|
Скачати 33.63 Kb.
|
Семінарське заняття «Хімічні властивості кислот» І. Коректуючи частина (усна перевірка знань) 10 хвилин Учні працюють в групах. Запитання надруковані і роздані групам. Опитування проводить консультант по запитанням коректуючої частини уроку (не виключається можливість консультантам самостійно ставити запитання з теми). Під час усного опитування консультант оцінює відповіді і записує оцінки в облікову картку консультанта.
Крім відповідей на усні запитання, консультант вносить до картки оцінки за виконання письмових і експериментальних завдань. Запитання коректуючої частини:
ІІ. Навчаюча частина (20 хвилин) У процесі роботи консультант спостерігає, як члени його групи виконують письмові і експериментальні завдання і оцінює їх роботу. Після завершення навчаючої частини консультанти здають вчителеві облікові картки, в яких, крім балів чи оцінок за кожне із завдань, виставлена підсумкова оцінка кожному члену групи за результатами групової роботи на занятті. Завдання навчаючої частини Кожна група одержує надруковані завдання і набір реактивів. 1. Напишіть формули кислот, що відповідають таким оксидам: CO2, P2O5, NO2, SiO2, SO3, SO2. 2. З якими з перелічених речовин буде реагувати хлоридна кислота: срібло, ферум (ІІІ) оксид, кальцій карбонат, кальцій, барій оксид? Напишіть рівняння можливих реакцій, вкажіть типи реакцій. 3. Як з купрум (ІІ) оксиду добути купрум (ІІ) хлорид? Провести дослід. Записати рівняння реакції. ІІІ. Контролююча частина (15 хвилин) Учні отримують індивідуальні завдання (картки) і самостійно працюють над їх виконанням. Варіант І (для консультантів) Маємо речовини: алюміній оксид, алюміній, сірку, мідь, магній, ферум (ІІ) оксид, сульфур (VI) оксид. Які з цих речовин будуть реагувати з сульфатною кислотою? Складіть рівняння можливих реакцій, назвіть утворені солі. Варіант ІІ (для учнів, чиї результати групової діяльності консультант оцінив на „відмінно” та „добре”) Маємо речовини: хром (ІІІ) оксид, барій оксид, вуглець, цинк, фосфор (V) оксид, ферум (ІІІ) оксид, ртуть. Які з них будуть реагувати з хлоридною кислотою? Складіть рівняння можливих реакцій. Назвіть утворені солі. Варіант ІІІ (для учнів, чиї результати групової діяльності консультант оцінив на „відмінно” та „добре”) Складіть рівняння можливих реакцій, назвіть солі: а) цинк оксид + нітратна кислота →; б) алюміній + сульфатна кислота →; в) карбон (ІV) оксид + ортофосфатна кислота →; г) срібло + хлоридна кислота →; д) аргентум оксид + хлоридна кислота →; е) кальцій + ортофосфатна кислота →. Варіант ІV (для учнів, чиї результати групової діяльності консультанти оцінили на „задовільно”) Напишіть рівняння реакцій у тих випадках, де вони можливі: Ag + HCl → Fe2O3 + HCl → CaCO3 + HCl → BaO + HCl → Ca + HCl → CuO + HCl →. |
8 клас Тема: Х Мета: Розглянути хімічні властивості кислот: взаємодія кислот з оксидами металів, взаємодія кислот з солями. Формувати навички складення... |
Семінарське заняття «Хімічні властивості основ» Семінар двоелементний. Тобто складається з коректуючої і навчаючої частин, які тривають протягом однієї навчальної години |
Хімічні властивості кислот Навчально-виховні цілі: повторити й привести в систему здобуті знання про кислоти, розвивати уміння поводитися в природному середовищі... |
Урок хімії у 8 класі Тема: Хімічні властивості кислот Виховувати екологічне мислення, відповідальність за свої вчинки і їх наслідки, культуру мови, толерантність, компетентне відношення... |
Тема: “Кислоти, їх склад, назви, класифікація” Мета: Сформувати уявлення про кислоти, ознайомити учнів зі складом, формулами, назвами та класифікацією кислот; розвивати вміння... |
Хімічні властивості кислот. Поняття про ряд активності металів Методи: пояснювально-ілюстративні (розповідь, бесіда), наочні (демонстрація, відео дослід, комп’ютерні презентації), практичні (проведення... |
Тема: «Основні класи неорганічних сполук» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про класифікацію, номенклатуру, фізичні та хімічні властивості оксидів, кислот,... |
Хімічне кафе «Кислоти» Цілі: узагальнити й поглибити знання учнів про склад, фізичні, хімічні властивості, застосування та одержання кислот; формувати вміння... |
Модуль Теоретичні основи стратегічного управління Семінарське заняття... Семінарське заняття №2 Концептуальні засади стратегічного управління підприємством |
Хімічні властивості |