ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
29 березня 2012 року № 384
(у редакції наказу Міністерства освіти і науки України
від 05 червня 2013 року № 683)
Форма № Н - 3.04
УНІВЕРСИТЕТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ (м. Київ)
ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
(повне найменування вищого навчального закладу)
Кафедра Суспільних дисциплін
“ЗАТВЕРДЖУЮ”
Завідувач кафедри
________________________________
“______”_______________2013 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Діловодство
(шифр і назва навчальної дисципліни)
напрям підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»
(шифр і назва напряму підготовки)
спеціальність ______________________________________________________________
(шифр і назва спеціальності)
спеціалізація_______________________________________________________________
(назва спеціалізації)
інститут, факультет, відділення фінансово-економічний
(назва інституту, факультету, відділення)
2013 – 2014 навчальний рік
Робоча програма з дисципліни «Діловодство» для студентів
(назва навчальної дисципліни)
за напрямом підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит».
Розробники: Дзеньдзюра Н.І., кандидат філологічних наук, доцент кафедри суспільних дисциплін ЛІБС УБС НБУ
(вказати авторів, їхні посади, наукові ступені та вчені звання)
Робочу програму схвалено на засіданні кафедри (циклової комісії)_суспільних дисциплін
Протокол № 1 від “28”серпня 2013 року
Завідувач кафедри (голова циклової комісії) Скринник З.Е.
_______________________ (__________________)
(підпис) (прізвище та ініціали)
ÓДзеньдзюра Н.І., 2013 рік
Ó ЛІБС УБС НБУ, 2013 рік
-
Опис навчальної дисципліни
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів 2
|
0305 «Економіка і підприємництво»
|
Вибіркова
|
Напрям підготовки
6.030508 «Фінанси і кредит»
|
Модулів - 1
|
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів - 1
|
1-й
|
1-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання
«Банкрутство окремих суб’єктів господарювання»
|
Семестр
|
Загальна кількість годин для денної форми навчання - 36
Загальна кількість годин для заочної форми навчання - 72
|
«Фінанси і кредит» 1-й
|
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 1
самостійної роботи
студента – 1
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
9 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
год. 9
|
2 год.
|
Лабораторні -
|
год. -
|
год. -
|
Самостійна робота
|
год. 18
|
66 год.
|
Індивідуальні завдання: год. -
|
Вид контролю: ПМК
|
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить (%):
для денної форми навчання – 50:50
для заочної форми навчання – 8:92
Опис навчальної дисципліни
Для 101-ФКс
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів 2
|
0305 «Економіка і підприємництво»
|
Вибіркова
|
Напрям підготовки
6.030508 «Фінанси і кредит»
|
Модулів - 1
|
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів - 1
|
1-й
|
1-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання
«Банкрутство окремих суб’єктів господарювання»
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 72
|
«Фінанси і кредит» 1-й
|
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 1,5
самостійної роботи
студента – 1,5
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
9 год.
|
-год.
|
Практичні, семінарські
|
год. 18
|
-год.
|
Лабораторні
|
год. -
|
-год. -
|
Самостійна робота
|
год. 45
|
год.
|
Індивідуальні завдання: год. -
|
Вид контролю: ПМК
|
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить (%):
для денної форми навчання – 51:63
Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є: підготувати грамотних, висококваліфікованих фахівців, які б володіли навиками документування управлінської інформації та організації роботи зі службовими документами.
Завдання: сформувати:
навички опанування прийомів раціональної роботи з документами.
навички організації чіткого контролю за проходженням та виконанням документів.
вміння складати та опрацьовувати документи.
вміння складати службові листи.
3. Програма навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Тема 1. Документ – засіб реалізації функцій управлінської діяльності.
2 год.
1. Діловодство – функція управлінської діяльності.
2. Документ як матеріальний об’єкт з управлінською інформацією.
Класифікація офіційно-ділових документів. Функції документів.
Поняття про Єдину державну систему діловодства (ЄДСД).
Література: 1,2,3
Тема 2. Організація документообігу.
2 год.
1. Документообіг як рух потоків управлінської документації.
2. Приймання вхідних документів.
3. Попередній розгляд документів.
4. Реєстрація вхідних, вихідних та внутрішніх документів.
5. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів.
Література:1,2,3
Тема 3. Документування в управлінській діяльності.
1. Вимоги до тексту документа. Особливості мови офіційно-ділових документів.
2. Розпорядчі документи: постанова, ухвала, накази, розпорядження, вказівка.
3. Довідково-інформаційні документи: пояснювальна записка, пропозиція, звіти, оголошення, довідки, подання клопотання, протоколи, витяги з протоколу, запрошення, прес-реліз.
4. Документи з кадрово-договірних питань: автобіографія, заяви, резюме, характеристика.
5.Особисті офіційні документи. Доручення, довіреність, розписка.
Література:1,2,3 + допоміжна
Тема 4. Ділове листування.
1. Службові листи.
2. Види службових листів.
3. Стиль ділових листів.
4. Оформлення листа.
Література:2 + допоміжна
|
4. Структура навчальної дисципліни
Назви змістових модулів і тем
|
Кількість годин
|
денна форма
|
заочна форма
|
усього
|
у тому числі
|
усього
|
у тому числі
|
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
|
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
Модуль 1
|
Змістовий модуль 1. «Діловодство»
|
Тема 1. Документ – засіб реалізації функцій управлінської діяльності.
|
8
|
2
|
2
|
-
|
|
4
|
16
|
1
|
|
|
|
15
|
Тема 2. Організація документообігу.
|
8
|
2
|
2
|
-
|
-
|
4
|
16
|
1
|
|
|
|
15
|
Тема 3. Документування в управлінській діяльності
|
12
|
3
|
3
|
-
|
|
6
|
22
|
|
2
|
|
|
20
|
Тема 4.
Ділове листування.
|
8
|
2
|
2
|
-
|
|
4
|
18
|
2
|
|
|
|
16
|
Усього годин
|
36
|
9
|
9
|
|
|
18
|
72
|
4
|
2
|
|
|
66
|
Для 101-ФКс
Назви змістових модулів і тем
|
Кількість годин
|
денна форма
|
заочна форма
|
усього
|
у тому числі
|
усього
|
у тому числі
|
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
|
л
|
п
|
лаб
|
інд
|
с.р.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
Модуль 1
|
Змістовий модуль 1. «Діловодство»
|
Тема 1. Документ – засіб реалізації функцій управлінської діяльності.
|
16
|
2
|
4
|
-
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Організація документообігу.
|
16
|
2
|
4
|
-
|
-
|
10
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Документування в управлінській діяльності
|
24
|
3
|
6
|
-
|
|
15
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4.
Ділове листування.
|
16
|
2
|
4
|
-
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
Усього годин
|
72
|
9
|
18
|
|
|
45
|
|
|
|
|
|
|
5. Теми семінарських занять
№
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість годин для 101-Фкс
|
|
Тема 1. Документ – засіб реалізації функцій управлінської діяльності.
1. Діловодство – функція управлінської діяльності.
2. Документ як матеріальний об’єкт з управлінською інформацією.
Класифікація офіційно-ділових документів. Функції документів.
|
2
|
4
|
|
Тема 2. Організація документообігу.
1. Документообіг як рух потоків управлінської документації.
2. Приймання вхідних документів.
3. Попередній розгляд документів.
4. Реєстрація вхідних, вихідних та внутрішніх документів.
5. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів.
|
2
|
4
|
|
Тема 3. Документування в управлінській діяльності
1. Вимоги до тексту документа.
2. Розпорядчі документи: постанова, ухвала, накази, розпорядження, вказівка.
3. Довідково-інформаційні документи: пояснювальна записка, пропозиція, звіти, оголошення, довідки, подання клопотання, протоколи, витяги з протоколу, запрошення, прес-реліз.
4. Документи з кадрово-договірних питань: автобіографія, заяви, резюме, характеристика.
5.Особисті офіційні документи. Доручення, довіреність, розписка.
|
2
|
6
|
|
Тема 4. Ділове листування.
1. Службові листи.
2. Види службових листів.
3. Стиль ділових листів.
4. Оформлення листа.
|
2
|
4
|
|
|
8
|
18
|
6. Теми практичних занять - нема
7. Теми лабораторних занять - нема
8. Самостійна робота
N
з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
|
Тема 1. Документ – засіб реалізації функцій управлінської діяльності.
|
4
|
|
Тема 2. Організація документообігу.
|
4
|
|
Тема 3. Документування в управлінській діяльності
|
6
|
|
Тема 4. Ділове листування.
|
4
|
|
Разом
|
18
|
Самостійна робота №1
Тема. Документ – засіб реалізації функцій управлінської діяльності. (4 год.)
Опрацювати питання:
Значення діловодства для забезпечення ефективності та вдосконалення управлінської діяльності.
Класифікація діловодств.
Класифікація офіційно-ділових документів.
З історії документування офіційно-ділових документів в Україні.
З даної теми студенти повинні прочитати відповідну літературу. Підготувати тези виступу по одному з пунктів запропонованого плану.
Самостійна робота №2
Тема. Організація документообігу. (4 год.)
Опрацювати питання:
Управлінська інформація, її ознаки.
Комп’ютеризована реєстрація документів.
Документування управлінської діяльності.
Організація контролю за виконанням документів.
Прочитати відповідну літературу. Скласти короткий конспект прочитаного,
Самостійна робота №3
Тема. Документування в управлінській діяльності (6 год.)
Опрацювати питання:
Документи з господарської діяльності.
Документи в банківській діяльності.
Обліково-фінансові документи.
Прочитати відповідну літературу. Підготувати зразки документів.
Самостійна робота №4
Тема. Організація праці діловодної служби (4 год.)
Опрацювати питання:
Основні завдання функції.
Організаційна побудова.
Загальне керування діловодними службами.
Функції керівника діловодної служби.
Опрацювати відповідну літературу. Скласти короткий конспект.
9. Індивідуальні завдання-нема
10. Методи навчання
Пояснювально-ілюстративний метод.
Репродуктивний метод.
Частково-пошуковий метод.
Проблемно-пошуковий метод
Дослідницький метод.
Лекція:
Бесіда:
— вступна бесіда;
— бесіда-повторення;
— контрольна бесіда.
Робота з підручником та опорним конспектом:
— читання тексту з метою закріплення знань;
— відповіді на подані після тексту теми запитання.
10. Навчальні та розвиваючі тести.
11. Обговорення дискусійних питань методом роботи в малих групах.
11. Методи контролю
Усне опитування на семінарських заняттях
Контролюючі тести та письмові роботи
Захист індивідуальних пошуково-дослідницьких робіт
Оцінки за обговорення дискусійних питань
Підсумкова модульна контрольна робота
12. Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест
|
Сума
|
Змістовий модуль 1
|
50
|
100
|
Шкала оцінювання: національна та ЄКТС
Сума балів за всі види навчальної діяльності
|
Оцінка за національною шкалою
|
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики
|
для заліку
|
90-100
|
відмінно
|
зараховано
|
82-89
|
добре
|
74-81
|
64-73
|
задовільно
|
60-63
|
35-59
|
незадовільно з можливістю повторного складання
|
не зараховано з можливістю повторного складання
|
0-34
|
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
|
не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни
|
13. Методичне забезпечення
Методика організації самостійної роботи студентів. Львів: Львівський банківський інститут Національного банку України, 2002. – 44 с.
Височанська Л.В. Українська мова. Навчально-методичний посібник для самостійної та індивідуальної роботи студентів. Л.: ЛБІ НБУ, 2006.
Дзеньдзюра Н.І. Психологія і педагогіка. Проведення індивідуального заняття за методом
рольової гри: Навчально-методичний посібник – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2013. –38 с.
|
14. Рекомендована література
Базова
Комова Н.В. Діловодство. Друге видання / Національний університет «Львівська політехніка», інститут гуманітарних і соціальних наук. – Львів-Київ. – 2011. – 220 с.
Сучасне діловодство: зразки документів, діловий етикет, інформація для ділової людини./ за ред. В.М. Бріцина, Київ 2010 р. – 688 с.
Бибик С.П. та ін. Універсальний довідник-практикум з ділових паперів. — К., 1998.
|
Допоміжна
Бабич Н.Д. Ділова українська мова. — Чернівці, 1996.
|
Волкотруб Г.Й. Стилістика ділової мови. К.: МАУП, 2002.
|
Головащук С. Правописний словник. — К., 1999.
|
Гринчишин Д. та ін. Словник-довідник з культури української мови. — Львів, 1996.
|
Єрмоленко С. Словник епітетів української мови. — К., 1998.
|
Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Харків, 2005.
|
Зубков М. Сучасна українська ділова мова.- Харків, 2007.
|
Зубков М. Українська мова. Універсальний довідник.-Харків, 2007.
|
15. Інформаційні ресурси
www.atlant.ru/library/mithologic/index.htm
www.fbit.ru/free/myth/ -
www.shamanism.narod.ru/
www.express.irk.ru/1000/religion.local/dao/index.htm
www.express.irk.ru/1000/religion.local/induism/index.htm
|
|