|
Скачати 57.15 Kb.
|
Тема : Квітка. Будова і різноманітність квіток. Мета: сформувати в учнів поняття про будову та різноманітність квіток; продовжити формування самостійності учнів у навчанні, здатності до самоаналізу; умінні працювати в групах, з роздавальним матеріалом, порівнювати, роботи висновки; застосовувати отримані знання на практиці; працювати на уроці творчо, з натхненням; розвивати інтерес до вивчення ботаніки; виховувати бережливе ставлення до флори України, формувати культуру поведінки в природі. Обладнання : Презентація Будова квітки , таблиці , кімнатні рослини з квітами , роздатковий матеріал для виготовлення аплікації квітки . Основні терміни та поняття : розмноження , маточка , тичинки , пилкові зерна , завязь репродуктивний орган . Тип уроку : засвоєння нових знань . Хід уроку І. Організаційна частина. ІІ. Перевірка домашнього завдання. а) індивідуально. З пропонованих малюнків, гербарію вибрати ті, які підтверджують вегетативне розмноження рослин. б) Мозковий штурм. 1. Здатність живих організмів відтворювати особину того ж виду називається розмноженням. 2. Передача основних ознак материнського організму новому поколінню особин процес розмноження. 3. Два типи розмноження статеве і нестатеве. 4. У розмноженні, в якому бере участь тільки один організм, який віддає на утворення наступного покоління одну клітину, групу клітин або частину - це нестатеве розмноження. 5. Форми нестатевого розмноження - вегетативне розмноження рослин. 6. Розмноження рослин частинами тіла або вегетативними органами називають вегетативним розмноженням рослин. 7. Здатність організму відновлювати втрачені органи називається регенерацією. 8. Способи вегетативного розмноження рослин: кореневищами (конвалія) бульбами (картопля) Штучне розмноження рослин - кореневі листкові живці - щеплення - окулірування - копулювання Словникова гра розгадати кросворд « Квітка» Кросворд «КВІТКА»
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. У мене в руках квіткова рослина. Вона має квіти і листки. Але чи можуть ці органи існувати окремо? Ні! Тож і вчитель без учнів не існує, і навпаки. Тому зараз об'єднаємо свої зусилля для кращого опанування матеріалу. Я розраховую на вашу активну роботу і сподіваюсь, що дух партнерства допоможе вам у цьому. Працюємо і пам'ятаємо китайську мудрість Скажи мені, і я забуду Покажи мені, і я запам'ятаю Дай можливість діяти, я навчуся! Квіти - неповторний дарунок природи. Їхнє безкінечне розмаїття, витончена гама барв і пахощів позитивно впливають на наші емоції і загальний психічний стан. Вирощування рослин, складання букетів і композиції створюють гарний настрій. Допомагають розвивати естетичний смак, краще розуміти світ прекрасного. VІ. Повідомлення теми і мети уроку Стривай! Не рви! Квіти - це природи діти. Дивись, як розпустились пелюстки Повинні вміти розуміти, Що їх потрібно берегти. V. Вивчення нового матеріалу . Пояснення вчителя з використанням презентації Будова квітки . VІІ. Самостійна робота учнів з текстом підручника виконати завдання та сформувати висновки . - Робота в группа Завдання для роботи в групах. Завдання 1 Прочитай текст підручника в встав пропущені терміни. 1Квітка - орган ……………….. розмноження. 2.Квітка - вкорочений і видозмінений і обмежений у рості ……………… 3.Квітка - має покрив, який утворений …………………..і ……………………… 4.Квітка - двостатева в якій є і …………….. і…………….., які забезпечують запилення та запліднення 5.Квітка - через яку можна провести кілька площин симетрії називають - ………………. . 6 .Квітка - складається з ……………., …………………., …………………., ……………….. і маточки. Завдання 2 Біологічний конструктор . Зробити аплікацію моделі будови квітки ( для кожної групи своя квітка ) Двостатева , одностатева , безстатева , кітка з простою оцвітиною , квітка з складною оцвітиною Зробити аплікацію моделі будови квітки Завдання 3 Скласти опорний конспект ( ОК) Значення квіток в природі і житті людини VІІІ. Узагальнення і систематизація знань.
- орган насінного розмноження має покрив, який утворений чашолистиками і пелюстками двостатева в якій є і маточки і тичинки, які забезпечують вкорочений і видозмінений і обмежений у рості пагін квітка через яку можна провести кілька площин симетрії називають - правильною складається з квітконіжки, квітколоже, оцвітини, тичинок і маточки. 3.Значення квітів у природі і житті людини У кожного народу є своя улюблена рослина - символ. У канадців - клен, росіян - береза, а у нас верба і калина, чорнобривці, волошки, нагідки, соняшник, мальви… Квіти були оберегами, ними лікували, оберігали від зла. Квіти - це історія нашого народу, квіти - це наша природа, квіти - це ми. Квіти, як і музика, створюють піднесений настрій, надихають на творчість: Люби природу не як символ Душі своєї Люби природу не для себе Люби для неї Квіти - це історія народу Квіти - це наша природа Квіти - це ми. Вмійте природу любити, Кожній стеблині радіти В полі, у лузі, над яром, - Квіти, дерева і трави. Цвіту не вирви задарма Гілки не втни для забави! Ти - людина у цьому світі, І тому ти за все в отвіті. Бо люди у цьому світі Лиш добро повинні творити. ХІ. Підведення підсумків уроку . Х.Повідомлення домашнього завдання . Вивчити параграф 18, в зошитах зробити схематичні малюнки різних квіток . |
Тема. Будова та різноманітність рослинних клітин. Поділ клітини.... |
Оцінювання навчальних досягнень з теми Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про... |
Григорій Квітка-Основ’яненко перший прозаїк нової української літератури Тема: Григорій Квітка-Основ’яненко – перший прозаїк нової української літератури |
Урок 20 Тема: Толерантність основа людського спілкування «Жити серед людей – це однаково, що ходити в казковому саду, де навколо тебе ніжні пелюстки квітів, на яких тремтять краплини роси,... |
Тема уроку. Будова та функції шкіри й похідних шкіри. Лабораторна... Кроскопічною і мікроскопічною будовою шкіри, основними функціями шкіри й основних її похідних, розвивати допитливість в учнів, розв’язувати... |
Урок формування вмінь і навичок (із використанням інноваційних технологій) Тема. Г. Ф. Квітка-Основ’яненко. «Конотопська відьма». Іронія і сатира у ній, поєднання реалізму і фантастики |
Урок на тему: Різноманітність земноводних. Їх значення та охорона Мета: розкрити різноманітність земноводних, пов’язану з пристосуванням їх до умов існування в різних середовищах, показати необхідність... |
Урок у 9-му класі Тема. Періодичний закон і періодична система хімічних... Тема. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва. Будова атома |
Урок №15 Природознавство 6 клас Дата 07. 12. 11 Тема уроку: «Грунт.... Тема уроку: «Грунт. Склад грунту. Різноманітність грунтів. Родючість грунту та способи її підвищення. Поняття про добрива» |
3. Голонасінні. Пристосувальні риси будови і життєдіяльності. Різноманітність... Тема Голонасінні. Пристосувальні риси будови і життєдіяльності. Різноманітність голонасінних рослин |