|
Скачати 38.59 Kb.
|
Урок географії в 10 класі Тема: Країни Азії: Індія, Японія, Китай. Мета: продовжувати знайомити з Індією, Японією, Китаєм, характеризувати і порівнювати країни, розвивати вміння працювати з атласами, картами, додатковою літературою, розширити знання про три східні країни – країни з різними типами розвитку, розвивати творчі здібності в учнів. Обладнання: політична карта світу, контурні карти, додаткова література, карточки з завданнями, творчі роботи учнів. Тип уроку: урок – гра. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Щоб розширити і закріпити знання про Індію, Японію та Китай, ми проведемо сьогодні гру. У нас присутні три команди з різних країн. ІІІ. Основна частина. 1. Представлення команд. 2. Запитання в десятку. Індія.
Китай.
Японія.
Китай – давня країна, це _______ за площею країна. Серед корисних копалин найбільше _________ , __________ , _________. Населення сконцентроване переважно в __________ частині. Традиційні галузі промисловості _______________ ,__________, ________. За виробництвом електроенергії КНР посідає ___ місце в світі. Серед галузей машинобудування виділяють підприємства, що випускають продукцію _______. Китай – найбільший у світі виробник _________ , _________ ,__________. Половину обсягу всієї роботи транспорту виконує ___________. Найбільше Китай експортує _________ і ______. Отож, Китай - ______________. Японія – морська країна, яка розміщується в ________ поясі. Столиця країни знаходиться на острові _______. Опади супроводжують _____. Провідними галузями японського машинобудування є _________ (2/5 продукції) і ______ (1/3). За розмірами енергоспоживання Японія займає ___ місце в світі, хоч на 90% залежить від _________. В сільському господарстві виділяють три галузі спеціалізації: ________ , ______ , _______. Зовнішні вантажні перевезення здійснюються _____ транспортом, а пасажирські - _______. Країна в основному довозить ______ , _______ ,_________, а вивозить ____ , _______ , ________ . От же, Японія - _________________. Індія – одна з найбільших країн світу, яка розміщується на півострові ______ . енергоресурси представлені в основному _______ і ________. Але майже 2/5 енергії одержують за рахунок _____ і _______. За кількістю жителів Індія _____. Транспорт переважає ______. Найрозвинутіші галузі промисловості тут ______ і ________. Індія є найбільшим в світі виробником і експортером ________. З поміж волокнистих культур найбільше вирощують _______ і ______. Для більшості сільського населення, як і ___ років тому, знаряддям праці є _______ , транспорт - ________. Країна імпортує ______ , _______ , ______. В цілому Індія - _____________.
Японія.
Індія.
Китай.
5. Знаємо карту. Виконати завдання на контурній карті (нанести географічні об’єкти): Китай: столиця, 4 сусідні країни, море. Японія: 4 острови, столиця, море. Індія: столиця, море, сусідні країни. 6. Суперникам на прощання від команди запитання. 7. Обмін сувенірами. Творче завдання від команд: листівки, листівки, афіша, путівник чи інші сувеніри. ІУ. Підсумки уроку. Урок – гра «Країни Азії: Індія, Японія, Китай» Сувеніри – напам'ять |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
ЗМ Твір – опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (письмово) Обладнання: роздатковий матеріал, словник іншомовних слів, запис музичного твору, відео – ролик, паперові зірки. Тип уроку: урок... |
Уроку Тема уроку: Урок-гра „Ключі від фортеці знавців рідної Ураїни. Розв’язування вправ і задач за курс 5 класу |
УРОК 3 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з основними теоремами про границі. формування умінь учнів у знаходженні границь деяких функцій |
УРОК-ГРА Дидактична мета уроку: Розширити та поглибити знання учнів про магнітні явища та використання цього явища в природі й техніці |
Урок узагальнювального повторення. Вид уроку Гра «Найрозумніший історик» Методом проведення історичної гри «Найрозумніший історик» узагальнити, систематизувати та закріпити знання учнів про періоди появи... |
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ... Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості.... |
Урок гра з геометрії в 8 класі. Тема уроку «Подібність трикутників» в процесі розв’язування задач; розглянути застосування подібності трикутників для розв’язування практичних... |
Урок гра для учнів 5 класу: «Бути здоровим престижно» |
"АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням... Тема: "АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням інформаційних ігрових технологій та комп`ютера |