|
Скачати 1.03 Mb.
|
ВОЗНЕСЕНСЬКА МІСЬКА РАДА П Р О Е К Т Регламент Вознесенської міської ради VI скликання м.Вознесенськ РОЗДІЛИ РЕГЛАМЕНТУ
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Порядок формування Вознесенської міської ради. 1. Вознесенська міська Рада УІ скликання( надалі – Рада) складається з 38 депутатів, які обрані населенням міста Вознесенська на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування 31 жовтня 2010 року. 2. Вибори депутатів Ради проведені за мажоритарно-пропорційною системою. 19 депутатів обрано по мажоритарних округах, 19 депутатів обрано по партійним спискам політичних партій. 3. Рада вважається правомочною за умови обрання не менше двох третин депутатів Ради від загального складу Ради і визнання повноважень цих депутатів міською територіальною виборчою комісією на першій сесії Вознесенської міської ради 4. У разі, якщо до Ради обрано менше двох третин депутатів Ради її загального складу, до обрання необхідної кількості депутатів Ради продовжує здійснювати повноваження Рада попереднього скликання. 5. Строк повноважень Ради -5 років( листопад 2010-листопад 2015). Стаття 2. Правові засади організаційної роботи Ради 1. Вознесенська міська рада є представницьким органом місцевого самоврядування, який представляє територіальну громаду міста Вознесенська та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування. Ці повноваження визначені Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», Статутом територіальної громади, міста Вознесенська та даним Регламентом. 2. Рада є юридичною особою, має власну печатку, може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав та нести обов'язки, бути позивачем, відповідачем або третьою особою у суді та мати інші реквізити та повноваження, передбачені чинним законодавством України. Стаття 3. Місце проведення та мова ведення засідань Ради 1. Рада проводить пленарні засідання за адресою: м.Вознесенськ, пл. Центральна,1, сесійна зала, 3 поверх. 2. Засідання Ради ведуться державною мовою. Стаття 4. Відкритість і гласність в роботі Ради 1. Засідання Ради та її органів є відкритими і гласними крім проведення закритих пленарних засідань, встановлених чинним законодавством України і цим Регламентом. 2. Відкритість засідань Ради та її органів забезпечується шляхом допуску на них акредитованих представників місцевих засобів масової інформації, яким надаються матеріали, які розповсюджуються серед депутатів, надається можливість бути присутніми на засіданнях депутатських комісій, сесій та інших заходах, що проводяться міською радою, здійснювати аудіо-відео-записи за виключенням закритих засідань, передбачених законодавством та діючим Регламентом. 3. Гласність у роботі Ради забезпечується шляхом розповсюдження інформації про діяльність Ради, її органів та посадових осіб, прийняті ними рішення через засоби масової інформації та офіційний сайт міста Вознесенська. Стаття 5. Запрошені на пленарні засідання Ради 1. У порядку визначеному цим Регламентом на пленарних засіданнях Ради можуть бути присутні громадяни України – члени відповідної територіальної громади ( за попереднім записом), народні депутати України, депутати обласної ради , члени тимчасових контрольних комісій, представники виконавчого комітету, посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, розташованих та зареєстрованих на відповідній території, помічники-консультанти депутатів Ради, акредитовані представники ЗМІ. На пленарні засідання Ради в обов’язковому порядку запрошується прокурор міста Вознесенська. 2. Акредитацію представників ЗМІ здійснює секретар міської ради. 3. Депутати попередніх скликань Ради мають право бути присутніми на відкритих пленарних засіданнях Ради. 4.Заявка на участь в пленарному засіданні Ради подається не пізніше ніж за день до початку пленарного засідання Ради секретарю Ради. 5. Дозвіл на перебування в сесійній залі під час пленарного засідання Ради іншим особам надає міський голова. 6. Запрошені і особи повинні розміщуватися в сесійній залі на спеціально відведених для них місцях. Стаття 6. Закриті пленарні засідання Ради. 1. За рішенням Ради можуть проводитися закриті пленарні засідання Ради. 2. На закритому пленарному засіданні Ради мають право бути присутні заступники міського голови, посадові особи, які здійснюють державний контроль і нагляд за діяльністю виконавчого комітету і посадових осіб місцевого самоврядування, працівники виконавчого комітету, що здійснюють організаційно – технічне забезпечення роботи цього засідання. 3. Коло осіб, які можуть бути присутні на закритому пленарному засіданні Ради, визначає міський голова, за погодженням з депутатами Ради. 4. Особам, які беруть участь у закритому пленарному засіданні Ради, забороняється використовувати фото - , кіно -, відеотехніку, засоби зв’язку і звукозапису та обробки інформації. 5. Стенографування та протоколювання закритого пленарного засідання Ради здійснюється загальним відділом виконавчого комітету в режимі, що унеможливлює розголошення обговорюваних на ньому питань. Стаття 7. Затвердження Регламенту Ради, внесення до нього змін та доповнень. 1. Регламент Вознесенської міської ради (надалі - Регламент) - це нормативно-правовий акт Ради, який встановлює: - порядок роботи Ради та її органів, посадових осіб, - засади формування, організації та припинення діяльності постійних, тимчасових контрольних та інших депутатських комісій, депутатських груп і фракцій, - порядок скликання та проведення сесій Ради та їх органів, - підготовки і ведення пленарних засідань Ради, - процедури розгляду питань, віднесених до повноважень Ради, - прийняття рішень Ради, - порядок реалізації повноважень депутатів, постійних комісій - порядок здійснення контрольних функцій Ради. 2. Регламент, а також Положення про постійні комісії затверджуються на другій сесії міської ради УІ скликання більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради. 3. Зміни та доповнення до Регламенту вносяться на розгляд пленарного засідання Ради після їх відпрацювання постійною комісією Ради, до предмета відання якої належать питання регламенту, в порядку, передбаченому цим Регламентом. 4. Рішення Ради про внесення змін та доповнень до Регламенту приймається більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради. РОЗДІЛ II. ДЕПУТАТИ, ПОСАДОВІ ОСОБИ ТА ОРГАНИ РАДИ. Глава 1. Депутати Ради. Стаття 8. Виникнення і строк повноважень депутата Ради. 1. Депутат Вознесенської міської Ради набув своїх повноважень в результаті обрання його 31 жовтня 2010 року до Ради відповідно до Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів". Повноваження депутата Ради почалися 19 листопада 2010 року, в день відкриття першої сесії Ради 6 скликання, з моменту офіційного оголошення підсумків виборів міською територіальною виборчою комісією і закінчаться в день відкриття першої сесії Ради нового, 7 –го скликання. У 2015 році. 2. Після набуття депутатом Ради повноважень йому видається посвідчення і нагрудний знак. 3. Повноваження депутата Ради, обраного замість вибулого, починаються з дня заслуховування на черговому пленарному засіданні Ради повідомлення міської територіальної виборчої комісії. 4. У разі дострокового припинення повноважень депутата Ради вибори чи заміщення депутата Ради, який достроково припинив повноваження, проводяться відповідно до Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" . Стаття 9. Права та обов'язки депутата Ради 1. Депутат Ради є повноважним і рівноправним членом Ради. 2. Депутат Ради відповідно до чинного законодавства України наділяється всією повнотою прав, необхідних для забезпечення його реальної участі у діяльності Ради та її органів. 3. Депутат Ради у своїй діяльності керується Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» 4. Депутат Ради має право: 1) ухвального голосу з усіх питань, що розглядаються на пленарних засіданнях Ради та засіданнях її органів, до складу яких він входить, з моменту визнання його повноважень; 2) дорадчого голосу на засіданнях органів Ради, до складу яких він не входить, а також на загальних зборах громадян, громадських слухань, засіданнях органів самоорганізації населення, що проводяться в межах міста; 3) обирати і бути обраним до органів Ради; 4) офіційно представляти виборців у Раді та її органах, в органах самоорганізації населення, підприємствах, установах і організаціях міста, незалежно від форми власності, з питань, що належать до відання Ради; 5) порушувати перед Радою та її органами, органами самоорганізації населення, підприємствами, установами і організаціями міста та їх посадовими особами, а також керівниками правоохоронних і контролюючих органів питання, що зачіпають інтереси виборців, та вимагати їх вирішення; 6) вносити на розгляд Ради та її органів, підприємств, установ і організацій міста незалежно від форми власності та їх посадових осіб, пропозиції з питань, пов'язаних з його депутатською діяльністю, брати участь у їх розгляді; 7) на невідкладний прийом посадовими особами Ради та виконавчого комітету Ради, керівниками підприємств, установ і організацій міста незалежно від форми власності з питань депутатської діяльності; 8) пропонувати, попередньо виклавши у письмовій формі, питання до розгляду їх Радою та її органами. У порядку визначеному цим Регламентом вносити на розгляд Ради та її органів проекти рішень з питань, що належать до їх відання, пропозиції та поправки до них; 9) вносити пропозиції і зауваження до порядку денного сесії Ради та її органів, порядку розгляду обговорюваних питань та їх суті; 10) виступати з обґрунтуванням своїх пропозицій та з мотивів голосування, давати довідки; 11) вимагати внесення своїх пропозицій на голосування; 12) вимагати повторного голосування у випадках виявлення порушень процедури голосування, в тому числі у разі врахування голосів депутатів Ради, відсутніх в залі засідань на момент проведення голосування; 13) брати участь у дебатах, ставити запитання доповідачам, співдоповідачам та головуючому на пленарному засіданні Ради; 14) висловлюватися щодо персонального складу органів, які утворюються Радою, та кандидатур посадових осіб, які обираються, призначаються або затверджуються Радою; 15) порушувати питання про недовіру міському голові, голові Ради, розпуск органів, утворених Радою, та звільнення посадових осіб місцевого самоврядування в порядку, визначеному чинним законодавством України; 16) на депутатське звернення, депутатській запит, депутатське запитання; 17) оголошувати на пленарних засіданнях Ради та її органів тексти звернень, запитів, заяв, пропозицій як власних так і громадян або їх об'єднань; 18) порушувати в Раді та її органах питання про необхідність проведення перевірок з питань, що належать до компетенції Ради, діяльності підприємств, установ і організацій міста незалежно від форми власності , виконавчого комітету Ради та його структурних підрозділів; 19) вносити пропозиції про заслуховування на пленарному засіданні Ради звіту чи інформації будь-якого органу або посадової особи, підзвітних чи підконтрольних Раді, а також з питань, що входять до компетенції Ради, інших органів і посадових осіб, які діють на території міста; 20) невідкладно або після закінчення розгляду питання порядку денного сесії Ради звертатися до головуючого на пленарному засіданні Ради із зауваженням про допущені ним порушення вимог цього Регламенту для негайного їх усунення; 21) передавати головуючому на пленарному засіданні Ради або засіданні органу Ради до закінчення відповідного пленарного засідання Ради або засідання органу Ради тексти свого не виголошеного виступу, пропозицій і зауважень з обговорюваного питання для включення до протоколу пленарного засідання Ради або засідання її органу, в якому він бере участь; 22) об'єднуватися з іншими депутатами Ради в депутатські групи і фракції Ради, вносити пропозиції щодо утворення (обрання) Погоджувальної Ради депутатських груп та фракцій Ради, тимчасових контрольних та інших депутатських комісій Ради, затвердження їх кількісного, персонального та керівного складу, а також входити до їх складу; 23) ознайомлюватися з текстами виступів у стенограмах і протоколах пленарних засідань Ради, засідань її органів до їх оформлення; 24) вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку; 25) вимагати усунення недоліків і порушень керівниками підприємств, установ і організацій міста незалежно від форми власності, органів, діяльність яких перевірялася, а також органів, яким вони підпорядковані, порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, з вини яких сталося порушення. У разі виявлення порушень чинного законодавства України депутат Ради може звертатись з цього приводу до відповідних органів державної влади, до керівників відповідних правоохоронних та контролюючих органів, а також до ЗМІ; Про результати перевірки та пропозицій щодо них депутат Ради доповідає Раді або її органу, за дорученням яких здійснювалася перевірка; 26) доступу до комунальних ЗМІ з метою оприлюднення результатів власної депутатської діяльності та інформації щодо роботи Ради та її органів; 27) здійснювати інші права, передбачені чинним законодавством України та цим Регламентом. 3. Депутат Ради зобов'язаний: 1) керуватися загальнодержавними інтересами та інтересами територіальної громади, виборців відповідної території; 2) дотримуватися Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, що визначають порядок організації діяльності Ради та її органів, а також цього Регламенту; 3) брати участь у роботі Ради та її органів, до складу яких він входить, всебічно сприяти виконанню їх рішень; 4) виконувати доручення Ради та її органів, голови Ради, заступника голови Ради та інформувати їх про виконання наданих йому доручень; 5) підтримувати зв'язок з виборцями, відповідною територіальною громадою, громадськими організаціями, колективами підприємств, установ, організацій міста незалежно від форми власності, органами самоорганізації населення відповідної території; 6) не рідше одного разу на півріччя звітувати перед виборцями, інформувати виборців про роботу Ради та її органів з питань бюджету і програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідної території, інших цільових програм, рішень Ради і доручень виборців; 7) всебічно відстоювати інтереси членів відповідної територіальної громади; 8) брати участь у загальних зборах громадян, засіданнях органів самоорганізації населення, громадських слуханнях, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території міста; 9) вивчати громадську думку, потреби Вознесенської територіальної громади , інформувати про них Раду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні; 10) вести регулярний, не рідше одного разу на місяць, прийом виборців, розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальної громади, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення; 11) виконувати правомірні вимоги головуючого на пленарному засіданні Ради; 12) дотримуватись дисципліни і норм депутатської етики; 13) керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності; 14) не розголошувати відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, інших відомостей з питань, що розглядалися на закритих засіданнях Ради чи її органів і не підлягають за їх рішенням розголошенню, та відомостей, які стосуються таємниці особистого життя депутата Ради або виборця, що охороняється законом, чи стали йому відомі у зв'язку з його участю в депутатських перевірках; 15) не допускати образливих висловлювань, не використовувати у публічних виступах недостовірні або неперевірені відомості стосовно органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ і організацій, їх керівників та інших посадових чи службових осіб, депутатських груп, фракцій Ради, окремих депутатів Ради; 16)не приймати будь-яких гонорарів, подарунків, не отримувати винагород безпосередньо чи опосередковано за дії, пов'язані зі здійсненням ним депутатських повноважень; 17) не принижувати честь і гідність виборців, не закликати громадян до незаконних дій, не використовувати свідомо неправдиву інформацію, не висловлювати необґрунтованих звинувачень на будь-чию адресу; 18) не використовувати свій депутатський мандат в особистих чи корисливих та інших цілях, не пов’язаних з його депутатською діяльністю; 19) виконувати інші обов’язки, передбачені чинним законодавством та цим Регламентом. 2) з особистою заявою депутата Ради про складення ним депутатських повноважень. 3. Спори щодо дострокового припинення повноважень депутата Ради вирішуються судом. 4. У разі дострокового припинення повноважень депутата Ради вибори чи заміщення депутата Ради, який достроково припинив повноваження, проводяться відповідно до Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" . |
Виконання певних дій у певній послідовності, проміжного контролю... Будь-який проект передбачає унікальність свого результату,якщо цей результат уже досягається іншими, такий проект не варто навіть... |
Комплекс №49 „Надія” Проект, спрямований на розвиток і реалізацію... Проект, спрямований на розвиток і реалізацію творчого потенціалу учнів у сфері дослідницької діяльності |
Конкурс «Марафон-проект» Проект у номінації «Духовність народжується від духовності» Дмитро Павличко – один із провідних сучасних українських поетів. Відтоді, як з’явилася перша його збірка поезій «Любов і ненависть»... |
Проект PR -Відділу Студентської Ради НТУУ «КПІ» Школа Ораторського Мистецтва – це проект PR-Відділу Студентської Ради НТУУ «КПІ», покликаний створити необхідні умови для студентів... |
Проект Ліги старшокласників «Сім духовних святинь малої Батьківщини» Батьківщини (надалі – проект) здійснюється під керівництвом Головного управління освіти і науки облдержадміністрації спільно з обласним... |
«ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Екологічний проект Проект розробила... Теоретичні знання, отримані на уроках, повинні стати базою для самостійної оцінки, для проведення власних досліджень, спостережень,... |
М. Харків 12 січня 2006 року Були присутні: 7 чол. Голова зборів: Шапаренко С. О. Порядок денний Шлях у майбутнє", яка виконувалася громадською організацією ІСАР "Єднання" за фінансування Фонду Ч. С. Мотта (США) та фонду ДОЕН... |
ДПТНЗ «Житомирський професійний технологічний ліцей» Проект Автор... Улюблений колір відображається при виборі гардеробу, оформленні інтер’єру квартири. Я люблю білий колір, він мені приносить радість,... |
Інвестиційний проект Щорічний фестиваль «Весілля Нестора Махна і... Щорічний фестиваль «Весілля Нестора Махна і Галини Кузьменко» (проект Антошика М. М., Помічнянського міського голови) |
Управління освіти Ніжинської міської ради Ніжинська загальноосвітня... Не можна розраховувати на те, що можна залишитися здоровим, зовсім не докладаючи до цього ніяких зусиль. Здоров’я в усі часи вважалося... |