|
Скачати 381.51 Kb.
|
2 клас Тема «Мова стрілок» Поняття «вгору», «вниз», «управо», «вліво». Мета: розвинути первинне алгоритмічне мислення, вміння складати прості алгоритми за допомогою стрілок.
4444 Використовуючи стрілки і цифри, запишіть дії, необхідні частка малювання фігури, починаючи від вказаної крапки.
4. Пізній вечір. Сім'я поспішає в місто. Назвіть дії, які потрібно виконати, щоб сім'я потрапила в місто. Який шлях щонайдовший? Який найкоротший? місто селище театр церква сім'я 5. Подув сильний вітер, і павук намагається сховатися від вітру в своєму будиночку. Запишіть дії, які знадобиться виконати павуку, щоб дістатися до павутини. Павук 6. Диктант по клітинках. Не відриваючи олівця від паперу і проводячи по лініях кліток, намалюйте малюнок від даної крапки. вліво 1; вниз 6; управо 7; вгору 4; вліво 1; вниз 3; вліво 1; вгору 5; вліво 4; вгору 4; вліво 1; вниз 1; управо 5; вгору 1; вліво 1; вниз 4. 7. Продовжите орнамент. Тема «Множини» Виділення істотних ознак предметів Мета: Розвинути вміння виділяти ознаку, по якій класифіковані предмети, знаходити закономірність в ряду предметів, знаходити зайвий предмет, розвивати поняття «множини». 1. Назвіть п'ять відмінностей двох пташок. 2. Назвіть не менше п'яти відмінностей масок. Назвіть загальну відмінність. 3. Запропонувати дітям пояснити, чим відрізняється:
4. Запропонувати дітям пояснити, чим схожі:
5. Запропонувати дітям підкреслити істотну ознаку для кожного предмету:
6. Вказати відповідність між стовпчиками: ведмідь скаче по вітках білка мурличе на вікні корова шукає малину і мед кінь вартує будинок кішка возить дрова собака дає молоко 7. Запропонувати учням вибрати із слів «понеділок», «вівторок», «середа», «четвер», «п'ятниця», «субота», «неділя» відповідне слово і вписати замість крапок: 5 - ………………….. 1 - ……………………. 7 - ………………….. 4 - ……………………. 8. У групі слів знайди зайве і підкресли його: 1) рожевий, коричневий, бузковий, молодий, голубий; 2) теплий, гарячий, колючий, холодний, крижаний; 3) перший, головний, другий, четвертий, шостий, сьомий; 4) окунь, комар, оса, бджола, метелик; 5) пальто, зошит, чоботи, светр, костюм. 9. Дано предмети. Необхідно назвати спільні ознаки, що поєднують ці предмети. Назвати предмети одним словом. I група а) груша, яблуко, лимон; б) батон, рогалик, буханець хліба; в) дятел, ластівка, голуб; г) велосипед, машина «швидкої допомоги», літак; д) чашка, вилка, ніж, тарілка, глечик. II група а) суп, каша, гуляш, кисіль; б) Австрія, Німеччина, Індія, Росія, Україна; в) шапка, кепка, берет, тюбетейка; г) захід, схід, південь, північ; д) телевізор, праска, холодильник, пилосос; е) липа, береза, ялина, сосна; ж) вовк, лисиця, ведмідь, заєць; з) курка, гусак, качка, індичка. 10. Яке з перерахованих слів знайдіть зайве: а) теплий, гарячий, колючий, холодний, крижаний; б) перший, головний, другий, четвертий, шостий, сьомий; в) окунь, комар, оса, бджола, метелик; г) пальто, зошит, чоботи, светр, костюм. ? 11. Проаналізувати обличчя в таблиці і домалювати невідоме. Тема «Вступ до логіки» Мета: розвивати логічне мислення, вміння розпізнавати закономірність та давати логічне закінчення описаних дій, поняття «заперечення», вміння розв’язувати завдання з елементами заперечення.
Наприклад, «Якщо підвіконня вище за стіл, то … » (стіл нижчий за підвіконня)
2. Потрібно придумати закінчення фрази і пояснити причину вибраного закінчення.
3. Проведіть в таблиці стрілки до правильних закінчень прислів'їв.
4. Підкресліть речення, в яких правильні закінчення.
5. Допишіть закінчення фраз:
6. Допишіть речення:
Знайомство з запереченням 1. Продовжте прислів'я. ( Можна розібрати значення прислів'їв.)
2. Придумайте речення, яке по значенню заперечує заданому реченні, наприклад:
3. З ряду чисел викресліть : 2, 1, 3, 8, 9, 10, 8, 6, 7, 6, 12, 65, 6. 4. Підкресліть ті приклади, в яких результат обчислень . 5. У пропозиції вставити частинку «Не так, щоб вийшли пропозиції, по значенню протилежні даному.
6. У наборі слів підкресліть не казкових персонажів: Мальвіна, Сніжна королева, Учень, колобок, попелюшка. ЛОГІКА І МАТЕМАТИКА
раніше Наташі, закінчили дівчатка одночасно. Хто ліпив швидше? ( Наташа )
1 3 5 7 9 11
5 9 7 8 10 9 12 14 ? 15 9 6 28 10 18 32 14 ?
Нужен срочно твой ответ: Исполина динозавра 1 Победил ты или нет? Переможе числозавра той, хто зуміє в кружечках на зубцях його гребеня розставити числа від 1 до 8 так, щоб жодна сума двох чисел, що стоять поряд, не дорівнювала якому-небудь сусідньому числу. Одиниця вже стоїть на своєму місці.
Є чимось схожі приклади. Запишіть номери прикладів, які можна об'єднати в одну групу по якій-небудь ознаці, ознаку вкажіть в дужках.
5 5 25 9 3 27 ? 18 6 Поставте потрібне число замість знаку питання.
Є чимось схожі приклади. Запишіть номери прикладів, які можна об'єднати в одну групу по якій-небудь ознаці. Ознаку вкажіть в дужках.
15 9 6 28 9 31 19 14 ? 3 клас |
RETRO 2010 02 — 06. 07. Crimea, Ukraine Народна мова – на противагу літературній, жива мова народних мас, відома в усному вживанні, як розмовна мова чи як мова фольклорних... |
Урок №1 Клас 5 Тема. ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТI СУСПIЛЬСТВА. УКРАЇНСЬКА МОВА ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ Тема. ЗНАЧЕННЯ МОВИ В ЖИТТI СУСПIЛЬСТВА. УКРАЇНСЬКА МОВА ДЕРЖАВНА МОВА УКРАЇНИ |
Тема Державна мова мова професійного спілкування 11 Поняття національної та літературної мови. Значення мови в житті суспільства та людини 17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №1 Творчий переказ тексту «Відпочинок на морі» Державний Гімн України. Мова — жива скарбниця історії народу. Мова і мовлення. Збагачення мови новими словами. Утворення нових слів.... |
Тема: Вступ. Мова найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу Прочитати речення. У яких із них йдеться про мову, а в яких – про мовлення? Як пов'язані мова і мовлення? |
Розкрийте поняття літературної мови та літературної норми. Визначте... Українська мова – слов’янська мова. Вона є національною мовою українського народу. Українська національна мова існує |
ДЕРЖАВНА МОВА – Мова професійного спілкування Мова професійного спілкування як функціональний різновид української літературної мови. Комунікативне призначення мови в професійній... |
Творча робота у номінації Народ, держава, мова це поняття нероздільні. Без мови немає народу, а без народу не існує мови. Наша рідна українська мова то мова... |
Будемо не байдужі – ось тоді мова житиме” Сьогодні, коли в окремих областях країни приймаються постанови про надання російській статусу регіональної, у мене це викликає лише... |
ПИТАННЯ ДО ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ З КУРСУ Державна мова – мова професійного спілкування. Мовне законодавство та мовна політика в Україні |