагає психологізації навчально-виховного процесу і опори на надійну діагностичну основу впровадження моніторингового супроводу управління школою. Психологічна служба є органічною складовою системи освіти України. Вона є суттєвим важелем у забезпеченні профілактики, соціальної реабілітації, психологічної просвіти всіх учасників навчально-виховного процесу. Функції психологічної служби в навчальному закладі здійснює практичний психолог. У 2009-2010 навчальному році робота практичного психолога підпорядковувалась вирішенню проблемного питання: „Пізнання і розвиток внутрішнього світу особистості в умовах забезпечення навчально-виховного процесу”. Зміст діяльності практичного психолога визначався слідуючими завданнями та напрямами роботи:
На протязі 2009-2010 н.р. була проведена наступна психодіагностична робота: 1) дослідження шкільної зрілості першокласників. Використаний вербальний і невербальний тест Керна-Йірасека. 2) проведена робота по виявленню дітей і ЗПР. Використана шкала тестів розумового розвитку А.Біне -Т.Сімона. За результатами досліджень одну ученицю першого класу було направлено на медико-психолого-педагогічну комісію. 3) діагностика мотивації навчання першокласників за методикою Гінзбурта. 4) Психологічна діагностика емоційного стану першокласників. За результатами діагностики шкільної зрілості та мотивації і адаптації першокласників була проведена наступна корекційно-відновлювальна робота: - бесіди з учителями про індивідуальні особливості першокласників; - уроки соціальної рефлексії; - індивідуальні заняття з розвитку когнітивної сфери та інші. Проведене психологічне дослідження по виявленню труднощів адаптації першокласників за програмою, яка містить: - дослідження мікроклімату в класному колективі; - діагностика характеру психологічного комфорту уже в класі; - діагностика особистої адаптації; (за Н.Г. Лускановою) - діагностика характеру й особливостей навчальних інтересів та схильностей учнів;(методика С.Капріловської) - відвідування уроків з метою дослідження взаємодії вчителя з учнями. Враховуючи результати досліджень були проведені відповідні психолого–педагогічні заходи: – тренінгові заняття; – уроки соціальної рефлексії; – заняття з циклу „Пізнай себе”; – індивідуальна корекційно–відновлювальна робота. Здійснювався контроль за адаптацією учнів при переході до старшої школи. Постійно проводилась діагностика по виявленню „важковихованих” учнів. Проведені заняття по корекції агресивності з учнями „групи ризику”. Проведені соціометричні дослідження класних колективів. Разом з класними керівниками проведена відповідна корекційна робота. Діагностика рівня розвитку пам’яті учнів 2 класу. Так як у початкових класах велике навантаження припадає на пам'ять дитини і, передусім, на оперативну механічну пам'ять. Сформована корекційна група із учнів, які мають низький рівень розвитку пам'яті. Використані спеціальні прийоми і правила для тренування пам'яті. Проведені дослідження особливостей розвитку особистості обдарованих дітей. З цими учнями був проведений тренінг по корекції тривожності та набуття впевненості для обдарованих дітей. Для учнів 9 і 11 класів проведена діагностика професійної спрямованості і відповідна профорієнтаційна робота: довірчі бесіди зі школярами за результатами тестування, рольові ігри, тренінгові заняття. На замовлення адміністрації школи в рамках класно-узагальнюючого контролю була проведена психолого-педагогічна діагностика виховного та навчального процесу в 8-11 класах. Використані методики КОС-1 (анкета), „Класний керівник очима учнів”, „Що нам цікаво?” – анкета, соціометрія, „ОДАнІ”, „Пізнавальна потреба” – анкета. За результатами діагностики розроблені відповідні рекомендації класним керівникам. У 2009-2010 н. році було проведене аналітичне дослідження учнів 1-4, 5-9, 10 класів. На підставі психологічних досліджень: вивчення рівня розвитку інтелекту, мотиваційної сфери, темпових показників, з урахуванням їхніх реальних навчальних досягнень було складено прогнози для кожного учня. Аналіз результатів діагностичного вивчення інтелектуальних здібностей учнів виявив необхідність проведення психологічної корекції розумового розвитку окремих груп учнів, які мають ІQ нижчий від середнього чи низький. Проведена повторна діагностика наприкінці навчального року засвідчила позитивні зміни рівня інтелектуального розвитку учнів, з якими проводили корекційну роботу. Постійно проводяться заняття за авторською програмою інформаційно-психологічного тренінгу „Профілактика ВІЛ/СНІДу серед учнівської молоді”. Працювали одна група по 12 чоловік, сформовані із учнів 10-их класів. Також працювала за програмою „Рівний рівному”. Були сформовані 2групи із 7-9 класів, які працювали за модулями „Спілкуємося та діємо”, „Твоє життя твій вибір”, „Знаємо та реалізуємо свої права”. В рамках реалізації Національної програми «Репродуктивне здоров’я» проведено анкетування «Що я знаю про репродуктивне здоров’я» та проведений круглий стіл для старшокласників «Я хочу бути здоровим». Проводилася робота по національній програмі «Забезпечення профілактики ВІЛінфекції, допомога та лікування ВІЛ-інфіковані і хворих на СНІД на 2001-2012»:
Проведений тренінг для дівчат-старшокласниць жіночі секрети в рамках реалізації програми «Здоров’я нації» Проводилась групова і індивідуальна консультаційна робота серед вчителів, батьків, учнів. Протягом року проводилась просвітницька діяльність: виступи на метод оперативці, лекції для вчителів, батьків; виступи на педраді. Відвідувались учні вдома, обстежувались житлово-побутові умови; проводились зустрічі з працівниками правоохоронних органів. В 2007-2008 навчальному році планую продовжувати роботу по соціальному захисту дітей, по профілактиці та корекції девіантної поведінки дітей. Проводити індивідуально-психологічну роботу з усіма учасниками навчально-виховного процесу, пов’язаного з охороною їх здоров’я шляхом консультацій, спрямованих на розв’язання проблем особистого життя, корекції та проектування життєвого шляху індивідуальності. Проводити просвітницько-пропагандистську роботу з підвищення психологічної культури вчителів та батьків.
|
Питання самоосвіти вчителів Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Формування в учнів уявлень про єдність світового літературного культурного й цивілізаційного процесу |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ... |
Список вчителів на проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівників... Денна. Проблемно-тематичні курси «Упровадження інтерактивних технологій навчання у процесі вивчення фізики» |
Колегії відділу освіти Райдержадміністрації Рішення Манявської, Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Підгірської, Раковецької ЗОШ І-ІІст. (Білусяк Б. В., Битківська У. М., Тимків... |
Про підсумки проведення районних етапів Всеукраїнської експедиції ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Борковська Я. Д.), Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Семків Н.І.), Гутівська ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Назаревич О. П.),... |
План роботи Дибинецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів дитячий садок» Саме в школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватися в суспільстві й робити правильний вибір |
План роботи Михайлюцької ЗОШ І – ІІІ ступенів на весняні канікули Заняття гуртка «Історія рідного краю». Виготовлення буклета з історії рідного краю |
План виховної роботи Дибинецького НВК «ЗОШ І ІІІ ступенів дитячий садок» на 2012 2013 н р До Всесвітнього Дня бібліотек година спілкування «Дім без книги – день без сонця» ( 6 – 7 кл. ) |
Про перспективний план роботи райдержадміністрації на 2013 рік. Керуючись... Затвердити перспективний план роботи райдержадміністрації на 2013 рік (додається) |