ПЛАН роботи навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія"


Скачати 0.89 Mb.
Назва ПЛАН роботи навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія"
Сторінка 1/8
Дата 03.04.2013
Розмір 0.89 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8
Обговорено та затверджено

на педагогічній раді №1

30 серпня 2010 р.

(протокол №1

від 30.08.2010 р.)

ПЛАН роботи

навчально-виховного комплексу

"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія"

на 2010-2011 н. р.

Проблема, над якою працює навчальний заклад:

Управління організаційно-функціональною системою інтелектуальної

творчої діяльності вчителів і учнів
Кредо закладу: Творчість - це здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це налаштованість на відкриття нового.

Завдання закладу:

  1. Удосконалювати форми та методи формування в учнів потреби в знаннях, необхідність набуття певних вмінь та навичок.

  2. Модернізувати систему роботи з обдарованими та здібними учнями

  3. Поновити форми методичної роботи

  4. Підвищити результативність роботи ЦСПС, формувати в учнів потребу і вміння самовдосконалюватись.

  5. Працювати на оновленням системи науково-дослідницької роботи учнів та вчителів.

  6. Розширити рівень та якість видавничої діяльності учнів та вчителів.

  7. Осучаснювати систему виховної, позакласної, позашкільної роботи.

  8. Продовжити роботу над створенням авторських програм, посібників.

  9. Активізувати залучення учнів та педагогів до участі у Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах

  10. Удосконалювати систему педагогічного супроводу розвитку обдарованих та здібних учнів.

  11. Формувати корпоративну культуру учасників навчально-виховного процесу

  12. Поповнювати методичні кейси новими інтерактивними, мультимедійними технологіями, сучасними дієвими формами та методами навчання

  13. Організовувати презентації методичних порт фоліо педагогів закладу.

  14. Працювати над реалізацією творчих можливостей учнів через наукове товариство «Імпульс», Вектор успіху закладу.

  15. Активізувати роботу закладу на реалізацію проектів «Педагогічний еверест», «Наука - навчання», «Творча обдарованість», «Трикутник», «Право і підліток», «Соціалізація підлітка», «Вчитель»


Циклограма роботи школи

Понеділок - Перевірка чистоти і зовнішнього виду приміщень, зовнішнього вигляду учнів.

Засідання науково-методичної ради школи.

Нарада при директорові.
Вівторок - Виробничі наради.

Інструктивно-оперативні наради з різними групами вчителів.

Проведення бесід з ОП та ТБ з техперсоналом, учнями.
Середа - Інформування учнів.

Засідання інформаційно-педагогічної ради.

Педагогічні ради.
Четвер - День методичної роботи з вчителями.

День наукової роботи з учнями та вчителями.

День роботи з учнівським парламентом.
П’ятниця - Година класного керівника (година естетичного виховання - третя п’ятниця кожного місяця

психологічна година - друга п’ятниця місяця).

Субота - Заняття гуртків, студій, клубів.

День роботи з батьками.

День роботи з учнівським парламентом.
Санітарний день школи - остання субота місяця

Режим роботи закладу

8.10 - 8.30 - зустріч дітей, бесіди, консультації
1 урок 8.30 - 9.15

2 урок 9.25 - 10.10

3 урок 10.25 - 11.10

4 урок 11.30 - 12.15

5 урок 12.25 - 13.10

6 урок 13.20 - 14.05

7 урок 14.15 - 15.00
16.30 - 18.00 - заняття студій, секцій, курсів за вибором, факультативів
2-4 класи 1 класи

1 урок 8.30 - 9.10 1 урок 8.30 - 9.05

2 урок 9.25 - 10.05 2 урок 9.30 - 10.05

3 урок 10.25 - 11.05 3 урок 10.45 - 11.20

4 урок 11.30 - 12.10 4 урок 11.40 - 12.20

5 урок 12.25 - 13.05 5 урок 12.25 - 13.00

Вступ
В 2009-2010 навчальному році в закладі навчалося 708 учнів. 93% учнів школи програмовий матеріал засвоїли на високому, достатньому та середньому рівнях. Заклад впродовж року організував свою діяльності на основі Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Статуту школи, за основним базовим навчальним планом, на виконання Вектору успіху закладу. В комплексі в 2009-2010 навчальному році функціонувало дві школи: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – 19 класів, в них – 509 учнів, гімназія – 7 класів, 199 учнів. Гімназисти вивчали польську, німецьку, російську, французьку мови (вчителі Рената Корвін, Ковальчук Н.В., Гордійчук М.А., Дудар Н.М., Бернадіна В.В.) Окремі класи закладу поглиблено вивчали навчальні предмети – 1б клас-англійську мову, 4а «Г», 6а «Г» - англійську мову. На базі 10-11 класів працювали групи вибору: 6а «Г» - суспільно-гуманітарний, 10б – природничо-математичний, технологічний; 7а «Г» - природничо-математичний, суспільно-гуманітарний; 11б – філологічний (українська філологія), технологічний профілі. Учні мали змогу поглиблено вивчати українську мову, історію, біологію, хімію, технології, відвідувати спецкурси з «Орфографічного аналізу». З задоволенням учні відвідували практикуми з англійської мови, української мови, культури ділового мовлення, поглиблювали знання на факультативах «Основи етики», «Розвиток творчості та фантазії», «Математична логіка», «Основи інформатики», що підвищували результативність формування знань, умінь та навичок учнів з даних предметів, підготовці їх до життя.

На належному рівні в 2009-2010 навчальному організовувалась робота з обдарованими та здібними учнями. На 85% були реалізовані проекти «Творча обдарованість-2010», «Вектор успіху-2010». На його реалізацію в травні 2009 року був створений банк даних на обдарованих та здібних дітей, виданий наказ «Про організацію педагогічної підтримки обдарованих та здібних учнів в 2009-2010 навчальному році.»

З метою підвищення результативності роботи з обдарованими та здібними учнями було виділено години з варіативної складової на роботу з обдарованими та здібними учнями, 150 годин з міської програми «Творча обдарованість». За рахунок цих годин введено індивідуальні та додаткові консультації, практикувались консультації з науковцями в ВУЗах, робота в вузівських лабораторіях. І як результат з 34 учасників міських предметних олімпіад, конкурсів, 31 учень посів призові місця, що становить 90% результативності і свідчить про ґрунтовну системну роботу педагогів закладу з творчими та обдарованими учнями. Загалом команда закладу виборола 9 перших, 9 других і 12 третіх місць. Співставлення очікуваних результатів і результатів І туру предметних олімпіад свідчать, що вчителі Дудар Н.М., Очеретна Н.Р., Коваль А.І., Гук Л.Є, Пипич Н.В., Омелянчук О.А., Балендр О.Й., Корженівська Л.В., Білан Н.А., Молявчик Ю.Й., Мойсеєнко С.О., Корнієнко А.Е., Гудкова Н.П., впродовж року здійснювали психолого-педагогічний супровід визначених у травні місяці обдарованих учнів, працювали з ними індивідуально, грамотно організовували процес самонавчання.

Належним залишився в 2009-2010 навчальному році рівень підготовки переможців міських олімпіад до обласного туру. Так, якщо у 2008-2009 навчальному році з 13 учнів, що брали участь в обласних олімпіадах, 11 посіли призові місця, що становило 84% всіх учасників, то у 2009-2010 навчальному році з 9 учасників перемогу здобули 7 учнів, що становить 78% всіх учасників. Загалом команда виборола одне перше, п’ять других і одне третє місце, що є результатом високого професіоналізму, глибокого знання свого предмета, максимальній самовіддачі учнів та вчителів. Переможцями обласних олімпіад стали: Дзінзірук А., учень 11а класу – І місце з біології (вчитель Гудкова Н.П.), Коберницька О., учениця 11а класу – ІІ місце з хімії (вчитель Корнієнко А.Е.), Біла М., учениця 10а класу – ІІ місце з біології (вчитель Гудкова Н.П.), Натолочний В., учень 8а класу – ІІ місце з біології (вчитель Гудкова Н.П.), Сидорчук М., учениця 10б класу – ІІІ місце з української мови (вчитель Пипич Н.В.), Куліш П., учениця 9а класу – ІІ місце з англійської мови (вчитель Білан Н.А.)

Два учні закладу – Дзінзірук А., Натолочний В. (вчитель Гудкова Н.П.) посіли ІІІ місця на Державній олімпіаді з біології.

Високий рівень знань з української мови продемонстрували учні школи в конкурсі знавців української мови імені П.Яцика. В міському конкурсі команда закладу виборола три перших, чотири других місця. Троє переможців: учениця 10б класу Сидорчук Марина, 6а класу Солодка Євгена (вчитель Пипич Н.В.), учень 3б класу Панчук П. (вчитель Юріна О.А.) посіли ІІ місця в обласному і стали учасниками IV Всеукраїнського етапу конкурсу знавців української мови імені П.Яцика. Це результат ефективної роботи педагогів з розвитку творчих здібностей учнів, формуванню духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями та навичками вільно, комунікативно довершено користуватися засобами рідної мови в усіх сферах, типах та жанрах мовлення. Високі результати показали учні закладу в міському конкурсі знавців російської та польської мов. Так з російської мови команда виборола два перших, три других і одне третє місце (вчитель Дудар Н.М.). З польської – п’ять перших, п’ять других і три третіх місця (вчитель Рената Корвін). Проте на обласному конкурсі учні школи показали низький результат. Лише Куліш П, учениця 9а класу виборола ІІ місце в конкурсі знавців польської мови (вчитель Рената Корвін). Це результат малоефективної роботи вчителя Дудар Н.М. та Ренати Корвін по підготовці учнів до обласного конкурсу, недостатньої уваги індивідуальним особливостям учнів, безвідповідальному ставленні до створення умов для повної реалізації потенційних можливостей своїх вихованців.

Належний рівень знань показала учениця 10а класу Погорельчук Т у міському турнірі юних журналістів, де посіла ІІІ місце (вчитель Коваль А.І.). Це результат методично грамотної, ефективної організації роботи спецкурсу з основ журналістики.

Впродовж 2009-2010 навчального року в закладі педагогічний колектив працював над виконанням основних положень Державної Національної програми «Освіта», «Творча обдарованість», «Вчитель», Концепції «Про перехід на новий зміст та структуру навчання». За цей період в школі реалізовано проект «Педагогічний Еверест», «Вчитель», «Трикутник», «Наука-навчання», «Право і підліток», «Соціалізація підлітка». На реалізацію даних проектів організований та проведений шкільний конкурс «Вчитель року 2010». Переможцем конкурсу визнаний вчитель-методист, вчитель вищої категорії, лауреат обласного конкурсу «Вчитель року 2010» в номінації «Хімія» вчитель хімії Корнієнко А.Е. Педагог школи Мойсеєнко С.О., вчитель математики, брала участь міському конкурсі «Вчитель року 2010».

В 2009-2010 навчальному році педагоги закладу брали участь в конкурсі-огляді навчальних кабінетів. Комісією міського управління освіти визнано кращими 22 кабінети, що залишилось на рівні 2008-2009 навчального року. Визнано модернізованими кабінет музики (зав. Шнайдер А.А.), української мови та літератури (зав. Пипич Н.В.), кабінет етики (зав. Кравчук О.В.), іноземної мови (зав. Білан Н.А.), історії (зав. Карнаух М.В.), кабінет біології (зав. Гудкова Н.П.), правознавства (зав. Курганська Л.В.), кабінет зарубіжної літератури (зав. Дудар Н.М.), інформатики (зав. Антонова О.П.), кабінет 4х класів (зав. Каменєва Л.П.), ЦВР (зав. Кукліновська К.М.), трудового навчання (зав. Щербіюк Л.Г.), кабінет 2х класів (зав. Біла Н.Ф.). Перші місця посіли кабінет математики (зав. Мойсеєнко С.О.), 1х класів (зав. Погорєлова Л.П.), 2х класів (зав. Марчук Н.В.), образотворчого мистецтва (зав. Ковпак О.В.), хімії (зав. Корнієнко А.Е.). Другі місця вибороли 1і класи (Броль Н.О.), математики (Молявчик Ю.Й.), 4х класів (Семенюк С.О.), фізики (Омелянчук С.В.), української мови і літератури (Гук Л.Є.), кабінет психолога (Мойсеєнко Н.О.).

Учні закладу – активні учасники конкурсу-захисту наукових робіт учнів членів МАН. В 2008-2009 навчальному році в закладі було 8 переможців із 16 учасників, що становило 69% результативності участі учнів в конкурсі. Згідно структури діяльності ШНТ «Імпульс» в 2009-2010 навчальному році було організовано діяльність 20 секцій, 37 відділень МАН, в яких було задіяно 25 учнів. З них в І етапі брали участь 20 учнів, переможцями стали 14 учнів, що становить 70% результативності. Помітно зросла якість поданих на конкурс робіт та науково-теоретична підготовка учнів-членів МАН. Роботи відзначались науково-технічною новизною, мали ґрунтовну наукову аргументацію та опирались на власний досвід дослідників. Як наслідок роботи учнів 11а класу Колесника Віталія (вчитель Гук Л.Є), і 10а класу Федорчук Ю. (вчитель Гудкова Н.П.), 10б класу Макарчук І. (вчитель Молявчик Ю.Й.), 11а класу Туринського Ю. (вчитель Гудкова Н.П.) були відзначені дипломом І ступеня в І етапі конкурсу, дипломами І-ІІІ ступеня в ІІ етапі були відзначені роботи Колесника В., Федорчук Ю, Макарчук І.. Аналіз проведення контрольних робіт з базових дисциплін вказує на кращу підготовленість учнів, а захист кожного юного науковця супроводжувався комп’ютерною презентацією і відзначався чіткістю, послідовністю, лаконічністю, етикетом та культурою спілкування. Тому не випадково роботи Погорельчук Т., учениці 10а класу (вчитель Коваль А.І.), Павлійчука А, учня 11а класу (вчитель Білан Н.А., Балендр О.Й.), Кукліновської Д., учениці 9а класу (вчитель Шнайдер А.А.), Стельмах А., учениці 9а класу (вчитель Риндич О.Г.), Сидорчук М., учениці 10а класу (вчитель Пипич Н.В.), Кукалець О., учениці 10а класу (вчитель Курганська Л.В.) були відзначені дипломом ІІ ступеня в І етапі конкурсу, а робота Петрик Т., учениці 11а класу (вчитель Герасименко О.М.), Міщук Ю, учениці 9а класу (вчитель Омелянчук О.А.), Пасічник В. та Фещіна Н. учнів 9а класу (вчитель Антонова О.П.) були відзначені на І етапі дипломами ІІІ ступеня. Активізувалася участь учнів школи в різноманітних конкурсах. Так роботи учениці 9а класу Куліш П. та Міщук Ю у Всеукраїнському заочному конкурсі експериментальних дослідницьких робіт з фізики «Юний дослідник» були визначені кращими в обласному огляді та запропоновані до участі в ІІІ заключному етапі (вчитель Омелянчук О.А.) Результативною стала участь учнів у Всеукраїнському конкурсі «Колосок»: з 55 учасників 50 учнів нагороджені «золотим» та «срібним» колоском (координатор Гудкова Н.П.). Значно підвищилась участь учнів в фізико-математичному конкурсі «Кенгуру», «Левеня» (координатори Молявчик Ю.Й., Омелянчук С.В.), де 80% учасників отримали високі результати. В 2009-2010 навчальному році вперше був організований інформаційний конкурс «Бобер», в якому в системі роботи профільних класів проведення курсових робіт взяли участь 17 учнів школи, 10 з них отримали високі та добрі результати (координатор Антонова О.П.).

В 2009-2010 навчальному році активізувалася участь учнів в огляді художньої самодіяльності. Виступи колективів художньої самодіяльності стали результативнішими, що свідчить про те, що в закладі навчається плеяда талановитої, здібної молоді, з якою працюють творчі педагоги-наставники. Значно зросла майстерність виступів учасників музичних студій «Дзвіночок», «Караоке», «Гармонія» (керівник Шнайдер А.А.). В результаті переможцями огляду художньої самодіяльності стали хор «Дзвіночок», вокальні групи «Барви музики», «Гармонія», солісти Кукліновська Д., Войтенко С., Пантелей Д. Знову чарували око глядачів учасники танцювальної студії «Едельвейс» з танцем «Ніч перед Різдвом» (керівник Яворська С.М.), гурт «Нова хвиля» з танцем «Джайв» (керівник Талімончук І.М.), які посіли І місце в міському огляді і стали учасниками обласного огляду-конкурсу. Переможцями міського огляду стали ляльковий театр «Рукавичка» (керівник Каменєва Л.П.), театральна студія «Маски» (керівник Дудар Н.М.), фольклорна студія «Мальви» (керівник Гук Л.Є.). Високий результат своєї праці продовжує демонструвати вчитель трудового навчання Щербіюк Л.Г. з учасниками студії художнього дизайну «ТІНС», які впродовж року брали активну участь у виставках декоративно-вжиткового мистецтва і були високо оцінені членами журі. Учасники студії впродовж року створили нові проекти «Казка мого дитинства», «Княжна Україна», «Пляшкова мозаїка», які поповнили шкільну галерею мистецтв. Підвищився рівень організації спортивної роботи. За навчальний рік спортивний арсенал школи під керівництвом вчителів фізичної культури Закревського В.Е. та Захарець Л.В. був активним учасником в змаганнях різних рівнів. Команда учнів школи з VIII місця піднялася на VI. Однак потребує удосконалення матеріально-технічна база спортивного залу.

В 2009-2010 навчальному році удосконалена робота шкільного парламенту (президент Кротович Яна). На базі парламенту продовжили роботу міністерство освіти, внутрішніх справ, зовнішніх зв’язків, культури і спорту, праці, міністерство інформаційних технологій, продовжено педагогічний супровід роботи Міністерств. Результативною була участь учнівського самоврядування в організації дозвілля учнів, проведення свят «Суперкозак школи», «Свято останнього дзвоника», Святкуванні новорічних та різдвяних свят, в організації Дня самоврядування. Результативною була участь учнів в проведенні Дня Святого Валентина, зокрема презентації салону «Формула кохання», свята 8 Березня, конкурсі агітбригад «Юних пожежників», де команда школи «Жаринка», під керівництвом педагогів-організаторів Пашинської Л.П., Христіної О.П посіли ІІ місце.

Активно включилися учні, батьки в проведення конкурсів «Учень року 2010», «Клас року 2010», «Класний керівник 2010», де перемогу здобули в номінаціях: «Клас року 2010» - 9а клас (класний керівник Дудар Н.М.), «Учень року 2010» - Панчук Павло, учень 3б класу (класний керівник Юріна О.А.), «Класний керівник року - 2010» - Дудар Н.М., «Кафедра року - 2010» - творчий колектив вчителів початкових класів (куратор Марчук Н.В.)

В 2009-2010 навчальному році підвищилась результативність методичної роботи в закладі під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи О.Г.Риндич. Впродовж року успішно проведено тиждень наставництва, тиждень нестандартних уроків, творча декада «Я атестуюсь», місячник передового педагогічного досвіду, захист порт фоліо педагогів, творчі портрети педагогів, презентації творчих лабораторій. Успішно на базі закладу було проведено Школу управління, де педагоги початкових класів успішно презентували День Зошита, класні керівник 5-11 класів організували «Вернісаж творчості», провели рекламу творчих проектів учнів. Значно активізувалася робота по розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників через поширення передового педагогічного досвіду через засоби масової інформації. З науково-методичними розробками, статтями, рекомендаціями на сторінках фахових журналів виступили вчителі трудового навчання Щербіюк Л.Г., вчителі початкових класів Семенюк С.О., Каменєва Л.П., Юріна О.А., Погорєлова Л.П., кафедра вчителів початкових класів презентувала свої творчі надбання в журналі «Відкритий урок: Технології, ідеї, знахідки». Вчитель інформатики Антонова О.П. видала підручник «Інформатика 3 клас», який успішно пройшов експертизу в МОН України і отримав його гриф. Продовжила ефективно працювати «Школа професійної адаптації» (керівник Грицова Н.В.) Педагоги закладу взяли активну участь в яр марці педагогічних інновацій.

За 2009-2010 навчальний рік значно зміцнено матеріальну базу закладу. Закуплено методичної та навчальної літератури на суму 10 тисяч гривень, довідниково-енциклопедичної літератури на суму 4 тисячі гривень, організовано підписку періодичних видань на суму 8 тисяч гривень. Закуплено телевізори, програвачі дисків, комп’ютери, ксерокопію вальну техніку на суму 5 тисяч двісті гривень. Придбано навчальні стінки, магнітні дошки в кабінети зарубіжної літератури (зав. Дудар Н.М.), кабінети початкових класів (зав. Погорєлова Л.П., Іщук Н.О.), парти в кабінет 1 філіалу (зав. Сироїжко О.В.), кабінет 45 математики (зав. Мойсеєнко С.О.) всього на суму 15 тисяч гривень, проведено капітальний ремонт шкільного кафе «Люкс», центрального входу школи (всього на суму 180 тисяч гривень). Протягом 2009-2010 навчального року змінено штори-жалюзі в кабінеті 22 (зав. Грицова Н.В.), кабінеті біології (зав. Гудкова Н.П.), проведено ремонт каналізаційної системи, замінено вихідні двері, встановлено решітки на вікнах бібліотеки (всього на суму 153 тисячі гривень). Зміцнення матеріально-технічної бази закладу проводилось як за рахунок бюджетних, так і за рахунок спонсорських та батьківських коштів.

Однак, аналізуючи роботу педагогічного колективу за 2009-2010 навчальний рік слід зауважити, що потребує удосконалення система роботи з попередження травматизму, так як в закладі продовжують мати місце побутові та вуличні травми серед учнів, недостатнім залишається рівень право виховної роботи, в результаті чого в закладі залишаються наявними учні, що допускають пропуски уроків без поважних причин, потребує удосконалення система підготовки учнів до обласних та Всеукраїнських олімпіад. Залишається нагальною потребою модернізація шкільної бібліотеки, поповнення кабінетів комп’ютерною технікою, заміна меблів в кабінетах школи, придбання мультимедійних дошок, модернізація творчих лабораторій.

Тому в 2010-2011 навчальному році педагогічному колективу закладу необхідно продовжити роботу над реалізацією концепції Державної цільової соціально програми «Школа майбутнього», що передбачає розв’язання таких завдань:

 підвищення результативності превентивного виховання;

 створення умов для підвищення ефективності розвитку творчих здібностей кожної особистості;

 удосконалення системи роботи про профілактиці травматизму;

 підвищення рівня реалізації проекту «Вектор успіху»;

 модернізація навчальних лабораторій;

 поповнення закладу сучасними меблями;

 апробація інноваційних технологій сучасного навчання;

 удосконалення сучасного уроку;

 покращення матеріально-технічної бази бібліотеки;

 підвищення результативності роботи з обдарованими та здібними учнями.

  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Представлення козацького куреня
Вас вітає курінь«Джура» Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» №5
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
ІНФОРМАЦІЯ про стан підготовки Шепетівського навчально-виховного...
Використано коштів на капітальний ремонт за період з 01. 01. 2013р по 01. 08. 2013р
Географія галузей машинобудування та металообробки
Криворучко Мар'яна Володимирівна, вчитель біології і географії Смілянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний...
19930 Черкаська область Чорнобаївський район село Великі Канівці телефон 8 (04739) 5-16-40
Великоканівецького навчально-виховного комплексу „Дошкільний навчальний заклад загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів” Чорнобаївського...
Уроку
Автор: Рак Сергій Олександрович, учитель історії та художньої культури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний...
СТАТУТ
...
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ “
Оздоровчий табір “Сонечко” знаходиться на території Сичівського навчально-виховного комплексу “ Дошкільний навчальний заклад- загальноосвітня...
ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ: ДОДАТОК, ОЗНАЧЕННЯ, ОБСТАВИНА
Автор: Рак Віталія Володимирівна, учитель української мови та літератури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка