Уроку: урок – гра


Скачати 38.59 Kb.
Назва Уроку: урок – гра
Дата 26.10.2013
Розмір 38.59 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Географія > Урок
Урок географії в 10 класі

Тема: Країни Азії: Індія, Японія, Китай.

Мета: продовжувати знайомити з Індією, Японією, Китаєм, характеризувати і порівнювати країни, розвивати вміння працювати з атласами, картами, додатковою літературою, розширити знання про три східні країни – країни з різними типами розвитку, розвивати творчі здібності в учнів.

Обладнання: політична карта світу, контурні карти, додаткова література, карточки з завданнями, творчі роботи учнів.

Тип уроку: урок – гра.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Щоб розширити і закріпити знання про Індію, Японію та Китай, ми проведемо сьогодні гру. У нас присутні три команди з різних країн.

ІІІ. Основна частина.

1. Представлення команд.

2. Запитання в десятку.

Індія.

  • Державний устрій (федеративна республіка),

  • Мова державного спілкування (англійська),

  • Клімат переважної частини Індії (тропічний мусонний),

  • Форма обміну в селах (бартер),

  • Густота населення (324ч/км²),

  • Лише яку продукцію тваринництва вживають в їжу (молокопродукти),

  • Головні зернові культури (рис, пшениця, просо),

  • Релігія 80% населення (індуїзм),

  • Який відсоток становлять ліси? (20%),

  • Як називають північно – східний район Індії з великими покладами руд і кам’яного вугілля (Рур або Донбас).



Китай.

  • Площа (9,6 млнкм²),

  • Найбільша річка (Янцзи),

  • Офіційна назва (КНР),

  • Хімічна промисловість найбільше виробляє (мінеральних добрив),

  • Яких тварин розводять у високогірних районах? (яків),

  • Найвищі гори (Гімалаї),

  • Державна мова (китайська),

  • Головні олійні культури (соя і арахіс),

  • Найбільше місто (Шанхай),

  • Грошова одиниця (юань).

Японія.

  • Який відсоток серед національностей становлять японці (99),

  • В якій частині розміщено переважно населення? (узбережжя),

  • Найбільший мегаполіс (Токайдо),

  • Давня столиця (Кіото),

  • Кількість населення (26 млн ч.),

  • Символ Японії (Фудзіяма),

  • Як називають тропічні урагани, що панують з серпня до жовтня? (тайфуни),

  • Більшість лісів Японії - це (штучні насадження),

  • Перше наукове місто (Цукуба),

  • У транспортному машинобудуванні переважає автомобілебудування і (суднобудування).



  1. Вставити слова.

Китай – давня країна, це _______ за площею країна. Серед корисних копалин найбільше _________ , __________ , _________. Населення сконцентроване переважно в __________ частині. Традиційні галузі промисловості _______________ ,__________,

________. За виробництвом електроенергії КНР посідає ___ місце в

світі. Серед галузей машинобудування виділяють підприємства, що випускають продукцію _______. Китай – найбільший у світі виробник _________ , _________ ,__________. Половину обсягу всієї роботи транспорту виконує ___________. Найбільше Китай експортує _________ і ______. Отож, Китай - ______________.

Японія – морська країна, яка розміщується в ________ поясі. Столиця країни знаходиться на острові _______. Опади супроводжують _____. Провідними галузями японського машинобудування є _________ (2/5 продукції) і ______ (1/3). За розмірами енергоспоживання Японія займає ___ місце в світі, хоч на 90% залежить від _________. В сільському господарстві виділяють три галузі спеціалізації: ________ , ______ , _______. Зовнішні вантажні перевезення здійснюються _____ транспортом, а пасажирські - _______. Країна в основному довозить ______ , _______ ,_________, а вивозить ____ , _______ , ________ . От

же, Японія - _________________.

Індія – одна з найбільших країн світу, яка розміщується на півострові ______ . енергоресурси представлені в основному _______ і ________. Але майже 2/5 енергії одержують за рахунок _____ і _______. За кількістю жителів Індія _____. Транспорт переважає ______. Найрозвинутіші галузі промисловості тут ______ і ________. Індія є найбільшим в світі виробником і експортером ________. З поміж волокнистих культур найбільше вирощують _______ і ______. Для більшості сільського населення, як і ___ років тому, знаряддям праці є _______ , транспорт - ________. Країна імпортує ______ , _______ , ______. В цілому Індія - _____________.

  1. Завдання на картках.

Японія.

  1. Яка особливість формування та використання транспортної мережі на Японських островах?

  2. Які шляхи подолання нестачі природних ресурсів в Японії?

  3. Японія – морська країна. Які вигоди від такого розміщення має Японія?

Індія.

  1. Що в сучасній Індії нагадує про залежність її в минулому від Англії та які наслідки такої залежності Індії зараз?

  2. Яке значення для Індії має штучне зрошення?

  3. Як на зв’язки Індії зі світом впливають гірські системи на півночі та Індійський океан на півдні, і як це впливало в минулому?

Китай.

  1. Оцінити сучасний рівень економічного розвитку Китаю.

  2. Орні землі Китаю становлять лише 14% земельного фонду. Як їм вдається забезпечити населення продукцією рослинництва, ще й експортувати її?

  3. Де найгустіша мережа транспортних шляхів у Китаї, чому?

5. Знаємо карту.

Виконати завдання на контурній карті (нанести географічні об’єкти):

Китай: столиця, 4 сусідні країни, море.

Японія: 4 острови, столиця, море.

Індія: столиця, море, сусідні країни.

6. Суперникам на прощання від команди запитання.

7. Обмін сувенірами. Творче завдання від команд: листівки, листівки, афіша, путівник чи інші сувеніри.

ІУ. Підсумки уроку.



Урок – гра «Країни Азії: Індія, Японія, Китай»



Сувеніри – напам'ять






Схожі:

УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
ЗМ Твір – опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (письмово)
Обладнання: роздатковий матеріал, словник іншомовних слів, запис музичного твору, відео – ролик, паперові зірки. Тип уроку: урок...
Уроку
Тема уроку: Урок-гра „Ключі від фортеці знавців рідної Ураїни. Розв’язування вправ і задач за курс 5 класу
УРОК 3 Тема уроку
Мета уроку: Познайомити учнів з основними теоремами про гра­ниці. формування умінь учнів у знаходженні границь деяких функцій
УРОК-ГРА
Дидактична мета уроку: Розширити та поглибити знання учнів про магнітні явища та використання цього явища в природі й техніці
Урок узагальнювального повторення. Вид уроку Гра «Найрозумніший історик»
Методом проведення історичної гри «Найрозумніший історик» узагальнити, систематизувати та закріпити знання учнів про періоди появи...
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ...
Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості....
Урок гра з геометрії в 8 класі. Тема уроку
«Подібність трикутників» в процесі розв’язування задач; розглянути застосування подібності трикутників для розв’язування практичних...
Урок гра для учнів 5 класу: «Бути здоровим престижно»

"АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням...
Тема: "АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням інформаційних ігрових технологій та комп`ютера
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка