|
Скачати 40.63 Kb.
|
Тема. Мить і вічність в сповідальній ліриці Євгена Плужника. Мета: продовжити знайомство учнів із творчою постаттю Є.Плужника, допомогти усвідомити риси стилю митця, особливості образу ліричного героя його творів; розвивати навички аналізу поезій, їх виразного читання, висловлення думок і вражень з приводу прочитаного; пригадати особливості побудови твору-роздуму, добору аргументів на доведення власної позиції; сприяти вихованню любові до мистецтва, естетичного смаку. Тип уроку. Вивчення нового матеріалу. Хід уроку І. Вступна частина. 1. Організаційний момент. 2. Оголошення теми уроку. Ми продовжуємо роботу над текстуальним аналізом віршів Євгена Плужника, дослідження образу ліричного героя, і результатом цього уроку буде написання твору-мініатюри. ІІ. Основна частина.
«Вчись у природи творчого спокою…»
Ми вже з вами з’ясували, що ліричний герой Євгена Плужника прагне до філософських узагальнень, він розмірковує над «вічними» проблемами: сенсу буття, минущості людського життя, над визначенням істинних цінностей. Вірш, запропонований для текстуального вивчення теж належить до цієї групи.
Ліричний герой спонукає читача переглянути свої пріоритети, свою систему цінностей, і звернутись за натхненням, за взірцем до природи – вічної і досконалої. Яким постає ліричний герой? Досвідченим, схильним до роздумів, до споглядання і до філософських узагальнень. «Річний пісок слідок ноги твоєї…»
Яким постає ліричний герой у цьому вірші? Ніжним, закоханим, щирим, здатним до глибоких почуттів. Висновок: висловіть враження про ліричного героя Євгена Плужника. Яким засобами митець створює його образ? (за допомогою епітетів, кольористики, через використання особливої форми слів, синтаксичних конструкцій).
Отже, ми з вами здійснили дослідження художнього світу поезії Євгена Плужника, зокрема, зосередили свою увагу на образі ліричного героя. А тепер вам пропонується написати твір-мініатюру на тему: «Образ ліричного героя Євгена Плужника», де ви можете висловити власні враження, думки. Вимоги до написання твору-мініатюри:
ІІІ. Заключна частина.
|
Уроку І. Вступна частина Тема. Творча біографія Григорія Косинки. Перевага імпресіонізму в стильовій палітрі письменника |
Уроку І. Вступна частина Тема. Жанрово-стильове розмаїття прози 20-30-х років ХХ ст. Роль Миколи Хвильового у тогочасному літературному житті |
І. Вступна частина Тема Філософія, коло її проблем і роль у суспільстві Різноманітність тематики цих роздумів обумовлена загальною орієнтацією, самовизначенням людини у світі, її світоглядом |
Видатні англійські письменники та їх твори Вступна частина If you want to be famous after you are | dead, either write things worth reading or do things worth writing. No entertainment... |
План І. Вступ. ІІ. Варіативний модуль «Технологія виготовлення вітальної... Та чи задумувалися ми, що цей простий клаптик картону має свою історію та традиції? Приміром, у Японії найперші листівки були подвійними,... |
Economic growth, cyclical fluctuations, the theory of economic growth,... У роботі розглянуто трансформацію ідей С. Кузнеця в сучасній теорії економічного зростання. Проаналізовано Виділені підходи до теорії... |
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми |
ДО НАРАДИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОННОГО ВІДДІЛУ Але як Ви знаєте, є надводна й підводна частина айсберга. Отож якщо над водою перебуває невелика частина того, що зроблено з 100%... |
І. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА Курс “Організація баз даних та знань” – це складова частина державного стандарту освіти на рівні бакалавра |
Конспект уроку узагальнення та систематизація знань учнів 7 класу... АКЦЕНТУАЦІЯ ПРОЦЕСІВ КОНВЕРСІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ МОРФОЛОГІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 57 |