|
Скачати 54.02 Kb.
|
Тема: «Основні класи неорганічних сполук» Треба багато вчитися. щоб знати хоч трохи Ш. Монтеск’є Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про класифікацію, номенклатуру, фізичні та хімічні властивості оксидів, кислот, основ, солей; формувати вміння порівнювати, аналізувати, використовувати теоретичні знання в нових ситуаціях. Тип уроку: урок узагальнення знань. Форма проведення: урок – хімічний турнір. Обладнання: мультимедійний проектор, періодична система Д.І. Менделеєва, червоні та зелені картки (для гри «Світлофор», «феруміки – 1, 2, 3» бали за правильні відповіді, на учнівських столах наклеєні назви «Оксиди», «Кислоти», «Основи», «Солі», за допомогою цього створені групи учнів. Хід уроку.
Доброго дня, я Вас вітаю на нашому турнірі у країні «Неорганії». На турнірі присутні:
В країні «Неорганії» є Землі під назвою «Оксидія», «Кислотія», «Основія» і «Солія». Всі бажаючи оселитися на цих «Землях» зайняли відповідні місця. На протязі турніру ви будете отримувати бали, а також додаткову нагороду – заохочувальні бали – «феруміки». Отже вітаю з початком турніру.
I етап. – кваліфікація ( світлофор). Питання для кожної групи, діти піднімають разом зелену картку, якщо згодні з вчителем та червону, якщо ні. Неправильні відповіді обговорюються. Якщо більшість відповідає правильно, то можна перейти до іншого етапу.
II етап. Презентація «Земель». Після презентації кожна група повинна підготувати завдання для інших груп.
а) виберіть метали, які витісняють атоми Гідрогену з кислот
б) з даного переліку кислот знайдіть оксигеновмісні кислоти
в) з даного переліку речовин знайдіть ті, які взаємодіють з хлоридною кислотою (HCl)
III етап. Основи (презентація додається); Гра – «Ау!!!» Cu(OH)2→ CuO + ? NaOH + HCl → ? + H2O Ca(OH)2 + CO2 → CaCO3 + ? IV етап. Солі (презентація додається). Завдання Розселіть складні сполуки по поверхам : CO, NaCl, NaOH, CO2, H2SO4, HCl, NaHCO3, Ca(OH)2, KOH, HNO3, SiO2, H2O, BaSO4, Cu(OH)2, HNO3, H2S
V етап. В нашій країні є низовини та височини. Пропонуємо скласти карту країни (графічний диктант)
Отримана правильна карта: _∆∆_∆∆_ _ ∆∆∆ VI етап. “Темна конячка» А
Відповідь: Хлоридна кислота Б
Відповідь: Розчинні у воді основи – луги. VII Історичний етап (проводить принцеса Ферумія) Що ви можете розказати про друзів принцеси Ферумії. Все про кальцій карбонат (CaCO3), негашене вапно (CаO), сульфатну кислоту (H2SO4). VIII. Підведення підсумків: підрахунки балів та феруміків. Учні, які отримують більше балів прийняти у світу принцеси та звільняються від інших випробувань. VIII Етап. (Домашнє завдання) Другий тур змагань – практичний, отже підготуйтеся до практичної роботи №1 стор 85. Підсумок змагань – ода країні «Неорганії» Сенкан РЕЧОВИНИ ПРОСТІ СКЛАДНІ РОЗКЛАДАЮТЬСЯ ОБМІНЮЮЮТЬСЯ СПОЛУЧАЮТЬСЯ УТВОРЮЮТЬСЯ В НЕЖИВІЙ ПРИРОДІ НЕОРГАНІКА |
8 кл. «Основні класи неорганічних сполук» І варіант Вкажіть ряд, в якому наведено тільки оксигеновмісні кислоти: А сульфатна, нітратна, хлоридна |
Класи неорганічних сполук. Оксиди. (8 кл.) Класи 1 варіант Вкажіть клас речовин, який утворюється під час взаємодії води з оксидами активних металів |
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЩО ВИНОСЯТЬСЯ НА ЕКЗАМЕН З ДИСЦИПЛІНИ «ХАРЧОВА ХІМІЯ» Назвати основні класи неорганічних сполук та записати їх формули. Напишіть рівняння реакції взаємодії Купрум (ІІ) оксиду і нітратної... |
Список питань до екзамену з “ Хімії ” за напрямами підготовки: 050902 Хімія як наука та її значення у вивченні природи, розвитку техніки. Основні класи неорганічних сполук, номенклатура. Типи хімічних... |
ТЕМА: Основні класи неорганічних речовин та їх вплив на екологію планети НАВЧАЛЬНА : перевірити вміння учнів встановлювати генетичний зв’язок між класами |
Тема «Спільні й відмінні ознаки органічних і неорганічних сполук.... Неметалічні елементи Карбон, Гідроген, Оксиген, Нітроген дістали назву елементів-органогенів |
Урок Тема: Генетичний зв’ Матеріали і обладнання: ПС; таблиці розчинності неорганічних сполук; варіанти завдань для самостійної роботи; реактиви: розчин сульфатної... |
1 Універсальною біологічною системою окислення неполярних сполук... Універсальною біологічною системою окислення неполярних сполук багато лікарських |
ПРОГРАМА З ХІМІЇ для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Програмою передбачено вивчення хімії металічних і неметалічних елементів і їхніх сполук (10-й клас) і основних класів органічних... |
Основні методології (стилі, парадигми) програмування. Поняття програми.... Дів розробки програм Граді Буча “О’єктно-орієнтоване програмування (ООП) – це методологія програмування, яка заснована на представленні... |