|
Скачати 43.22 Kb.
|
Шепетівський райметодкабінет Яворська Любов В’ячеславівна Голік Леся Михайлівна вчителі української мови та літератури Михайлюцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Посібник з досвіду роботи школи ППД) Шепетівський район - 2011 Зміст І. Передмова………………………………………………………………………….…3 ІІ. План роботи школи ППД…………………………………………………………...6 ІІІ. Список членів творчої групи………………………………………………………8 ІV. Заняття №1. Підготовка проекту «Компетентнісний підхід в системі особистісно орієнтованого навчання»………………………………………………...9 V. Заняття №2. «Компетентнісно орієнтований підхід до навчання. Теоретичні засади»…………………………………………………………………………………13 VІ. Заняття №3. «Діяльнісний підхід до формування компетентностей» ………..27 VІІ. Заняття №4 « Принципи оцінювання компетентностей учнів»………………52 VІІІ. Список рекомендованої літератури……………………………………….... 68 ІХ. Додатки……………………………………………………………………………70 1.Схема психолого-педагогічного супроводу розвитку учня в системі компетентнісного підходу до навчання…………………………...…………..71 2. Психолого-педагогічні аспекти уроку………………………………… ……..72 3. Л.В. Яворська. «Сміливі завжди мають щастя» ( урок-презентація групового проекту) Українська література.11 клас…………………………………......97 4. Л.М.Голік. Творення прикметників (урок - подорож). Українська мова. 6 клас………………………………………………………109 5. З.О.Маранчак. Квіти – символи року (урок - подорож) Англійська мова. 6 клас…………………………………………….…………115 6. В.П.Захарець. Декабристський рух в Україні. Історія. 9 клас……..……..118 7. В.М.Фіялчук. Баскетбол. Фізична культура. 7 клас………………….....…132 8. Н.Б.Лукашук. Харчування і здоров’я. Біологія. 7 клас……………………..136 9. Г.І.Прозар. Звук [х], позначення його буквами Хх. Урок навчання гра – моти. 1 клас……………………………………………………………...……150 10. Л.А.Козиренко. Альбер Камю. «Чума». Світова література. 11 клас…...157 Рекомендована література
X.: Вид. групи «Основа», 2005.— 128 с.
|
Урок 1 Тема: екзистенціальна філософія А. Камю і її втілення в романі “Чума” Чума”; з допомогою учнів довести, що “абсурд життя – це зовсім не кінець, а лише початок” |
Урок 1 Тема: екзистенціальна філософія А. Камю і її втілення в романі “Чума” Чума”; з допомогою учнів довести, що “абсурд життя – це зовсім не кінець, а лише початок” |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Урок узагальнення набутих компетентностей. Форма уроку: урок із використанням... Засоби навчання: підручник О. П. Глазової «Рідна мова. 7 клас» (К. «Зодіак-Еко», 2007) комп’ютери, електронне видання «Словники України»,... |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
Уроку української мови 6 клас "Теперішній час дієслів" Тема: Теперішній час дієслів Методи і прийоми навчання: інтерактивна гра «Продовжіть речення», робота з текстом, робота в групах, творча робота «Асоціації», робота... |
Гасюк О. О., Степан М. Г. Художнє вишивання Урок з образотворчого мистецтва (6 клас) за технологією особистісно орієнтованого навчання з елементами формування самоосвітньої... |
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ... Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості.... |
ГРА «ВМІННЯ ВЛАДНАТИ КОНФЛІКТ» ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ Цей план заняття з навчання здорового способу життя, зокрема запобігання насильству, може бути адаптований до інших тем |
Урок-подорож. 6 клас «Лондон. Визначні місця.» Розробка уроку, 8 клас «Famous People of the World. William Shakespeare». Презентація |