Тема «Мова стрілок»


Скачати 381.51 Kb.
Назва Тема «Мова стрілок»
Сторінка 1/3
Дата 12.11.2013
Розмір 381.51 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи
  1   2   3
2 клас

Тема «Мова стрілок»

Поняття «вгору», «вниз», «управо», «вліво».

Мета: розвинути первинне алгоритмічне мислення, вміння складати прості алгоритми за допомогою стрілок.

  1. Назвіть дії, які повинен виконати виконавець, щоб вибратися з лабіринту. Початок і кінець шляху відмічені хрестиками.



  1. Для того, щоб записати дії, необхідні для малювання квадрата, починаючи від вказаної крапки, можна використовувати стрілки і цифри:


4444

Використовуючи стрілки і цифри, запишіть дії, необхідні частка малювання фігури, починаючи від вказаної крапки.

  1. Використовуючи стрілки і цифри, запишіть дії, необхідні частка малювання фігури.


4. Пізній вечір. Сім'я поспішає в місто. Назвіть дії, які потрібно виконати, щоб сім'я потрапила в місто. Який шлях щонайдовший? Який найкоротший?

місто

селище

театр

церква

сім'я

5. Подув сильний вітер, і павук намагається сховатися від вітру в своєму будиночку. Запишіть дії, які знадобиться виконати павуку, щоб дістатися до павутини.
Павук
6. Диктант по клітинках. Не відриваючи олівця від паперу і проводячи по лініях кліток, намалюйте малюнок від даної крапки.


вліво 1; вниз 6; управо 7; вгору 4; вліво 1; вниз 3; вліво 1; вгору 5; вліво 4; вгору 4; вліво 1; вниз 1; управо 5; вгору 1; вліво 1; вниз 4.



7. Продовжите орнамент.


Тема «Множини»

Виділення істотних ознак предметів

Мета:

Розвинути вміння виділяти ознаку, по якій класифіковані предмети, знаходити закономірність в ряду предметів, знаходити зайвий предмет, розвивати поняття «множини».

1. Назвіть п'ять відмінностей двох пташок.

2. Назвіть не менше п'яти відмінностей масок. Назвіть загальну відмінність.
3. Запропонувати дітям пояснити, чим відрізняється:

  • торт від тістечка (розміром)

  • молоко від лимонаду (молоко дає корова, а лимонад виробляють люди)

  • ручка від олівця (стержнем)

  • троянда від ромашки (формою квітки і стебла)

  • молоток від цвяха (призначенням предмету)

4. Запропонувати дітям пояснити, чим схожі:

  • туфлі, тапочки, босоніжки (взуття)

  • пальто, шуба, куртка (верхній одяг)

  • кінь, собака, кішка (домашні тварини)

  • курка, гусак, качка (птах)

  • човен, літак, кінь (засіб пересування)

5. Запропонувати дітям підкреслити істотну ознаку для кожного предмету:

  • лялька – іграшка, красива, нова, велика.

  • очі – карі, блакитні, зелені, орган зору.

  • кішка – сіра, руда, ловить мишей, домашня тварина.

  • лев – гарчить, цар звірів, хижак, має гриву.

  • Павлин – птах, має великий красивий хвіст, великий птах.

6. Вказати відповідність між стовпчиками:

ведмідь скаче по вітках

білка мурличе на вікні

корова шукає малину і мед

кінь вартує будинок

кішка возить дрова

собака дає молоко

7. Запропонувати учням вибрати із слів «понеділок», «вівторок», «середа», «четвер», «п'ятниця», «субота», «неділя» відповідне слово і вписати замість крапок:

5 - ………………….. 1 - …………………….

7 - ………………….. 4 - …………………….

8. У групі слів знайди зайве і підкресли його:

1) рожевий, коричневий, бузковий, молодий, голубий;

2) теплий, гарячий, колючий, холодний, крижаний;

3) перший, головний, другий, четвертий, шостий, сьомий;

4) окунь, комар, оса, бджола, метелик;

5) пальто, зошит, чоботи, светр, костюм.

9. Дано предмети. Необхідно назвати спільні ознаки, що поєднують ці предмети. Назвати предмети одним словом.

I група а) груша, яблуко, лимон;

б) батон, рогалик, буханець хліба;

в) дятел, ластівка, голуб;

г) велосипед, машина «швидкої допомоги», літак;

д) чашка, вилка, ніж, тарілка, глечик.

II група а) суп, каша, гуляш, кисіль;

б) Австрія, Німеччина, Індія, Росія, Україна;

в) шапка, кепка, берет, тюбетейка;

г) захід, схід, південь, північ;

д) телевізор, праска, холодильник, пилосос;

е) липа, береза, ялина, сосна;

ж) вовк, лисиця, ведмідь, заєць;

з) курка, гусак, качка, індичка.

10. Яке з перерахованих слів знайдіть зайве:

а) теплий, гарячий, колючий, холодний, крижаний;

б) перший, головний, другий, четвертий, шостий, сьомий;

в) окунь, комар, оса, бджола, метелик;

г) пальто, зошит, чоботи, светр, костюм.

?

11. Проаналізувати обличчя в таблиці і домалювати невідоме.

Тема «Вступ до логіки»

Мета: розвивати логічне мислення, вміння розпізнавати закономірність та давати логічне закінчення описаних дій, поняття «заперечення», вміння розв’язувати завдання з елементами заперечення.

  1. Потрібно правильно закінчити речення.

Наприклад, «Якщо підвіконня вище за стіл, то … » (стіл нижчий за підвіконня)

  • Якщо Саша однакового росту з Петром, то Петро …

  • Якщо Костя стоїть зліва від Тані, то Таня …

  • Якщо Марійка живе далі від школи, ніж Ніна, то Ніна …

  • Якщо сестра старша, ніж брат, то брат …

  • Якщо Коля вийшов з дому одночасно з Сергієм, то Сергій …

  • Якщо олівець коротший за лінійку, то лінійка …

2. Потрібно придумати закінчення фрази і пояснити причину вибраного закінчення.

  • Якщо йде дощ, то дорога …

  • Якщо до кімнати горить яскрава лампочка, то в кімнаті …

  • Якщо учень захворів, то в школу …

  • Якщо в клітці сидить папуга, то це обов'язково …(птах)

  • Якщо наступає Новий рік, то …

  • Якщо двері в кімнату відкриті, то …

  • Якщо прокричав півень, то …

  • Якщо тобі виповнилося 14 років, то треба …

  • Якщо в полі вийшли трактори, то …

  • Якщо любиш кататися, то …

  • Якщо тобі подарували комп'ютер, то …

  • Якщо в будинку розкидані іграшки, то …

3. Проведіть в таблиці стрілки до правильних закінчень прислів'їв.

Нет лучше дружка,

а человек – делами

И у березки слезки текут,

если делать нечего.

У курицы сережки,

чем родная матушка.

Не гони коня кнутом,

когда с нее кору дерут.

Дерево славится плодами,

у петуха сапожки.

Скучен день до вечера,

а красна пирогами.

Не красна изба углами,

а корми овсом.


4. Підкресліть речення, в яких правильні закінчення.

  • Новий рік - діти наряджають березу і водять хороводи.

  • Свято - діти приходять нарядними.

  • Незнайко і Торопижка - великі друзі.

  • Мальвіна і Сніжна королева - рідні сестри.

5. Допишіть закінчення фраз:

  • Якщо наступив вечір, то …

  • Якщо наступив ранок, то …

  • Якщо наступила весна, то …

  • Якщо у друга день народження, то …

6. Допишіть речення:

  • Якщо тебе дійшли гості, то …

  • Якщо дозріла полуниця, то …

  • Якщо наступила осінь, то …

  • Якщо завжди вивчати уроки, то …

  • Якщо тебе ужалила оса, то …

Знайомство з запереченням

1. Продовжте прислів'я. ( Можна розібрати значення прислів'їв.)

  • Навчання - світло, невчення - ….( тьма ).

  • Старий друг кращий …. ( нових двох ).

  • Тихіше їдеш - ….( далі будеш ).

  • Умієш узяти, умій і …..(дати ).

  • Знаєш - говори, не знаєш - ….( помовч ).

  • Думай більше - говори .... ( менше ).

  • Хороша коса довга, а мова - …. ( коротка ).

  • З курями лягай - з півнями …. ( вставай ).

2. Придумайте речення, яке по значенню заперечує заданому реченні, наприклад:

  • Сеня уміє грати на роялі. (Сеня не уміє грати на роялі.)

  • Всі гноми прийшли до Наді на обід. ( Всі гноми не прийшли до Наді на обід).

  • Заєць Рокка уміє літати. (Заєць Рокка не уміє літати.)

  • Діти люблять снідати в компанії Дракона і Баби-Яги.

  • Цегла уміть стрибати.

  • Коти люблять грати з собаками.

  • Ластівки роблять запруди на струмках.

  • Всі жирафи люблять спати на даху.

  • Лікарі радять їсти морозиво, щоб вилікувати грип.

  • Канарейки співають басом.

  • Учні люблять приносити додому погані оцінки.

3. З ряду чисел викресліть : 2, 1, 3, 8, 9, 10, 8, 6, 7, 6, 12, 65, 6.

4. Підкресліть ті приклади, в яких результат обчислень .

5. У пропозиції вставити частинку «Не так, щоб вийшли пропозиції, по значенню протилежні даному.

  • Діти повинні грати з сірниками.

  • Переходь вулицю на червоне світло.

6. У наборі слів підкресліть не казкових персонажів:

Мальвіна, Сніжна королева, Учень, колобок, попелюшка.

ЛОГІКА І МАТЕМАТИКА

  1. Два хлопчики грали в хованки 3 години. Скільки годин грав кожний з хлопчиків? (3)

  2. Марина і Оля - сестри. Марина сказала, що у неї 3 брати, Оля сказала, що у неї теж 3 брати. Скільки дітей в сім'ї? (5)

  3. Таня сліпила з пластиліну стільки ж іграшок, скільки і Наташа. Таня почала ліпити

раніше Наташі, закінчили дівчатка одночасно. Хто ліпив швидше? ( Наташа )

  1. Пара коней пробігла 40 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?

  2. У двох ящиках для уроків праці зберігалися ножиці, по 20 штук в кожному. Перед уроком праці вчителька узяла декілька ножниць з одного ящика, а потім з другого узяла стільки, скільки залишилося в першому ящику. Скільки ножниць залишилося в обох ящиках?(20)

  3. Мама поклала цукерки на 6 тарілочок: на першу - 1 цукерку, на кожну наступну - на 2 цукерки більше, ніж на попередню. «Здогадайтеся, як можна розділити їх між вами порівну, не знімаючи з тарілочок?», - сказала вона своїм трьом дочкам. Одна з дочок здогадалася. А ви?

1

3

5

7

9

11



  1. Поставте потрібні числа замість знаків питання.

5

9

7

8

10

9

12

14

?
15

9

6

28

10

18

32

14

?


  1. Виявіть закономірності і домалюйте особи.




  1. Намалюйте фігури в порожніх квадратах так, щоб збереглася послідовність чергування фігур.




  1. Не откладывай на завтра!

Нужен срочно твой ответ:

Исполина динозавра

1

Победил ты или нет?
Переможе числозавра той, хто зуміє в кружечках на зубцях його гребеня розставити числа від 1 до 8 так, щоб жодна сума двох чисел, що стоять поряд, не дорівнювала якому-небудь сусідньому числу. Одиниця вже стоїть на своєму місці.


  1. Вирішіть 5 прикладів:



  • 7 + 9 + 11 + 13 =

  • 6 + 4 + 8 =

  • 14 - 2 - 4 =

  • 19 - 7 - 3 - 1 =

  • 3 + 5 + 4 + 6 =




Є чимось схожі приклади. Запишіть номери прикладів, які можна об'єднати в одну групу по якій-небудь ознаці, ознаку вкажіть в дужках.


  1. Знайдіть закономірності і заповніть порожні клітки.




1

4

7




12




1




3

4




6

0




4

6

8







16

12

8







28

25




19







7

12







27

32

  1. Знайдіть закономірності і заповніть порожні клітки. Спочатку заповните порожні клітки по діагоналі, а потім в колонках.




2




0

45




4

10







43




15







36

8







30










60




22


5

5

25

9

3

27

?

18

6

Поставте потрібне число замість знаку питання.


  1. Підкресліть ті приклади, відповіді в яких .




17 – 5 + 4 =

20 + 30 – 17 =

20 – 10 – 5 =

20 + 9 – 6 =

12 + 13 – 4 =

14 – 12 + 3 =

16 – 7 – 4 =

26 + 4 – 16 =

18 – 2 + 14 =




  1. Вирішіть 5 прикладів:




25 – 5 – 4 =

4 + 9 + 11 =

8 + 8 + 8 =

3 + 9 + 10 + 2 =

28 – 8 – 4 =










Є чимось схожі приклади. Запишіть номери прикладів, які можна об'єднати в одну групу по якій-небудь ознаці. Ознаку вкажіть в дужках.


  1. Знайдіть закономірності і заповніть порожні клітки. Спочатку заповните порожні клітки по виділеній діагоналі, а потім клітки по рядах.




3

7

11




19




4




8

10




14

1







9

13

17




20

16

12

8




35

30




20










30




24

21

18




  1. Вставте потрібне число замість знаку питання.

15

9

6

28

9

31

19

14

?

3 клас

  1   2   3

Схожі:

RETRO 2010 02 — 06. 07. Crimea, Ukraine
Народна мова – на противагу літературній, жива мова народних мас, відома в усному вживанні, як розмовна мова чи як мова фольклорних...
Урок №1 Клас 5 Тема. ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТI СУСПIЛЬСТВА. УКРАЇНСЬКА МОВА ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ
Тема. ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТI СУСПIЛЬСТВА. УКРАЇНСЬКА МОВА ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ
Тема Державна мова мова професійного спілкування 11
Поняття національної та літературної мови. Значення мови в житті суспільства та людини 17
Урок розвитку зв’язного мовлення №1 Творчий переказ тексту «Відпочинок на морі»
Державний Гімн України. Мова — жива скарбниця історії народу. Мова і мовлення. Збагачення мови новими словами. Утворення нових слів....
Тема: Вступ. Мова найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу
Прочитати речення. У яких із них йдеться про мову, а в яких – про мовлення? Як пов'язані мова і мовлення?
Розкрийте поняття літературної мови та літературної норми. Визначте...
Українська мова – слов’янська мова. Вона є національною мовою українського народу. Українська національна мова існує
ДЕРЖАВНА МОВА – Мова професійного спілкування
Мова професійного спілкування як функціональний різновид української літературної мови. Комунікативне призначення мови в професійній...
Творча робота у номінації
Народ, держава, мова це поняття нероздільні. Без мови немає народу, а без народу не існує мови. Наша рідна українська мова то мова...
Будемо не байдужі – ось тоді мова житиме”
Сьогодні, коли в окремих областях країни приймаються постанови про надання російській статусу регіональної, у мене це викликає лише...
ПИТАННЯ ДО ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ З КУРСУ
Державна мова – мова професійного спілкування. Мовне законодавство та мовна політика в Україні
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка