|  | 
            Скачати 43.03 Kb.
           
 | 
| II. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА 5. МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК. МНОГОГРАННИКИ: КУБ, ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД. ПЛОЩІ ТА ОБ'ЄМИ УРОК 51 Тема: Квадрат. Прямокутник. Периметр квадрата і прямокутника. Мета: Вивчення властивостей квадрата і прямокутника, формул периметрів квадрата і прямокутника; розвиток логічного мислення учнів. План уроку 
 Хід уроку І. Актуалізація опорних знань Фронтальне опитування З  ошити з домашнім завданням учитель збирає для перевірки. Для опитування учитель заздалегідь готує рисунки (на дошці, кодоплівці, плакаті). 
   
    
 (Відповідь для учителя: стільці слід поставити у протилежних кутах кімнати.) ІІ. Вивчення нового матеріалу Робота з підручником Учитель пропонує учням розглянути в підручнику матеріал про прямокутник і квадрат. [1]: с. 96. [2]: с. 112. Фронтальне опитування (Для завдань № 1 і 2 учитель має підготувати рисунки.) 
       
   
 а) квадрат зі стороною 3 см? б) прямокутник зі сторонами 15 см і 4 см? 
 III. Закріплення матеріалу Розв'язування вправ Учні роблять побудови у зошитах, відповідають з місць. 
 а) прямокутник зі сторонами 3 см і 5 см; б) квадрат зі стороною 4 см. 
 Після цього завдання учитель пропонує учням узагальнити свої висновки і записати їх під назвою «Властивості квадрата». У зошитах учнів має бути побудова, наведена на рисунку, і висновки до неї: АС = BD; AO = BO = CO = DO; BD  AC;  ВАС =  DAC =  ABD = =  CBD = 45°. 
 Відповідь для учителя: Можна скласти два прямокутники (див. рисунки).   
 а) його довжину збільшити на 2 см? б) його довжину збільшити на 5 см, а ширину збільшити на 3 см? в) довжину і ширину збільшити у 3 рази? 
 IV. Підсумок уроку Учитель звертає увагу учнів на те, що формули Ркв = 4а , Рпрям = 2(a + b), а також a = Ркв : 4 , а + b = Рпрям : 2 треба знати, щоб швидко розв'язувати задачі. Учитель наводить приклади відповідних задач і разом з учнями розглядає, яким чином здійснюються їх розв'язування. 
 
 V. Домашнє завдання [1]: № 362, 367, 369, 379, 382, 383. [2]: № 508, 510, 513, 515, 516, 517. Л.Г.Стадник. Математика 5 клас | 
| Як він називається? Одна сторона прямокутника 12 см, а друга в три рази більше від неї. Знайди периметр і площу прямокутника | УРОК 56 Тема: Обчислення площ за формулами ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК | 
| УРОК 62 Тема: Обчислення об'ємів. Самостійна робота №14 ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК | Тема: Піднесення до квадрату суми і різниці двох виразів. Розв’язування вправ Квадрат суми і квадрат різниці”; використання формул квадрата суми і квадрата різниці при виконанні обчислень, спрощенні виразів,... | 
| УРОК 61 Тема: Формули об'ємів куба і прямокутного паралелепіпеда ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК | Урок №44 Тема. Поняття площі многокутника. Площа прямокутника Формувати вміння застосовувати теореми для обчислення площ прямокутника і квадрата | 
| Урок №9 Тема. Ромб. Квадрат Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту означень, властивостей та ознак ромба і квадрата. Формувати вміння | УРОК 42. ПРЯМОКУТНИК. ТРИКУТНИК ТА ЙОГО ВИДИ Мета Обчисліть периметр шестикутника, довжини сторін якого дорівнюють 6 см, 8 см, 14 см, 20 см, 22 см і 25 см | 
| 8-й клас. ГЕОМЕТРІЯ Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його властивості. Ознаки паралелограма. Прямокутник, ромб, квадрат та їх властивості.... | Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |