|
Скачати 51.03 Kb.
|
Хімічне кафе «Кислоти» Цілі: узагальнити й поглибити знання учнів про склад, фізичні, хімічні властивості, застосування та одержання кислот; формувати вміння учнів працювати у групах; розвивати вміння застосовувати свої знання у нестандартних ситуаціях. Обладнання: витиску вальний ряд металів, періодична система хімічних елементів Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Оголошення теми і мети уроку Сьогодні ми з вами поринемо в уже знайомий для вас світ кислот у дещо незвичному форматі. Ми завітаємо у хімічне кафе, де подаються страви для засвоєння знань про кислоти. Це кафе незвичайне ще й тим, що відвідувачам платять за страви, а не навпаки. ІІІ. Узагальнення і систематизація знань Отже ознайомтеся з меню нашого кафе і займіть відповідні столики. (об’єднання учнів у групи) Меню
Зараз ми згадаємо правила техніки безпеки під час поводження з кислотами, для того, щоб невимушено і бездоганно поводити себе в кафе. (діти разом з учителем згадують правила безпеки) Існують добре відомі вам кислоти, які всупереч правилам техніки безпеки можна куштувати на смак. Вам пропонується їх покуштувати і за допомогою таблиці ознайомитися з їх формулами. Смачного вам! (учні пригощаються лимоном, яблуком і вітаміном С)
До уваги учнів пропонується презентація «Кислоти», щоб учні згадали основні поняття
А тепер до вашої уваги перша страва – тест із продовженням (учні повинні закінчити фрази)
(за кожну правильну відповідь учні отримують смайлики)
Учням пропонується у порожні комірки таблиць записати формули відповідних солей. Група №1
Група №2
Група №3
Група №4
Представник кожної групи представляє формули солей, оцінюється робота учнів
Користуючись витиску вальним рядом металів, та властивостями кислот, вивченими раніше, учні повинні написати рівняння можливих реакцій даної кислоти.
Командам пропонується розшифрувати завдання та здійснити схему перетворення, вказати типи реакцій: X → X2O3 → X2(SO4)3; X – Al. 8. Торт «Сюрприз» Пропонується розв’язати задачу У результаті взаємодії 7,2 г одноосновної безоксигенової кислоти з цинком виділилося 2,24 л водню(н.у.). Визначте молекулярну формулу кислоти. 9. Фірмова страва. Учні повинні відповісти на цікаві запитання.
ІV. Підбиваються підсумки уроку, Оцінювання учнів Використана література
|
Урок Тема: Генетичний зв’ Матеріали і обладнання: ПС; таблиці розчинності неорганічних сполук; варіанти завдань для самостійної роботи; реактиви: розчин сульфатної... |
Тема: “Кислоти, їх склад, назви, класифікація” Мета: Сформувати уявлення про кислоти, ознайомити учнів зі складом, формулами, назвами та класифікацією кислот; розвивати вміння... |
Приготування індикаторів згідно ДФ Техніка приготування розчинів точної концентрації із фіксаналів, за точно взятою наважкою, за приблизно взятою наважкою. Приготування... |
Приготування індикаторів згідно ДФ Техніка приготування розчинів точної концентрації із фіксаналів, за точно взятою наважкою, за приблизно взятою наважкою. Приготування... |
Про визначення режиму роботи розважального закладу-дискотеки (в приміщенні... |
1. Напишіть можливі рівняння електролітичної дисоціації речовин магній... ... |
Обмін білків Заняття №1 (методичка №9) Відсутність у шлунковому соці вільної соляної кислоти при наявності пепсину носить назву |
8 кл. «Основні класи неорганічних сполук» І варіант Вкажіть ряд, в якому наведено тільки оксигеновмісні кислоти: А сульфатна, нітратна, хлоридна |
КОНСПЕКТ Тема. Узагальнення. Єдність хімічного складу організмів Основні поняття: білки, нуклеїнові кислоти, амінокислоти, денатурація, компліментарність,пептидний зв’язок |
Музично-літературний андерграундовий фестиваль День незалежності з Махно «ОsтаNNя Баррикада», яке існувало у Києві у 2001-03 рр, у Харкові – у 2005-2007 рр. Створення цих арт-кафе було першими спробами... |