ПОСВЯТА У БАРВІНЧАТА молодших школярів


Скачати 51.39 Kb.
НазваПОСВЯТА У БАРВІНЧАТА молодших школярів
Дата07.01.2014
Розмір51.39 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Астрономія > Документи
ПОСВЯТА У БАРВІНЧАТА

молодших школярів
(Фанфары )
1 ведущий Увага! Лінійка, присвячена посвяті у барвінчата молодших школярів, оголошується відкритою.
(Звучит гимн Украины)
(Звучит музыка «Наша школьная планета». На её фоне звучат слова ведущих.)
1 ведущий Не крутіть строкатий глобус,

Не шукайте ті місця,

Де знаходиться країна,

Про яку розмова ця.
2 ведущий Наша старая планета

Вся изучена до нас

Барвинковая страна-же

Удивляет каждый час.
1 ведущий Доброго дня, любі друзі!
2 ведущий Приглашаем вас в путешествие по чудесной сказочной стране младших школьников – стране Барвинковой.
1 ведущий Це весела і загадкова країна.
2 ведущий Вы, наверно, уже догадались, что её пока нет на глобусе, она не обозначена на картах.
1 ведущий Але відомо,

Що живуть у цій країні

Хлопчаки й дівчатка!

Доброзичливі й веселі –

Дружні барвінчата.
2 ведущий Может быть, эта страна не поражает разнообразием растительного и живого мира, зато интеллектуальное общение, эмоциональный тренинг, оздоровительные процедуры не дают скучать никому!
1 ведущий Тож вирушаємо? «Країна барвінкова» відчиняє вам свої двері!
2 ведущий В дорогу, девчонки!

В дорогу, мальчишки!
(Выступление детей)


1-й В нашій школі виросте країна,

Що зветься Барвінкова.

Це буде спільна для малят родина,

Весела й загадкова!

2-й У цій «Країні барвінковій»

Навчатись будем залюбки –

Діти – юні фантазери,

Шукачі й мандрівники.

3-й Помандруємо стежками

Неповторної країни.

Щоб нового щось не взнали,

То не буде тої днини.

4-й І не тільки будем гратись

Ми у цій країні.

Ми всі вивчимо обряди,

Звичаї родинні.

Ми дізнаємось історію

Свого родоводу.

5-й Найцікавіші ми зупинки

У подорожах вибираємо.

В долині казок, танців

Ми з вами побуваємо.

6-й По сузір'ях помандруємо

І по океанах.

Екологію ми вивчим,

Пісню заспіваєм.

1 ведущий Тож, ви малята, почули, що у «Країні барвінковій» можна

познайомитися з основними законами життя, звичаями та

традиціями, оволодіти певними вміннями та навичками.

2 ведущий Но каждый житель страны Барвинковой должен знать и выполнять законы барвинчат.
1 ведущий І тоді ви надовго запам'ятаєте шкільні роки, дитинство!
2 ведущий Ребята! Вы готовы выполнять законы жителей страны Барвинковой?

Если да, то давайте все вместе пообещаем быть достойными жителями этой страны.
(Звучит клятва)
Президент школы Любі наші малята!

Від імені старійшин вас вітаєм,

Значки оці чарівні вам вручаєм,

Щоб з ними ви ходили в клас,

Щоб кращими були за нас.

Ці значки - символ честі, добра, науки,

Лише барвінчатам

Їх вішають на груди.

Навчайтесь лише залюбки

У спільній для малят родині

Веселій, загадковій –

«Країні барвінковій».

Закони барвінчат

Виконуйте завжди –

І не трапиться ніякої біди.
(Звучит песня «Мы желаем счастья вам». Старшие надевают значки.)

(Выступление детей)
1-й Буду я всегда дружить

С солнцем, с песней звонкой.

Буду очень дорожить

Честью барвинчонка.
2-й Будем с вами мы шагать

Весело и дружно,

И в дорогу захватить

Песенку нам нужно.
(Звучит песня «Когда мои друзья со мной»)

1 ведущий Увага! Ми з вами розпочинаємо подорож, а подорожувати ми будемо разом з Барвінком.
2 ведущий Что такое барвинок?
1 1 ведущий Це маленька, але гарна квіточка, а у нас – це веселий, працелюбний, все розуміючий малюк – Барвінок!
(Выходят старшие дети с Барвинком)
Старший ребёнок Мы пришли в школу 29,

Любим поучиться и побегать.

С нами – Барвинок. Он каждому рад

И у него говорящий наряд.
(Барвинок кружится)
Барвинок Подорожувати ми будемо зупинками «Червона калина», «Лідер», «Зелені вогники», «Котигорошко», «Повір у себе», «Помагайко», «Берегиня», на які вказують мої пелюстки.
1 ведущий Кожен загін барвінчат повинен мати свою емблему, назву, девіз та пісню.
2 ведущий А значит начнём наше путешествие со знакомства, потому что с другом в дороге веселей.
(Каждый класс представляется: название, эмблему, девиз и песню.)
(Звучит песня «Вместе весело шагать»)
2 ведущий Какие замечательные слова у этой песни! Вместе любое дело спорится! А для того, чтобы ваша школьная жизнь была интересней и разнообразней, у каждого класса будут хорошие надёжные друзья – вожатые.
(Вожатые подходят к своим классам)
Крепко за руки возьмитесь!

Не ленитесь, а трудитесь!

Ведь не даром говорят:

Нет дружнее барвинчат!
1 ведущий На цьому наше свято закінчено! Але подорож до «Країни барвінкової» тільки розпочато.
2 ведущий Был хороший праздник в школе,

Ты о нём не позабудь,

Всем ребятам прикололи

Значки-барвиночки на грудь!
1 ведущий Увага! Лінійка, присвячена посвяті у барвінчата молодших школярів,

оголошується закритою.
(Гимн школы)
До побачення! До нових зустрічей!
(Все уходять под музыку «Иди дорогою добра»)

Схожі:

W 1 РОЗВИТОК ЛОГІЧНОЇ ПАМ’ЯТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ W 2
...
Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів Частина 1 Рівні навчання 14-28
Марусяк В. М. Супутник букваря. Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів. Навчальний посібник. 3 частини
Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів Частина 1 Рівні навчання 1-13
Марусяк В. М. Супутник букваря. Вдосконалення технічної сторони читання молодших школярів. Навчальний посібник. 3 частини
СИСТЕМА ПОЗАУРОЧНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ – ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ...
У статті проаналізовано сучасний стан позаурочної виховної діяльності дітей молодшого шкільного віку і виявлені труднощі, з якими...
І. М. ГЕРАСИМЕНКО, вчитель іноземної мови Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів...
Стаття присвячена одному з важливих методів навчання іноземній мові – діалогу. Зокрема, в роботі наводиться алгоритм діяльності вчителя...
Розвиток навички читання молодших школярів Методичний посібник
Розвиток навички читання молодших школярів: Методичний посібник / авт. Н. В. Радченко. – Рокитне: РМК, 2010 – 49 с
Казка виходить на сцену
Мета: виховувати музичну культуру молодших школярів на зразках української народної творчості, розвивати музично-творчі здібності...
«Корисні навички молодших школярів» факультативний курс для учнів...

Трибуна педагогічного досвіду
Здоров’язберігаючий аспект розвитку молодших школярів в інтегрованому курсі «Навколишній світ»
Тернопіль 2009 р. 25-27 листопада
ШЛЯХИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка