РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ


Скачати 254.82 Kb.
Назва РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Сторінка 1/3
Дата 19.11.2013
Розмір 254.82 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

29 березня 2012 року № 384

(у редакції наказу Міністерства освіти і науки України

від 05 червня 2013 року № 683)
Форма № Н - 3.04

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

УНІВЕРСИТЕТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
Кафедра (циклова комісія) суспільних дисциплін
ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач кафедри

Скринник З.Е.

“______”_______________20___ року

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ




УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА

напрям підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»

спеціальність ______________________________________________________________

(шифр і назва спеціальності)

спеціалізація_______________________________________________________________

(назва спеціалізації)

інститут, факультет, відділення фінансово-економічний банківської справи та інформаційних технологій, перепідготовки та підвищення кваліфікації

2013 – 2014 навчальний рік


Робоча програма з дисципліни «Університетська освіта» для студентів за напрямом підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»

"31" вересня 2012 року - 14 с.

Розробники: Гіптерс З.В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри суспільних дисциплін ЛІБС УБС НБУ


Робочу програму схвалено на засіданні кафедри суспільних дисциплін
Протокол від “____”________________20__ року № ___
Завідувач кафедри (голова циклової комісії) Скринник З.Е.
_______________________ (Скринник З.Е.)

(підпис)

 Гіптерс З.В., 2013 рік

ЛІБС УБС НБУ, 2013 рік

1. Опис навчальної дисципліни

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів 1,0

0305 “Економіка і підприємництво»


Вибіркова



Напрям підготовки
6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»

Модулів - 1

Спеціальність (професійне спрямування)



Рік підготовки:

Змістових модулів - 1

2-й

2-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання
«Розвиток економічної освіти в Україні»                 


Семестр

Загальна кількість годин - 36

«Економічна кібернетика», «Управління персоналом та економіка праці» - 3.

«Економічна кібернетика», «Управління персоналом та економіка праці» - 3.


Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 1,0
самостійної роботи
студента –
18

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр

год. 9

год. 2

Практичні, семінарські

год. 9

год.-

Лабораторні

год. -

год.-

Самостійна робота

год.

год. 34

Індивідуальні завдання:
год. 3 год. -

Вид контролю: ПМК




Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

     для денної форми навчання – 18 : 18

     для заочної форми навчання – 2 : 34


2. Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета: сформувати основи наукового світогляду студентів, засади їх особистісної культури. Засвоєні при вивченні курсу знання мають стати теоретичною основою світосприйняття, практичної або дослідницької діяльності, особистої життєвої позиції майбутнього спеціаліста.
Завдання:

Модуль «Університетська освіта» спрямовує увагу студентів на зміст історичної еволюції вищої освіти. Тут розкриваються основні завдання, принципи та шляхи формування Європейського простору вищої освіти. Тут наголошено на спадковості і поступальності в процесі духовної еволюції людства; адаптації вищої освіти України до вимог Болонського процесу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: зміст категоріального апарату курсу; історію становлення та розвитку університетської освіти; основні положення Концепції розвитку економічної освіти в Україні; шляхи реформування університетської освіти та перспективи розвитку економічної освіти в Україні; основи дидактики вищої школи; сутність та принципи національного виховання.

вміти: обґрунтувати свою світоглядну та громадянську позиції; набувати соціально-економіч­ні знання з подальшим використанням їх для розвитку українського суспільства і його соціально орієнтованої економіки; опанувати методами й формами самостійності наукового економічного мислення; застосовувати одержані знання у студентській практиці та для підвищення ефективної фахової діяльності; аналізувати проблеми та процеси, явища і факти управління поведінкою особистості у співвідношенні з гуманістичними ідеалами вітчизняної виховної системи; розуміти й об’єктивно оцінювати соціальну позицію особистості; розвивати здатність до самореалізації, самоосвіти, саморозвитку особистості, впевненості у власних силах.

3. Програма навчальної дисципліни

Змістовий модуль 1.
Тема 1. Університетська освіта в контексті Болонського процесу.

  1. Розвиток університетів в контексті європейської культури..

  2. Форми організації навчання в університеті.

  3. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи. Документи Болонського процесу.

Література:

  1. Аніловська Г. Я., Марушко Н. С., Томаневич Л. М. Університетська освіта: Навч. посібник. – Львів: «Магнолія-2006». – 370 с.

  2. Васянович Г. П. Педагогіка вищої школи: Навч.-метод. посібник. – Львів: «Норма», 2005. – 100 с.

  3. Гіптерс З. В. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник. – К.: УБС НБУ, 2007. – 149 с.

  4. Гіптерс З. В. Університетська освіта: Навчально-методичний посібник із підготовки до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів спеціальностей 8.050105 «Банківська справа», 8.050104 «Фінанси», 8.050106 «Облік і аудит», 8.050102 «Економічна кібернетика». – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – 139 с. – С. 10–19.

  5. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.

  6. Літопис Львівського інституту банківської справи Університету банківської справи Національного банку України / авт. кол., кер проекту Л. Я. Слобода. – К.: УБС НБУ, 2010. – 375 с.

  7. Університетська освіта. Індивідуальна робота студентів: навч.-метод. посібник для студентів напрямів підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» / укладач З. В. Гіптерс. – Львів,: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – С. 72–90.

  8. Хоружий Г. Ф. Академічна культура: цінності та принципи вищої освіти: монографія / Тернопіль: Навчальна книга, 2012. – 320 с.


Тема 2. Закон України «Про вищу освіту».

  1. Закон України «Про вищу освіту». Концептуальні засади розвитку вищої освіти.

  2. Права і обов’язки студентів університету.

  3. Фундаменталізація підготовки фахівців з вищою освітою.

  4. Індивідуалізація навчальної діяльності.

Література:

  1. Аніловська Г. Я., Марушко Н. С., Томаневич Л. М. Університетська освіта: Навч. посібник. – Львів: «Магнолія-2006». – 370 с.

  2. Гіптерс З. В. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник. – К.: УБС НБУ, 2007. – 149 с.

  3. Гіптерс З. В. Університетська освіта: Навчально-методичний посібник із підготовки до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів спеціальностей 8.050105 «Банківська справа», 8.050104 «Фінанси», 8.050106 «Облік і аудит», 8.050102 «Економічна кібернетика». – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – 139 с. – С. 72–90.

  4. Закон України «Про вищу освіту»: Затверджено Постановою ВР України від 21 січня 2002 р. – К., 2002. – 96 с.

  5. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.

  6. Прокопенко І. Ф., Євдокимов В. І. Педагогічні технології: Навч. посібник. – Харків: Колегіум, 2005. – 224 с.: 97–111; 162–172.

  7. Університетська освіта. Індивідуальна робота студентів: навч.-метод. посібник для студентів напрямів підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» / укладач З. В. Гіптерс ; ЛІБС УБС НБУ. – Львів, 2012. – 36 с.



Тема 3. Самоосвіта як засіб підвищення ефективності навчальної та наукової діяльності студентів.

  1. Раціональні прийоми самостійного навчання та їх роль у підвищенні ефективності навчальної та наукової діяльності студентів.

  2. Форми роботи з книгою в університеті.

  3. Бібліотека університету і правила користування її фондами.

Література:

  1. Аніловська Г. Я., Марушко Н. С., Томаневич Л. М. Університетська освіта: Навч. посібник. – Львів: «Магнолія-2006». – С. 136–151.

  2. Аузіна М. О., Возна А. М. Інноваційні процеси в освіті: Навч. посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2003. – 103 с.

  3. Баран Р. М. Раціональні прийоми самостійного навчання: Навчально-методичний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2003. – 111 с. – С. 76–95.

  4. Гіптерс З. В.Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – К.: УБС НБУ, 2007. – 149 с.

  5. Гіптерс З. В. Університетська освіта: Навчально-методичний посібник із підготовки до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів спеціальностей 8.050105 «Банківська справа», 8.050104 «Фінанси», 8.050106 «Облік і аудит», 8.050102 «Економічна кібернетика». – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – 139 с. – С. 31–38; 56–57.

  6. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.

  7. Падалка О. С., Нісімчук А. М., Смолюк О. І., Шпак О. Т. Педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1995. – 253 с., лекція 36.

  8. Прокопенко І. Ф., Євдокимов В. І. Педагогічні технології: Навч. посібник. – Харків: Колегіум, 2005. – 224 с.: 97–111; 162–172.

  9. Університетська освіта. Індивідуальна робота студентів: навч.-метод. посібник для студентів напрямів підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» / укладач З. В. Гіптерс ; ЛІБС УБС НБУ. – Львів, 2012. – С. 27–35.
Тема 4. Організація навчального процесу в університеті.

  1. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ України

  2. Форми організації навчання та сучасні інноваційні технології в університеті.

  3. Контроль успішності студентів.

  4. Науково-дослідницька діяльність студентів.

Література:

  1. Аніловська Г. Я., Марушко Н. С., Томаневич Л. М. Університетська освіта: Навч. посібник. – Львів: «Магнолія-2006». – 370 с.

  2. Баран Р. М. Раціональні прийоми самостійного навчання: Навчально-методичний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2003. – 111 с. – С. 98–107.

  3. Гіптерс З.В. Університетська освіта: Навчально-методичний посібник із підготовки до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів спеціальностей 8.050105 «Банківська справа», 8.050104 «Фінанси», 8.050106 «Облік і аудит», 8.050102 «Економічна кібернетика». – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – 139 с. – С. 31–38.

  4. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.

  5. Прокопенко І. Ф., Євдокимов В. І. Педагогічні технології: Навч. посібник. – Харків: Колегіум, 2005. – 224 с.: 97–111; 162–172.

  6. Університетська освіта. Індивідуальна робота студентів: навч.-метод. посібник для студентів напрямів підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» / укладач З. В. Гіптерс. – Львів,: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – С. 72–90.

  7. Хоружий Г. Ф. Академічна культура: цінності та принципи вищої освіти: монографія / Тернопіль: Навчальна книга, 2012. – 320 с.


Тема 5. Організація виховної роботи в університеті.

  1. Завдання національного виховання студентської молоді.

  2. Мотиви і принципи виховання.

  3. Академічна культура: поняття і функції.

  4. Студентське самоврядування та його роль у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу.


Література:

  1. Аніловська Г. Я., Марушко Н. С., Томаневич Л. М. Університетська освіта: Навч. посібник. – Львів: «Магнолія-2006». – 370 с.

  2. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – 494 с. – C. 80–102.

  3. Гіптерс З. В. Університетська освіта: Навчально-методичний посібник із підготовки до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів спеціальностей 8.050105 «Банківська справа», 8.050104 «Фінанси», 8.050106 «Облік і аудит», 8.050102 «Економічна кібернетика». – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – 139 с. – С. 38–47; 57.

  4. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.

  5. Літопис Львівського інституту банківської справи Університету банківської справи Національного банку України / авт. кол., кер проекту Л. Я. Слобода. – К.: УБС НБУ, 2010. – 375 с. – С. 206–207.

  6. Прокопенко І. Ф., Євдокимов В. І. Педагогічні технології: Навч. посібник. – Харків: Колегіум, 2005. – 224 с.: 97–111; 162–172.

  7. Хоружий Г. Ф. Академічна культура: цінності та принципи вищої освіти: монографія / Тернопіль: Навчальна книга, 2012. – 320 с.


Тема 6. Економічна освіта в Україні: історія і сучасність.

  1. Становлення економічної освіти в Україні: історичний аспект.

  2. Сучасна економічна освіта: стан, досягнення, проблеми розвитку.

  3. Освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівця.

Література:

  1. Аніловська Г. Я., Марушко Н. С., Томаневич Л. М. Університетська освіта: Навч. посібник. – Львів: «Магнолія-2006». – 370 с.

  2. Гіптерс З. В. Економічна освіта молоді в Галичині ХІХ – першої половини ХХ століть: теорія, досвід, персоналії: Монографія. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – 220 с.

  3. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – 494 с. – C. 66–72.

  4. Гіптерс З. В. Університетська освіта: Навчально-методичний посібник із підготовки до семінарських занять та організації самостійної роботи студентів спеціальностей 8.050105 «Банківська справа», 8.050104 «Фінанси», 8.050106 «Облік і аудит», 8.050102 «Економічна кібернетика». – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – 139 с. – С. 47–53.

  5. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.

  6. Літопис Львівського інституту банківської справи Університету банківської справи Національного банку України / авт. кол., кер проекту Л. Я. Слобода. – К.: УБС НБУ, 2010. – 375 с. – С. 221–355.

  7. Прокопенко І. Ф., Євдокимов В. І. Педагогічні технології: Навч. посібник. – Харків: Колегіум, 2005. – 224 с.: 97–111; 162–172.

  8. Університетська освіта. Індивідуальна робота студентів: навч.-метод. посібник для студентів напрямів підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит», 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» / укладач З. В. Гіптерс. – Львів,: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – С. 72–90.

  9. Хоружий Г. Ф. Академічна культура: цінності та принципи вищої освіти: монографія / Тернопіль: Навчальна книга, 2012. – 320 с.
  1   2   3

Схожі:

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма з навчальної дисципліни «Кримінологія» для студентів за галуззю знань 0304 Право напрямом підготовки 030401Правознавство...
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма навчальної дисципліни «Кримінологія» для студентів за напрямом підготовки 030401 Правознавство
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма з дисципліни «Банківське право» для студентів за напрямом підготовки 030508 «Фінанси і кредит»
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
...
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма з дисципліни «Етика та естетика» для студентів за напрямом підготовки 030502 «Економічна кібернетика», 030505 «Управління...
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма з дисципліни «Правові аспекти банківської діяльності» для студентів за напрямом підготовки 0501 «Економіка і підприємництво»...
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма з дисципліни «Правові аспекти фінансової діяльності підприємств» для студентів за напрямом підготовки 0501 «Економіка...
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма з дисципліни ТРУДОВЕ ПРАВО ТА ПРАВО СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ для студентів за напрямом підготовки 030402, спеціальністю...
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма Структура та організація сучасних виробничо – технічних комплексів
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри правознавства Кіровоградського державного педагогічного унвіерситету імені Володимира...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка