02. 04. 1805 – 04. 08. 1875 ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ КАЗКИ


Скачати 56.01 Kb.
Назва 02. 04. 1805 – 04. 08. 1875 ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ КАЗКИ
Дата 10.02.2014
Розмір 56.01 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕТРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У М.ДОНЕЦЬКУ РАДИ

ДОНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТУСА

ДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ

ПРИ ВИВЧЕННІ КАЗКИ

Г.АНДЕРСЕНА «СНІГОВА КОРОЛЕВА»
Вчитель:

Васильєва Н.М.


Донецьк





Ганс Хрістіан Андерсен

02.04.1805 – 04.08.1875

ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ
ПРИ ВИВЧЕННІ КАЗКИ

Г.АНДЕРСЕНА «СНІГОВА КОРОЛЕВА»
Літературний диктант

1. Що прикрашало життя Кая та Герди? (Кущ троянд)

2. Яка лиха потвора вигадала чарівне дзеркало? (Троль)

3. Від кого діти дізналися про Снігову Королеву? (Від бабусі)

4. Що Герда подарувала річці? (Червоні черевички)

5. Хто погано розмовляв мовою людей, але спитав у Герди, куди вона прямує? (Крук)

6. Що промайнуло повз Герду, коли вона йшла коридором палацу? (Сни)

7. Що подарували Герді принц і принцеса? (Шубку, муфту, карету)

8. Із чого була зроблена карета? (Із чистого золота)

9. Чим вдалося Герді розтопити серце Кая? (Сльозами)

10. Яке слово складав з крижинок Кай? (Вічність)

11. Хто привіз Герду на північ? (Олень)



«Мікрофон»

  1. У чому, на ваш погляд, сила Герди?

  2. Маленька розбійниця звертається до Кая: «Не знаю, чи вартий ти того, щоб за тобою бігали на край світу!» Щоб сказали ви з цього приводу?

  3. Назвіть епізоди, в яких автор згадує про троянди. З яким персонажем тісно пов’язана ця квітка?

  4. Що спільного і відмінного між трояндою і сніжинкою?

  5. Чому мудра фінка відмовилася варити напій, «що надав би Герді силу дванадцяти богатирів»?


«Обери правильну відповідь»

Яке слово Кай намагався скласти із крижинок?

мрія простір

сніжинка вічність

Що Снігова Королева обіцяла подарувати Каю, коли він складе це слово?

ялинку увесь світ

крижаний замок пару нових ковзанів
«Мозковий штурм»

Доведіть, що Герда самовіддана і вірна у своїх почуттях



Групова робота

Намалюйте карту подорожі Герди у пошуках Кая
Робота в парах

Помічники Герди Перешкоди на шляху Герди
Хто? Як? Чому? Хто/що? Як? Чому?




Допомагає Перешкоджає

Переказ епізодів з елементами авторської майстерності

Від імені Кая

  1. Друзки дзеркала потрапили в серце

  2. У санях Снігової Королеви

  3. Крижане серце тане

Від імені Герди

  1. Безтурботне життя

  2. У маленької розбійниці

  3. В володіннях Снігової Королеви



Кросворд за казкою

Г.Х.Андерсена «Снігова Королева»














А































Н































Д































Е































Р































С































Е































Н






















  1. Професія, про яку мріяв Г.Х.Андерсен

  2. Країна – батьківщина Г.Х.Андерсена

  3. Місто, в якому народився казкар

  4. Професія, яку обрала мати для юного Ганса

  5. Потвора, яка шкодить людям

  6. Героїня, на честь якої встановлено пам’ятник у столиці Данії

  7. Звичайна річ із незвичайними властивостями (із казки «Снігова Королева»)

  8. Прізвище перекладача казки «Снігова Королева»


Відповіді:

  1. Актор

  2. Данія

  3. Оденсе

  4. Кравець

  5. Троль

  6. Русалочка

  7. Дзеркало

  8. Іваненко


Схожі:

12. 01. 1628 – 16. 05. 1703 ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ КАЗКИ
Доведіть, що автор наділив Попелюшку не тільки зовнішньою, а й внутрішньою красою. Що входить в поняття «внутрішня краса»?
Використання інтерактивних технологій у методичній роботі
Слід зазначити, що інтеграція традиційних та інтерактивних методів значно підвищує ефективність методичної роботи. Інтерактивні...
Неля Валеріївна Підручна, заступник директора з виховної роботи Золотоніської...
Даний матеріал допоможе урізноманітнити виховний процес, використавши гру, як один з чинників стимуляції та активізації процесу виховання...
Інтегровані уроки як основний засіб підвищення мотивації учнів при...
Практичні основи проведення інтегрованих уроків під час вивченні математики у школі
Творчий проект Формування дослідницької культури учнів при вивченні мови та літератури
Федоренко Г. М. Формування дослідницької культури учнів при вивченні мови та літератури: Курсова робота. – Донецький облІППО, 2012...
Земельне право-одна з провідних галузей української системи права...
На мою думку, при вивченні національного земельного права важливе має значення ознайомлення з зарубіжним досвідом зокрема правовими...
Високий рівень матема­тичної підготовки набуває сьогодні особливої...
Дійсно, математика є опорним предметом при вивченні суміжних дисциплін (фізики, хімії, інформатики, біології, географії, еко­номіки,...
Упровадження інноваційних технологій у практику роботи Гадяцької...
При вивченні окремих тем використовуються відео свідчення людей, які були учасниками історичних подій
Програмні засоби побудови та дослідження перетинів стереометричних об’єктів
Метою моєї роботи є допомога учням 9-10 класів при вивченні стереометрії. Побудова просторових фігур за допомогою програмного забезпечення...
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування
Даний матеріал можна використати при вивченні нового матеріалу з даної теми та при контролі знань, умінь та навичок учнів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка