|
Скачати 20.44 Kb.
|
ГРА «ВМІННЯ ВЛАДНАТИ КОНФЛІКТ» ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ: Цей план заняття з навчання здорового способу життя, зокрема запобігання насильству, може бути адаптований до інших тем. МЕТА: Навчити учнів вміти вмінню налагоджувати конфліктні ситуації. НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ: Наприкінці заняття учні повинні вміти:
ЗАВДАННЯ: Учні мають визначити ситуації, за яких під час владнання конфлікту можуть бути використані насильницький та ненасильницький методи. МАТЕРІАЛИ: Нічого особливого не потребує. ДІЯЛЬНІСТЬ:
ЗІГРАЙТЕ У ГРУ: Зіграйте у гру, в якій усі в класі формують тісне коло. Одна людина залишається поза колом і намагається потрапити в його середину. Зазначте, який метод при цьому використовується. Обговоріть почуття людини, яку залишили поза колом (наприклад, відчай, злість...) Тепер зіграйте в гру знову, використовуючи ненасильницький метод потрапити в коло. Шляхом «мозкового штурму» вигадайте якомога більше ненасильницьких методів, за якими можна це зробити (наприклад: попросити, запропонувати обмін, підкуп або змінити мету, щоб потрапити в коло). Групове обговорення. Яке відношення ця гра має щодо профілактики ВІЛ/СНІДу, вживання наркотиків, алкоголю та тютюну? Застосуйте творчі здібності для розробки інших варіантів цієї гри. |
Формування позитивної Я-концепції учнів, як спосіб профілактики конфліктів... Думайте про дитину справедливо і не буде конфліктів. Вміння попередити конфлікт одна з основних частин педагогічної мудрості вчителя.... |
Урок № Тема: Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями... Феєрії, розвивати в учнів творчу уяву, вміння роботи з текстом, вміння визначати підтекст художнього твору, вміння дискутувати, аргументувати... |
Конфлікт і способи його вирішення ... |
13. Педагогіка як наука. Її предмет і завдання Зміст понять «педагогіка»,... Предмет і об’єкт педагогіки. Основні етапи розвитку педагогіки і освіти. Категорії педагогіки (виховання, освіта, навчання, розвиток).... |
Що таке конфлікт? Мета. Навчити учнів усвідомлювати першопричини конфлікту, що таке конфлікт, наслідки конфліктів |
Урок навчання гра моти. 1 клас Л. А. Козиренко. Альбер Камю. «Чума» Заняття №1. Підготовка проекту «Компетентнісний підхід в системі особистісно орієнтованого навчання» |
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ... Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості.... |
УРОК ПРЕДМЕТ, ОБ'ЄКТ, ЗАВДАННЯ і МЕТОДИ НАУКИ ПРО ДОВКІЛЛЯ Цілі уроку Цілі уроку: розглянути визначення, предмет і завдання екології як науки; розвивати навички застосування матеріалів інших курсів... |
Кожен із нас інтуїтивно розуміє, що таке конфлікт, адже він є невід’ємною... У процесі конфлікту людина покладається на власний егоїзм, незважаючи на почуття та думки свого опонента, але згодом виснажується... |
В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ПТНЗ Вчений Дж. Рамен зазначає, що «відсутність позитивних результатів навчання означає, або студентам не компетентно виклали, або вони... |